Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Autor: Tomasz Paprocki System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Autor: Tomasz Paprocki System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi."— Zapis prezentacji:

1 STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Autor: Tomasz Paprocki System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi

2 Spis treści: I.Model SaaS II.Usługi Focus Telecom Polska III.Virtual CRM- funkcjonalność IV.Case studie V.Podsumowanie

3 SaaS – wystarczy Internet Zalety : -Dostęp z każdego miejsca -Bezpieczeństwo i backup -Wsparcie najlepszych Inżynierów -Niskie koszty wdrożenia i utrzymania -Skalowalność Software as a service (SaaS) to model dystrybucji oprogramowania gdzie aplikacja jest przechowywana i udostępniana przez producenta użytkownikom poprzez Internet.

4 Nasze usługi integracja VCRM- system wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem. VCC/Virtual Call Center - wirtualne call center, wspierające procesy sprzedaży i monitorowania pracy telemarketerów. VIVR/Virtual IVR - system zapowiedzi głosowych, umożliwiający podwyższenie jakości obsługi klienta. VPBX/Virtual PBX - wirtualna centrala telefoniczna umożliwiająca pełną kontrolę wszystkich połączeń telefonicznych w organizacji.

5 Prezentacja Funkcjonalności Virtual CRM System do gromadzenia danych, delegowania zadań i wspierania sprzedaży.

6 Każda Firma jest inna Elastyczne odwzorowanie struktury organizacyjnej Dynamiczne nadawanie uprawnień Zarządzanie widokiem użytkownika

7 Zarządzanie Personelem: -dodawanie osób do listy pracowników, -nadawanie loginów oraz haseł do panelu systemu VCRM, -przydzielanie uprawnień (Administrator, Dyrektor Sprzedaży, Przedstawiciel Handlowy), -Odzwierciedlenie struktury organizacyjnej - Integracja z VPBX -Opisy stanowisk, dane kontaktowe, załączniki Panel Administratora Personel Klienci Książka adresowa Projekty Zadania Kalendarz Klasyfikatory ProduktyPrzypomnieniaKampanie

8 Zarządzanie relacjami z Partnerami Biznesowymi: -gromadzenie podstawowych danych, -klasyfikacja, -notatki, -historia komunikacji -przypisanie opiekuna, -przydzielanie zadań, -wsparcie transakcji sprzedaży, -gromadzenie dokumentacji, -generowanie raportów, -eksport danych w postaci pliku.csv. -import listy z dysku komputera, Personel Klienci Książka adresowa Projekty Zadania Kalendarz Klasyfikatory ProduktyPrzypomnieniaKampanie

9 Personel Klienci Książka adresowa Projekty Zadania Kalendarz Klasyfikatory ProduktyPrzypomnieniaKampanie Zarządzanie relacjami z potencjalnymi klientami: -przydzielanie kontaktów -ujednolicona baza -historia komunikacji -historia zadań -osoby kontaktowe -załączniki -generowanie raportów, -import listy z dysku komputera, -kampanie

10 Organizacja pracy: -przydzielanie zadań, -priorytety, wartości, -powiadomienia wysyłane na adres lub jako SMS, -podgląd wszystkich zadań w ujęciu dziennym, tygodniowym lub miesięcznym, -podgląd zadań przydzielonych konkretnym osobom, -definiowanie klasyfikatorów dla znakowania etapów realizacji zadań lub transakcji sprzedaży. -historia zadania w organizacji -źródło zadania Personel Klienci Książka adresowa Projekty Zadania Kalendarz Klasyfikatory ProduktyPrzypomnieniaKampanie

11 Gromadzenie danych o produktach: -generator listy produktów, -przypisanie do produktu nadrzędnego, -grupowanie -definiowanie parametrów -ustawienie różnych wariantów sprzedaży i rozliczeń. -raporty -przypisywanie produktów do klientów Personel Klienci Książka adresowa Projekty Zadania Kalendarz Klasyfikatory Produkty PrzypomnieniaKampanie

12 Samokontrola: -ustawienie przypomnienia o zdarzeniu, -możliwość wysłania przypomnienia na wskazany adres , Personel Klienci Książka adresowa Projekty Zadania Kalendarz Klasyfikatory Produkty Przypomnienia Kampanie

13 Wsparcie dla Kampanii: -definiowanie grupy docelowej, -rozbudowany filtr danych, -przypisanie opiekuna, -podgląd wszystkich przeprowadzanych Kampanii, -wyniki realizacji kampanii on-line -grupowe dodawanie zadań, -raporty, -eksport danych w postaci pliku.csv. -eksport wygenerowanej listy do systemu Virtual Call Center, Personel Klienci Książka adresowa Projekty Zadania Kalendarz Klasyfikatory ProduktyPrzypomnienia Kampanie

14 Case study zarządzanie sprzedażą Założenia Struktura rozproszona 150 przedstawicieli handlowych Umawianie spotkań w CC Cele Zarządzanie spotkaniami Usprawnienie obiegu informacji (dystrybucja,feedback) Zarządzanie bazą kontaktów

15 Wnioski Usługi w modelu SaaS to: Narzędziami zaspokojenia różnych potrzeb teleinformatycznych organizacji : Call Center, Contact Center, Platforma telefoniczna, CRM, Zarządzanie procesami,…. Kompleksowe środowisko teleinformatyczne przedsiębiorstwa Naturalna integracja

16 DZIĘKUJĘ Autor: Tomasz Paprocki


Pobierz ppt "STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Autor: Tomasz Paprocki System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi."

Podobne prezentacje


Reklamy Google