Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Promocja terenów inwestycyjnych Czerwionki-Leszczyn z udziałem mieszkańców. Strategia kampanii i koncepcja kreatywna działań.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Promocja terenów inwestycyjnych Czerwionki-Leszczyn z udziałem mieszkańców. Strategia kampanii i koncepcja kreatywna działań."— Zapis prezentacji:

1 Promocja terenów inwestycyjnych Czerwionki-Leszczyn z udziałem mieszkańców. Strategia kampanii i koncepcja kreatywna działań.

2 Lokalizacja w sercu Europy

3 Lokalizacja na mapie Polski Lokalizacja na mapie Polski Na terenie Czerwionki-Leszczyn zlokalizowane są dwa zjazdy z autostrady A1 (północ-południe). Trasa docelowo połączyć ma Gdańsk z południem Europy. Czerwionka-Leszczyny posiada rozbudowaną sieć połączeń drogowych umożliwiających dojazd do okolicznych miast aglomeracji śląskiej: Rybnika, Knurowa i Gliwic. Oddalona jest o 40 km od Katowic, 70 km od lotniska Katowice Pyrzowice i 20 km od węzła autostrady A4 (wschód-zachód, obecnie Zgorzelec – Kraków, docelowo – granica polsko-niemiecka z granicą polsko-ukraińską).

4 Lokalizacja w województwie śląskim Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny położona jest w powiecie rybnickim, w południowo-zachodniej części województwa śląskiego. Powierzchnia ok. 115 km 2 stawia miejscowość w rzędzie największych terytorialnie gmin tej części województwa. Dogodne położenie komunikacyjne gminy to zasługa połączeń drogowych, kolejowych oraz bliskości Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice Pyrzowice.

5 Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu. Gmina i Miasto Czerwionka–Leszczyny łączy w sobie miejski charakter dzielnic, z obszarami rolniczymi sołectw o dużych walorach przyrodniczych i rekreacyjnych. Miasto tworzą cztery dzielnice Gmina obejmuje sześć sołectw

6 KORZYSTNA LOKALIZACJA AUTOSTRADA A1 KADRA PROFESJONALISTÓW PRZYRODA ROLNICTWO PRZEMYSŁ ATRAKCYJNE TERENY INWESTYCYJNE NASZE ATUTY: Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

7 Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny posiada bogatą bazę terenów inwestycyjnych o łącznej powierzchni ok. 70 hektarów, które są zlokalizowane między innymi w pobliżu autostrady oraz na terenach Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

8 Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny dysponuje terenami o przeznaczeniu : PU1- strefy aktywności gospodarczej, U- tereny usługowe, US- tereny usług sportu i rekreacji, S - tereny usług centro twórczych, P1 - tereny przemysłowe Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

9 Na promowanie terenów inwestycyjnych pozyskano środki z Unii Europejskiej. Wartość całego projektu: zł. W tym z Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego ponad zł. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

10 CELE KAMPANII: Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

11 Cele marketingowe kampanii: Budowanie wizerunku Czerwionki-Leszczyn jako gminy atrakcyjnej dla inwestorów Uzmysławianie społeczności lokalnej (która również może być potencjalnym inwestorem), że to miejsce rozwojowe i atrakcyjne zarówno do życia, jak i biznesu. Przedstawienie Czerwionki- Leszczyn jako miejscowości atrakcyjnej przyrodniczo, rekreacyjnie, jako miejscowości inspirujących przestrzeni i szans. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

12 Synteza komunikatów do dwóch grup docelowych: Synteza komunikatów do dwóch grup docelowych: Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

13 grupa docelowa 1 inwestorzy polscy i zagraniczniinsight oferta terenów komunikacja kadry potencjał regionu relacje z urzędem, wsparcie Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

14 Grupa docelowa 2 mieszkańcy gminy Insight Oferty pracy Wzrost atrakcyjności miasta Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

15 Analiza potencjału Czerwionki–Leszczyn (marki) Mocne strony: Mocne strony: Lokalizacja i komunikacja Lokalizacja i komunikacja Kadra profesjonalistów Kadra profesjonalistów Zieleń, przyroda, rolnictwo Zieleń, przyroda, rolnictwo Różnorodność terenów inwestycyjnych Różnorodność terenów inwestycyjnych Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

16 Casting na udział w kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

17 Making of Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

18 Wynajem powierzchni reklamowych – billboardy Działania promocyjne zaplanowane w projekcie: Billboardy zlokalizowane są m.in. w Rybniku, Gliwicach, Tychach, Sosnowcu, Katowicach, Gliwicach, Chorzowie, Częstochowie, Poznaniu, Krakowie oraz Wrocławiu. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

19 Działania promocyjne zaplanowane w projekcie: Emisja spotów reklamowych w TV Emisja spotów reklamowych w TV Kampania spotowa w ogólnopolskich telewizyjnych kanałach biznesowych – Polsat News oraz TV Biznes. Spot reklamowy wyemitowano 250 razy. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

20

21 Działania promocyjne zaplanowane w projekcie: Emisja spotów reklamowych w radio Emisja spotów reklamowych w radio Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

22 Działania promocyjne zaplanowane w projekcie : Artykuły, reklamy w czasopismach branżowych Artykuły, reklamy w czasopismach branżowych Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

23 Działania promocyjne zaplanowane w projekcie : W ośmiu pociągach obejmujących teren całego kraju. Reklama mobilna w Intercity. Reklama mobilna w Intercity. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

24 Działania promocyjne zaplanowane w projekcie : Reklama w serwisie internetowym. Reklama w serwisie internetowym. Reklamy dostępne są w internecie m.in. na stronach serwisów gazeta.pl (Kraków, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Trójmiasto, Łódź, Katowice), wyborcza.biz, w portalu Onet (Śląsk, Warszawa, Kraków, podserwis podatki.onet.pl) oraz Wirtualna Polska. Strona investcl.eu jest także pozycjonowana w wyszukiwarkach internetowych m.in. Google Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

25 Działania promocyjne zaplanowane w projekcie: Udział w targach inwestycyjnych: Expo Real Monachium 2011 Investcity Poznań 2011 MIPIM Cannes 2012 Urbis Invest Brno 2012 Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

26 Działania promocyjne zaplanowane w projekcie: Spotkaniabiznesowe Spotkania biznesowe Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

27 Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny ul. Parkowa Czerwionka-Leszczyny Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

28 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.


Pobierz ppt "Promocja terenów inwestycyjnych Czerwionki-Leszczyn z udziałem mieszkańców. Strategia kampanii i koncepcja kreatywna działań."

Podobne prezentacje


Reklamy Google