Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Etykieta cz. 1 Organizacja przyjęć i imprez oficjalnych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Etykieta cz. 1 Organizacja przyjęć i imprez oficjalnych."— Zapis prezentacji:

1 Etykieta cz. 1 Organizacja przyjęć i imprez oficjalnych

2 Protokół dyplomatyczny - Wykład 6

3 Śniadanie (12.30 – 15.00) Afternoon tea (14.30 – 16.30) Koktajl (17.00 – 19.30) Obiad (20.00 – 22.30) Rodzaje przyjęć

4 Protokół dyplomatyczny - Wykład 6 Zaproszenia

5

6 Typy przyjęć stojących Lampka wina Aperitif Koktajl Przyjęcie bufetowe

7 Protokół dyplomatyczny - Wykład 6 Typy przyjęć zasiadanych Śniadania Kawy / herbatki Obiady bufetowe Obiady zasiadane

8 Protokół dyplomatyczny - Wykład 6 Lampka wina

9 Protokół dyplomatyczny - Wykład 6 Koktajl

10

11 Przyjęcie bufetowe

12 Protokół dyplomatyczny - Wykład 6 Przyjęcie zasiadane

13 Protokół dyplomatyczny - Wykład 6 Typy stołów

14 Protokół dyplomatyczny - Wykład 6 Miejsca honorowe typu francuskiego

15 Protokół dyplomatyczny - Wykład 6 Miejsca honorowe typu angielskiego

16 Protokół dyplomatyczny - Wykład 6

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29 Wizytówki

30 John Doe John and Jane Doe John Doe Conseiller (+034) Java Straat 24 Den Haag

31 Protokół dyplomatyczny - Wykład 6

32 pfc - pour faire connaissance (by poznać się) pp - pour presentation (by przedstawić się) ps - pour saluer (by pozdrowić) pf - pour feliciter (by złożyć życzenia) pc - pour condoleances (by złożyć kondolencje) pr - pour remercier (by podziękować) ppc - pour prendre conge (by pożegnać się) pfna - pour feliciter a l'occasion du Nouvel An (by złożyć życzenia noworoczne)

33 Protokół dyplomatyczny - Wykład 6


Pobierz ppt "Etykieta cz. 1 Organizacja przyjęć i imprez oficjalnych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google