Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Intencje zakupowe w sieci AdProfile. Intencje zakupowe.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Intencje zakupowe w sieci AdProfile. Intencje zakupowe."— Zapis prezentacji:

1 Intencje zakupowe w sieci AdProfile

2 Intencje zakupowe

3 Co to takiego? Analiza ruchu Oznaczanie użytkowników Segmentowanie użytkowników Tworzenie profili pod kątem intencji zakupowych Emisja reklamy targetowanej Intencje zakupowe to produkt umożliwiający tworzenie profilu użytkowników na podstawie przeglądanych kategorii produktowych w sklepach internetowych bądź porównywarkach cen

4 Jak to działa? Użytkownik poszukuje interesujących go produktów w porównywarce internetowej System analizuje zachowania użytkownika i klasyfikuje intencje zakupowe Emisja reklamy dopasowanej do zainteresowań użytkownika w całej sieci IDMnet

5 Partnerzy Partnerami Intencji Zakupowych są duże porównywarki oraz specjalistyczne serwisy

6 Kategorie Komputery Telefony Telewizory Aparaty i kamery Motoryzacja Hotele Rowery Książki Filmy DVD Pralki Nawigacja Kosmetyki Leki OTC Produkty dziecięce Kawa Drukarki … oraz wszystkie dostępne sekcje serwisów partnerskich.

7 Korzyści dla reklamodawcy Dotarcie do osób faktycznie zainteresowanych daną grupą produktów Możliwość dokładnego określenia na jakie kategorie kampania będzie targetowana Ograniczenie strat mediowych - praktycznie brak osób spoza grupy docelowej Efektywne wykorzystanie budżetu reklamowego

8 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Intencje zakupowe w sieci AdProfile. Intencje zakupowe."

Podobne prezentacje


Reklamy Google