Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

CZYNNIKI HAMUJĄCE UCZENIE SIĘ. ROZWOJOWE BRAK STYMULACJI ZMYSŁOWEJ BRAK STYMULACJI ZMYSŁOWEJ NIEDOSTATEK RUCHU NIEDOSTATEK RUCHU BRAK DOTYKU BRAK DOTYKU.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "CZYNNIKI HAMUJĄCE UCZENIE SIĘ. ROZWOJOWE BRAK STYMULACJI ZMYSŁOWEJ BRAK STYMULACJI ZMYSŁOWEJ NIEDOSTATEK RUCHU NIEDOSTATEK RUCHU BRAK DOTYKU BRAK DOTYKU."— Zapis prezentacji:

1 CZYNNIKI HAMUJĄCE UCZENIE SIĘ

2 ROZWOJOWE BRAK STYMULACJI ZMYSŁOWEJ BRAK STYMULACJI ZMYSŁOWEJ NIEDOSTATEK RUCHU NIEDOSTATEK RUCHU BRAK DOTYKU BRAK DOTYKU BRAK INTERAKTYWNEJ, TWÓRCZEJ ZABAWY I KOMUNIKACJI BRAK INTERAKTYWNEJ, TWÓRCZEJ ZABAWY I KOMUNIKACJI PRZEMOC W RODZINIE PRZEMOC W RODZINIE

3 ELEKTRYCZNE NIEDOSTATECZNE SPOŻYCIE WODY NIEDOSTATECZNE SPOŻYCIE WODY NIEODPOWIEDNIE DOTLENIENIE NIEODPOWIEDNIE DOTLENIENIE ZBYT DŁUGIE PRZEBYWANIE W ZEWNĘTRZNIE DZIAŁAJACYCH POLACH ELEKTROMAGNETYCZNYCH ZBYT DŁUGIE PRZEBYWANIE W ZEWNĘTRZNIE DZIAŁAJACYCH POLACH ELEKTROMAGNETYCZNYCH

4 DIETETYCZNE NIEODPOWIEDNIA ILOŚĆ BIAŁKA NIEODPOWIEDNIA ILOŚĆ BIAŁKA BRAK NIEZBĘDNYCH AMINOKWASÓW I KWASÓW TŁUSZCZOWYCH BRAK NIEZBĘDNYCH AMINOKWASÓW I KWASÓW TŁUSZCZOWYCH DUŻO WĘGLOWODANÓW I CUKRÓW DUŻO WĘGLOWODANÓW I CUKRÓW

5 MEDYCZNE MAŁA WAGA NOWORODKA MAŁA WAGA NOWORODKA CHRONICZNE INFEKCJE UCHA ŚRODKOWEGO CHRONICZNE INFEKCJE UCHA ŚRODKOWEGO ALERGIE, LEKI ALERGIE, LEKI UŻYWKI UŻYWKI PRZEROST DROŻDŻY PRZEROST DROŻDŻY NIEODPOWIEDNIA DIETA LUB SEN NIEODPOWIEDNIA DIETA LUB SEN WYKORZYSTYWANIE DZIECKA WYKORZYSTYWANIE DZIECKA SŁABY WZROK LUB SŁUCH SŁABY WZROK LUB SŁUCH

6 TELEWIZJA, KOMPUTERY, GRY TELEWIZYJNE PRZEMOC PRZEMOC ZMNIEJSZONY ROZWÓJ WYOBRAŹNI ZMNIEJSZONY ROZWÓJ WYOBRAŹNI MNIEJ INTERAKCYJNA KOMUNIKACJA MNIEJ INTERAKCYJNA KOMUNIKACJA BLOKADA WZROKU BLOKADA WZROKU

7 RYWALIZACJA NIEODPOWIEDNIE OCZEKIWANIA (w domu, szkole, pracy i wobec samego siebie) NIEODPOWIEDNIE OCZEKIWANIA (w domu, szkole, pracy i wobec samego siebie) RYWALIZACJA W SPORCIE I SZTUCE RYWALIZACJA W SPORCIE I SZTUCE UCZENIE SIĘ W RELACJACH ZWYCIĘZCA- PRZEGRANY, A NIE W RAMACH WSPÓŁPRACY UCZENIE SIĘ W RELACJACH ZWYCIĘZCA- PRZEGRANY, A NIE W RAMACH WSPÓŁPRACY

8 SZKOLNE PROGRAMY NIEDOSTOSOWANE DO ROZWOJU PROGRAMY NIEDOSTOSOWANE DO ROZWOJU NIEUSTANNE TESTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI NA NISKIM POZIOMIE NIEUSTANNE TESTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI NA NISKIM POZIOMIE FORMY WYKŁADU/PISANIA DLA CICHYCH KLAS FORMY WYKŁADU/PISANIA DLA CICHYCH KLAS NIEŚWIADOMOŚĆ LUB BRAK ZWRACANIA UWAGI NA STYLE UCZENIA (wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy) NIEŚWIADOMOŚĆ LUB BRAK ZWRACANIA UWAGI NA STYLE UCZENIA (wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy)


Pobierz ppt "CZYNNIKI HAMUJĄCE UCZENIE SIĘ. ROZWOJOWE BRAK STYMULACJI ZMYSŁOWEJ BRAK STYMULACJI ZMYSŁOWEJ NIEDOSTATEK RUCHU NIEDOSTATEK RUCHU BRAK DOTYKU BRAK DOTYKU."

Podobne prezentacje


Reklamy Google