Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

AdExpert. 2 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE adExpert, to autorskie narzędzie umożliwiające wszechstronną analizę danych AdEx. Dostarcza raporty dla dowolnych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "AdExpert. 2 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE adExpert, to autorskie narzędzie umożliwiające wszechstronną analizę danych AdEx. Dostarcza raporty dla dowolnych."— Zapis prezentacji:

1 AdExpert

2 2 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE adExpert, to autorskie narzędzie umożliwiające wszechstronną analizę danych AdEx. Dostarcza raporty dla dowolnych okresów w postaci podsumowań (lub poszczególnych emisji) wydatków reklamowych, liczby emisji, czasu, z podziałem na media, reklamodawców, brandy. Wielopoziomowa struktura medium Warunki logiczne w filtrach klasyfikacji Raporty budowane są z kluczy grupujących i wskaźników Trzy typy raportów: lista emisji, raport z podsumowaniami, raport występowania adExpert

3 3 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE adExpert, to autorskie narzędzie umożliwiające wszechstronną analizę danych AdEx. Dostarcza raporty dla dowolnych okresów w postaci podsumowań (lub poszczególnych emisji) wydatków reklamowych, liczby emisji, czasu, z podziałem na media, reklamodawców, brandy. Wielopoziomowa struktura medium Warunki logiczne w filtrach klasyfikacji Raporty budowane są z kluczy grupujących i wskaźników Trzy typy raportów: lista emisji, raport z podsumowaniami, raport występowania adExpert

4 4 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE adExpert, to autorskie narzędzie umożliwiające wszechstronną analizę danych AdEx. Dostarcza raporty dla dowolnych okresów w postaci podsumowań (lub poszczególnych emisji) wydatków reklamowych, liczby emisji, czasu, z podziałem na media, reklamodawców, brandy. Wielopoziomowa struktura medium Warunki logiczne w filtrach klasyfikacji Raporty budowane są z kluczy grupujących i wskaźników Trzy typy raportów: lista emisji, raport z podsumowaniami, raport występowania adExpert

5 5 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE adExpert, to autorskie narzędzie umożliwiające wszechstronną analizę danych AdEx. Dostarcza raporty dla dowolnych okresów w postaci podsumowań (lub poszczególnych emisji) wydatków reklamowych, liczby emisji, czasu, z podziałem na media, reklamodawców, brandy. Wielopoziomowa struktura medium Warunki logiczne w filtrach klasyfikacji Raporty budowane są z kluczy grupujących i wskaźników Trzy typy raportów: lista emisji, raport z podsumowaniami, raport występowania adExpert

6 Dziękujemy i zapraszamy do współpracy.


Pobierz ppt "AdExpert. 2 OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE adExpert, to autorskie narzędzie umożliwiające wszechstronną analizę danych AdEx. Dostarcza raporty dla dowolnych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google