Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

RANKING WARTOŚCI MAREK WIELKOPOLSKI 2013 SPIS TREŚCI 1.Idea rankingu 2.O organizatorze 3.Korzyści dla uczestników 4.Metodologia 5.Propozycja współpracy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "RANKING WARTOŚCI MAREK WIELKOPOLSKI 2013 SPIS TREŚCI 1.Idea rankingu 2.O organizatorze 3.Korzyści dla uczestników 4.Metodologia 5.Propozycja współpracy."— Zapis prezentacji:

1

2 RANKING WARTOŚCI MAREK WIELKOPOLSKI 2013

3 SPIS TREŚCI 1.Idea rankingu 2.O organizatorze 3.Korzyści dla uczestników 4.Metodologia 5.Propozycja współpracy 6.Terminarz

4 IDEA STWORZENIA RANKINGU Celem przedsięwzięcia jest stworzenie wiarygodnego rankingu najcenniejszych marek w Wielkopolsce. Pomysł projektu powstał w trakcie obrad Rady Wspierania Przedsiębiorczości działającej przy Wielkopolskim Klubie Kapitału. Misją WKK jest wspieranie lokalnych inicjatyw i rozwijanie wiedzy. Dzięki społecznemu zaangażowaniu Partnerów projekt o wartości rynkowej zł zrealizujemy praktycznie non-profit.

5 ORGANIZATOR I PARTNERZY RANKINGU ORGANIZATOR Organizatorem Rankingu Wartości Marek Wielkopolskich 2013 jest Rada Wspierania Przedsiębiorczości przy Wielkopolskim Klubie Kapitału. REALIZATOR Grupa Fresh / Brand Marketing Strategy – inicjator i realizator rankingu, opieka merytoryczna, promocja wydarzenia PARTNERZY MERYTORYCZNI SAWYER należący do grupy DGA - opracowanie metodologii wyceny, przeprowadzenie wycen TNS Polska - realizacja badań B2B i B2C, raport badawczy

6 KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW Prestiż – znalezienie się w gronie 100 najcenniejszych marek wielkopolskich Wiarygodna wycena – oszacowanie wartości marki zgodnie z wiarygodną metodologią Poufność danych- wszystkie przekazywane dane są pilnie strzeżone przez Realizatora Rankingu Uwzględnienie różnic w branżach - wyróżnienie marek o najwyższej wartości w podziale na B2B i B2C Certyfikacja wartości - uzyskanie certyfikatu potwierdzającego wartość marki przez każdą z 200 zakwalifikowanych firm Promocja marki – komunikowanie uzyskanej w rankingu pozycji dzięki specjalnemu raportowi oraz opublikowaniu rankingu w mediach Bezpłatny udział- Dzięki społecznemu zaangażowaniu Partnerów

7 ZASADY TWORZENIA RANKINGU Ranking Wartości Marek Wielkopolskich 2013 będzie organizowany w podziale na dwie kategorie: 1. dla marek B2B – wybrane zostanie 50 marek o najwyższej wartości, 2. dla marek B2C – wybrane zostanie 50 marek o najwyższej wartości. Nabór do II edycji Rankingu będzie odbywał się dwukierunkowo – organizatorzy wystosują zaproszenia skierowane do Prezesów marek wyselekcjonowanych do udziału w Rankingu oraz uruchomiony zostanie nabór publiczny (tzn. każda z marek w Wielkopolsce będzie mogła wziąć udział w Rankingu jeżeli będzie spełniała kryteria określone w metodologii wyceny). Ogłoszenie uruchomienia naboru do Rankingu odbędzie się w dniu w dniu 2 kwietnia 2013 roku.

8 KRYTERIA UDZIAŁU W RANKINGU 1. Miejsce utworzenia marki musi znajdować się na terenie Wielkopolski. 2. Główna siedziba firmy będącej właścicielem marki musi być zlokalizowana na terenie Wielkopolski. 3. Marka musi istnieć na rynku od minimum 5 lat. 4. Marka generowała w okresie ostatnich 3 lat min. 3 mln zł przychodu rocznie. 5. Firmy posiadające więcej niż jedną markę produktową/usługową w swoim portfolio mogą zgłosić do udziału w Rankingu wyłącznie wybrane 3 marki. 6. W rankingu nie mogą uczestniczyć marki będące spółkami z udziałem Skarbu Państwa, Władz Samorządowych i równocześnie posiadające monopol na rynku wielkopolskim.

9 METODOLOGIA WYCENY Stosowane procedury: określenie przychodów ze sprzedaży produktów sprzedawanych pod wycenianą marką z okresu ostatnich zakończonych 3 lat obrotowych, ustalenie wartości opłaty licencyjnej jako procent przychodów ze sprzedaży (opłata ta zostanie ustalona na podstawie analiz przeprowadzonych w późniejszym terminie), ustalenie przepływów pieniężnych, zdyskontowanie przepływów pieniężnych według stopy odpowiadającej ryzyku danych przepływów.

10 EFEKT BADAŃ 1.Ranking zawierający 100 najcenniejszych wielkopolskich marek w kategorii B2B oraz B2C 2.Raport branżowy zawierający cenne wskazówki dotyczące budowania silnej marki 3. Gala finałowa – wręczenie statuetek, podsumowanie działań

11 TERMINARZ – uruchomienie naboru 2.04 – – zbieranie zgłoszeń, potwierdzenie uczestnictwa w rankingu (nabór publiczny) – wycena za pomocą wskaźników finansowych oraz korekta w oparciu o badania rynkowe przeprowadzone w kategoriach B2B i B2C. Badania realizuje TNS Polska zgodnie z przyjętą metodologią. Grudzień 2013 – uroczysta Gala wraz z wręczeniem statuetek

12 KONTAKT Obsługą medialną Rankingu Wartości Marek Wielkopolskich 2013 zajmuje się Fresh Relations. Kontakt: Magdalena Górzna-Jaromin mobile: Opiekun merytoryczny rankingu: Adam Michańków Właściciel większościowy Grupy Fresh mobile: 608 –

13 ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY KONTAKT: TEL , MAIL:


Pobierz ppt "RANKING WARTOŚCI MAREK WIELKOPOLSKI 2013 SPIS TREŚCI 1.Idea rankingu 2.O organizatorze 3.Korzyści dla uczestników 4.Metodologia 5.Propozycja współpracy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google