Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

© 2006 Oliwia Rocławska B A L O N TWÓJ WIZERUNEK W PRZESTWORZACH.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "© 2006 Oliwia Rocławska B A L O N TWÓJ WIZERUNEK W PRZESTWORZACH."— Zapis prezentacji:

1 © 2006 Oliwia Rocławska B A L O N TWÓJ WIZERUNEK W PRZESTWORZACH

2 © 2006 Oliwia Rocławska Początki reklamy na balonach W 1906 roku James Gordon Bennett ufundował nagrodę przechodnią dla zwycięzcy międzynarodowych zawodów balonowych. Nie zrobił tego bezinteresownie. Przy tej okazji reklamował wydawany przez siebie New York Herald. Od tego czasu coraz powszechniej zaczęto wykorzystywać W BALONY W REKLAMIE

3 © 2006 Oliwia Rocławska Segment docelowy odbiorcy indywidualni: dorośli młodzież dzieci odbiorcy biznesowi: klienci pracownicy

4 © 2006 Oliwia Rocławska Korzyści Zawody M.in. loty nad miastem, start balonów ze stadionu sportowego, prezentacja balonów Pokazy Ekspozycja - postawienie balonu na linach np.: podczas imprez lotniczych, akcji promocyjnych, imprez integracyjnych, targów, festynów Loty rekordowe Loty sponsorowane np.: na dystans, na wysokość, przelot nad górami

5 © 2006 Oliwia Rocławska Korzyści Uniwersalność = maksymalnie szeroka grupa odbiorców

6 © 2006 Oliwia Rocławska Korzyści Masowość reklamy = niskie koszty dotarcia do odbiorcy

7 © 2006 Oliwia Rocławska Korzyści reklama całoroczna Latem W dzień Zimą W nocy

8 © 2006 Oliwia Rocławska FESTYN widzów ZAWODY widzów IMPREZA TRANSMITOWANA PRZEZ TV kilka milionów widzów

9 © 2006 Oliwia Rocławska Korzyści 20 m wysokości 1000 m 2 powierzchni reklamowej

10 © 2006 Oliwia Rocławska Balon reklamą Warszawa Start z placu Defilad, lot w kierunku Marymontu Start z Pól Mokotowskich, przelot nad centrum Warszawy Start ze Stadionu X-cio Lecia Ekspozycja na Starówce, koło Kolumny Zygmunta Ekspozycja przed PKiN

11 © 2006 Oliwia Rocławska Balon reklamą Polska Średnio 15 razy do roku odbywają się zawody balonowe, m.in. w: Krakowie, Krośnie, Włocławku, Białymstoku, Chełmnie, Płocku, Rawie Mazowieckiej, Olsztynie, Słupsku, Lesznie. Zimowe grzanie – pokazy i loty w Zakopanym, Krynicy Górskiej i Szczawnicy Letnie wirowanie – pokazy i loty w miejscowościach wczasowych od Krynicy Morskiej do Świnoujścia

12 © 2006 Oliwia Rocławska Balon reklamą Zagranica Mistrzostwa Świata (2004 r. – Australia) Mistrzostwa Europy (2005 r. – Węgry) Zawody Międzynarodowe (np.: Francja, Litwa, Niemcy, Rosja, Szwajcaria, USA)

13 © 2006 Oliwia Rocławska Balon reklamą

14 © 2006 Oliwia Rocławska Wzmocnienie reklamy Loty pasażerskie dla zaproszonych gości Stroje firmowe dla załogi Materiały promocyjne dla widzów i pasażerów: nalepki, znaczki, czapeczki, koszulki.

15 © 2006 Oliwia Rocławska Dodatkowe korzyści Posiadanie balonu firmowego to coś więcej niż reklama, to także: prestiż pomagający wzmocnić wizerunek firmy możliwość bardzo atrakcyjnego spędzenia czasu i doznania wielu niesamowitych emocji znakomita atrakcja dla gości zaproszonych przez Firmę

16 © 2006 Oliwia Rocławska Zakres współpracy Zakup firmowego balonu na ogrzane powietrze Przeprowadzenie czynności rejestracyjnych Profesjonalna i kompleksowa obsługa balonu Planowanie działań promocyjno-sportowych

17 © 2006 Oliwia Rocławska Formy współpracy Sponsoring - przekazanie w użytkowanie Umowa użyczenia - powierzenie w obsługę

18 © 2006 Oliwia Rocławska Formy współpracy przekazanie w użytkowanie Sponsor zakupuje balon i przekazuje go w użytkowanie sponsorowanemu Sponsorowany, w ramach wartości powłoki, świadczy usługę przez określony czas

19 © 2006 Oliwia Rocławska Formy współpracy powierzenie w obsługę Firma zakupuje balon i powierza go Aeroklubowi, ponosząc przy tym stałe miesięczne koszty obsługi balonu

20 © 2006 Oliwia Rocławska Zapewniamy Pilotów i mechaników lotniczych z dużym doświadczeniem i wysokimi kwalifikacjami Odpowiednio przeszkoloną i dyspozycyjną załogę

21 © 2006 Oliwia Rocławska Koszty zakupu Opcje: Opcja I POWŁOKA Opcja II KOMPLETNY BALON Opcja III KOMPLETNY BALON + ZESTAW TRANSPORTOWY

22 © 2006 Oliwia Rocławska Koszty zakupu Opcja I Specjalnie zaprojektowana powłoka z reklamą firmy Kosz, butle, palniki – wypożycza Aeroklub Koszt: 50–70 tys. zł, w zależności od kolorystyki balonu

23 © 2006 Oliwia Rocławska Koszty zakupu Opcja II Kompletny balon: powłoka kosz butle palniki dodatkowe oprzyrządowanie Koszt: 120–150 tys. zł

24 © 2006 Oliwia Rocławska Koszty zakupu Opcja III Kompletny balon (powłoka, kosz, butle, palniki, dodatkowe oprzyrządowanie) Atrakcyjnie zaprojektowany zestaw transportowy samochód przyczepka Koszt ok. 300 tys. zł

25 © 2006 Oliwia Rocławska Dane techniczne balonu 20 m wysokości 1000 m 2 powierzchni reklamowej Kosz 2-4 osobowy Loty do wysokości 1500 m

26 © 2006 Oliwia Rocławska Kontakt Aeroklub Warszawski Ul. Księżycowa Warszawa Telefon do sekretariatu: (022)

27 © 2006 Oliwia Rocławska Kontakt Aeroklub Warszawski Włodzimierz Klósek pilot, instruktor telefon:

28 © 2006 Oliwia Rocławska Kontakt Aeroklub Warszawski Ryszard Kurowski pilot, instruktor telefon:


Pobierz ppt "© 2006 Oliwia Rocławska B A L O N TWÓJ WIZERUNEK W PRZESTWORZACH."

Podobne prezentacje


Reklamy Google