Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MAŁOPOLSKA WIEŚ PACHNĄCA ZIOŁAMI

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MAŁOPOLSKA WIEŚ PACHNĄCA ZIOŁAMI"— Zapis prezentacji:

1 MAŁOPOLSKA WIEŚ PACHNĄCA ZIOŁAMI

2 MAŁOPOLSKA TO REGION: O niezwykłych walorach przyrodniczo
krajobrazowych Bogatym dziedzictwie kultury Nieskażonym środowisku naturalnym Tradycyjnej gościnności

3

4 LOKALIZACJA GOSPODARSTW
WYJATKOWO ATRAKCYJNE MIEJSCA Pogórza, Beskidu Niskiego i Sądeckiego, Pienin, Gorców i Tatr Pod lasem lub w lesie Na skraju wiosek

5 OFERTA 22 GOSPODARSTW Prowadzonych przez wyjątkowych ludzi;
pasjonatów ziół, ekologii kultywujących tradycje i obyczaje regionu

6 UCZESTNICY PROJEKTU

7 KRYTERIA DOBORU GOSPODARSTW
Posiadanie kategoryzacji według WBN Założenie ogrodu ziołowego i uprawa ziół Odbycie 2 stopniowego szkolenia Prowadzenie zdrowej domowej kuchni regionalnej (własne tradycyjne potrawy) Prowadzenie czynnego ekologicznego gospodarstwa agroturystycznego

8 ODBIORCY OFERTY KLIENCI: ceniący ciszę, spokój, kontakt z przyrodą,
poszukujący powrotu do natury, koneserzy zdrowej regionalnej kuchni z ekologicznych upraw. preferujących aktywny wypoczynek na wsi – (konie, rowery, narty, wędkowanie, turystyka piesza).

9 OFERTA GOSPODARSTW Zabiegi odnowy biologicznej, kąpiele ziołowe relaksujące, aromaterapia, itp. Tradycyjna regionalna kuchnia regionalna: łemkowska, lachowska, góralska, japońska (z wykorzystaniem ziół wolnorosnących i uprawianych w ogrodach)

10 OFERTA c.d. Warsztaty rękodzielnictwa artystycznego (tkactwo, haft, bibułkarstwo, koronkarstwo, rzeźba, ceramika)

11 OFERTA c.d. Sekrety sporządzania nalewek, likierów ziołowych, syropów przeciwkaszlowych według receptur ludowych

12 OFERTA c.d. Aktywnie (sporty wodne, wędkowanie, turystyka piesza, rowerowa, konna, narciarska)

13 OFERTA c.d. Zajęcia edukacyjno - szkoleniowe „Z ziołami po zdrowie”, zbieranie ziół i runa leśnego, suszenie ziół i ich wykorzystywanie w domowej kuchni i apteczce, układanie bukietów itp.

14 PROMOCJA PRODUKTU 17.000 egz. katalogu ofert 500 sztuk plakatów
Strona Strony www Stowarzyszeń, Gmin i Gospodarstw, MOT, biur podróży

15 PROMOCJA PRODUKTU Wszystkie Targi Krajowe
Study tour press 20 dziennikarzy Filmy w 4 stacjach telewizyjnych (TVP I, Telexpress, TVP Kraków, TVP Polonia Skarby Nieodkryte Ponad 130 art. prasowych

16 Przewodnik Lekarski (w druku)
Przewodnik belgijski Regional Hospots Guide Prezentacja podczas 5 konferencji (3 zagraniczne – kongres w Grenobl 4 wizyty LGD z Polski 5 audycji radiowych w tym 1 całodzienna na żywo w gospodarstwach

17 EFEKTY NA DZIŚ Zwiększenie sprzedaży o ok. 30%
To największa satysfakcja dla twórców produktu.

18 TROFEA PRODUKTU Główna nagroda za najlepszy produkt turystyczny – Targi Na Styku Kultur w Łodzi – marzec 2010 Wyróżnienie na MTT Agrotravel w Kielcach – kwiecień 2010 Laureat konkursu na najlepszy produkt turystyczny w Małopolsce – sierpień 2010

19 TROFEA c.d Certyfikat POT – Najlepszy produkt turystyczny w 2010 – wrzesień 2010 Wyróżnienie w Plebiscycie Wielkie Odkrywanie Małopolski – październik 2010 Złoty medal Tour Salon 2010 – październik 2010

20 TROFEA c.d. Specjalne Honorowe wyróżnienie podczas MTT LATO-2011 w Warszawie - kwiecień 2011

21 REALIZATOR PROJEKTU Projekt zrealizowano w Sądeckiej Organizacji Turystycznej w Nowym Sączu, ze środków budżetowych Województwa Małopolskiego

22 Narodziny Idei „Sztuka polega na tym, by kapitał wykorzystywać efektywnie, tworząc produkty, których naprawdę pragną klienci” Robert Lutz – b. prezes zarzadu Marki Ford”


Pobierz ppt "MAŁOPOLSKA WIEŚ PACHNĄCA ZIOŁAMI"

Podobne prezentacje


Reklamy Google