Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center Rafał Bajda Tomasz Denkowski.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center Rafał Bajda Tomasz Denkowski."— Zapis prezentacji:

1 Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center Rafał Bajda Tomasz Denkowski

2 Call centre Call centre to infrastruktura teleinformatyczna, której podstawowym celem jest uproszczenie obsługi klientów firmy. Automatic Call Distribution (ACD) Klient Teleoperator Call centreContact centre

3 … czyli centrum operacyjne zintegrowane z Internetem. Poczta elektroniczna Strony www SMSy Faks WAP Chat Obsługa prowadzona przez konsultantów lub przez system automatyczny, tzw. IVR.

4 Agenci w contact centre: Automatic Call Distribution (ACD) - pełni funkcję automatycznej dystrybucji i kolejkowania zadań w ramach centrali telefonicznej Narzędzia contact centre (telefon, , strony www, SMS, faks, WAP, chat) Interactive Voice Response (IVR) - automatyczny system odpowiadający głosem

5 IVR - Interactive Voice Response Serwis bankowy Powrót do menu poprzedniego Identyfikacja klienta Kredyt Karty Informacje o banku Połączenie z operatorem * 5 Powrót do menu głównego Serwis bankowy Informacja o saldzie Ostatnio wykonane operacje Dokonanie przelewu Zmiana opcji dostępu Wiadomości ogólne Oferta dla klientów indywidualnych Oferta dla przedsiębiorstw Taryfa prowizji i opłat

6 … i na razie to by było na tyle. :-)


Pobierz ppt "Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center Rafał Bajda Tomasz Denkowski."

Podobne prezentacje


Reklamy Google