Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r."— Zapis prezentacji:

1 Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r.

2 Plan prezentacji Profil działalności Produkty Spółki Model biznesu Nagrody Przewagi konkurencyjne Silne strony i szanse rynkowe Rynek sprzętu medycznego Klienci Spółki Potencjalni Klienci Wyjątkowe rozwiązania biznesowe Przychody Spółki Zysk netto Spółki Władze Spółki Struktura Akcjonariatu Dane kontaktowe 2

3 Profil działalności Apolonia Medical S.A. - producent mebli medycznych klasy PREMIUM przeznaczonych gównie do gabinetów stomatologicznych, przychodni lekarskich i szpitali Dotychczas: projektowanie, testy i nieseryjna produkcja. W przyszłości: seryjna produkcja z przeznaczeniem do gabinetów stomatologicznych, przychodni lekarskich i szpitali w Polsce, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz innych wysokorozwiniętych krajach. Zastosowanie innowacyjnych materiałów do produkcji Dostosowanie do specjalistycznych potrzeb klienta Ergonomia, design, jakość i innowacyjność produktów Rozpoznawalna marka w segmencie Premium Nasza Wyjątkowość to: 3

4 Przykładowe produkty Spółki Asystor Dea Asystor Studium Szafa lekarska Komoda z umywalką 4

5 Model biznesu 5 UWAGA: W procesie projektowania czynny udział biorą użytkownicy, tj. m. in. lekarze stomatolodzy, chirurdzy

6 Nagrody I miejsce Nowość Roku Twojego Przeglądu Stomatologicznego I miejsce na Forum Inwestycyjnym w Poznańskim Parku Naukowym I miejsce "Perspektywy" II miejsce Nowość Roku "Twojego Przeglądu Stomatologicznego" I miejsce na Ogólnopolskim Forum Inwestycyjnym we Wrocławiu 6

7 Przewagi konkurencyjne Brak produktów alternatywnych. Dostosowanie najwyższej jakości do indywidualnych potrzeb klienta. Produkcja tylko z najnowocześniejszych i najtrwalszych materiałów. Kompleksowa oferta całkowitego wyposażenia gabinetu medycznego. Wysoki poziom wiedzy eksperckiej wśród kadry zarządzającej. Rozpoznawalna marka w segmencie Premium – ergonomia, design. 7

8 Silne strony i szanse rynkowe Szansa na zyskanie reputacji wiodącego producenta z segmentu Premium. Strategia produktowa wzorowana na liderach rynku globalnego. Niskie koszty produkcji. Nowoczesne wzornictwo. Znaczący potencjał wzrostu rynku - średnia roczna stopa na poziomie 10%. Wzrost popytu na produkty Spółki związany z rozwojem sieci gabinetów stomatologicznych, prywatyzacją służby zdrowia oraz rozwojem szpitali prywatnych. 8

9 Rynek sprzętu medycznego Czynniki wzrostu rynku sprzętu medycznego (w szczególności segmentu premium): Rozwój prywatnej opieki medycznej; Wzrost konkurencji jakością wyposażenia – w szczególności prywatne placówki; Wzrost zamożności społeczeństwa; Moda na zdrowe zęby; Popularyzacja implantów stomatologicznych. Wartość rynku sprzętu medycznego w Polsce w 2008 roku wyniosła 4 mld PLN. Według raportu firmy PMR Rynek sprzętu medycznego w Polsce 2008 prognozowany wzrost rynku w najbliższych latach wyniesie kilkanaście procent średniorocznie i w 2010 roku osiągnie wartość prawie 6 mld PLN. Źródło: Ministerstwo Zdrowia 9

10 Klienci Spółki CEOC – tworzona sieć przychodni; implantologicznych w Polsce; Diagmed – tworzona sieć prywatnych przychodni medycznych w Polsce; Al Ajaji Trading Group – sieć przychodni; stomatologicznych w ZEA. Kluczowymi klientami firmy Apolonia Medical S.A. są sieci gabinetów stomatologicznych, przychodni medycznych oraz szpitali w Polsce oraz zagranicą. Nasi najwięksi dotychczasowi klienci: 10

11 Bazę potencjalnych odbiorców produktów stanowią: Centra i gabinety stomatologiczne; Sieci gabinetów stomatologicznych; Prywatne szpitale; Dystrybutorzy sprzętu stomatologicznego prywatnych gabinetów stomatologicznych w Polsce gabinetów stomatologicznych w Wielkiej Brytanii Gabinety stomatologiczne we Włoszech Potencjalni Klienci Gabinety stomatologiczne w Hiszpanii Gabinety stomatologiczne w Zjednoczonych Emiratach Arabskich 11

12 Wyjątkowe rozwiązania biznesowe Unikatowa możliwość partycypacji w sukcesie producenta wyposażenia gabinetów stomatologicznych segmentu premium Zdywersyfikowana baza klientów sieci gabinetów stomatologicznych Dynamicznie rosnący popyt na produkty Spółki związany z prywatyzacją służby zdrowia Apolonia Medical S.A. jest przedsiębiorstwem będącym we wczesnej fazie wzrostu Kompetentna, doświadczona kadra zarządzająca i operacyjna oferująca kompleksową usługę projektowania i wytworzenia produktu 12

13 Przychody Spółki Porównanie przychodów ze sprzedaży i zysku netto w latach 2009 – 2012 w przypadku pozyskania kapitału z giełdy (wykonanie oraz prognoza). Dane w PLN. 13

14 Zysk netto Spółki Porównanie zysku netto Spółki w przypadku pozyskania kapitału z giełdy oraz braku jego pozyskania, w latach 2009 – 2012 (wykonanie oraz prognoza). Dane w PLN. 14

15 Władze Spółki 15

16 Struktura Akcjonariatu akcjonariusze posiadający powyżej 10% głosów Przed emisją. Po emisji. 16

17 Dane kontaktowe Dziękujemy za uwagę i Zapraszamy do współpracy Apolonia Medical S.A. Wojnowo 7, Sicienko k/Bydgoszczy Autoryzowany Doradca: TOP Consulting S.A. ul. Marszałkowska 58 lok. 54, Warszawa Kontakt: Zbigniew Powierża, tel ,


Pobierz ppt "Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google