Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

22 i 23 maja 2009, Fort Sanguszki, ul. Zakroczymska 12, Warszawa.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "22 i 23 maja 2009, Fort Sanguszki, ul. Zakroczymska 12, Warszawa."— Zapis prezentacji:

1 22 i 23 maja 2009, Fort Sanguszki, ul. Zakroczymska 12, Warszawa

2 Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do świata Luksusu. Świata, w którym pieniądze to nie wszystko. Potrzeba bowiem więcej pieniędzy, aby mieć coś, czego nie ma nikt inny… POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009

3 Polish Exclusive Collection na dwa dni zamieni Warszawę w europejską stolicę mody, bogactwa i luksusu. Przez chwilę zapomnimy o szarości dnia codziennego by napawać się pięknem rzeczy wyszukanych, niezwykłych i pożądanych. Starannie wyselekcjonowana grupa firm, liderów światowego rynku dóbr luksusowych, przeniesie nas w niezwykły świat przepychu, wyrafinowanych rozrywek, pokaże jak w pełni smakować życie... POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009

4 POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 To podczas Polish Exclusive Collection dowiemy się jak wybrać najlepsze z najlepszych, odróżnić pożądaną tradycję od mody i wydać pieniądze na coś naprawdę wyjątkowego co zapewni nam: Wyjątkową jakość Ekskluzywność Dyskrecję Autentyzm czyli najbardziej pożądane przymioty rzeczy luksusowej

5 Polski rynek dóbr luksusowych w skrócie : POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 Wyceniany jest na około miliard dolarów rocznie W Polce jest około 100 tys. milionerów ( wg raportu Boston Consulting Group) Liczbę bardzo drogich ( hiper luksusowych) samochodów sprzedawanych rocznie szacuje się na tys. sztuk ( r oczna sprzedaż Jaguarów to szt., Lexusa – ok. 250 szt. )

6 POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 Polski rynek kosmetyków luksusowych wart jest ok. 1 mld złotych Producenci i dystrybutorzy kosmetyków luksusowych szacują liczbę klientów nabywających te marki na ponad pół miliona Wartość importu najdroższych rodzajów whisky wynosi ok. 5 mln zł rocznie Polski rynek dóbr luksusowych c.d :

7 Misja targów : POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 popularyzacja luksusowych marek często nieznanych lub mało popularnych w Polsce stworzenie bezpośredniej platformy kontaktu producent/ dystrybutor - klient powołanie do życia tradycji dorocznego święta piękna i luksusu edukacja pięknem

8 Dlaczego warto wziąć udział w Polish Exclusive Collection? POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 Po pierwsze - to pierwsza taka impreza organizowana w naszym kraju Po drugie - to jedyna okazja by zaprezentować swoją ofertę w najbardziej ekskluzywnym gronie światowych producentów luksusowych marek Po trzecie - w coraz większym tempie rośnie grupa zamożnych i bardzo zamożnych Polaków, których dochody roczne przekraczają kilkaset tysięcy a często i milion złotych

9 POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 Po czwarte - gośćmi targów będą wytrawni koneserzy rzeczy pięknych i niezwykłych: świat biznesu, artyści, dyplomaci - dla nich przeznaczony jest pierwszy, zamknięty dzień targów Po piąte - targi to doskonała okazja promocji wszelkich nowości - tańsza i bardziej skuteczna niż organizacja firmowych eventów Po szóste - duże zainteresowanie mediów gwarantuje imprezie, a co za tym idzie również prezentowanym markom, należyty rozgłos Dlaczego warto wziąć udział w Polish Exclusive Collection?

10 POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 Miejsce organizacji pierwszych targów Polish Exclusive Collection zostało wybranie nieprzypadkowo. Fort Sanguszki (do 1921 r. Fort Władimir) to zachowany w dobrym stanie unikalny zabytek architektury wojskowej. Fort pierścienia umocnień wokół Warszawskiej Cytadeli Aleksandrowskiej powstał w latach Ze względu na swe niezwykle malownicze wnętrza Fort Sanguszki / Legionów często wykorzystywany był jako plan filmowy m.in. w Ogniem i mieczem, filmie Chopin pragnienie miłości, Iwan Groźny czy Szatan z siódmej klasy. Obecnie należy do rodziny Kręglickich- znanych warszawskich restauratorów. Miejsce :

11 POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 Zabytkowe, surowe zabudowania forteczne stanowić będą doskonałe tło dla prezentacji wyszukanych precjozów, rzeczy pięknych i luksusowych. Celowym zamiarem Organizatorów było wyjście z nowoczesnych hal targowych. Jako pierwsi zaadaptowali dla potrzeb ekspozycji targowej miejsce nietypowe, łączące historię z nowoczesnością. Piękny, przestronny dziedziniec i dwa poziomy korytarzy, lochów z wieloma zakamarkami, wykuszami i wnękami stwarzają niezwykle oryginalne możliwości aranżacji powierzchni targowej. Miejsce :

12 POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 Targi czynne w dniach 22 i 23 maja 2009 r. Pierwszy wieczór targów ( 22 maja) to czas przeznaczony dla VIP-ów i prasy - impreza zamknięta dla publiczności 23 maja – dzień otwarty dla zwiedzających, impreza biletowana 23 maja – wieczorna impreza z wieloma atrakcjami przeznaczona dla top managerów Koncepcja imprezy:

13 POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 Relaks, Hobby, Podróż, Image, Money Club - Miejsce specjalnie dla Panów: czytelnia prasy, miejsce dyskusji, degustacji cygar i trunków, ruletka Buduar - Miejsce relaksu dla Pań Podział ekspozycji na salony i miejsca tematyczne:

14 POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 Tematyka targów: Biżuteria Biura podróży Developerzy Elektronika użytkowa Finanse Hobby Hotele Kosmetyki Łodzie/jachty Moda Projektowanie i wyposażenie wnętrz Restauracje Samochody Sporty luksusowe Sztuka Ubezpieczenia Używki Zdrowie i uroda Zegarki Motocykle

15 POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 Goście odwiedzający : Przedstawiciele biznesu Politycy Artyści Dyplomaci Dziennikarze Middle class

16 POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 Program: Dzień I r Uroczyste otwarcie targów i zwiedzanie ekspozycji – … Gala inauguracyjna Polish Exclusive Collection W programie m.in. ekskluzywny pokaz mody młodych polskich projektantów ( Young Polish Designers Foundation), ogłoszenie laureatów konkursów, wręczenie nagród targowych, aukcja charytatywna

17 POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 Dzień II r. Luksus w damskim wydaniu – Uczta dla duszy i ciała : prezentacje kulinarne, premiery nowych zapachów, nowości kosmetyczne z całego świata. Wszystko, co niezbędne dla luksusowej Damy – Damą być: Pokazy luksusowej biżuterii i futer

18 POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 Dzień II Męski punkt widzenia – Wystawa męskich gadżetów- dużych i małych: samochodów, kolekcji cygar, luksusowych zegarków, nowinek technicznych, męskiej biżuterii itp. Degustacje luksusowych trunków, pokazy sztuki kulinarnej dla wytrawnych smakoszy, pokazy sztuki barmańskiej

19 POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 Konkursy i nagrody Polish Exclusive Collection: Złoty Diadem przyznawany w trzech kategoriach produktowych: Najpiękniejszy Najbardziej wyrafinowany Najbardziej zmysłowy Laureaci zostaną wyłonieni przez Jury z grona firm zgłoszonych do konkursu. Do pracy w Jury Konkursu zostaną zaproszone autorytety w dziedzinie dobrego smaku, prawdziwi koneserzy luksusu. Złoty Laur Konkurs na najbardziej oryginalną ( zaskakującą ) prezentację produktu lub usługi. Konkurs zostanie rozstrzygnięty trzeciego dnia targów na podstawie głosów oddanych przez publiczność.

20 POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 Media zaproszone do współpracy : TVN, TVN Style, TVN Turbo Playboy, Gentelman, Smart, LOGO, Sukces, Top Class, Prestige, Manager Magazine, Elity, Promenada, Pani, Twój Styl, VIVA, Fashion Magazine, Essence, InStyle, Wprost, Newsweek, Forbes, Radio ZET, RMF polishprestige.pl, sztuka.pl, flota.pl, kobiety.pl, obcasy.pl, millionaire.pl, wp.pl, gazeta.pl

21 POLISH EXCLUSIVE COLLECTION WARSAW 2009 ORGANIZATORZY : Warszawskie Centrum Promocji ul. Twarda 44, Warszawa Tel.: Fax: Agencja Promocji Inicjatyw Gospodarczych ul. Willowa Konstancin-Jeziorna Tel. /Fax


Pobierz ppt "22 i 23 maja 2009, Fort Sanguszki, ul. Zakroczymska 12, Warszawa."

Podobne prezentacje


Reklamy Google