Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Consumer Insight Joanna Płuciennik. Insight- czym jest? Identyfikacja prawdziwej, znaczącej i niezaspokojonej w dostatecznym stopniu potrzeby odbiorcy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Consumer Insight Joanna Płuciennik. Insight- czym jest? Identyfikacja prawdziwej, znaczącej i niezaspokojonej w dostatecznym stopniu potrzeby odbiorcy."— Zapis prezentacji:

1 Consumer Insight Joanna Płuciennik

2 Insight- czym jest? Identyfikacja prawdziwej, znaczącej i niezaspokojonej w dostatecznym stopniu potrzeby odbiorcy Jacek Pogorzelski Głębokie, często nagłe zrozumienie sytuacji problemowej Wnikliwe odkrycie motywacji konsumentów Inspiracja, która może stać się w innowacją Bezdyskusyjny, porywający

3 Insight – czym jest? Wyprowadzone z obserwacji zachowań zrozumienie ludzkich potrzeb, które stanowi przesłankę do praktycznych, udanych działań na rynku. Insight nie dotyczy wyłącznie konsumenta, może to być również prawda o produkcie, kategorii bądź marce. TNS Pentor

4 Jak go szukać? Opinie konsumentów, wyniki badań Opinie konsumentów, wyniki badań Pytanie nie wystarczy – bywa poza świadomością. Pytanie nie wystarczy – bywa poza świadomością. Trzeba być otwartym na wewnętrzny głos, nasłuchiwać. Trzeba być otwartym na wewnętrzny głos, nasłuchiwać. Introspekcja, codzienność Introspekcja, codzienność Laddering Laddering Wyjście poza konwencję

5 Tropy Automatyzm usypia czujność uważaj na Stereotypy nie patrz na innych przez pryzmat Ja przede wszystkim Uczciwość

6 Po co? Insight jest impulsem do pewnej inspiracji, która przeradza się w innowację Lisa Fortini-Campbell. Identyfikacja Identyfikacja Uwiarygodnienie Uwiarygodnienie Autorefleksja Autorefleksja

7 INSIGHT GłębokiUnikatowy Podstawa dla działań Osadzony w realiach grupy docelowej

8 Warto poczytać… R. Kozielski, Insight czyli wyczucie klienta, G. Osóbka, Insight czyli zrozumienie konsumenta, Rozmowa z Krzysztofem Albrychiewiczem, Daj się wygadać produktowi, T. Żórawski, Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?, M. Staniszewski, Olśnienie klientem, I. Rudak, O insightach słów jeszcze kilka…,


Pobierz ppt "Consumer Insight Joanna Płuciennik. Insight- czym jest? Identyfikacja prawdziwej, znaczącej i niezaspokojonej w dostatecznym stopniu potrzeby odbiorcy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google