Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Izabela Helbin Dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego operatora Centrum Kongresowego ICE Kraków.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Izabela Helbin Dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego operatora Centrum Kongresowego ICE Kraków."— Zapis prezentacji:

1 Izabela Helbin Dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego operatora Centrum Kongresowego ICE Kraków

2 Tomasz Warchał Sara Lamik
Główni Specjaliści ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków Krakowskie Biuro Festiwalowe

3 Wielkie festiwale i wydarzenia kulturalne
Rozwój przemysłu spotkań Platforma współpracy i animacja dzielnic Aktywizacja i edukacja kulturalna dzieci i osób starszych Kulturalna promocja Krakowa Promocja Krakowa jako miasta filmowego Rozwój Krakowa jako miasta literatury Wspieranie rozwoju turystyki

4

5

6 Pawilon Wyspiańskiego

7 Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego

8

9 Centrum Kongresowe ICE Kraków

10 ○ Wydział Inwestycji UMK – realizator inwestycji
○ Krakowskie Biuro Festiwalowe – operator na podstawie Zarządzenia Prezydenta Miasta Krakowa nr 1539/2007

11 ICE w liczbach : ○ 21,000 m2 powierzchni użytkowej,
○ Sala Audytoryjna – (do 2100 miejsc), ○ Sala Teatralna – 600 miejsc, ○ Sala Kameralna – 300 miejsc, ○ Kompleks sal konferencyjnych – 300 miejsc/500 m2, ○ 32 Pokoje Spotkań (6-30 osób), ○ 4,500 m2 przestrzeni wystawienniczej i bankietowej, ○ 360 miejsc parkingu podziemnego,

12 Harmonogram prac budowlanych, terminy zakończenia etapów:
○ Zakończenie robót ziemnych: – kwiecień 2012 r. ○ Konstrukcja do poziomu gruntu: – październik 2012 r. ○ Konstrukcja powyżej gruntu wraz z zadaszeniem: – październik 2013 r.

13 ○ Zagospodarowanie terenu, układ komunikacyjny:
– listopad 2013 r. – czerwiec 2014 r. ○ Instalacje technologiczne: – marzec 2013 r. – czerwiec 2014 r. ○ Przekazanie do użytkowania po odbiorach technicznych: – IV kwartał 2014 r.

14 ICE – koszty inwestycji:
Z czego ,00 zł dofinansowania z MRPO Zakres realizowany przez Wydział Inwestycji UMK

15 Działania podjęte przez KBF:
Marketing bezpośredni, Targi branżowe, Strona www, Planowanie strategiczne, Stowarzyszenia branżowe, Pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania, Inicjowanie artykułów w prasie branżowej, Ścisła współpraca z Krakow Convention Bureau,

16 Marketing: podstawy nazwa logo aktualna oferta wizualizacje
rendery architektoniczne profil na Facebooku działania PR

17 Marketing: materiały promocyjne

18 Marketing: targi branżowe

19

20

21 Strona internetowa

22

23

24

25 Planowanie strategiczne:
zdobywanie know-how wizyty studyjne w centrach kongresowych, konsulting zagraniczny i krajowy, plan zatrudnienia, biznesplan oraz przyszły model biznesowy, plan standaryzacji usług,

26 Stowarzyszenia branżowe
Inne: SITE, IAPCO, IAVM/EAVM, PCMA (USA, Kanada), JMIC,

27 Stowarzyszenia branżowe do których należymy
stowarzyszenie globalne zrzesza wyłącznie obiekty (160/53) działania: prowadzenie badań i analiz rynku, przygotowywanie publikacji , programy edukacyjne i szkoleniowe, międzynarodowe działania z zakresu PR i marketingu w ramach branży konferencyjnej, wspieranie wymiany doświadczeń i informacji pomiędzy członkami stowarzyszenia, tworzenie i rozwijanie standardów funkcjonowania w tym standardów jakościowych baza stowarzyszeń wymiana klientów

28 Pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania:
dotacja w wysokości zł na realizację projektu w ramach Funduszu Partnerskiego Szwajcarskiego Grantu Blokowego, „Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Krakowa”. dofinansowanie w wysokości zł w ramach MRPO – „Promocja turystyki biznesowej w Małopolsce na rynkach zagranicznych”.

29 Efekt działań marketingowych:
Na ponad rok przed uruchomieniem Rok 2014: 8 rezerwacji Rok 2015: 24 rezerwacje Rok 2016: 18 rezerwacji Łącznie: ponad 150 dni

30 Uzyskanie pełnej funkcjonalności:
○ KBF: - rozwój instytucjonalny, zatrudnienie fachowców promocja i marketing, - bieżące koszty utrzymania uruchomionego obiektu ○ Wydział Inwestycji: system informacji wizualnej, wyposażenie ruchome, ○ ZIKiT: - przebudowa układu komunikacyjnego, WPF Gminy – Konieczność zabezpieczenia środków na lata

31 Konieczny wzrost zatrudnienia:
Rok Etaty Wzrost zatrudnienia 2011 2 2012 2013 4 2014 8 34 Wskaźnik MRPO – 42 nowe miejsca pracy utworzone w związku z realizacją projektu w roku uruchomienia

32 Koszty utrzymania: Rok Dotacja Przychody operacyjne 2014 2015 2016 2017 Koszty operacyjne są pomniejszane o przychody wypracowane w roku poprzedzającym. Biznesplan przewiduje, że przychody pokryją koszty operacyjne obiektu w piątym roku funkcjonowania.

33 Konieczność zabezpieczenia w wpf w najbliższych latach:
Dla KBF na zadanie: „Uruchomienie i utrzymanie ICE Kraków w pierwszych latach funkcjonowania”: 2014: zł 2015: zł 2016: zł 2017: zł

34 Korzyści dla Krakowa: ○ Wzmocnienie funkcji metropolitalnej miasta, ○ Wzrost znaczenia Krakowa jako destynacji dla przemysłu spotkań, ○ Wzmocnienie lokalnego biznesu – ekonomiczny impakt, ○ Wartość dodana - transfer wiedzy i umiejętności.

35 Dziękuję za uwagę!


Pobierz ppt "Izabela Helbin Dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego operatora Centrum Kongresowego ICE Kraków."

Podobne prezentacje


Reklamy Google