Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Organizacja Turystyczna Leszno – Region. Działania Organizacji Turystycznej Leszno – Region 2010.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Organizacja Turystyczna Leszno – Region. Działania Organizacji Turystycznej Leszno – Region 2010."— Zapis prezentacji:

1 Organizacja Turystyczna Leszno – Region

2 Działania Organizacji Turystycznej Leszno – Region 2010

3 1. Działania OT Leszno – Region w roku 2010: Organizacja imprez promujących produkty turystyczne Prezentacje targowe Wydawnictwa 2. Plany na rok 2011

4 Organizacja imprez turystycznych

5 Organizacja imprez promujących produkty turystyczne Piknik żużlowy – Główne atrakcje: występy artystyczne sesja autografowa prezentacja Historia żużla w Lesznie Liczba uczestników:

6 Organizacja imprez promujących produkty turystyczne Spływ Konwaliowym Szlakiem Kajakowym – trasa: Jezioro Brzeźnie, Lincjusz, Miałkie, Białe, Breńskie, Trzytoniowe, Wieleńskie spływ kajakowy, poczęstunek na mecie, Przemęt, Wijewo. Liczba uczestników: 80 osób

7 Organizacja imprez promujących produkty turystyczne Piknik szybowcowy –Leszno. Rozwiń skrzydła! pokazy akrobacji lotniczych, prezentacja sprzętu lotniczego, przeloty samolotem, szybowcem, występy artystyczne, koncert Eweliny Flinty, Leszno, Święciechowa. Liczba uczestników: os.

8 Organizacja imprez promujących produkty turystyczne Piknik konny – Smyczyna, pokazy jeździeckie, skoki przez przeszkody, pokaz ujeżdżania, pokazy zaprzęgów kuców, koncert muzyki country, wioska indiańska WOKINI, gry i zabawy dla dzieci, Lipno. Liczba uczestników: os.

9 Organizacja imprez promujących produkty turystyczne Powrót Króla – korowód królewski, pokaz tańców dworskich, koncerty muzyki barokowej, symultana szachowa, zwiedzanie miasta z przewodnikiem, koncert – operetki i musicale Leszno, Rydzyna, Dofinansowanie z UMWW – zł. Liczba uczestników: 4000 os.

10 Organizacja imprez promujących produkty turystyczne Rajd rowerowy – Górzno, rajd promienisty, Festiwal Artystycznych Poszukiwań, grochówka, upominki dla uczestników, loteria fantowa, Krzemieniewo. Liczba uczestników: 250 os.

11 Organizacja imprez promujących produkty turystyczne Piknik agroturystyczny – Leszczyńskie smaki Rajd pieszy – Jeziorki, koncerty folklorystyczne, degustacje potraw regionalnych, Piknik Szczęśliwych Stóp (Akademia Chodu), zabawa taneczna, loteria fantowa, Osieczna. Liczba uczestników: 2000 (105)

12 Spacery po Lesznie z przewodnikiem (2010) Trasami: Śladami Króla Stanisława Leszczyńskiego Stanisława Grochowiaka Jana Amosa Komeńskiego Leo Baecka

13 Udział w targach turystycznych

14 Międzynarodowe Targi Turystyki Wrocław, r. Udział w targach turystycznych

15 Międzynarodowa Giełda Turystyczna ITB Berlin, r. Udział w targach turystycznych

16 Wielkopolska Giełda Turystyczna, Poznań, r. Udział w targach turystycznych

17 Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON Poznań, r. Udział w targach turystycznych

18 Wydawnictwa

19 Dodruk wydawnictw Konferencje w regionie Z budżetu miasta Leszna: Leszczyńskie po królewsku Pod niebem Leszna

20

21 Plany 2011

22 Organizacja imprez Dodruk wydawnictw Prezentacje targowe Prowadzenie strony internetowej Promocja turystyczna regionu Pozyskiwanie funduszy

23 Organizacja imprez L.p.ImprezaDataLokalizacja 1Piknik żużlowy towarzyszący Grand Prix kwietniaLeszno. Stadion 2Spływ Konwaliowym Szlakiem Kajakowym 4 czerwca 2011Wijewo Przemęt 3Piknik szybowcowy Leszno. Rozwiń skrzydła czerwca 2011Leszno, Święciechowa lotnisko CSS 4Piknik konny17 lipca 2011Smyczyna 5Piknik agroturystyczny + rajd pieszy 28 sierpnia 2011Jeziorki 6Rajd rowerowy3 września 2011Górzno 7Powrót Króla10-11 września 2011Leszno – Rynek Rydzyna – park

24 Prezentacje targowe ITB Berlin Tour Salon Poznań giełdy turystyczne

25 Promocja turystyczna regionu promocja imprez turystycznych sprofilowanie produktów turystycznych pod kątem grup docelowych przegląd szlaków po regionie trasy zwiedzania okolic Leszna w kontekście istniejących produktów turystycznych

26 Pozyskiwanie funduszy Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Województwa Wielkopolskiego w dziedzinie turystyki

27 Podsumowanie działań

28 Opracowanie dokumentów strategicznych

29 Badania, diagnoza, Opracowanie strategii rozwoju turystyki w regionie leszczyńskim Opracowanie programu promocji 10 regionalnych produktów turystycznych

30 Kreowanie marki

31 Kreowanie marki: Kampania billboardowa: Poznań i Wrocław (Katowice) 16 lipca – 06 sierpnia 2007, 17 – 31 marca 2008

32 Kreowanie marki: Kampania prasowa: Gazeta Wyborcza (Wielkopolska i Dolnośląska) - 4 emisje w roku emisję w roku 2008 Rzeczpospolita - 2 emisje w roku emisje w roku 2008

33 Kreowanie marki: Kampania radiowa i telewizyjna 16 – 31 lipca 2007, 17 – 31 marca 2008 Dwie regionalne stacje telewizyjne (Poznań i Wrocław) i Radio ESKA (Poznań i Wrocław)

34 Kreowanie marki Spot telewizyjny

35 Promocja imprez promujących produkty turystyczne

36 1. Leszczyńskie po królewsku 2. Konwaliowy Szlak Kajakowy 3. Pod niebem Leszna 4. Żużlowa pasja 5. Leszczyńskie w siodle 6. Rowerem przez Leszno – Region 7. Piękno ukryte w drewnie 8. Leszczyńskie smaki 9. Pieszo przez Leszno – Region 10. Konferencje w Regionie Leszczyńskim Regionalne produkty turystyczne

37 Dla każdego produktu: - Zorganizowanie imprezy promocyjnej - Wydanie broszur w 4 wersjach językowych - Tablice promocyjne Regionalne produkty turystyczne

38 Organizacja imprez 33 imprezy promujące produkty turystyczne uczestników

39 Organizacja imprez

40 Działalność wydawnicza

41 Ulotki (nakład: egz.)

42 Pozostałe wydawnictwa Kalendarz na rok 2008 (nakład: egz.) Torby reklamowe (nakład: egz.) Album fotograficzny (nakład: 3000 egz.)

43 Tablice informacyjne

44

45 Prezentacje targowe

46 Międzynarodowa Giełda Turystyczna ITB Berlin Tour Salon Poznań Udział w imprezach targowych 14 imprez krajowych 7 imprez zagranicznych

47 Rozwój turystyki w regionie

48 Projekt pt. Odnowienie oznakowania szlaków pieszych na obszarze działania Organizacji Turystycznej Leszno – Region (2007) dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego – 3000 zł łączna długość szlaków – 106 km

49 Organizacja wojewódzkich obchodów Światowego Dnia Turystyki (2008) Część oficjalna – galeria Sztuki Muzeum Okręgowego w Lesznie Wręczenie oznak za zasługi dla województwa wielkopolskiego Zwiedzanie zabytków Leszna i okolic Biesiada turystyczna – ranczo Smyczyna Dotacja UMWW – zł.

50 Finanse

51 Finanse: ZPORR: zł49% Składki członkowskie zł45% Konkursy ofert UMWW: zł3% Dochód ze sprzedaży netto zł2% Składki członków wspierających zł1% SUMA zł100%

52 Sprawy organizacyjne 24 posiedzenia Zarządu 7 Zjazdów Przedstawicieli 27 uchwał Zjazdu Przedstawicieli

53 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Organizacja Turystyczna Leszno – Region. Działania Organizacji Turystycznej Leszno – Region 2010."

Podobne prezentacje


Reklamy Google