Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Promocja eventu poprzez media internetowe, cross media oraz event jako część kampanii Erwin Wilczyński ul. Altowa 2 02 -386 Warszawa.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Promocja eventu poprzez media internetowe, cross media oraz event jako część kampanii Erwin Wilczyński ul. Altowa 2 02 -386 Warszawa."— Zapis prezentacji:

1 Promocja eventu poprzez media internetowe, cross media oraz event jako część kampanii Erwin Wilczyński ul. Altowa Warszawa

2 Case study: Międzynarodowy dzień zbliżenia - event jako część kampani

3 Międzynarodowu Dzień Zbliżenia Event: Kampania: 3 miesiące marzec-czerwiec Klient: Wrigley ATL (Polska) - /tv, radio, gg/ BTL (6 wybranych miast) - /ooh, internet,www,guerilla,event, wom, press pr, bc/ Wydatki ATL i BTL = 50/50

4 MDZ – wykorzystane media Banner Poster Magazine People Bench TV AD BEAR Sticker Website TV AD SAW Radio Jingle Radio Billboard Events

5 Wykorzystane formy

6

7

8

9 Przebieg eventów Eventy miały formę happeningów miejskich Gry i zabawy Zbieranie podpisów pod inicjatywą Międzynarodowego Dnia Zbliżenia Wykorzystanie ławek i AirWall

10 Przebieg eventów

11

12 Rola eventów i podsumowaniekampani Rola eventów: Eventy były jednym z elementów kampani wizerunkowej Elementy kampanii BTL kierowały na lokalne edycje eventów Podsumowanie: osób identyfikujących się z marką 62 notatki PR Eventy: Lider media awareness – (43% w porównaniu do 42% i 40% dla reklam TV) Event jako jeden z 4 mediów o największym zasięgu (tv, radio, www)

13 Case study: Adidas – Bieganie zmienia na lepsze

14 BZNL – kampania zintegrowana social & event marketing BIEGANIE ZMIENIA NA LEPSZE ZAŁOŻENIA: Marka powinna wpisać się w portfolio marek profesjonalnych - dostępnych jednak szeroko i powszechnie Największy nacisk na profesjonalizm i technologię Adidas potrzebuje mieć swoje miejsce w sieci, tak by stworzyć społeczność i równolegle tworzyć cykliczne spotkania/eventy - związane z testami produktów, poradami i organizować je w grupie zaangażowanych dla marki profesjonalistów na ich warunkach i w ich własnym otoczeniu /miejsce i ludzie/

15 Schemat Kampanii IMPREZY BIEGOWE PROMOCJA ONLINE 52 AKTWYNYCH AMBASADORÓW MARKI PLATFORMA KOMUNIKACJI PR & ePR & WOM Patron platformy Co-branding serwisu Profile Drużyn/Ambasadorów Organizacja/relacja imprez biegowych Katalog produktów ProductP + ePR DZIAŁANIA NA FACEBOOK

16 Kampania niestandardowa (działania krótkoterminowe) IMPREZY BIEGOWE PROMOCJA ONLINE PR & ePR & WOM DZIAŁANIA NA FACEBOOK 52 AKTWYNYCH AMBASADORÓW MARKI PLATFORMA KOMUNIKACJI Zaangażowaliśmy środowisko biegowe z 5 największych miast i wyposażyliśmy ich w sprzęt adidas. Główne funkcje: prowadzenie drużyny online i offline, promowanie i testy produktu, rekomendacja, organizacja spotkań biegowych, wywiady z dziennikarzami i tworzenie kontentu, uczestnictwo w imprezach. Imprezy to przewodni motyw kampanii, który ma na celu połączenia komunikacji online z offline. Główne funkcje: wiarygodność, budowanie społeczności ambasadorów marki, edukacja = testy produktów i dobór obuwia przez footsacan, pretekst do lokalnych działań PF, tworzenie kontentu Działania klasyczne /TV, Radio, Prasa/ i ePR /Publikacja, dziennikarstwo obywatelskie, fora i społeczności/ mają 3 cele: informacyjny /prezentacja produktów i ambasadorów marki, wydarzeń związanych z marka/ i angażujący /promocja imprez biegowych adidas w 5 miastach Polski/ Wykorzystanie profilu Aktywni.pl pozwoliło na przekierowanie wybranej grupy użytkowników na sekcję bieganie na aktwyni.pl. Najważniejsze funkcje: bieżąca informacja o kampanii, zaproszenia na eventy, promocja w formie kampanii i publikacji DISPLAY targetowany behawioralnie, YouTube, SEO i SEM oraz reklamy INTEXTowej. Główny i nadrzędny cel działań to zbudowanie zasięgu kampanii i kierowanie ruchu na aktywni.pl. Inne ważne funkcje: wizerunek, angażowanie użytkowników w konkursy, Portal pełni funkcję centrum zarządzania i informacji dla całej kampanii. Konkursy, Artykuły, Katalog produktów. Prowadzenie drużyn, Organizacja spotkań i imprez biegowych, Przekazywanie wiedzy na temat produktów.

17 Marchewka – konkurs na zachętę

18 Ambasadorzy Marki i wspólne treningi

19 Lokalne Zawody

20 FootScaner = added value

21 Case study: FacebookNOW - jak zareklamować konferecję i pozyskać uczestników w 7 dni

22 FacebookNOW [KAMPANIA] FacebookNOW [NARZĘDZIA] ARBObrandy [MIEJSCE KAMPANII] powierzchnia ARBO

23 Kampania zasięgowa (działania krótkoterminowe) Bizon media - pakiet Marketing/PR [DoubleBillboard] LogicSearch [linki sponsorowane] Smart Context [dymek niestandardowy] Wspólna technologia Kreacje Wirtualnemedia.pl + MediaRun.pl [rectangle, DB, śródtext]

24 Kampania niestandardowa (działania krótkoterminowe) MOBILE kampania targetowana na iPhoney. TG: głównie mężczyźni35 +, wysokie dochody Miejsce: zasięg RON, ROB Forma reklamowa: Triple billboard FF Rozmiar: 750x300 Waga: do 50kB Format: jpg, gif [bez flasha!]

25 Social Media (działania krótkoterminowe) Cel: > Narzędzia: FAN PAGE

26 Wyszukiwarki (działania długoterminoweterminowe) AKTYWNE POZYCJONOWANIE STRONY Wyniki Organiczne (Pozycjonowanie / SEO)

27 Zbieranie kodów, analiza, targetowanie K.O.D.Y M.I.E.R.Z.Ą.C.E RETARGETOWANIE Nugg.Ad INDEX RETARGETOWANIE Cookies ZAWĘŻENIE ODBIORCÓW REKLAMY

28 Zbieranie kodów Nugg.Ad (działania długoterminowe)

29 Zbieranie kodów cookies (działania długoterminowe)

30 Użycie kodów, powrót do zainteresowanych Wykorzystana forma reklamowa : Billboard Rectangle

31 Kampania niestandardowa (działania krótkoterminowe) Kampania CPL – zebranie kontaktów z formularza

32 Działania SEM (sprzedaż) Linki Sponsorowane KAMPANIA w WYSZUKIWARKACH PRECYZYJNE ZAPYTANIA

33 Efekt Efekt Konferencja z ponad 1000 zapisanych uczestników

34 Przed kongresem Dotarcie do grupy celowej wieloma kanałami Pozyskanie informacji o potencjalnych klientach przez BBelements Zawężenie grupy celowej i ponowna emisja przekazu reklamowego, ustalając najodpowiedniejszy kanał, z wykorzystaniem informacji zebranych przez BBelements Możliwość szybkiej reakcji w każdym stadium kampanii, zarówno z udziałem AdKinga do zmiany kreacji jak i intensyfikacji działań na poszczególne brandy Oszczędność – każdy następny etap kampanii jest kierowany do targetu zawężonego przez pozyskane i zarejestrowane w BBelements informacje

35 Dziękuję za uwagę! Erwin Wilczyński Erwin Wilczyński ul. Altowa Warszawa


Pobierz ppt "Promocja eventu poprzez media internetowe, cross media oraz event jako część kampanii Erwin Wilczyński ul. Altowa 2 02 -386 Warszawa."

Podobne prezentacje


Reklamy Google