Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Promocja standardów społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z EFS w ramach PO KL oraz budżetu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Promocja standardów społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z EFS w ramach PO KL oraz budżetu."— Zapis prezentacji:

1 Promocja standardów społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z EFS w ramach PO KL oraz budżetu państwa - Priorytet II, Działanie Partnerstwo dla zwiększenia adaptacyjności

2 Promocja CSR w przedsiębiorstwach Projektodawca: PKPP Lewiatan Partnerzy: NSZZ Solidarność Komisja Krajowa Deloitte Audyt Sp. z o.o. Czas trwania projektu: do

3 Rośnie presja zewnętrzna na biznes Organizacje międzynarodowe: Bank Światowy (2006, Przewodnik wdrażania CSR - Opcje pozaustawowe dla rządu Polski) Komisja Europejska (stała presja polityczna i próby regulacji) OECD (2008, Wytyczne dla przedsiębiorstw ponadnarodowych) ISO – norma ISO Rząd polski Zespół ds. Społecznej Odpowiedzialności – maj 2009 Od czasu do czasy postulaty regulacji dot. CSR Organizacje pozarządowe Liczne przykłady presji na biznes, aby był społecznie odpowiedzialny Obecny kryzys wzmacnia tą presję!

4 Cel ogólny Wypracowanie i dostarczenie przedsiębiorstwom praktycznych narzędzi pomocnych w inicjowaniu i zwiększaniu efektywności działań społecznie odpowiedzialnych

5 Działania w projekcie (1) Model oceny Dobrej Praktyki CSR Ocena 100 DP, wybór 20 najciekawszych Konsultacje mailowe, telefoniczne DP

6 Działania w projekcie (2) Wortal tematyczny Model oceny społecznej odpowiedzialności firmy Testowanie modelu w 10 firmach, w tym szczegółowa współpraca z 5-cioma Weryfikacja modelu w oparciu w oparciu o wynik końcowy – przygotowanie ostatecznej wersji modelu

7 Działania w projekcie (3) Przygotowanie i dystrybucja poradnika nt. planowania i wdrażania DP Model Zasady stosowania Wyniki przeprowadzonych działań Najlepsze praktyki uczestników projektu Komunikacja i promocja najlepszych praktyk, w tym: w prasie poprzez spotkania informacyjne podsumowujące ocenę DP Przygotowanie i dystrybucja publikacji: Ocena stanu CSR w polskich przedsiębiorstwach

8 Szczególne cechy projektu Oba modele mają być realistyczne (pomiędzy teorią – projekt ISO i in. – a możliwościami dużych i średnich firm w Polsce) Modele będą powstawać w dialogu z firmami i na każdym etapie będą testowane w realnych warunkach Modele mają wspierać autonomię biznesu w obszarze CSR (biznes sam chce określić swoje zadania)

9 Zespół projektowy PKPP Lewiatan Zbigniew Gajewski – koordynator projektu Michał Dżoga: kierownik merytoryczny Joanna Zaręba Anna Turowska Anna Bujarska Ewelina Pyda NSZZ Solidarność Agnieszka Rybczyńska Joanna Szymonek Małgorzata Złotkowska Deloitte Jacek Kuchenbeker Izabela Grygoruk Halina Frańczak Beata Tylman Mariusz Gago

10 Wszelkie uwagi i pomoc usprawniające realizację projektu mile widziane Z góry dziękujemy


Pobierz ppt "Promocja standardów społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z EFS w ramach PO KL oraz budżetu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google