Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kim jesteśmy IDMnet – opis firmy Najpopularniejsze witryny Nowa oferta 2008/2009 Reklama targetowana Zasięgi Pakiety premium Badania i technologie Nugg.ad.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kim jesteśmy IDMnet – opis firmy Najpopularniejsze witryny Nowa oferta 2008/2009 Reklama targetowana Zasięgi Pakiety premium Badania i technologie Nugg.ad."— Zapis prezentacji:

1

2 Kim jesteśmy IDMnet – opis firmy Najpopularniejsze witryny Nowa oferta 2008/2009 Reklama targetowana Zasięgi Pakiety premium Badania i technologie Nugg.ad - Predykcyjne targetowanie behavioralne Korzyści ze współpracy z nami Spis treści

3 Kim jesteśmy

4 IDMnet – nasza misja IDMnet jest internetową siecią reklamową. Mamy ponad 10-letnie doświadczenie i pozycję pioniera na rynku reklamy internetowej, niejednokrotnie tworzyliśmy i wyznaczaliśmy trendy rynkowe. Naszym celem nadrzędnym jest nieustanna praca nad optymalizacją skuteczności przeprowadzanych przez nas kampanii reklamowych Realizujemy go poprzez produkty, które ukierunkowane są na: reklamę kontentową, dopasowaną do tematyki serwisów, bardzo precyzyjne dotarcie do określonych grup celowych, generowanie efektywnych zasięgów w grupach celowych. Precyzyjnie określamy grupy celowe poprzez badania, umożliwiające nam dokładne poznanie użytkowników poszczególnych serwisów, ich zachowań i preferencji w konsumpcji Internetu. Naszą misję realizuje zespół, składający się z młodych, kreatywnych ludzi, tworzących innowacyjne rozwiązania, współgrające z misją i strategią naszej sieci.

5 Interaktywne produkty IDMnet pozwalają na: budowanie świadomości marki, umacnianie znajomości brandów, realizowanie kampanii zasięgowych. Rozwijamy produkty tematyczne wokół starannie wyselekcjonowanych witryn w ramach jednej kategorii wraz ze specjalnie dobranymi formami reklamowymi. IDMnet – nasze produkty

6 IDMnet w liczbach Ponad 280 witryn w sieci, 15 kategorii tematycznych, w tym kilka o wiodących na rynku zasięgach, 35 pakietów premium, 10 pakietów targetowanych według dwóch określonych kryteriów, Nieograniczona liczba niestandardowych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań dostosowanych do unikalnych potrzeb Klienta.

7 Najpopularniejsze witryny zajmujące wiodące miejsca w rankingach polityka.pl, przekroj.pl, FilmWEB.pl, nauka.pl, bahu.com, eska.pl, Muratordom.pl, inwestycje.pl, programs.pl, cxo.pl, 90minut.pl, skionline.pl, formula1.pl, we-dwoje.pl, podroze.pl, poradnikzdrowie.pl, babyboom.pl, rynekmedyczny.pl, dobreprogramy.pl, senior.pl

8 Nowa oferta 2008/2009

9 Reklama targetowana Nasze pakiety targetowane zrzeszają witryny ze wskaźnikiem affinity index dla wybranej cechy na poziomie Dobór witryn według powyższego kryterium umożliwia precyzyjne dotarcie do wybranej reprezentacji w określonej grupie celowej Oferujemy również przygotowanie pakietów skierowanych do grupy celowej określonej według indywidualnego zapotrzebowania

10 Reklama targetowana LPPakietKryteria TargetowaniaWitryny Zasięg RUPV 1 KobietaKobieta, 25+ monitorprawapracy.pl, rynekmedyczny.pl, boobomarket.pl, urzadzamy.pl, forumzdrowia.pl, podroze.pl MężczyznaMężczyzna, 25+ otoloto.pl, cyberbiznes.pl, poradykomputerowe.pl, formula1.pl, monitorpodatkowy.pl, press.pl Specjalista kierownik niższego szczebla, kierownik wyższego szczebla, wolny zaw ó d, specjalista, wykszt.: wyższe 4energy.pl, monitorpodatkowy.pl, msg.org.pl, openkontakt.pl, wskazniki.pl, muratorplus.pl, edukacjaprawnicza.pl Zamożny doch ó d > 3000 zł netto e-biznes.pl, ekoenergia.pl, cyberbiznes.pl, press.pl, fx4.pl, formula1.pl Manager kierownik niższego szczebla, kierownik wyższego szczebla, właściciel przedsiębiorstwa press.pl, monitorpodatkowy.pl, cyberbiznes.pl, inwestycje.pl, waluty.com, forumbudowlane.pl, muratordom.pl Młodzi wiek: 16-24, wykszt.: gimnazjalne, średnie, niepełne średnie, pomaturalne matura.pl, maszwiadomosc.pl, hitfm.pl, o.pl, pipol.pl, bahu.com Seniorwiek: 55+, emeryt, rencista se.pl, zapoznanie.pl, poradykomputerowe.pl, przekroj.pl, otoloto.pl, pychotka.pl Inteligent wykszt.: wyższe lub niepełne wyższe, miasta powyżej 500 tys. pogodzinach.pl, oferta.pl, polityka.pl, aktivist.pl, hrk.pl Miastomiasta powyżej 500 tys., wiek: 18+ pogodzinach.pl, aktivist.pl, press.pl, gastronauci.pl, se.pl Wieświeś, wiek: 18+ ppr.pl, ekoenergia.pl, rolnicy.com, charaktery.eu, portalisko.pl, wiara.pl

11 Produkty zasięgowe W ofercie IDMnet znajdują się 4 produkty zasięgowe: Reach+, Reach ++, MAXreach, Time+ Reach+ pełna gama form reklamowych, maksymalny zasięg 7 milionów UU na miesiąc, emisja reklam z cappingiem Reach++ formy płaskie, emisja bez cappingu MAXreach pop-under, zasięg 7 milionów UU w ciągu miesiąca. Zbudowany jest z ponad witryn Jeden z najtańszych produktów zasięgowych na rynku Time+ Nowość w ofercie! Pakiet emitowany przez 15 minut w wybranym przez Klienta 2-godzinnym bloku czasowym. Bloki czasowe są dostosowane do aktywności użytkowników serwisów w ciągu doby Klienci mogą wybrać najbardziej dopasowany do specyfiki ich produktu blok czasowy Time+ został stworzony z myślą o tych Reklamodawcach, dla których duże znaczenie ma precyzyjne dopasowanie reklamy do rozkładu dobowego aktywności odbiorców. Time+ stanowi doskonałą alternatywę dla spotów telewizyjnych.

12 Nowe pakiety premium w ofercie IDMnet

13 Pakiety premium – kategoria Biznes

14 45,02% - osoby z wykształceniem wyższym 52,37% - osoby w wieku lat 41,83% - kadra zarządzająca, właściciele i pracownicy przedsiębiorstw 49,51% - mieszkańcy miast powyżej 20 tys. mieszkańców Biznes&Co Aktualne doniesienia biznesowe Witryny w pakiecie: polityka.pl inwestycje.pl waluty.com i in. Pakiety premium – kategoria Biznes MSP Aktualności rynku małych i średnich przedsiębiorstw Witryny w pakiecie: e-biznes.pl cyberbiznes.pl msg.org.pl monitorpodatkowy.pl i in. 37,61% - osoby z wykształceniem wyższym 48,29% - osoby w wieku lat 37,53% - kadra zarządzająca, właściciele i pracownicy przedsiębiorstw 59,21% - mieszkańcy miast powyżej 20 tys. mieszkańców * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2008

15 59,72% - osoby z wykształceniem wyższym 52,05% - osoby w wieku lata 62,52% - kadra zarządzająca, właściciele i pracownicy przedsiębiorstw 56,11% - mieszkańcy miast powyżej 20 tys. mieszkańców Prawo Aktualności prawne Witryny w pakiecie: edukacjaprawnicza.pl monitorpodatkowy.pl monitorprawniczy.pl i in. 43,96% - osoby z wykształceniem średnim 38,88% - osoby w wieku lat 34,60% - rolnicy, robotnicy i pracownicy firm 42,25% - mieszkańcy wsi Rolnik Najbardziej aktualne informacje branży rolnej Witryny w pakiecie: ppr.pl rolnicy.com * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2008 Pakiety premium – kategoria Biznes

16 Pakiety premium – kategoria Budownictwo

17 Dobre Wnętrza Trendy i porady związane z wyposażeniem wnętrz Witryny w pakiecie: urzadzamy.pl muratordom.pl/wnetrza dobrewnetrze.pl e-mieszkanie.pl i in. Pakiety premium – kategoria Budownictwo Architekt Aktualne trendy i bieżące informacje dla architektów Witryny w pakiecie: architektura.info architektura.muratorplus.pl 65,34% - kobiety 61,05% - osoby w wieku lata 47,06% - osoby z wykształceniem średnim 52,25% - mieszkańcy miast powyżej 20 tys. mieszkańców * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad ,93% - osoby z wykształceniem wyższym 50,19% - osoby w wieku lat 49,55% - kadra zarządzająca, właściciele i pracownicy przedsiębiorstw 58,01% - mieszkańcy miast powyżej 20 tys. mieszkańców

18 Eksperci Porady eksperckie z dziedziny budownictwo i rolnictwo Witryny w pakiecie: muratorplus.pl rynekbudowlany.pl rolnicy.com ppr.pl i in. Developer Aktualności rynku developerskiego Witryny w pakiecie: muratornieruchomosci.pl muratordom.pl przekroj.pl se.pl i in. 51,16% - mężczyźni 45,24% - osoby w wieku lat 34,82% - kadra zarządzająca, właściciele i pracownicy przedsiębiorstw 46,64% - mieszkańcy miast powyżej 20 tys. mieszkańców * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad ,93% - osoby z wykształceniem wyższym 54,27% - osoby w wieku lat 40,52% - kadra zarządzająca, właściciele i pracownicy przedsiębiorstw 56,78% - mieszkańcy miast powyżej 20 tys. mieszkańców Pakiety premium – kategoria Budownictwo

19 DeveloperPrestiż Aktualności segmentu prestiż rynku developerskiego Witryny w pakiecie: muratorplus.pl inwestycje.pl polityka.pl wbj.pl i in. Twój Dom Zagadnienia związane z budową i remontem domu Witryny w pakiecie: muratordom.pl/budowa i remont grupa E-budownictwo 4budowlani.pl i in. 54,65% - osoby z wyższym wykształceniem 58,41% - osoby w wieku lat 37,64% - kadra zarządzająca, właściciele i pracownicy przedsiębiorstw 56,03% - mieszkańcy miast powyżej 20 tys. mieszkańców * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad ,91% - osoby z wykształceniem średnim 55,02% - osoby w wieku lat 46,13% - kadra zarządzająca, właściciele i pracownicy przedsiębiorstw 56,91% - mieszkańcy miast powyżej 20 tys. mieszkańców Pakiety premium – kategoria Budownictwo

20 Pakiety premium – kategoria Edukacja

21 School Life Wirtualne życie szkoły Witryny w pakiecie: szkolnictwo.pl zgapa.pl nauka.pl i in. Pakiety premium – kategoria Edukacja Maturzysta Informacje praktyczne dla uczniów Witryny w pakiecie: sciaga-online.pl matura.pl matematyka.pl uczelnie.pl i in. 59,73% - kobiety 44,63% - osoby w wieku lat 45,26% - osoby z wykształceniem średnim 39,50% - uczniowie i studenci * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad ,42% - kobiety 73,01% - osoby w wieku lat 55,36% - osoby z wykształceniem średnim 44,06% - uczniowie i studenci

22 Żak Informacje dla studentów Witryny w pakiecie: szkolnictwo.pl uczelnie.pl nauka.pl 61,73% - kobiety 63,13% - osoby w wieku lat 44,85% - osoby z wykształceniem średnim 39,17% - uczniowie i studenci * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2008 Pakiety premium – kategoria Edukacja

23 Pakiety premium kategoria Informacje i Publicystyka

24 3Opinie Połączona siła 3 wiodących witryn opiniotwórczych Witryny w pakiecie: polityka.pl press przekroj.pl Pakiety premium Kategoria Informacje i Publicystyka Kultura Bieżące informacje kulturalne Witryny w pakiecie: gildia.pl aktivist.pl esensja.pl dzielasztuki.pl i in. 52,20% - osoby z wykształceniem wyższym 58,09% - osoby w wieku lat 59,55% - mieszkańcy miast powyżej 20 tys. mieszkańców 42,39% - kadra zarządzająca, właściciele i pracownicy firm * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad ,02% - kobiety 58,99% - osoby w wieku lat 47,79% - osoby z wykształceniem średnim 42,21% - uczniowie i studenci

25 Pakiety premium – kategoria Kobieta

26 64,78% - kobiety 65,13% - osoby w wieku lat 43,26% - osoby z wykształceniem średnim 55,06% - mieszkańcy miast pow. 20 tys. Ona na Obcasach Wiodące trendy w modzie, zdrowie i uroda - wszystko co ważne dla każdej kobiety Witryny w pakiecie: zwierciadlo.pl we-dwoje.pl grzenda.pl i in. Pakiety premium – kategoria Kobieta Dziecko Informacje dla mam Witryny w pakiecie: babyboom.pl inspirander.pl bobomarket.pl dziecko-info.com i in. 70,68% - kobiety 63,32% - osoby w wieku lat 45,26% - osoby z wykształceniem średnim 49,53% - mieszkańcy miast pow. 20 tys. * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2008

27 naZdrowie Tematka zdrowotna, informatory medyczne Witryny w pakiecie: zdrowie.med.pl rynekmedyczny.pl kardiolo.pl senior.pl 62,51% - kobiety 49,49% - osoby w wieku lat 48,55% - osoby z wykształceniem średnim 62,47% - mieszkańcy miast pow. 20 tys. Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2008 Pakiety premium – kategoria Kobieta

28 Pakiety premium – kat. Nowe Technologie

29 Komórki Informacje rynku GSM Witryny w pakiecie: bramka.gsm.pl smsinfo.pl vbs.pl i in. Pakiety premium – kat. Nowe Technologie Software Oprogramowanie komputerowe nowości i trendy Witryny w pakiecie: programs.pl 4free.pl noweprogramy.pl evortal.pl i in. 47,83% - uczniowie i studenci 62,22% - osoby z wykształceniem średnim 54,99% - osoby w wieku lata 52,89% - mieszkańcy miast pow. 20 tys. Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad ,50% - mężczyźni 51,20% - osoby z wykształceniem średnim 41,27% - uczniowie i studenci 52,62% - mieszkańcy miast pow. 20 tys.

30 Pakiety premium – kategoria Rozrywka

31 VIP Informacje bieżące i rozrywka dla VIPów Witryny w pakiecie: esquash.pl inwestycje.pl press.pl i in. Pakiety premium – kategoria Rozrywka VIP po godzinach Formy rozrywki preferowane przez VIPy Witryny w pakiecie: skionline.pl pogodzinach.pl golfnews.pl gastronauci.pl i in. 36,57% - kadra zarządzająca, właściciele i pracownicy przedsiębiorstw 53,41% - osoby z wykształceniem wyższym 54,64% - osoby w wieku lata 59,51% - mieszkańcy miast pow. 20 tys. Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad ,51% - kadra zarządzająca, właściciele i pracownicy przedsiębiorstw 51,03% - osoby z wykształceniem wyższym 46,47% - osoby w wieku lata 72,80% - mieszkańcy miast pow. 20 tys.

32 Super20 Pakiet 20 witryn dla 20-latków Witryny w pakiecie: aktivist.pl nauka.pl eska.pl bahu.com i in. 43,25% - uczniowie i studenci 42,47% - osoby w wieku ,83% - osoby z wykształceniem średnim 55,78% - mieszkańcy miast pow. 20 tys. * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2008 Club&Music Trendy muzyczne i klubowe Witryny w pakiecie: eska.pl muzyka.pl clubber.pl i in. 45,85% - uczniowie i studenci 57,78% - osoby z wykształceniem średnim 51,11% - osoby w wieku lat 55,73% - kobiety Pakiety premium – kategoria Rozrywka

33 Film Recenzje, nowości filmowe Witryny w pakiecie: filmweb.pl kino.pl i in. 45,49% - uczniowie i studenci 51,45% - osoby z wykształceniem średnim 60,59% - osoby w wieku lata 60,80% - mieszkańcy miast pow. 20 tys. * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2008 Gry Strefa gier – nowości, interakcja Witryny w pakiecie: miastogier.pl gry-on-line.com gryzonie.pl jabler.pl i in. 71,35% - mężczyźni 35,40% - osoby w wieku 7-18 lat 48,31% - uczniowie i studenci 51,31% - osoby z wykształceniem średnim Pakiety premium – kategoria Rozrywka

34 Pakiety premium - kategoria Sport

35 Kibic Strefa kibica Witryny w pakiecie: 90minut.pl pilka.pl skijumping.pl i in. Pakiety premium – kategoria Sport Futbol Aktualności piłkarskie Witryny w pakiecie: soccer-live.pl goal.pl kibice.net i in. 59,20% - mężczyzna 47,90% - osoby z wykształceniem średnim 50,49% - osoby w wieku lata 52,28% - mieszkańcy miast pow. 20 tys. * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad ,69% - mężczyzna 51,88% - osoby z wykształceniem średnim 52,07% - osoby w wieku lata 46,05% - uczniowie i studenci

36 Liga Aktualności poszczególnych klubów sportowych Witryny w pakiecie: wislakrakow.com lechpoznan.pl fcb24.com i in. 55,77% - mężczyzna 52,36% - osoby z wykształceniem średnim 51,34% - uczniowie i studenci 59,30% - mieszkańcy miast pow. 20 tys. * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2008 Pakiety premium – kategoria Sport

37 Pakiety premium – kategoria Turystyka

38 Podróże Ciekawe miejsca, praktyczne porady, oferty wypoczynku Witryny w pakiecie: podroze.pl fajnewczasy.pl globtroter.pl i in. Pakiety premium – kategoria Turystyka naNarty Oferty, sprzęt narciarski Witryny w pakiecie: skijumping.pl skionline.pl skimag.pl i in. 58,03% - kobieta 48,70% - osoby z wykształceniem średnim 30,57% - kadra zarządzająca, właściciele i pracownicy przedsiębiorstw 50,86% - osoby w wieku lata Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad ,10% - osoby w wieku lata 42,92% - osoby z wykształceniem średnim 31,97% - kadra zarządzająca, właściciele i pracownicy przedsiębiorstw 57,16% - mieszkańcy miast powyżej 20 tys.

39 Woda i Wiatr Sporty wodne Witryny w pakiecie: zagle.com.pl fishing.pl podroze.pl i in. Pakiety premium – kategoria Turystyka Travel Equipment Akcesoria i sprzęt turystyczny Witryny w pakiecie: podroze.pl rower.com i in. 50,91% - kobieta 46,41% - osoby w wieku lata 47% - osoby z wykształceniem średnim 57,23% - mieszkańcy miast pow. 20 tys. Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad ,23% - osoby w wieku lata 35,95% - osoby z wykształceniem średnim 77,99% - mieszkańcy miast pow. 20 tys. 50,41% - mężczyzna

40 Pakiety premium – kat. Styl życia, Społeczności

41 Life style Styl życia – pomysły, trendy Witryny w pakiecie: pogodzinach.pl pychotka.pl poradnikzdrowie.pl i in. Pakiet premium – kat. Styl życia, Społeczności 63,09% - kobieta 51,12% - osoby w wieku lata 53,73% - osoby z wykształceniem średnim 33,49% - uczniowie i studenci Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2008 InterAkcja Witrualne społeczności Witryny w pakiecie: bahu.com ajo.pl forumowisko.pl 46,99% - osoby w wieku lata 59,58% - osoby z wykształceniem średnim 42,55% - uczniowie i studenci 54,92% - mężczyzna

42 Poszerzamy swoją ofertę o realizację badań marketingowych przeprowadzanych w oparciu o metodę ankietową. Oferujemy przeprowadzenie badań w oparciu o dwie metodologie: Ankiety wyświetlane na witrynach naszej sieci Wysyłka do bazy mailingowej dostarczonej przez zleceniodawców lub zakupionej przez nas Proponowane przez nas badania są niezwykle pomocnym narzędziem przy podejmowaniu decyzji w obszarach wymagających znajomości postaw konsumenckich (badanie postaw) i zarządzaniu marką (wizerunek marki, koncepcje produktowe). Badania i technologie

43 Celem badania postaw jest określenie zachowań konsumentów w zakresie poszczególnych kategorii produktów. Obok wiedzy dotyczącej zwyczajów zakupowych, badania dostarczają informacji na temat poziomu świadomości marki oraz dają odpowiedź na pytanie, jaka jest pozycja konkurencyjna marki w obrębie danej kategorii produktowej. Badania wizerunku marki pozwalają na określenie postrzegania danej marki, wyodrębnienie cech wyróżniających ją na tle konkurencji i pozwalających budować przewagę konkurencyjną. Celem badań testujących produkty jest określenie cech użytkowych produktu oraz jego postrzegania na tle produktów konkurencyjnych. Badaniom można poddać również koncepcje produktowe, określając najbardziej przemawiające do odbiorców aspekty praktyczne i korzyści płynące z użytkowania określonego produktu. Badania i technologie

44 Wynikiem realizowanych projektów badawczych będzie określenie skuteczności działań reklamowych w zakresie efektu brandingowego, czyli wpływu kampanii na percepcję reklamowanej usługi, produktu lub marki. Badaniu poddane zostaną wskaźniki markowe istotne z punktu widzenia celów kampanii i mogą nimi być: Wpływ kampanii na świadomość marki (spontaniczną i wspomaganą) w porównaniu z konkurencją. Wpływ kampanii na wizerunek marki, produktu lub usługi (analiza silnych i słabych stron wizerunku). Wpływ kampanii na: użytkowanie produktu, intencję zakupu/skorzystanie z oferty, lojalność wobec marki. Badania i technologie

45 Targetowanie behavioralne nugg.ad nugg.ad czyli predykcyjne targetowanie behawioralne oznacza dostarczanie informacji na temat demografii, zainteresowań oraz stylu życia dla każdego indywidualnego użytkownika w oparciu o pomiar zachowań i analizę badań ankietowych. nugg.ad łączy to co najlepsze w dziedzinie badań Internetu – mierzenie ruchu i ankietowanie.

46 Targetowanie behavioralne nugg.ad Tradycyjne targetowanie behawioralne pozwala na dostarczenie reklamy do użytkowników najczęściej odwiedzających wybrany kontent (np. motoryzacja, finanse, podróże) nawet jeżeli w danej chwili odwiedzają zupełnie inne treści (sport, wiadomości, gry). nugg.ad determinuje zainteresowania użytkowników nie tylko poprzez mierzenie ruchu online, lecz także poprzez pozyskiwanie danych z badań ankietowych i przetwarzanie ich przez zaawansowane algorytmy statystyczne. System nugg.ad pozwala zidentyfikować użytkowników zainteresowanych dowolnymi produktami i ograniczyć straty reklamodawców spowodowane emisją niedopasowanych reklam.

47 Targetowanie behavioralne nugg.add KORZYŚCI: Połączenie analiz ruchu z badaniami ankietowymi wzbogaca informację o użytkowniku Wiemy, którzy użytkownicy spełniają zadane kryteria Zestaw klasycznych zmiennych wzbogaconych o dane o stylu życia i zainteresowaniach, pozwala na budowanie profili złożonych z dowolnych kombinacji Zautomatyzowana optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym, poprzez system self-learning Możliwość zagospodarowania mało popularnej powierzchni Szczególne możliwości sprzedaży produktów FMCG Silne wsparcie analityczne i techniczne

48 Nowa oferta IDMnet – podsumowanie 35 nowych pakietów premium (dopasowanie witryn według ich kontentu) 10 nowych pakietów targetowanych (według 2 wybranych cech demograficznych) Nowe formy emisji reklamy na RON – Time+ (15 minutowa emisja reklamowa na RON) Realizacja badań marketingowych metodą ankietową (wynikiem jest określenie skuteczności działań reklamowych) Predykcyjne badania behavioralne nugg.add (badanie zachowań użytkowników poprzez mierzenie ruchu i ankietowanie)

49 Korzyści ze współpracy z nami

50 Celne dotarcie do poszukiwanej grupy konsumentów poprzez sieć witryn IDMnet Prowadzenie komunikacji marketingowej adekwatne do kontekstu i kontentu poszukiwanego przez grupę celową Nowoczesne metody komunikacji z wykorzystaniem projektów przygotowywanych we współpracy z witrynami Doradztwo przy projektowaniu witryn pod kątem optymalnego wykorzystania marketingowego i zastosowania nowych technologii w reklamie Badania i analizy zarówno dla reklamodawców jak i witryn Trzy działy handlowe : Dział Agencyjny, Dział Sprzedaży Bezpośredniej i Dział Projektów Specjalnych – szybki serwis i profesjonalne doradztwo IDMnet – mocne strony

51 Zakres działań Działu Projektów Specjalnych Planowanie szeroko rozumianych akcji niestandardowych Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w kampaniach wizerunkowych oraz sprzedażowych Marketing mobilny w pełnym zakresie (wysyłanie SMSów, MMSów, tapet, dzwonków itp., organizowanie konkursów SMS i MMS, Bluetooth marketing) Przeprowadzanie konkursów, akcji specjalnych w połączeniu z innymi mediami – prasa, radio Reklama w komunikatorach internetowych Zbieranie leadów

52 Projekty specjalne – kompleksowa obsługa wymyślamy, realizujemy, kupujemy, monitorujemy. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje Sprostamy każdym wymaganiom Nasza kreatywność nie zna granic Zakres działań Działu Projektów Specjalnych Niestandardowe pomysły z wykorzystaniem serwisów społecznościowych Rozwiązania oparte na marketingu mobilnym Mini serwisy www Marketing szeptany Marketing wirusowy (kreacje video, produkcja i promocja gier Java) Oferty crossmediowe w ramach Grupy ZPR

53 Zapraszamy do współpracy IDMnet ul. Jubilerska Warszawa Dział Agencyjny +48(0) Dział Sprzedaży Bezpośredniej +48(0) Dział Projektów Specjalnych +48(0) KRS NIP REGON


Pobierz ppt "Kim jesteśmy IDMnet – opis firmy Najpopularniejsze witryny Nowa oferta 2008/2009 Reklama targetowana Zasięgi Pakiety premium Badania i technologie Nugg.ad."

Podobne prezentacje


Reklamy Google