Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów Warszawa, 22.10.2012 r. www.Ursynow.pl.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów Warszawa, 22.10.2012 r. www.Ursynow.pl."— Zapis prezentacji:

1 Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów Warszawa, r.

2 Zarząd Dzielnicy i dane adresowe… Burmistrz Piotr Guział Zastępca Burmistrza Andrzej Bittel Zastępca Burmistrza Witold Kołodziejski Zastępca Burmistrza Piotr Machaj Zastępca Burmistrza Janina Rogg Urząd Dzielnicy Ursynów: al. Komisji Edukacji Narodowej Warszawa centrala , informacja WOM , Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek: dodatkowo w każdy poniedziałek od godz do godz dyżury pełnią: Wydział Obsługi Mieszkańców Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich Stanowiska kasowe Wydziału Budżetowo-Księgowego Wydział Działalności Gospodarczej i Zezwoleń Urząd Stanu Cywilnego m. st. Warszawy Warszawa, r. Urząd Dzielnicy Ursynów

3 Krótka charakterystyka Dzielnicy Ursynów… Ursynów zajmuje 8,6% powierzchni miasta, co daje mu trzecie miejsce pod względem wielkości powierzchni w mieście. 1/3 mieszkańców Ursynowa legitymuje się wykształceniem wyższym. Ponad 25 procent mieszkańców Ursynowa stanowią dzieci i młodzież poniżej 18-tego roku życia, 7 procent to emeryci. Charakter rekreacyjny nadają dzielnicy tereny zielone: Las Kabacki, Tor Wyścigów Konnych oraz ok.30 km tras rowerowych. Dobrą komunikację z centrum zapewnia linia metra. Warszawa, r.

4 Drzwi wejściowe do Urzędu rozsuwają się automatycznie, co ułatwia osobom starszym, niepełnosprawnym, matkom z wózkami dziecięcymi wchodzenie do budynku. zautomatyzowany… nowoczesny… dla każdego… Dla klientów przygotowanych jest ok. 160 miejsc parkingowych. Przestronne windy, umożliwiają wjazd zarówno wózkiem inwalidzkim jak i wózkiem dziecięcym, wyposażone są w duże i wyraźne przyciski oznaczone dodatkowo alfabetem Braille`a. Zatrzymanie się windy na kolejnym piętrze poprzedzone jest komunikatem głosowym. Warszawa, r.

5 Stanowiska obsługi zostały przygotowane tak aby umożliwiały osobie niepełnosprawnej podjazd wózkiem inwalidzkim i podpisanie dokumentów. dostępny dla wszystkich… bez barier… on-line… Osoby niesłyszące mogą skorzystać z pomocy pracowników WOM znających język migowy. Wybierając się do Urzędu warto jeszcze w domu odwiedzić stronę internetową i na przykład odbyć wirtualny spacer po urzędzie, zapoznać się z procedurą oraz wydrukować i wypełnić wniosek Sprawdzić czy do danego stanowiska, które planujemy odwiedzić jest kolejka lub umówić wizytę na konkretny dzień i godzinę. Warszawa, r.

6 W budynku Urzędu mają także swoją siedzibę inne instytucje: –Urząd Stanu Cywilnego m. st. Warszawy –Referat Paszportów Nr 4 Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego Do dyspozycji mieszkańców są: –2 stanowiska komputerowe gdzie można skorzystać z Internetu –urządzenie do wysyłania rozliczeń podatkowych z Urzędem Skarbowym –punkt foto i punkt ubezpieczeń komunikacyjnych –kiosk gdzie klienci mogą zrobić ksero lub zakupić druki np. faktury czy dziennik budowy –specjalne pomieszczenie do mycia tablic rejestracyjnych –automat z ciepłymi napojami oraz urządzenia z woda oligoceńską –bar bistro –Hotspot w salach obsługi Warszawa, r.

7 Dla naszych najmłodszych mieszkańców odwiedzających Urząd ze swoimi rodzicami przygotowaliśmy specjalne kąciki wyposażone w kolorowe stoliki i krzesełka, kredki, książeczki do kolorowania i zabawki. przyjazny dzieciom… dla matek… osób niepełnosprawnych… Matki z dziećmi mogą skorzystać z pomieszczenia do karmienia niemowląt oraz przewijaka usytuowanego w przestronnej łazience. Osoby niepełnosprawne, rodzice z małymi dziećmi oraz kobiety w ciąży mogą otrzymać w informacji WOM uprzywilejowany numerek do załatwienia sprawy poza kolejnością. Warszawa, r.

8 W oczekiwaniu na obsługę klienci mogą obejrzeć prezentowane w salach obsługi wystawy i ekspozycje sztuki. Podziwiać można także prace uczniów ursynowskich szkół czy wystawy będące efektem organizowanych przez urząd konkursów. dla kultury i sztuki… ekspozycji… multimedialny… Umieszczone nad stanowiskami obsługi ekrany LCD wyświetlają aktualnie przywoływany numer wraz z nr stanowiska oraz najnowsze informacje związane z zaplanowanymi wydarzeniami, imprezami, koncertami na terenie dzielnicy. Warszawa, r.

9 Sale obsługi wyposażono w dużą ilość krzeseł i stolików przy których zamontowano przeglądarki z wzorami prawidłowo wypełnionych wniosków. Na salach znajdują się również stojaki z kartami informacyjnymi oraz formularzami. przyjazny… profesjonalny… sprawny… W punktach informacyjnych usytuowanych przy każdym z wejść do urzędu uzyskać można wszelkie niezbędne informacje oraz formularze wniosków. W kasach urzędu dokonać można opłat związanych z załatwieniem danej sprawy. Warszawa, r.

10 Każdy klient składający w WOM wniosek otrzymuje na wizytówce wydziału kod kreskowy z nr jego sprawy co daje mu możliwość monitorowania stanu realizacji sprawy na stronie internetowej urzędu. nowoczesny… skomputeryzowany… w stałym kontakcie… Wnioskodawcy, którzy udostępnili WOM numer telefonu, są powiadamiani wiadomością tekstową o gotowych do odbioru dokumentach (do końca IX 2012 r. wysłano SMS) Warszawa, r.

11 Urząd Dzielnicy Ursynów: skomunikowany… pomocny… dla mieszkańców… –został partnerem merytorycznym kampanii informacyjno – promocyjnej Urząd Dostępny dla Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną realizowanej przez Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym. –uruchomił nowe formy komunikacji z mieszkańcami tj. UrsynówSMS, UrsynówINFO, Interwencje drogowe, Zapytaj Burmistrza. –planuje uruchomienie ELEKTRONICZNEJ TABLICY OGŁOSZEŃ dostępnej zarówno w budynku urzędu jak i na stronie internetowej dzielnicy. Warszawa, r.

12 Wasz Ursynów… Warszawa, r.


Pobierz ppt "Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów Warszawa, 22.10.2012 r. www.Ursynow.pl."

Podobne prezentacje


Reklamy Google