Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów"— Zapis prezentacji:

1 Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów
Warszawa, r.

2 Zarząd Dzielnicy i dane adresowe…
Burmistrz Piotr Guział Zastępca Burmistrza Andrzej Bittel Zastępca Burmistrza Witold Kołodziejski Zastępca Burmistrza Piotr Machaj Zastępca Burmistrza Janina Rogg Urząd Dzielnicy Ursynów: al. Komisji Edukacji Narodowej 61 Warszawa centrala , informacja WOM , Urząd Dzielnicy Ursynów Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek: dodatkowo w każdy poniedziałek od godz do godz dyżury pełnią: Wydział Obsługi Mieszkańców Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich Stanowiska kasowe Wydziału Budżetowo-Księgowego Wydział Działalności Gospodarczej i Zezwoleń Urząd Stanu Cywilnego m. st. Warszawy Warszawa, r.

3 Krótka charakterystyka Dzielnicy Ursynów…
Ursynów zajmuje 8,6% powierzchni miasta, co daje mu trzecie miejsce pod względem wielkości powierzchni w mieście. 1/3 mieszkańców Ursynowa legitymuje się wykształceniem wyższym. Ponad 25 procent mieszkańców Ursynowa stanowią dzieci i młodzież poniżej 18-tego roku życia, 7 procent to emeryci. Charakter rekreacyjny nadają dzielnicy tereny zielone: Las Kabacki, Tor Wyścigów Konnych oraz ok.30 km tras rowerowych. Dobrą komunikację z centrum zapewnia linia metra. Warszawa, r.

4 dla każdego… zautomatyzowany… nowoczesny…
Drzwi wejściowe do Urzędu rozsuwają się automatycznie, co ułatwia osobom starszym, niepełnosprawnym, matkom z wózkami dziecięcymi wchodzenie do budynku. Dla klientów przygotowanych jest ok. 160 miejsc parkingowych. Przestronne windy, umożliwiają wjazd zarówno wózkiem inwalidzkim jak i wózkiem dziecięcym, wyposażone są w duże i wyraźne przyciski oznaczone dodatkowo alfabetem Braille`a. Zatrzymanie się windy na kolejnym piętrze poprzedzone jest komunikatem głosowym. Warszawa, r.

5 dostępny dla wszystkich…
bez barier… „on-line…” dostępny dla wszystkich… Stanowiska obsługi zostały przygotowane tak aby umożliwiały osobie niepełnosprawnej podjazd wózkiem inwalidzkim i podpisanie dokumentów. Osoby niesłyszące mogą skorzystać z pomocy pracowników WOM znających język migowy. Wybierając się do Urzędu warto jeszcze w domu odwiedzić stronę internetową i na przykład odbyć wirtualny spacer po urzędzie, zapoznać się z procedurą oraz wydrukować i wypełnić wniosek Sprawdzić czy do danego stanowiska, które planujemy odwiedzić jest kolejka lub umówić wizytę na konkretny dzień i godzinę. Warszawa, r.

6 W budynku Urzędu mają także swoją siedzibę inne instytucje:
Urząd Stanu Cywilnego m. st. Warszawy Referat Paszportów Nr 4 Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego Do dyspozycji mieszkańców są: 2 stanowiska komputerowe gdzie można skorzystać z Internetu urządzenie do wysyłania rozliczeń podatkowych z Urzędem Skarbowym punkt foto i punkt ubezpieczeń komunikacyjnych kiosk gdzie klienci mogą zrobić ksero lub zakupić druki np. faktury czy dziennik budowy specjalne pomieszczenie do mycia tablic rejestracyjnych automat z ciepłymi napojami oraz urządzenia z woda oligoceńską bar bistro Hotspot w salach obsługi Warszawa, r.

7 osób niepełnosprawnych…
dla matek… przyjazny dzieciom… osób niepełnosprawnych… Matki z dziećmi mogą skorzystać z pomieszczenia do karmienia niemowląt oraz przewijaka usytuowanego w przestronnej łazience. Dla naszych najmłodszych mieszkańców odwiedzających Urząd ze swoimi rodzicami przygotowaliśmy specjalne kąciki wyposażone w kolorowe stoliki i krzesełka, kredki, książeczki do kolorowania i zabawki. Osoby niepełnosprawne, rodzice z małymi dziećmi oraz kobiety w ciąży mogą otrzymać w informacji WOM uprzywilejowany numerek do załatwienia sprawy poza kolejnością. Warszawa, r.

8 multimedialny… dla kultury i sztuki… ekspozycji…
W oczekiwaniu na obsługę klienci mogą obejrzeć prezentowane w salach obsługi wystawy i ekspozycje sztuki. Podziwiać można także prace uczniów ursynowskich szkół czy wystawy będące efektem organizowanych przez urząd konkursów. Umieszczone nad stanowiskami obsługi ekrany LCD wyświetlają aktualnie przywoływany numer wraz z nr stanowiska oraz najnowsze informacje związane z zaplanowanymi wydarzeniami, imprezami, koncertami na terenie dzielnicy. Warszawa, r.

9 sprawny… przyjazny… profesjonalny…
Sale obsługi wyposażono w dużą ilość krzeseł i stolików przy których zamontowano przeglądarki z wzorami prawidłowo wypełnionych wniosków. Na salach znajdują się również stojaki z kartami informacyjnymi oraz formularzami. W punktach informacyjnych usytuowanych przy każdym z wejść do urzędu uzyskać można wszelkie niezbędne informacje oraz formularze wniosków. W kasach urzędu dokonać można opłat związanych z załatwieniem danej sprawy. Warszawa, r.

10 w stałym kontakcie… nowoczesny… skomputeryzowany…
Każdy klient składający w WOM wniosek otrzymuje na wizytówce wydziału kod kreskowy z nr jego sprawy co daje mu możliwość monitorowania stanu realizacji sprawy na stronie internetowej urzędu. Wnioskodawcy, którzy udostępnili WOM numer telefonu, są powiadamiani wiadomością tekstową o gotowych do odbioru dokumentach (do końca IX r. wysłano 39 973 SMS) Warszawa, r.

11 pomocny… dla mieszkańców… skomunikowany…
Urząd Dzielnicy Ursynów: został partnerem merytorycznym kampanii informacyjno – promocyjnej „Urząd Dostępny dla Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną” realizowanej przez Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym. uruchomił nowe formy komunikacji z mieszkańcami tj. UrsynówSMS, UrsynówINFO, Interwencje drogowe, Zapytaj Burmistrza. planuje uruchomienie ELEKTRONICZNEJ TABLICY OGŁOSZEŃ dostępnej zarówno w budynku urzędu jak i na stronie internetowej dzielnicy. Warszawa, r.

12 Wasz Ursynów… Warszawa, r.


Pobierz ppt "Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów"

Podobne prezentacje


Reklamy Google