Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Sulejówek, 13 październik 2009. Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, Demonstracja rzeczywista pojazdu NAVISTAR MAXX PRO DASH Mine Resistant.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Sulejówek, 13 październik 2009. Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, Demonstracja rzeczywista pojazdu NAVISTAR MAXX PRO DASH Mine Resistant."— Zapis prezentacji:

1 Sulejówek, 13 październik Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, Demonstracja rzeczywista pojazdu NAVISTAR MAXX PRO DASH Mine Resistant Ambush Protected (MRAP) Uroczystość podpisania Porozumienia otwierającego strategiczną współpracę między Navistar Defense a Grupą Bumar.

2 CHRONIMY ŻYCIE ŻOŁNIERZY. Zawsze tam, gdzie oni.

3

4 Autobus szkolnyKlasa 6 i 7Komb. Klasa do sztuk/rok Silniki do sztuk/rok do sztuk/rok do sztuk/rok SPRAWDZONY, czwarty co do wielkości producent samochodów ciężarowych na świecie : szt./rok

5 Globalny System zaopatrzenia w części Ameryka Północna (9) Dubai, ZEA RPA W strefie działań – Irak i Afganistan ŚWIATOWY SERWIS punktów na całym świecie Ponad 80 lokalizacji w 70 krajach PRODUKCJA Bardzo elastyczne zakłady montażowe, zdolne do reagowania na pilne potrzeby ZAPLECZE TECHNICZNE inżynierów Konstrukcja opracowana pod kątem montażu Szybka reakcja Globalne zasoby/możliwości –Konstrukcja uwzględniająca dostawców PODSTAWY NASZYCH SUKCESÓW

6 ZAPEWNIAMY PRZEŻYWALNOŚĆ BOJOWĄ PRZEWIDUJEMY POTRZEBY I DOSTRAJAMY ROZWIĄZANIA SZYBKIE OPRACOWYWANIE ROZWIĄZAŃ ODPOWIADAJĄCYCH NA NOWE ZAGROŻENIA SZYBKIE OPRACOWYWANIE ROZWIĄZAŃ ODPOWIADAJĄCYCH NA NOWE ZAGROŻENIA WYSPECJALIZOWANA I ELASTYCZNA LINIA DO PRODUKCJI WIELKOSERYJNEJ WYSPECJALIZOWANA I ELASTYCZNA LINIA DO PRODUKCJI WIELKOSERYJNEJ PEŁNE ZAANGAŻOWANIA ZAPLECZA ZAOPATRZENIOWEGO PEŁNE ZAANGAŻOWANIA ZAPLECZA ZAOPATRZENIOWEGO

7 SZYBKOŚĆ I DOSTAWY Obecna skala produkcji: 500 szt./miesiąc. Dostarczyliśmy ok. 40% z wozów, które weszły do służby 90 dni od kontraktu do dostawy Integracja SPAWAR W ciągu 6 miesięcy dostarczyliśmy 1000 wozów Projekt i montaż pancerza EFP Harmono- gram produkcji wozu Dash Ponad 300 zmian technicznych w trakcie tego cyklu, w tym zaprojektowanie i dostarczenie wozów MEAP, EFP, pojazdów dla Sił Powietrznych i ambulansów, bez żadnego ujemnego wpływu na produkcję Produkcja MRAP, sztuk/miesiąc W ciągu 13 miesięcy dostarczyliśmy wozów Zapas mocy produkcyjnych

8 MaxxProMaxxPro MEAP MaxxPro Plus Ewolucja pojazdu MaxxPro ELASTYCZNOŚĆ MaxxPro MaxxPro MEAP MaxxPro Plus MaxxPro Plus z opanc. chroniącym przed EFP MaxxPro Dash Integracja wozu MEAP (dostarczony w kwietniu 2008 r.) Montaż opancerzenia przeciw EFP (dostarczone w maju 2008 r.) Sanitarka Plus (uruchomiony w lipcu 2008 r.) Modernizacja do masy 24 t (uruch. w kwietniu08) Sanitarka Dash (w opracowaniu)

9 Rozstaw osi zmniejszony do 3683 mm z 3886 mm Długość zmniejszona o 356 mm Środek ciężkości niższy o 50 mm Masa zmniejszona o ponad 1816 kg Poprzedni zarys stropu Poprzednia obrotnica km-u Wysokość całk. zmniejszona do 2770 mm – 3353 mm z obrotnicą km-u Wysokość całk. zmniejszona o ponad 356 mm Pojazd znajdujący się w produkcji

10 BIEŻĄCE WSPARCIE W OBSZARZE DZIAŁAŃ Unifikacja części Unifikacja części Terenowi reprezentanci serwisowi Terenowi reprezentanci serwisowi Zaopatrzenie w części od producenta oryginalnego (OEM) Zaopatrzenie w części od producenta oryginalnego (OEM) Światowa sieć dilerska Światowa sieć dilerska

11 Rodzina pojazdów MaxxPro MaxxProMaxxPro Plus MaxxPro Dash Długość/ Szer./ Wysokość, mm 6452 / 2591 / / 2591 / 2767 Ładunek użyteczny, kg Znam. masa całk. pojazdu, kg Siedziska2-osobowa załoga, 4 – 6 osób + strzelec 2-osobowa załoga, 4 osoby + strzelec OchronaOchrona balistyczna: pancerz i szyby kuloodporne Ochrona przeciwminowa: spód kadłuba o klinowym przekroju chroni przed skutkami eksplozji min/ładunków improwizowanych Istniejąca możliwość zabezpieczenia przed ładunkami EFP/pociskami RPG Ochrona balistyczna: pancerz i szyby kuloodporne Ochrona przeciwminowa: spód kadłuba o klinowym przekroju chroni przed skutkami eksplozji min/ładunków improwizowanych Możliwość dopancerzenia Istniejąca możliwość zabezpieczenia przed ładunkami EFP/pociskami RPG Ochrona balistyczna: pancerz i szyby kuloodporne Ochrona przeciwminowa: spód kadłuba o klinowym przekroju chroni przed skutkami eksplozji min/ładunków improwizowanych Możliwość dopancerzenia

12 Rodzina pojazdów 7000 MV Elastyczna konstrukcja, dostępna z układem jezdnym 4x2, 4x4, 6x4 i 6x6 Wiele wariantów kabiny Opancerzenie: konfigurowalne wg wymagań zadania bojowego Wspierana przez światową sieć dilerską Możliwość dostosowania do realizacji wielorakich zadań: przewóz ładunków, żołnierzy, paliwa, wody, wóz ewakuacji technicznej Technologia montażu możliwa do przeniesienia do innych krajów Sprawdzona niezawodność w trudnych warunkach eksploatacji

13 MXT-MV Terenowy, kołowy pojazd opancerzony Opancerzenie: nowy poziom ochrony balistycznej i przeciwwybuchowej Silnik wysokoprężny International V8 o mocy 300 KM i momencie obrotowym 718 Nm Najlepsza konstrukcja kabiny w tej klasie; możliwość konfigurowania dla maksymalnie 6 osób z wyposażeniem Wszechstronne nadwozie: możliwość instalacji szerokiej gamy uzbrojenia oraz urządzeń nawigacyjnych i łączności, stosownie do realizowanych zadań.

14 Program UK MXT dla W. Brytanii

15 Zarys programu: 262 pojazdów – Patrolowe – Sanitarki – Wozy dowodzenia Dostawy rozpoczęte w maju 2009 r. Zdolność produkcyjna do 200 pojazdów/miesiąc

16 Parametry użytkowe: Silnik o mocy 325 KM i momencie 773 Nm Prędkość maksymalna128 km/godz. Maksymalna prędkość stała112 km/godz. Maksymalne nachylenie boczne: 30 Zdolność pokonywania wzniesień: 60% Skrzynia biegów Allison Silnik Navistar o pojemności 6,0 l Instalacja elektryczna 12/24 V A Ogumienie typu Run Flat Centralny system regulacji ciśnienia w ogumieniu Całkowicie niezależne zawieszenie

17 Drzwi zawieszone na tylnej krawędzi, z siłownikiem pneumatycznym

18 Drzwi zawieszone na tylnej krawędzi, z pancerzem chroniącym przed ładunkami EFP

19

20 5000 MV Zbudowany na ramie o wysokiej wytrzymałości, łatwo dopancerzany w celu uzyskania maksymalnego poziomu ochrony bez negatywnego wpływu na parametry użytkowe. Zbudowany na tego samego rodzaju platformie co cywilne wywrotki i ciężarówki do przewozu materiałów sypkich o dużej masie. Pojazd International ® 5000 jest obecnie wykorzystywany w zastosowaniach wojskowych jako Heavy Equipment Transport Truck (Samochód Ciężarowy do Przewozu Ciężkiego Sprzętu - HETT) na Bliskim Wschodzie. W ciągu 4 miesięcy wyprodukowano/dostarczono przewoźnikowi KBR 463 pojazdy

21

22 JESTEŚMY WSZĘDZIE TAM, GDZIE ŻOŁNIERZE.


Pobierz ppt "Sulejówek, 13 październik 2009. Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, Demonstracja rzeczywista pojazdu NAVISTAR MAXX PRO DASH Mine Resistant."

Podobne prezentacje


Reklamy Google