Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Sieć EuroTELEFON- Tematy Sieć EuroTELEFON - ogólny opis Opcje dla użytkowników Opcje dla partnerów Przedstawiciel Reseller Rodzaje obsługiwanych kont Logowanie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Sieć EuroTELEFON- Tematy Sieć EuroTELEFON - ogólny opis Opcje dla użytkowników Opcje dla partnerów Przedstawiciel Reseller Rodzaje obsługiwanych kont Logowanie."— Zapis prezentacji:

1 Sieć EuroTELEFON- Tematy Sieć EuroTELEFON - ogólny opis Opcje dla użytkowników Opcje dla partnerów Przedstawiciel Reseller Rodzaje obsługiwanych kont Logowanie do panelu Resellera / Przedstawiciela Panel Resellera / Przedstawiciela Panel subklientów Zakładanie nowego subklienta Zakładanie / Zmiana subklienta Zakładanie konta telefonicznego w koncie klienta Faktury Zbiorcza lista kont telefonicznych

2 Sieć EuroTELEFON Ogólny opis EuroTELEFON jest siecią telefonii VOIP utworzoną przez firmę TKSoftware. Sieć obsługuje: Użytkowników indywidualnych Firmy Partnerów Usługi połączeń głosowych są realizowane do: własnej sieci ogólnodostępnych sieci stacjonarnych i komórkowych innych sieci VOIP

3 Opcje dla użytkowników Usługi dla użytkowników indywidualnych –Połączenia w sieci EuroTELEFON, całkowicie bezpłatne. –Połączenia do sieci klasycznych po bardzo atrakcyjnych cenach. –Możliwość posiadania dowolnej liczby numerów DID przypisanych do konta w EuroTELEFON. Numery mogą pochodzić z 37 krajów Świata, w tym z Polski. –Automatyczna sekretarka z możliwością rozbudowy jej funkcji. –Opcje przekierowania, tworzenia konferencji trójstronnej, zawieszania rozmowy, itp.. –Połączenia video-telefoniczne przy pomocy specjalnych programów lub sprzętu, po cenie zwykłej rozmowy, a w sieci EuroTELEFON, całkowicie za darmo.

4 Opcje dla użytkowników Usługi dla firm: wszystko to co dla użytkowników indywidualnych, oraz: –Możliwość tworzenie lokalnych i rozległych, własnych sieci telefonicznych (jak centralka PBX, tylko może obejmować kilka lokalizacji w dowolnym miejscu na Świecie). –Możliwość tworzenia rozproszonego Call Center, systemów telemarketingu, itd.. –Możliwość indywidualnych negocjacji cenowych przy dużym generowanym ruchu.

5 Opcje dla partnerów Przedstawiciel Działa w ramach przydzielonego konta w sieci EuroTELEFON. Korzysta z produktów sieci - pod nazwą sieci. Nie wnosi żadnych opłat poza ewentualnymi opłatami za połączenia własne. Reseller Działa w ramach konta Resellera z możliwością zakładania własnych subkont. Może tworzyć własne produkty pod swoją firmą. Opłaca ustalone kwoty przedpłat.

6 Przedstawiciel Pozyskuje nowych użytkowników sieci Instaluje urządzenia VOIP i zapewnia ich obsługę techniczną Zakłada panel klienta i jego konta Nie musi zajmować się bieżącą obsługą kont Partycypuje w zyskach z ich obrotów

7 Reseller Działa jako całkowicie samodzielny podmiot – może występować pod własną nazwą. Obsługuje swoich użytkowników wraz z poborem opłat. Może stosować własne produkty( taryfy). Wybiera jedną z przedpłat miesięcznych wraz z określonym rabatem, którą opłaca na początku każdego miesiąca.

8 Rodzaje obsługiwanych kont Konto Resellera i Przedstawiciela jest prawie identyczne. Różnice: –Na koncie przedstawiciela, wzorzec faktury jest tak skonfigurowany, że dane wystawcy oraz konto dla płatności odnoszą się do firmy TKSoftware. –Przedstawiciel nie ma prawa instalować własnych mechanizmów automatycznego zakładania konta dla subklientów. W ramach Konta Resellera / Przedstawiciela można założyć dowolną liczbę kont subklientów. Z kontem tym jest związany Panel Klienta dostępny dla subklienta, w którym można decydować o sposobie działania i pewnych uprawnieniach dotyczących poszczególnych kont telefonicznych stworzonych w ramach konta subklienta. Konto telefoniczne. Utworzenie tego konta powoduje wykreowanie w systemie numeru telefonicznego oraz Panelu Konta Telefonicznego dostępnego dla użytkownika konta telefonicznego. Jednocześnie ustalone są parametry działania konta takie jak prepaid/postpaid, przekierowania, itd..

9 Logowanie do panelu Resellera / Przedstawiciela Jeśli używasz przeglądarki MS IE, powinieneś zmienić ustawienia prywatności jak poniżej : Uruchom przeglądarkę, wejdź na Narzędzia | Opcje internetowe. Kliknij tutaj Wpisz numer IP: 62.213.200.142 Następnie kliknij tutaj Zamknij wszystkie okna ustawień przeglądarki.

10 Logowanie do panelu Resellera / Przedstawiciela Wejdź na adres www.eurotelefon.eu w przeglądarce.www.eurotelefon.eu Kliknij tutaj

11 Logowanie do panelu Resellera / Przedstawiciela Kliknij tutaj Wpisz swój login i hasło Następnie kliknij tutaj

12 Panel Resellera / Przedstawiciela Partner wpisany tutaj może być uwidaczniany na raportach wyliczających obrót klientów przypisanych do tego partnera. W raportach można np. pobrać pliki z raportami dla poszczególnych klientów, z uwzględnieniem kierunków, na które dzwonili, itd.. Kliknij tutaj, aby obejrzeć lub zmienić swoje dane. Jeśli chcesz dopisać swoich partnerów, kliknij tutaj. Kliknij tutaj, aby obejrzeć swoje produkty. Kliknij tutaj, aby wejść na panel obsługi subklientów. Kliknij tutaj, aby obejrzeć całościowy biling. Kliknij tutaj, aby obejrzeć wystawione faktury. Kliknij tutaj, aby wejść na listę kont telefonicznych

13 Panel subklientów Kliknij tutaj, aby dodać nowego klienta. Kliknij tutaj, aby wejść na biling wybranego klienta. Kliknij tutaj, aby wejść na panel definiowania wybranego klienta. Kliknij tutaj, aby wejść na listę kont telefonicznych wybranego klienta. Kliknij tutaj, aby wysłać email do wybranego klienta.

14 Zakładanie nowego subklienta Kliknij Dodaj w panelu subklientów. Pokaże się plansza nowego subklienta. Wpisz nazwę skróconą klienta Wybierz walutę: PLN - Złoty Wypełnij dane klienta Następnie kliknij tutaj Wpisz wartość 0 Wybierz Podsumowanie Tutaj jest pomyłka w tłumaczeniu. Powinno być E-mail

15 Zakładanie nowego subklienta Ustawienia dodatkowych informacji. Wybierz okres rozliczeniowy dla klienta Wybierz rodzaj faktury, Opcja MP oznacza fakturę z dołączonym bilingiem Wpisz NIP klienta Tutaj możesz uaktywnić klientowi opcję Callshop Możesz przypisać klientowi swojego przedstawiciela Po wypełnieniu tej planszy kliknij tutaj

16 Zakładanie nowego subklienta Informacje o płatnościach Jeśli wpiszesz wartość 0, ustawisz konto klienta jako prepaid. Klient będzie musiał wpierw coś wpłacić, by dzwonić. Jeśli wpiszesz np. wartość 100, to klient będzie miał konto postpaidowe, ale z limitem do 100 zł. Jeśli pozostawisz puste, klient ma konto postpaidowe bez limitu. Jeśli Limit kredytowy jest ustawiony na wartość 0 (konto prepaidowe), to należy ustawić poziom ostrzeżenia na wartość np.:-2. Dzięki temu, gdy balans jego konta klienta osiągnie wartość -2 zł, klient zostanie ostrzeżony (w słuchawce i emailem), że powinien już coś dopłacić na swoje konto w EuroTELEFONIE. Po wypełnieniu tej planszy kliknij tutaj

17 Zakładanie nowego subklienta Interfejs użytkownika Wpisz Login, którym klient będzie się logował do swego Panelu Klienta Wpisz lub wygeneruj przyciskiem Auto hasło do Panelu Klienta Wybierz z listy pl-Polish Pozostałe opcje pozostaw nie zmienione Wybierz z listy Europe/Warsaw Po wypełnieniu tej planszy kliknij tutaj

18 Zakładanie / zmiana subklienta Jeśli właśnie utworzyłeś nowe konto klienta, koniecznie wejdź teraz do niego, aby ustawić mu pozostałe opcje, oraz założyć konta telefoniczne. Możesz też wejść do dowolnego klienta, aby obejrzeć lub zmienić dowolne jego ustawienia.

19 Zakładanie / zmiana subklienta Reguły dzwonienia Otwórz planszę kreatora reguł dzwonienia. Na planszy tej ustawisz konto klienta, tak, że będzie mógł dzwonić według dawnego polskiego standardu wybierania numerów, czyli: W ramach swojej strefy wystarczy wybrać 7 cyfr. W Polsce, ale poza swoją strefą wybieramy 0 + prefix strefy + siedmiocyfrowy numer abonenta. Za granicę wybieramy 00 + kod kraju + prefix strefy + numer abonenta. Dzwoniąc do innego abonenta w sieci EuroTELEFON wybieramy 00 + ośmiocyfrowy numer tego abonenta. Po ponownym wyświetleniu ustawień klienta, przybyła nowa zakładka. Otwórz ją teraz

20 Zakładanie / zmiana subklienta Reguły dzwonienia Wpisz prefix strefy klienta Nie zaznaczaj. Dzięki temu klient będzie mógł dzwonić na numery w ramach swojej strefy bez konieczności wybierania 0 i prefixu strefy. Na koniec kliknij tutaj Wpisz 0 Jeśli tu wpiszesz 0 lub 9, tworzysz plan numeracyjny dla wewnętrznej centralki PBX z wyjściem na miasto przez 0 lub 9. Ustaw kod kraju Wpisz 00 Wpisz *98. Po wybraniu tego kodu, użytkownik będzie mógł odczytać swoją pocztę głosową ze swojej automatycznej sekretarki lub zmienić jej ustawienia. Zaznacz

21 Zakładanie / zmiana subklienta Reguły dzwonienia Zapisz ustawienia Jeśli wpiszesz tutaj wartość 2, utworzysz klientowi ogólną dla jego wszystkich kont telefonicznych pulę numerów skróconych o wielkości 99 pozycji (od 1 do 99). Jest to przydatne np. przy tworzeniu wirtualnej centrali PBX.

22 Zakładanie / zmiana subklienta Reguły dzwonienia / Konta telefoniczne Tutaj pojawi się ikona dyskietki, którą klikniesz po zdefiniowaniu wpisu do puli numerów skróconych. … i wreszcie przejdź do zakładania kont telefonicznych. Kliknij tutaj, aby dodać kolejne pozycje do puli numerów skróconych.

23 Zakładanie konta telefonicznego w koncie klienta. Lista kont telefonicznych założonych dla subklienta. Kliknij tutaj, by pokazać listę kont telefonicznych Kliknij tutaj, aby pokazać billing konkretnego konta telefonicznego. Ta ikona pozwoli klientowi wystawić rachunek w Callshopie. Ponieważ klient ma włączony Callshop, ta ikona pozwala uruchomić funkcję zliczania rozmów. Kliknij tutaj, aby dodać nowe konto telefoniczne… …lub tutaj, aby wejść na istniejące. Nigdy nie używaj tej funkcji !

24 Zakładanie konta telefonicznego w koncie klienta. Nowe konto telefoniczne w koncie subklienta. Wybierz rodzaj produktu. Wersja z DID oznacza miesięczny abonament za numer DID doliczany do rachunku. Wpisz nazwę grupy... Wpisz hasło lub wygeneruj je przyciskiem Auto Wpisz adres e-mail, na który będzie wysyłana poczta, np. z plikami wav z nagraniami wiadomości głosowych. Ustaw zawsze na 0 Zawsze wybieraj Kredytowe. …lub wybierz grupę z listy. Jest przydatne do szybkiego dokonywania analiz lub zmian na wielu kontach tel. Klienta. Pozwala na wybór filtrowany. Zdefiniuj numer telefonu w sieci EuroTELEFON. Powinno być: 801 + pięć ostatnich cyfr numeru publicznego np. w TPSA. Na koniec kliknij tutaj

25 Zakładanie konta telefonicznego w koncie klienta. Nowe konto telefoniczne w koncie subklienta - Preferencje. Wybierz rodzaj produktu. Wersja z DID oznacza miesięczny abonament za numer DID doliczany do rachunku. Na razie nie zaznaczaj Wybierz z listy pl-Polish Jeśli zaznaczysz, uruchomisz funkcje automatycznej sekretarki. Można w niej również budować duży system zapowiedzi i przekierowań. Jeśli włączysz, użytkownik będzie mógł sobie ustawiać system przekierowań zależny od czasu i innych czynników. Na koniec kliknij tutaj Zostaw zawsze puste

26 Zakładanie konta telefonicznego w koncie klienta. Nowe konto telefoniczne w koncie subklienta – Ważność konta. Wyczyść to pole Na koniec kliknij tutaj

27 Zakładanie konta telefonicznego w koncie klienta. Nowe konto telefoniczne w koncie subklienta – Interfejs użytkownika. Wybierz z listy Wygeneruj login do konta telefonicznego. Możesz to pominąć. Osoba desygnowana przez subklienta, która ma dostęp do panelu klienta, może sama przyznać użytkownikowi konta telefonicznego login do jego panelu www. Na koniec kliknij tutaj

28 Panel Resellera / Przedstawiciela Faktury Kliknij tutaj, aby obejrzeć wystawione faktury.

29 Panel Resellera / Przedstawiciela Faktury Wybierz, dla kogo wystawione faktury chcesz pokazać. Ustal okres, w którym chcesz przeszukać bazę danych. Pokaż listę faktur.

30 Panel Resellera / Przedstawiciela Faktury Wyświetl fakturę.

31 Panel Resellera / Przedstawiciela Zbiorcza lista kont telefonicznych Kliknij tutaj, aby wejść na zbiorczą listę kont telefonicznych.

32 Panel Resellera / Przedstawiciela Zbiorcza lista kont telefonicznych Kliknij tutaj, aby wejść billing konkretnego konta telefonicznego. Kliknij tutaj, aby wejść ustawienia konkretnego konta telefonicznego. Tak oznaczone jest konto, do którego w danym momencie jest zalogowane urządzenie VoIP.

33 Panel Resellera / Przedstawiciela Pozostałe informacje Kliknięcie tutaj wyświetla pomoc kontekstową, niestety po angielsku.

34 Panel Resellera / Przedstawiciela Pytania…


Pobierz ppt "Sieć EuroTELEFON- Tematy Sieć EuroTELEFON - ogólny opis Opcje dla użytkowników Opcje dla partnerów Przedstawiciel Reseller Rodzaje obsługiwanych kont Logowanie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google