Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Firma Serwis ADVO ASSISTANCE Kancelarii Doradztwa Finansowego Sp. z o.o. Rozpatrzenie sprawy nic nie kosztuje Byłeś ofiarą wypadku ? Byłeś poszkodowanym.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Firma Serwis ADVO ASSISTANCE Kancelarii Doradztwa Finansowego Sp. z o.o. Rozpatrzenie sprawy nic nie kosztuje Byłeś ofiarą wypadku ? Byłeś poszkodowanym."— Zapis prezentacji:

1

2 Firma Serwis ADVO ASSISTANCE Kancelarii Doradztwa Finansowego Sp. z o.o. Rozpatrzenie sprawy nic nie kosztuje Byłeś ofiarą wypadku ? Byłeś poszkodowanym ? Utraciłeś bliską Ci osobę ? Uzyskamy maksymalne odszkodowanie i inne świadczenia

3 Klient – dochodzenie roszczeń Uzyskanie odszkodowania jest możliwe, pod warunkiem udokumentowania przez Poszkodowanego: ROSZCZENIA oraz WINY SPRAWCY. Nieznajomość prawa kosztuje (Ignorantia iuris nocet) Poszkodowany sam ma minimalną szansę na uzyskanie odszkodowania. Dlatego tak bardzo jesteśmy potrzebni! Z Art. 6. Kodeksu Cywilnego wynika, że:

4 Klient – dochodzenie roszczeń U nas Klient ma wgląd on-line w przebieg swojej sprawy! Prowadzimy profesjonalną obsługę szkód na etapie przedsądowym i sądowym.

5 Dla RODZINY poszkodowanego w przypadku śmierci osoby bliskiej: 1. Zadośćuczynienie dla bliskich zmarłego, 2. Stosowne odszkodowanie za pogorszenie się sytuacji życiowej, 3. Rentę alimentacyjną, 4. Refundację kosztów pochówku niezależnie od zasiłku uzyskanego z ZUS. Klient – dochodzenie roszczeń Co można uzyskać: Dla POSZKODOWANYCH: 1.Zadośćuczynienie finansowe za obrażenia ciała, 2.Zwrot poniesionych kosztów leczenia (zakupu leków, rehabilitacji, sprzętu ortopedycznego, itp), 3.Rentę inwalidzką, na zwiększone potrzeby, 4.Zwrot utraconego dochodu.

6 Przykłady W czyim imieniu występujemy o świadczenie: Poszkodowany kierowca samochodu, motoru, roweru i innych pojazdów, Pasażerowie pojazdu poszkodowanego, Pasażerowie w samochodzie sprawcy, Pieszy potrącony przez pojazd - gdy nie spowodował zdarzenia, Wypadek w gospodarstwie rolnym - poszkodowani z winy osoby drugiej Wypadki w pracy - protokół BHP.

7 Klient – dochodzenie roszczeń Inne usługi serwisu ADVO ASSISTANCE: Użytkownik serwisu może też: Zadać pytanie prawnikowi – przy prostych pytaniach prawnych udzielamy online informacji prawnej Zamówić poradę prawną – przy skomplikowanych problemach wymagających analizy dokumentów bezpłatnie analizujemy i wyceniamy poradę prawną. Pobrać z Serwisu informacyjnego – wzory umów, formularze i druki z zakresu wszystkich kodeksów

8 Współpraca - Promotor Współpraca DORADCA i PROMOTOR Kancelarii Doradztwa Finansowego

9 Współpraca - Rynek Rynek odszkodowań Rynek jest niezależny od koniunktury Wartość rynku polis OC w Polsce szacuje się na ponad 10 mld zł / rok, i z roku na rok wzrasta! Bez znaczenia zamożność klienta – nic nie kupuje Produkt potrzebny do końca świata bo los sam generuje sprzedaż:

10 Współpraca – Doradca i Promotor Jesteśmy firmą odszkodowawczą, w której masz wybór: PROMOTOR 1. Pozyskuje sprawy Poszkodowanych. 2. Tworzy swoją strukturę Promotorów i Doradców 3. Może po szkoleniu zostać Doradcą DORADCA 1. Pozyskuje sprawy Poszkodowanych 2. Zawiera umowy UZDR* z Poszkodowanym w imieniu KDF. 3. Tworzy swoją strukturę Promotorów i Doradców *UZDR – Umowa Zlecenie Dochodzenia Roszczeń Zawierana z Poszkodowanym w imieniu KDF przez Doradcę UŻYTKOWNIK 1. Może zlecić sprawę jako Poszkodowany (UZDR) 2. Może korzystać z serwisu ADVOASSISTANCE 3. Może w każdej chwili zostać Doradcą lub Promotorem

11 Twoja Cała Grupa Użytkowników (CGU) Wszyscy zarejestrowani Użytkownicy, Promotorzy i Doradcy w Twojej strukturze stanowią Twoją Całą Grupę Użytkowników CGU Cała Grupa Użytkowników DORADCA, PROMOTOR PROMOTORDORADCAUŻYTKOWNIKPROMOTORUŻYTKOWNIKPROMOTORDORADCA BGU Bezpośrednia Grupa Użytkowników

12 Współpraca – Doradca i Promotor Profesjonalna obsługa Poszkodowanych! Unikalne narzędzia promocyjne dla Doradców i Promotorów! System IT – wgląd w sprawy i prowizje, wsparcie zarządzania strukturą! Prowizje – sprawiedliwe i jasne zasady wynagradzania, wysokie prowizje Doradcom i Promotorom zapewniamy wyjątkowe warunki wynagrodzenia i wsparcie w działaniu:

13 Praca Doradcy Doradca Obowiązki DORADCY – obsługa UZDR: 1. Kontaktuje się z Poszkodowanym 2. Przeprowadza wstępną analizę szkody 3. Zawiera UZDR z Poszkodowanym 4. Odpowiada za skompletowanie przez Klienta dokumentów do UZDR A my dalej zajmujemy się sprawą Poszkodowanego! po szkoleniu nabywa wiedzę umożliwiającą samodzielne zawieranie Umowy Zlecenia Dochodzenia Roszczeń (UZDR)

14 I. Doradca – I źródło dochodu I. Sprawy własne - pozyskane i zawarte UZDR przez Doradcę Poziomy Kariery w KDF Punkty (narastająco) Nowe punkty i sprawy na poziomie potrzebne do awansu Prowizja DORADCY VII. Dyrektor KrajowyOd % VI. Dyrektor Struktury punktów / spraw 44% V. Dyrektor Regionalny punktów / spraw 42% IV. Menadżer Regionalny punktów / spraw 40% III. Menadżer punktów / spraw 38% II. Promotor punktów / 7-10 spraw 35% I. Promotor0-10 punktów10 punktów / 4-5 spraw 30% Punkty UZDR sumują się narastająco - pozyskane przez Ciebie i wszystkich twoich Promotorów. Osiągniętego poziomu prowizyjnego nigdy nie tracisz! Punktacja: 2 pkt szkoda osobowa 3 pkt szkoda komunikacyjna o kwocie roszczenia nie mniej niż 20 tys. zł 1 pkt Szkoda rzeczowa

15 Składowe prowizji własnej Doradcy I. Sprawy własne - pozyskane i zawarte UZDR przez Doradcę Składowe prowizji: 15% za zawarcie UZDR + Poziom w karierze (Promotor) – od 15% do 30% Poziomy Kariery w KDF Punkty i sprawyProwizja DORADCY Punkty narastająco Nowe punkty / sprawy potrzebne do awansu % prowizji Składowe prowizji: (15% + Twój poziom kariery jako Promotora) VII. Dyr. KrajowyOd %15% +30% Promotor VI. Dyr. Struktury pkt / spraw 44%15% + 29% Promotor V. Dyr. Regionalny pkt / spraw 42%15% + 27% Promotor IV. Menadżer Reg pkt / spraw 40%15% + 25% Promotor III. Menadżer pkt / spraw 38%15% + 23% Promotor II. Promotor pkt / 7-10 spraw 35%15% + 20% Promotor I. Promotor0-10 pkt10 pkt / 4-5 spraw 30% 15% + 15% Promotor

16 II. Doradca – II źródło dochodu Prowizja 15% Za czynności zawarcia UZDR 1 Międzyprowizja różnica pomiędzy poziomem prowizyjnym Twoim i najbliższym Promotorem pod Tobą 2 Poziom prowizyjny % prowizji VII. Dyr. Krajowy30% VI. Dyr. Struktury29% V. Dyr. Regionalny27% IV. Menadżer Grupy25% III. Menadżer23% II. Poziom 20% I. Poziom15% Przykład 1: Międzyprowizja naliczana jako różnica VII poziom - I poziom (30%) - (15%) = 15% 2 Warto budować Całą Grupę Użytkowników: 1.Punkty UZDR sumują się narastająco - duża struktura umożliwia dynamiczny awans, wysokie międzyprowizje 2.Duża struktura – daje dużo spraw do obsługi Doradcy 3.Wielu Doradców i Promotorów w dużej strukturze – oznacza bierny dochód w postaci międzyprowizji II. Sprawy pozyskane w strukturze, a zawarte UZDR przez Doradcę + + Prowizja 15% za zawarcie UZDR 1

17 III. Doradca - III źródło - bierny dochód Międzyprowizja różnica pomiędzy poziomem prowizyjnym Twoim i najbliższym Promotorem pod Tobą 1 Poziom prowizyjny % prowizji VII. Dyr. Krajowy30% VI. Dyr. Struktury29% V. Dyr. Regionalny27% IV. Menadżer Grupy25% III. Menadżer23% II. Poziom 20% I. Poziom15% Przykład 2: Międzyprowizja naliczana jako różnica VII poziom - I poziom (30%) - (15%) = 15% 1 Warto budować Całą Grupę Użytkowników: Wielu Doradców w dużej strukturze – oznacza bierny dochód w postaci międzyprowizji III. Sprawy pozyskane i zawarte przez Doradców w Twojej strukturze

18 Promotor - 2 źródła dochodu Własne 15% - 30% w zależności Od poziomu w karierze 1 Międzyprowizja różnica pomiędzy poziomem prowizyjnym Twoim i najbliższym Promotorem pod Tobą 2 Poziom prowizyjny % prowizji VII. Dyr. Krajowy30% VI. Dyr. Struktury29% V. Dyr. Regionalny27% IV. Menadżer Grupy25% III. Menadżer23% II. Poziom 20% I. Poziom15% Przykład 1: Międzyprowizja naliczana jako różnica VII poziom - I poziom (30%) - (15%) = 15% 2 Warto budować Całą Grupę Użytkowników: 1.Punkty UZDR sumują się narastająco - duża struktura umożliwia dynamiczny awans, wysokie międzyprowizje 2.Duża struktura – daje dużo spraw 3.Wielu Promotorów i Doradców w dużej strukturze – oznacza bierny dochód w postaci międzyprowizji Sprawy: 1) własne 2) pozyskane w strukturze Prowizja 30% za sprawy własne 1

19 Zarejestruj się Narzędzia Promocyjne Doradcy i Promotora Wizytówka elektroniczna Każdego Klienta z wizytówki system IT rejestruje w Twojej Bezpośredniej Grupie Użytkowników. Zgłoś wypadek To Twój indywidualny adres www Sam nadajesz nazwę użytkownika w serwisie np.www.jan.kowalski.kdf.pl

20 Narzędzia Promocyjne Doradcy i Promotora Ulotki promocyjne - zostawiaj je wszędzie! System IT automatycznie umieszcza Twoje dane. Gotową ulotkę możesz pobrać ze strony i sam wydrukować lub zamówić w KDF. Z twoim telefonem, em, wizytówką elektroniczną

21 Narzędzia Promocyjne Promotora Wizytówki – wręczaj je każdemu! System IT automatycznie umieszcza Twoje dane. Gotową wizytówkę możesz pobrać ze strony i sam wydrukować lub zamówić w KDF. Z twoim telefonem, em i

22 Narzędzia Promocyjne Doradcy i Promotora Podpis w mailu System IT automatycznie umieszcza Twoje dane. Gotowy podpis możesz pobrać ze strony i wklejać jako podpis do swoich maili. Umieszczony jako stopka w Twoich mailach – promuje Twoją wizytówkę elektroniczną

23 Promocja ADVO ASSISTANCE A my zajmujemy się dalszą obsługą Klienta! Nic nie trzeba sprzedawać, kupować, przekonywać Promuj swoją wizytówkę elektroniczną: Zostawiaj wszędzie ulotki ze swoim Rozdawaj wizytówki ze swoim Wklejaj w maile podpis ze swoim Umieszczaj wszędzie w Internecie swój banerek-link na Możesz aktywnie budować strukturę: Pozyskuj na spotkaniach rekrutacyjnych nowych Doradców i Promotorów Pomagaj budować strukturę swoim Doradcom i Promotorom (spotkania couchingowe ) Z tej działalności spływają z rynku zgłoszenia spraw odszkodowawczych.

24 Dlaczego warto być Doradcą i Promotorem? Działanie proste, a biznes stabilny i rosnący Biznes stabilny, niewrażliwy na kryzysy, roczna liczba wypadków jest niezmienna. Te proste, konsekwentne działania zbudują Ci ogromną grupę Współpracowników i dadzą stałe dochody. Ogromny rynek odszkodowań wartość rynku OC to ok.10 mld zł rocznie Sprzedaż dzieje się codziennie wokół nas Nic nie musisz sprzedawać, kupować, przekonywać wystarczy promować ADVOASSISTANCE

25 Praca Doradcy i Promotora Biznes na długie lata Reszta zależy od Twojej aktywności! 1. PROMOCJA stworzenie ogromnej Całej Grupy Użytkowników ADVO ASSISTANCE 2. DUPLIKACJA stworzenie struktury Doradców i Promotorów uczących tego samego swoich Doradców i Promotorów Dajemy Ci narzędzia promocji, świetną obsługę Klientów, wsparcie IT

26 Współpraca - Promotor Zapraszamy do współpracy


Pobierz ppt "Firma Serwis ADVO ASSISTANCE Kancelarii Doradztwa Finansowego Sp. z o.o. Rozpatrzenie sprawy nic nie kosztuje Byłeś ofiarą wypadku ? Byłeś poszkodowanym."

Podobne prezentacje


Reklamy Google