Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 Biznes plan Autorka: Aleksandra Nessel Klasa: 3D.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 Biznes plan Autorka: Aleksandra Nessel Klasa: 3D."— Zapis prezentacji:

1 1 Biznes plan Autorka: Aleksandra Nessel Klasa: 3D

2 2 Bar szybkiej obsługi KUCHNIE ŚWIATA

3 3 Streszczenie Ten projekt ma za zadanie przedstawić funkcjonowanie baru szybkiej obsługi który będzie mieścił się przy ulicy Piekary 14/5. Ten lokal będzie wyróżniał się szybkością i jakością podawanych dań. Pomysły na potrawy będą zaczerpnięte z wielu państw. KUCHNIE ŚWIATA będą poważną konkurencją dla innych barów szybkiej obsługi.

4 4 Streszczenie Środki finansowe, które będą potrzebne na rozpoczęcie działalności to 18 tysięcy złotych. Pieniądze przeznaczone będą na: Wynajem lokalu: 3,900 zł Zakup niezbędnego wyposażenia: 10,000 zł Zakup produktów spożywczych: 1,000 zł Reklama lokalu: 1,000 zł Małe poprawki lokalu: 1,000 zł Czynności formalno-prawne: 1,100 zł

5 5 Streszczenie Właścicielem baru KUCHNIE ŚWIATA będzie Aleksandra Nessel. Posiada ona wszystkie wymagania do prowadzenia tej działalności. Szacowane dochody to 5 tysięcy złotych.

6 6 Opis firmy Nazwa firmy: KUCHNIE ŚWIATA Osobowość prawna firmy to: INDYWIDUALNA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA Misja: zamierzamy serwować ludziom potrawy z całego świata które nie wymagają długich przygotowań i odróżniają się od typowych nie zdrowych szybkich dań.

7 7 Opis firmy Będziemy odróżniać się od konkurencji serwując dania ciekawe zrobione z dobrej jakości produktów. Konkurencją dla naszego lokalu będą bary z kebabami, zapiekankami i hamburgerami. Ich słabą stroną jest niska jakość potraw, mały wybór dań oraz serwowanie niezdrowego jedzenia. Konkurenci nie maja dań które biją rekordy popularności za granicą a znajdą się w naszej ofercie.

8 8 Zarządzanie Do obowiązków właścicielki firmy należy: kontrolowanie i zamawianie kolejnych partii produktów; sprzedawanie dań; płacenie rachunków za prąd, gaz, wodę, wynajem; kontrolowanie lokalu (Czy jest czysto?, Czy panuje miła atmosfera?, Czy nie brakuje np. serwetek, plastikowych naczyń?); zamykanie i otwieranie lokalu.

9 9 Zarządzanie KUCHIE ŚWIATA będą tyko własnością Aleksandry Nessel Nie posiada ona jeszcze doświadczenia w branży gastronomicznej, ale ma świeże spojrzenie na rynek. Oprócz niej w lokalu będzie pracował kucharz z dużym doświadczeniem w przygotowywaniu szybkich dań

10 10 Plan marketingowy KUCHNIE ŚWIATA będą miały bardzo dobrą lokalizację, ponieważ lokal będzie znajdował się w centrum Torunia. Dystrybucja będzie prowadzona w lokalu, ale będzie też możliwość zamówienia dań przez telefon i odbiór osobisty. Będą ciekawe promocje np. do zakupu 3 zestawów, napój gratis. Cena dań przez pierwszy rok działalności nie zmieni się, ponieważ chcemy przyzwyczaić klientów do naszego baru. Przewidywane miesięczne koszty to: 9 tys. zł. a zyski to: 14 tys. zł.

11 11 Plan marketingowy Rynek na którym lokal będzie działał jest trudny, bo znajduje się tam wiele typowych barów szybkiej obsługi. Głównym konkurentem jest: "Doner Kebap Istanbul" Analiza klientów: chcemy trafić do ludzi młodych lub w średnim wieku którzy są zajęci i nie maja czasu na gotowanie w domu. Mieszkają w mieście i maja średnie wykształcenie.

12 12 Plan organizacyjny Pracownicy Na początku planujemy zatrudnić kucharza który będzie przygotowywał dania. Sprzedażą zajmie się właścicielka. Kucharz będzie otrzymywał wynagrodzenie w wysokości 1,200 zł. W przypadku odniesienia dużego sukcesu pensja zostanie podniesiona Umiejętności kucharza podnoszone będą przez zapoznawanie się z odpowiednią prasą.

13 13 Plan organizacyjny Dostawcy Produkty spożywcze i artykuły przemysłowe dostarczane będą przez hurtownię MAKRO. Księgowość Księgowością zajmie się profesjonalne Biuro Rachunkowe pani Gabrieli Kowalskiej. Znajduje się ono na ulicy Młodzieżowej 27/1

14 14 Harmonogram realizacji przedsięwzięcia 1.Otrzymanie dofinansowania. 2.Wynajem lokalu przy ul. Piekary 14/5 i wprowadzenie w nim drobnych zmian. 3.Zakup niezbędnego wyposażenia. 4.Ustalenie menu i cen dań. 5.Otwarcie lokalu.

15 15 Harmonogram realizacji przedsięwzięcia Osoba odpowiedzialną za realizacje projektu jest właścicielka. Czas, który został przewidziany na przygotowania to 3 miesiące. Niezbędnym czynnikiem do realizacji przedsięwzięcia jest otrzymanie dotacji z Urzędu Miasta.

16 16 Analiza ryzyka

17 17 Analiza ryzyka Sposoby wyeliminowania zagrożeń i zlikwidowania słabych stron Śledzenie trendów za granicą Szukanie najlepszych rozwiązań cenowych Dokształcanie się w dziedzinie biznesu Analiza stanu prawnego

18 18 Plan finansowy Miesięczne koszty: Pensja pracownika: zł. Towar: zł. Transport produktów: 100 zł. Rachunki (gaz, woda, prąd): 500 zł. Środki czystości: 100 zł. Jednorazowe naczynia: 200 zł. Czynsz: zł. RAZEM: zł.

19 19 Plan finansowy Miesięczne zyski: Pizza: zł. Ryba z surówką: zł. Szaszłyk: zł. Surówka z kurczakiem w chlebie pita: zł. Sajgonki: zł Napoje: zł. Sałatki: zł. RAZEM: zł.

20 20 BIBIOGRAFIA Program Firma (tvn) Mała gastronomia


Pobierz ppt "1 Biznes plan Autorka: Aleksandra Nessel Klasa: 3D."

Podobne prezentacje


Reklamy Google