Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Hollywood. Gwiazdy. Filmy. Seriale

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Hollywood. Gwiazdy. Filmy. Seriale"— Zapis prezentacji:

1 Hollywood. Gwiazdy. Filmy. Seriale
prezentacja magazynu

2 Agenda Informacje o tytule 3 Promocja tytułu, harmonogram 5
Czytelnicy – grupa docelowa 6 Zawartość magazynu 7 Reklama 10 Nasi klienci 11 Reklama standardowa 12 Formaty reklam, parametry techniczne 13 Reklama niestandardowa - przykłady 14 Brandy „FILMOWE” 15 Podsumowanie, kontakt 16

3 Informacje o tytule Hollywood to ekskluzywny magazyn poświęcony stolicy światowego przemysłu filmowego. Zawiera nie tylko ciekawostki z życia ludzi kina amerykańskiego, ale i inne wiadomości o fabryce snów: biografie twórców, analizy zjawisk z historii filmu oraz informacje o tym, co się dzieje za kulisami wielkich i mniejszych produkcji a także o tych, którzy stoją za ich sukcesem - właścicielach wytwórni, producentach, reżyserach i krytykach. Od 2009 roku ten sygnowany przez „FILM„ magazyn zyskał samodzielność i nowy charakter dzięki czemu trafia do nowych czytelników. Zmiany sygnalizuje podtytuł „GWIAZDY, FILMY, SERIALE".

4 Informacje o tytule (2) Częstotliwość wydawania Średni nakład
3 razy w roku Średni nakład i sprzedaż Nakład: egz. Rozpowszechnianie: tys. egz. Istnieje od 2008 roku Zasięg ogólnopolski Cena 9,90 zł (wraz z dołączoną płytą DVD) Dystrybucja wszystkie firmy kolporterskie, prenumerata, dystrybucja własna, stacje benzynowe, redystrybucja zwrotów Druk 84 strony, środki 70 g/m2 LWC okładki 170 g/m2 oprawa klejona, lakierowana, lakier UV format 210 x 280 mm

5 Promocja, harmonogram wydawniczy
Każdemu wydaniu magazynu Hollywood towarzyszy kampania promocyjna przeprowadzana za pomocą zróżnicowanych nośników reklamy: Portale i strony internetowe Filmweb, Stopklatka, WP.pl, Mediarun, Korba.pl, Machina.pl, film.com.pl Mailingi do bazy użytkowników Filmu, PMPG Prasa: „Podróże", „M jak Mieszkanie", „FILM", „Dlaczego", „Machina", „Machina Sport& Style" Radio RMF Classic, PIN i Kolor Harmonogram wydania 3/2009 Zamknięcie sprzedaży powierzchni reklamowej: Pierwszy dzień na rynku:

6 Czytelnicy Grupa docelowa/zasięg:
Wiek (core target 25 – 35), w większości kobiety, stabilna pozycja finansowa, bardzo wysoki potencjał zakupowy, wysokie i bardzo wysokie dochody, posiadający rodzinę Wyższy status społeczny, zainteresowani kulturą i nowymi technologiami, przykładający wagę do marki Zadowoleni z życia, otwarci na zmiany i otaczający ich świat, ambitni i towarzyscy Uczestniczą w życiu swojego pokolenia zarówno w aspekcie społecznym jak i kulturalnym Najchętniej spędzają czas w kinie, czytają dużo książek, znacznie częściej oglądają filmy na video i dvd Prawie wszyscy czytelnicy znają języki obce i biegle się nimi posługują Grupie tej nie obce są nowoczesne technologie, w zdecydowanej większości posiadają komputer, bardzo często korzystają z Internetu.

7 Magazyn – zawartość merytoryczna
Każde wydanie składa się z części newsowej Co się kręci – tajemnice planów filmowych: co kto i z kim kręci Barometr – Ranking popularności hollywoodzkich gwiazd Duety – Gorąca para, która poznała się na planie filmowym Miejsce w Hollywood– kultowe, unikalne filmowe miejsce – Kodak Theatre, Santa Monica i Los Angeles Temat z okładki – Gorąca para Hollywood - artykuł poświęcony ikonom współczesnego kina. Wnikliwa analiza dorobku filmowego aktorów, ocena dokonań i plany na przyszłość On kontra Ona - Czyli co dzieli a co łączy opisywane gwiazdy. Co lubią, co słuchają co czytają i gdzie mieszkają – tutaj żaden sekret się nie uchowa. Sylwetka – O nich mówi cały filmowy świat. Wnikliwa analiza aktora, reżysera, producenta lub scenarzysty, nie tylko z Hollywood Nakręcone – Co nowego w kinach? Na co warto iść w najbliżych miesiącach do kina a jakie filmy omijać szerokim łukiem. Polecają znani krytycy filmowi Nagrane – Co nowego na dvd? Najważniejsze premiery filmowe, które warto mieć w swojej domowej filmotece Nakręcone – Co nowego w telewizji? Krótki przewodnik o najciekawszych propozycjach serwowanych przez rodzime stacje telewizyjne Fason – Moda, czyli co lansują gwiazdy poza ekranem – szopingowy dział idealny dla producentów odzieży, obuwia, i wszelkich dodatków i akcesoriów – aby wyglądać jak gwiazda Fason – Hollywoodzki sposób na urodę – kosmetyki które polecają gwiazdy amerykańskiego kina Gadżety – Zrób sobie Hollywood w domu – kino domowe, głośniki, projektory – czyli sprzęt niezbędny do tego, aby zrobić własną salę kinową Quizy filmowe i krzyżówka

8 Magazyn – przykładowe layouty
Barometr – gwiazdy i gwizdy Co się kręci Fason - moda Sylwetka Nakręcone, nagrane

9 Magazyn – przykładowe layouty
Życie gwiazd Cover Story Sylwetka - Aurdey Tautou Gadżety – moda, kosmetyki, elektronika

10 Magazyn Hollywood – dobry nośnik reklamy
Hollywood to przekrojowy magazyn poświęcony ludziom i wydarzeniom wielkiego i małego ekranu zarówno za oceanem jak i w Europie. Dotychczas w Polsce nigdy nie było podobnego magazynu, który w tak kompleksowy sposób przedstawiał wszystkie aspekty związane z fabryką snów. Oparte na prestiżu i doświadczeniu twórców magazynu FILM. Dla kolekcjonerów płyt DVD i miłośników kina jako uzupełnienie zbiorów prawdziwego konesera. Długa terminowość, na rynku ponad 3 miesiące. Magazyn Hollywood to idealna płaszczyzna reklamowa dla takich branż jak: Elektronika (w tym przede wszystkim RTV – telewizory, kamery itp.); odzież, kosmetyki, perfumy oraz motoryzacja. Najnowsze badania prowadzone przez Izbę Wydawców Prasy i niezależne agencje badawcze wskazują reklamę prasową jako najlepiej zapamiętywaną przez odbiorców a zarazem w znacznie większym stopniu akceptowalną (w odróżnieniu do bloków reklamowych w TV).

11 Nasi klienci

12 Reklama standardowa - cennik
format miejsce cena netto IV okładka 96 000 II okładka 84 000 III okładka 72 000 1/1 strona prawa, I cz pisma 64 000 5 strona 71 000 7 strona 67 500 2/1rozkładówka II okładka + PO 2/1 rozkładówka 4 i 5 strona 6 i 7 strona w części redakcyjnej pisma 1/2 strony 36 000 1/3 strony 24 000 1/4 strony 18 000 Podane ceny są cenami netto

13 Formaty reklam, parametry techniczne
2/1 rozkładówka ( ) x ( ) Cała strona ( ) x ( ) 1/2 stron poziom 1/2 stron pion ( ) x ( ) ( ) x ( ) 1/3 stron pion 1/3 stron poziom 1/4 stron pion 1/4 stron poziom (4+65+4) x ( ) ( ) x (4+92+4) (4+50+4) x ( ) ( ) x (4+67+4) wartości podane w milimetrach ZASADY PRZYJMOWANIA REKLAM: REKLAMY: prosimy przygotowywać w wersji elektronicznej. Dopuszczamy następujące formaty: TIFF (możliwa kompresja formatem JPEG), EPS – Adobe Illustrator (fonty zamienione na krzywe), CMYK, 300 dpi. NOŚNIKI: prace przyjmujemy na płytach CD z czytelnym i dokładnym opisem zawartości, jak również na naszego FTP-a (namiar dostępny telefonicznie w dziale marketingu). MATERIAŁY PORÓWNAWCZE: należy dołączać materiały porównawcze w skali 1:1 (cromalin, matchprint, kolorowy wydruk). FORMATY: do każdego podanego formatu należy dodać po 4 mm na „spad”. Wszystkie elementy istotne dla reklamodawcy (tekst, grafika, loga itp.) muszą znajdować się w odległości nie mniejszej niż 5 mm od linii cięcia (8 mm od grzbietu, reklamy cała strona) W przypadku zamówienia wielokrotnego wydawnictwo opublikuje ostatnio dostarczony materiał reklamowy. Zamawiający zobowiązany jest pisemnie powiadomić wydawnictwo o planowanych zmianach. Materiały reklamowe (oryginał, nośnik, materiał porównawczy) po opublikowaniu pozostają własnością wydawnictwa. Wydawnictwo zastrzega sobie prawo do oznaczenia reklam, wykupionych stron lub ich części np. napisem REKLAMA.

14 Reklama niestandardowa, przykłady
advertoriale packshot Reklama kontekstowa advertoriale

15 Rozszerzenie marki – eventy & inne media
Media Point Group jest wydawcą innych tytułów traktujących o filmie i wszelkich jego aspektach. Co roku od ponad 50 lat organizowany jest także najstarszy festiwal filmowy: FILM - najstarszy polski miesięcznik o tematyce filmowej - ukazuje się od 1946 r. Zawiera aktualne informacje na temat premier filmowych, branży oraz sylwetek twórców produkcji kinowych i telewizyjnych. Kinoteka Domowa - Zawiera dwa filmy, które łączy wspólny – za każdym razem inny mianownik. Dzięki temu czytelnicy mają okazję zgromadzić unikalną kolekcję dobrych filmów ze znakiem jakości gwarantowanym przez „FILM”. W ciągu roku wydawany 4-ro krotnie. Złote Kaczki, najstarsza polska nagroda filmowa, mająca ponad 50 lat. Złote Kaczki to uznana i ceniona nagroda w polskim środowisku filmowym świadczy o tym patronat nad tym wydarzeniem instytucji publicznych takich jak POLSKI INSTYTUT SZTUKI FILMOWEJ. Nagrody przyznawane są przez czytelników FILMU, którzy głosują na swoje ulubione dzieła. Film Gold – specjalna edycja magazynu wydawana z okazji przyznania nagród filmowych „Złota Kaczka”. Wydanie specjalne towarzyszy uroczystości wręczenia nagród. FILM: Album z okazji 60-lecia - Ekskluzywne wydawnictwo podsumowujące 60 lat istnienia tytułu.

16 ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY.
Podsumowanie, kontakt Hollywood – gwiazdy, filmy, seriale” - Magazyn poświęcony amerykańskiej fabryce snów ukazuje się 3 razy w roku. Tytuły z serii „HOLLYWOOD” to nie tylko ciekawostki z życia bohaterów, ale i solidna porcja atrakcyjnych wiadomości autorstwa dziennikarzy „Filmu” oraz znakomitych filmoznawców. ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY. Informacje o wydawcy/biuro reklamy: Media Point Group Sp. z o.o., Jerozolimskie Business Park ,Al. Jerozolimskie 146C, Warszawa Dyrektor Biura Reklamy: Mariola Wiercińska, Nota prawna: Treść tej oferty jest poufna i prawnie chroniona. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem tej oferty, jej rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione i może być karalne, jakakolwiek opinia lub porada w niej zawarta podlega odpowiednim warunkom umowy o świadczeniu usług na rzecz Klienta przez Media Point Group Sp. z o. o.


Pobierz ppt "Hollywood. Gwiazdy. Filmy. Seriale"

Podobne prezentacje


Reklamy Google