Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Hollywood. Gwiazdy. Filmy. Seriale prezentacja magazynu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Hollywood. Gwiazdy. Filmy. Seriale prezentacja magazynu."— Zapis prezentacji:

1 Hollywood. Gwiazdy. Filmy. Seriale prezentacja magazynu

2 Informacje o tytule3 Promocja tytułu, harmonogram5 Czytelnicy – grupa docelowa6 Zawartość magazynu7 Reklama10 Nasi klienci11 Reklama standardowa12 Formaty reklam, parametry techniczne13 Reklama niestandardowa - przykłady14 Brandy FILMOWE15 Podsumowanie, kontakt16

3 Hollywood to ekskluzywny magazyn poświęcony stolicy światowego przemysłu filmowego. Zawiera nie tylko ciekawostki z życia ludzi kina amerykańskiego, ale i inne wiadomości o fabryce snów: biografie twórców, analizy zjawisk z historii filmu oraz informacje o tym, co się dzieje za kulisami wielkich i mniejszych produkcji a także o tych, którzy stoją za ich sukcesem - właścicielach wytwórni, producentach, reżyserach i krytykach. Od 2009 roku ten sygnowany przez FILM magazyn zyskał samodzielność i nowy charakter dzięki czemu trafia do nowych czytelników. Zmiany sygnalizuje podtytuł GWIAZDY, FILMY, SERIALE".

4 Częstotliwość wydawania 3 razy w roku Średni nakład i sprzedaż Nakład: egz. Rozpowszechnianie: tys. egz. Istnieje od 2008 roku Zasięg ogólnopolski Cena 9,90 zł (wraz z dołączoną płytą DVD) Dystrybucja wszystkie firmy kolporterskie, prenumerata, dystrybucja własna, stacje benzynowe, redystrybucja zwrotów Druk 84 strony, środki 70 g/m2 LWC okładki 170 g/m2 oprawa klejona, lakierowana, lakier UV format 210 x 280 mm

5 Każdemu wydaniu magazynu Hollywood towarzyszy kampania promocyjna przeprowadzana za pomocą zróżnicowanych nośników reklamy: Portale i strony internetowe Filmweb, Stopklatka, WP.pl, Mediarun, Korba.pl, Machina.pl, film.com.pl Mailingi do bazy użytkowników Filmu, PMPG Prasa: Podróże", M jak Mieszkanie", FILM", Dlaczego", Machina", Machina Sport& Style" Radio RMF Classic, PIN i Kolor Harmonogram wydania 3/2009 Zamknięcie sprzedaży powierzchni reklamowej: Pierwszy dzień na rynku:

6 Grupa docelowa/zasięg: Wiek (core target 25 – 35), w większości kobiety, stabilna pozycja finansowa, bardzo wysoki potencjał zakupowy, wysokie i bardzo wysokie dochody, posiadający rodzinę Wyższy status społeczny, zainteresowani kulturą i nowymi technologiami, przykładający wagę do marki Zadowoleni z życia, otwarci na zmiany i otaczający ich świat, ambitni i towarzyscy Uczestniczą w życiu swojego pokolenia zarówno w aspekcie społecznym jak i kulturalnym Najchętniej spędzają czas w kinie, czytają dużo książek, znacznie częściej oglądają filmy na video i dvd Prawie wszyscy czytelnicy znają języki obce i biegle się nimi posługują Grupie tej nie obce są nowoczesne technologie, w zdecydowanej większości posiadają komputer, bardzo często korzystają z Internetu.

7 Każde wydanie składa się z części newsowej Co się kręci – tajemnice planów filmowych: co kto i z kim kręci Barometr – Ranking popularności hollywoodzkich gwiazd Duety – Gorąca para, która poznała się na planie filmowym Miejsce w Hollywood– kultowe, unikalne filmowe miejsce – Kodak Theatre, Santa Monica i Los Angeles Temat z okładki – Gorąca para Hollywood - artykuł poświęcony ikonom współczesnego kina. Wnikliwa analiza dorobku filmowego aktorów, ocena dokonań i plany na przyszłość On kontra Ona - Czyli co dzieli a co łączy opisywane gwiazdy. Co lubią, co słuchają co czytają i gdzie mieszkają – tutaj żaden sekret się nie uchowa. Sylwetka – O nich mówi cały filmowy świat. Wnikliwa analiza aktora, reżysera, producenta lub scenarzysty, nie tylko z Hollywood Nakręcone – Co nowego w kinach? Na co warto iść w najbliżych miesiącach do kina a jakie filmy omijać szerokim łukiem. Polecają znani krytycy filmowi Nagrane – Co nowego na dvd? Najważniejsze premiery filmowe, które warto mieć w swojej domowej filmotece Nakręcone – Co nowego w telewizji? Krótki przewodnik o najciekawszych propozycjach serwowanych przez rodzime stacje telewizyjne Fason – Moda, czyli co lansują gwiazdy poza ekranem – szopingowy dział idealny dla producentów odzieży, obuwia, i wszelkich dodatków i akcesoriów – aby wyglądać jak gwiazda Fason – Hollywoodzki sposób na urodę – kosmetyki które polecają gwiazdy amerykańskiego kina Gadżety – Zrób sobie Hollywood w domu – kino domowe, głośniki, projektory – czyli sprzęt niezbędny do tego, aby zrobić własną salę kinową Quizy filmowe i krzyżówka

8 Barometr – gwiazdy i gwizdy Co się kręci Sylwetka Nakręcone, nagrane Fason - moda

9 Życie gwiazd Cover Story Sylwetka - Aurdey Tautou Gadżety – moda, kosmetyki, elektronika

10 Magazyn Hollywood to idealna płaszczyzna reklamowa dla takich branż jak: Elektronika (w tym przede wszystkim RTV – telewizory, kamery itp.); odzież, kosmetyki, perfumy oraz motoryzacja. Najnowsze badania prowadzone przez Izbę Wydawców Prasy i niezależne agencje badawcze wskazują reklamę prasową jako najlepiej zapamiętywaną przez odbiorców a zarazem w znacznie większym stopniu akceptowalną (w odróżnieniu do bloków reklamowych w TV). Hollywood to przekrojowy magazyn poświęcony ludziom i wydarzeniom wielkiego i małego ekranu zarówno za oceanem jak i w Europie. Dotychczas w Polsce nigdy nie było podobnego magazynu, który w tak kompleksowy sposób przedstawiał wszystkie aspekty związane z fabryką snów. Oparte na prestiżu i doświadczeniu twórców magazynu FILM. Dla kolekcjonerów płyt DVD i miłośników kina jako uzupełnienie zbiorów prawdziwego konesera. Długa terminowość, na rynku ponad 3 miesiące.

11

12 Podane ceny są cenami netto formatmiejscecena netto IV okładka II okładka III okładka /1 stronaprawa, I cz pisma /1 strona5 strona /1 strona7 strona /1rozkładówkaII okładka + PO /1 rozkładówka4 i 5 strona /1 rozkładówka6 i 7 strona /1rozkładówkaw części redakcyjnej pisma /2 stronyprawa, I cz pisma /3 stronyprawa, I cz pisma /4 stronyprawa, I cz pisma18 000

13 2/1 rozkładówka ( ) x ( ) Cała strona ( ) x ( ) 1/2 stron poziom ( ) x ( ) 1/2 stron pion ( ) x ( ) 1/3 stron pion (4+65+4) x ( ) 1/3 stron poziom ( ) x (4+92+4) 1/4 stron pion (4+50+4) x ( ) 1/4 stron poziom ( ) x (4+67+4) ZASADY PRZYJMOWANIA REKLAM: REKLAMY: prosimy przygotowywać w wersji elektronicznej. Dopuszczamy następujące formaty: TIFF (możliwa kompresja formatem JPEG), EPS – Adobe Illustrator (fonty zamienione na krzywe), CMYK, 300 dpi. NOŚNIKI: prace przyjmujemy na płytach CD z czytelnym i dokładnym opisem zawartości, jak również na naszego FTP-a (namiar dostępny telefonicznie w dziale marketingu). MATERIAŁY PORÓWNAWCZE: należy dołączać materiały porównawcze w skali 1:1 (cromalin, matchprint, kolorowy wydruk). FORMATY: do każdego podanego formatu należy dodać po 4 mm na spad. Wszystkie elementy istotne dla reklamodawcy (tekst, grafika, loga itp.) muszą znajdować się w odległości nie mniejszej niż 5 mm od linii cięcia (8 mm od grzbietu, reklamy cała strona) W przypadku zamówienia wielokrotnego wydawnictwo opublikuje ostatnio dostarczony materiał reklamowy. Zamawiający zobowiązany jest pisemnie powiadomić wydawnictwo o planowanych zmianach. Materiały reklamowe (oryginał, nośnik, materiał porównawczy) po opublikowaniu pozostają własnością wydawnictwa. Wydawnictwo zastrzega sobie prawo do oznaczenia reklam, wykupionych stron lub ich części np. napisem REKLAMA. wartości podane w milimetrach

14 packshot advertoriale Reklama kontekstowa advertoriale

15 Media Point Group jest wydawcą innych tytułów traktujących o filmie i wszelkich jego aspektach. Co roku od ponad 50 lat organizowany jest także najstarszy festiwal filmowy: FILM - najstarszy polski miesięcznik o tematyce filmowej - ukazuje się od 1946 r. Zawiera aktualne informacje na temat premier filmowych, branży oraz sylwetek twórców produkcji kinowych i telewizyjnych. Kinoteka Domowa - Zawiera dwa filmy, które łączy wspólny – za każdym razem inny mianownik. Dzięki temu czytelnicy mają okazję zgromadzić unikalną kolekcję dobrych filmów ze znakiem jakości gwarantowanym przez FILM. W ciągu roku wydawany 4-ro krotnie. Złote Kaczki, najstarsza polska nagroda filmowa, mająca ponad 50 lat. Złote Kaczki to uznana i ceniona nagroda w polskim środowisku filmowym świadczy o tym patronat nad tym wydarzeniem instytucji publicznych takich jak POLSKI INSTYTUT SZTUKI FILMOWEJ. Nagrody przyznawane są przez czytelników FILMU, którzy głosują na swoje ulubione dzieła. Film Gold – specjalna edycja magazynu wydawana z okazji przyznania nagród filmowych Złota Kaczka. Wydanie specjalne towarzyszy uroczystości wręczenia nagród. FILM: Album z okazji 60-lecia - Ekskluzywne wydawnictwo podsumowujące 60 lat istnienia tytułu.

16 ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY. Nota prawna: Treść tej oferty jest poufna i prawnie chroniona. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem tej oferty, jej rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione i może być karalne, jakakolwiek opinia lub porada w niej zawarta podlega odpowiednim warunkom umowy o świadczeniu usług na rzecz Klienta przez Media Point Group Sp. z o. o. Hollywood – gwiazdy, filmy, seriale - Magazyn poświęcony amerykańskiej fabryce snów ukazuje się 3 razy w roku. Tytuły z serii HOLLYWOOD to nie tylko ciekawostki z życia bohaterów, ale i solidna porcja atrakcyjnych wiadomości autorstwa dziennikarzy Filmu oraz znakomitych filmoznawców. Informacje o wydawcy/biuro reklamy: Media Point Group Sp. z o.o., Jerozolimskie Business Park,Al. Jerozolimskie 146C, Warszawa Dyrektor Biura Reklamy: Mariola Wiercińska,


Pobierz ppt "Hollywood. Gwiazdy. Filmy. Seriale prezentacja magazynu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google