Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 Google Analytics Mariusz Gąsiewski www.ittechnology.us.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 Google Analytics Mariusz Gąsiewski www.ittechnology.us."— Zapis prezentacji:

1 1 Google Analytics Mariusz Gąsiewski

2 Połowa pieniędzy, które wydaję na reklamę jest zmarnowana. Problem w tym, że nie wiem, która. John Wanamaker

3 Co gryzie firmy? Która treść przyczynia się do zakupu? Skąd przychodzą moi użytkownicy? Jakie działania marketingowe są najbardziej efektywne Jakie słowa kluczowe przyciągnęły ich do serwisu i jak je wykorzystać? Czy design mojego serwisu zniechęca użytkowników? Gdzie i dlaczego moi użytkownicy porzucają koszyk z zakupami? ?

4 4 44 Agenda Moduł Ecommerce Najważniejsze raporty w Google Analytics Najciekawsze funkcje Google Analytics Zaawansowana analiza danych Analiza konwersji

5 Najciekawsze funkcje Google Analytics 5

6 Eksport i wysyłka danych 6

7 Wykorzystywanie harmonogramu 7

8 Widok tabeli jest trudny w odczycie 8

9 Widok danych: Skuteczność 9

10 Widok danych: Porównanie 10

11 Łatwe filtrowanie danych poprzez filtry 11

12 Śledź wydarzenia poprzez adnotacje 12

13 Najważniejsze raporty w Google Analytics

14 Modyfikacja źródeł ruchu 14

15 Modyfikacja źródeł ruchu 15

16 16 Ręczne tagowanie adresów URL Podstawowe utm_source utm_medium utm_campaign Opcjonalne zmienne: utm_content

17 17 Przykładowe otagowane adresy URL Nieotagowany URL Ręcznie otagowany URL

18 Modyfikacja źródeł ruchu 18

19 URL builder

20 Analiza stron docelowych 20

21 Segmentuj strony docelowe 21

22 Analiza porzuceń treści

23 Analiza konwersji

24 Analiza źródeł celu pod kątem realizacji celu 24

25 Ten sam wskaźnik konwersji, a jednak Strona produktu Dodanie do koszyka Przesyłka Płatność Zakup WK = (20/1000)*100%=2% 5

26 Tworzenie celu w Google Analytics Koszyk zakupów /shopping_cart.php Przesyłka /checkout_shipement.php Płatność /checkout_payment.php Potwierdzenie /checkout_confirmation.php Zakup /checkout_success.php

27 Ustawienia celu 27

28 Wizualizacja celu 28

29 Mikrokonwersje

30 Moduł Ecommerce

31 31 Efektywność sprzedażowa ruchu internetowego

32 32 Produkty

33 33 Popularność kategorii

34 34 Czas życia klienta

35 Wyszukiwanie najważniejszych treści 35

36 Zaawansowana analiza danych

37 Raporty dostosowane do potrzeb odbiorcy

38 Tworzenie raportu niestandardowego

39 Wymiary i charakterystyki

40

41 Segmentuj użytkowników 1.Użytkownicy, którzy dodali produkt do koszyka 2.Użytkownicy, którzy dokonali zakupu 3.Klienci z Warszawy 4.Klienci z Ceneo 5.Użytkownicy, którzy zapisali się na newsletter

42 Zaawansowane segmenty

43 Tworzenie segmentu zaawansowanego

44

45 Wykorzystanie segmentu

46 Analiza segmentu

47 Zastosowanie tabeli przestawnej

48 Szybsza analiza danych z wykorzystaniem analizy automatycznej 48

49 Trzymaj rękę na pulsie poprzez alerty 49

50 Google Analytics API

51 Aplikacje Google Analytics 51

52 Przykłady zastosowania API Google Analytics

53 Podsumowanie Analizuj efektywność źródeł ruchu Analizuj efektywność treści Analizuj proces konwersji

54 Pytania?


Pobierz ppt "1 Google Analytics Mariusz Gąsiewski www.ittechnology.us."

Podobne prezentacje


Reklamy Google