Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ZGŁOSZENIE SZKODY W PZU. Proces przyjęcia zgłoszenia- telefonicznie na infolinii 801-102-102 lub 48 22 566 55 55 Klient Telecentrum Identyfikacja potrzeb/zapyt.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ZGŁOSZENIE SZKODY W PZU. Proces przyjęcia zgłoszenia- telefonicznie na infolinii 801-102-102 lub 48 22 566 55 55 Klient Telecentrum Identyfikacja potrzeb/zapyt."— Zapis prezentacji:

1 ZGŁOSZENIE SZKODY W PZU

2 Proces przyjęcia zgłoszenia- telefonicznie na infolinii lub Klient Telecentrum Identyfikacja potrzeb/zapyt ania Klienta Rejestracja zgłoszenia zdarzenia Pracownik Telecentrum podaje Klientowi listę dokumentów oraz informuje Klienta o konieczności dostarczenia dokumentów poprzez internetowy status szkody faks na nr

3 Proces przyjęcia zgłoszenia- internetowo na stronie Klient www Rejestracja zgłoszenia zdarzenia w formularzu na stronie Zapisanie danych w formularzu zgłoszenia zdarzenia. Strona www podaje Klientowi listę dokumentów potrzebnych do zgłoszenia szkody Załączenie skanów dokumentów do zgłoszenia Najszybciej i najprościej

4 Dokumenty niezbędne do zlikwidowania szkody medyczne z udzielonej pomocy (co najmniej jeden z wymienionych dokumentów) karta informacyjna z izby przyjęć, ze szpitala, SOR, pogotowia ratunkowego, ambulatorium kserokopia historii choroby z przychodni rejonowej – z informacją z udzielonej pomocy

5 medyczne z procesu leczenia (co najmniej jeden z wymienionych dokumentów) historia choroby z ambulatorium urazowego przyszpitalnego, przychodni rejonowej, gabinetu specjalisty ( ortopedyczny, neurologiczny) karta wypisowa ze szpitala z pobytu po zdarzeniu karta informacyjna z turnusów rehabilitacyjnych organizowanych przez ZUS dokumentacja medyczna z placówek rehabilitacyjnych

6 dokumenty potwierdzające datę i okoliczności wypadku np. notatka z policji, oświadczenie sprawcy, świadków, wyrok sądu itd… rachunki potwierdzające wysokość kosztów poniesionych w związku z leczeniem (jeśli zawarta umowa ubezpieczenia obejmuje zwrot tego rodzaju kosztów)


Pobierz ppt "ZGŁOSZENIE SZKODY W PZU. Proces przyjęcia zgłoszenia- telefonicznie na infolinii 801-102-102 lub 48 22 566 55 55 Klient Telecentrum Identyfikacja potrzeb/zapyt."

Podobne prezentacje


Reklamy Google