Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm. Maj 2009.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm. Maj 2009."— Zapis prezentacji:

1 Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm. Maj 2009

2 Styl.fm – misja portalu Styl.fm to niezależny portal przeznaczony głównie dla kobiet, inspirowany przez najlepsze światowe lifestylowe serwisy kobiece Pod względem zawartości i reklamy jest internetowym odpowiednikiem luksusowych magazynów kobiecych i czasopism people. Część społecznościowa zawiera nowoczesne rozwiązania Web 2.0 oparte na najlepszych światowych wzorach.

3 Grupa Styl.fm - opis Oglądalność: tysięcy użytkowników, ponad 55 milionów odsłon stron miesięcznie (źródło: Gemius Megapanel, I 2009) Tematyka: lifestyle, metamorfozy, fryzury, galerie mody, makijaże, fora dyskusyjne dla kobiet Serwisy Grupy Styl.fm: Styl.fm, Internetowy Katolog Fryzur i Mody (ikf.com.pl), Forum dyskusyjne kobiet Styl.Forum: Gimbla.pl, Fryzjer.net, Baybus.net

4 Cele do osiągnięcia Oglądalność : Obecne trendy popularności wskazują iż Grupa Styl.fm osiągnie : 1 milion użytkowników i 100 milionów odsłon stron miesięcznie do 2010 roku. Wyniki finansowe: Planowane wyniki finansowe spółki Styl.Media wydawcy Grupy Styl.fm w 2009 rok to 2,5 miliona zł przychodów i 0,5 miliona zł zysku EBITDA Wejście na giełdę: W 2010 roku Styl.Media planuje debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie/NewConnect.

5 Otoczenie rynkowe Kategoria Styl życia w Megapanel Wśród niezależnych portali tematycznych w kategorii Styl Życia Grupa Styl.fm jest liderem pod względem liczby odsłon (ponad 55 mln) (źrodło: Gemius Megapanel, I 2009) Grupa Styl.fm jest 12-tym największym portalem internetowym w Polsce w kategorii Styl Życia (źródło: Gemius Megapanel, I 2009)

6 Grupa docelowa Kobiety pragnące doskonalić swój wygląd Mieszkanki średnich i dużych miast Przywiązujące duże znaczenie do własnego rozwoju i wyglądu zewnętrznego Fanki markowych produktów Dobrze poinformowane, aktywne, odważne, podróżujące

7 Profil użytkownika 67% kobiety, 87% w wieku lata, 70% wykształcenie średnie lub wyższe, 74% od conajmnniej 2 lat korzysta z Internetu, 81% codziennie. Użytkowniczki spędzają w serwisie średnio ponad 21 minut miesięcznie (Gemius Megapanel, III2009)

8 Serwisy Grupy Styl.fm

9 Internetowy Katalog Fryzur i Mody Tematyka serwisu: Serwis przeznaczony głównie dla kobiet o tematyce Fryzury, Uroda, Moda, Makijaże, Akcesoria, Ubrania, Dodatki. Zawiera poradniki, zdjęcia, opinie i galerie. oglądalność: 375 tys. użytkowników, 40 milionów odsłon (Gemius Megapanel, III2009) profil: 65% kobiety, 89% w wieku lata, 65% wykształcenie średnie lub wyższe, 83% codziennie korzysta z Internetu (Gemius Megapanel, III2009)

10 Forum dyskusyjne kobiet: Styl.Forum tematyka serwisu: Forum dyskusyjne dla kobiet, Społeczność, wiodące tematy: Moda, Zdrowie, Fitness&Spa, Kultura, Dzieci, Wychowanie, Uroda. oglądalność: 373 tys. użytkowników, 1,3 miliona odsłon, źródło: Gemius Traffic, styczeń 2009 profil: ponad 70% kobiety, 87% w wieku lat, 97% z wykształceniem średnim lub wyższym, ok. 80% od 2 lat codziennie korzysta z Internetu (Gemius Megapanel, III2009)

11 Portal STYL.FM Tematyka serwisu: Informacje i poradniki na temat: Moda, Lifestyle, Celebrities, Zdrowie, Fitness & Spa, Wellness itp.. Zawiera także zdjęcia i opinie użytkowników. Oglądalność: 38 tys. użytkowników, 150 tys. Odsłon – źródło: Gemius Megapanel III2009 Profil/grupa docelowa: Kobiety 60%, w wieku lat 78%, wykształcenie wyższe lub średnie ponad 50%, od 2 lat (60%) codziennie korzystają z internetu (90%) - źródło: Gemius Megapanel III2009

12 Technologia TRY-ON – Virtual Makeover Wirtualny Fryzjer W sekcji Fryzury portalu Styl.fm każda kobieta może sprawdzić jak będzie wyglądać w najlepszych fryzurach, noszonych przez gwiazdy oraz projektowanych przez najlepszych stylistów doskonała grupa docelowa: zainteresowana zmianą wyglądu

13 Przykłady akcji specjalnych 1.Sekcja specjalna + promocja sekcji w całym serwisie 2.Galeria zdjęć produktów 3.Konkurs na najlepsze zdjęcie 4.Standardowa kampania reklamowa 5.Co-branding sekcji tematycznej lub sekcji Wirtualny Fryzjer / Wirtualna Przebieralnia 6.Raport Specjalny

14 1. Sekcja specjalna 1.Stworzenie specjalnej sekcji dotyczącej produktu, w odpowiednim dziale tematycznym serwisu 2.Temat sekcji odpowiadający promowanym produktom 3.Wypowiedzi eksperckie/ porady 4.Obrandowanie sekcji

15 Sekcja specjalna W zależności od promowanego produktu wybieramy odpowiednią już istniejącą sekcję lub tworzymy nową Sekcje tematyczne do wyboru: Kosmetyki do włosów – Fryzury Kosmetyki do twarzy – Makijaże Kosmetyki do rąk – Paznokcie Kosmetyki do stóp/nóg – Buty Kosmetyki do ciała – Moda, Figura/Ciało Inne sekcje do wyboru: Ubrania, Modna, Akcesoria, Torebki, Ozdoby, Inne..

16 2. Galeria zdjęć 1.Firmy kosmetyczne / modowe / inne tworzą galerie zdjęć swoich produktów 2.Internauci dodają następne swoje produkty do Galerii (opcja) 3.Internauci komentują, polecają i dobierają w przymierzalni (moda) produkty 4.Wsparcie marketingowe Galerii w całym portalu Styl.fm

17 3. Konkurs najlepsze zdjęcie 1.Konkurs tematycznie dopasowany do promowanego produktu 2.Internauci dodają zdjęcia. 3.Internauci komentują i polecają sobie nawzajem produkty 4.Konkurs polega na wyborze - przez jury lub na podst. ocen wszystkich internautów - najlepszego zdjęcia spośród nadesłanych 5.Nagrody do ustalenia z partnerem (sample produktów itp.) 6.Wsparcie marketingowe konkursu w całym portalu Styl.fm

18 4. Kampania reklamowa 1.Oglądalność Styl.fm pozwala reklamodawcom dotrzeć do 500 tys. osób miesięcznie. 2.Liczba odsłon - 37 mln pozwala na wielokrotne dotarcie z przekazem reklamowym 3.Atrakcyjne rabaty przy stałej współpracy to niższe koszty dotarcia do tej atrakcyjnej grupy 4.Promocja jesienna pozwala na 2-krotnie większe dotarcie po tej samej cenie

19 Promocja jesienna – drugie tyle gratis!!!!* Formy reklamowe dotyczą wszystkich serwisów Grupy Styl.fm łącznie: Billboard oraz jego mutacje (expandy, layery) – ROS Rectangle – ROS Skyscraper 120x600, 160x600, expandy – ROS Boxy i buttony - ROS Formy reklamowe *dotyczy zamówienia na min odsłon z capp min. 3*UU lub stałki na minimum tydzień

20 Przykłady reklam, które możesz umieścić w portalach Grupy Styl.fm są dostępne na stronach naszego partnera - sieci reklamowej Arbonetwork: klamowe.phphttp://www.arbonetwork.pl/internet_formy_re klamowe.php Jeśli chcesz skontaktować się z działem sprzedaży: Anna Kowalska tel Formy reklamowe

21 5. Co-Branding Wirtualnego Fryzjera & Przebieralni 1.Możliwość sponsorowania / co-brandingu sekcji TRY-ON 2. Wsparcie marketingowe sponsoringu w całym portalu Styl.fm Co - Branding

22 6. Raport / Artykuł specjalny 1.Artykuły / Raporty specjalne tworzone przez redakcję Styl.fm i Klienta umożliwiają dotarcie z informacją merytoryczną do Internautów 2.Artykuł / Raport umieszczamy w najbardziej odpowiedniej sekcji tematycznej 3.Obrandowanie Artykułu/Raportu 4.Wsparcie marketingowe Raportu o wielkości co najmniej 1 mln odsłon reklamy (np. Billboard) Artykuł specjalny/Raport

23 Jak przeprowadzić innowacyjną kampanie w Styl.fm Jeśli chcesz przeprowadzić akcję specjalną w postaci np. konkursu lub sponsoringu z wykorzystaniem artykułów eksperckich, sampli produktów, co-brandingu docierając do czytelniczek Styl.fm oraz wszystkich internautek to możesz to zrobić w atrakcyjnej cenie, z wysokim rabatem. Wspólnie zaprojektujemy innowacyjną i skuteczną akcję reklamującą Twoje produkty i angażującą (web 2.0) uwagę i pomysły internautek Kiedy zdecydujesz się na akcję specjalną w Styl.fm skontaktuj się ze Styl.fm: Anna Kowalska, tel


Pobierz ppt "Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm. Maj 2009."

Podobne prezentacje


Reklamy Google