Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Najważniejsze zadania inwestycyjne we Wrocławiu. Nowy stadion piłkarski – wymogi UEFA pojemność 40 000 widzów netto (ok. 90% normalnej pojemności) pojemność

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Najważniejsze zadania inwestycyjne we Wrocławiu. Nowy stadion piłkarski – wymogi UEFA pojemność 40 000 widzów netto (ok. 90% normalnej pojemności) pojemność"— Zapis prezentacji:

1 Najważniejsze zadania inwestycyjne we Wrocławiu

2 Nowy stadion piłkarski – wymogi UEFA pojemność widzów netto (ok. 90% normalnej pojemności) pojemność widzów netto (ok. 90% normalnej pojemności) 180 miejsc parkingowych dla autobusów i 1400 dla sam. os. wewnątrz stadionu 180 miejsc parkingowych dla autobusów i 1400 dla sam. os. wewnątrz stadionu 360 miejsc dla autobusów i 5200 dla sam. osobowych w bezpośrednim sąsiedztwie stadionu 360 miejsc dla autobusów i 5200 dla sam. osobowych w bezpośrednim sąsiedztwie stadionu wszystkie miejsca siedzące wszystkie miejsca siedzące 100% miejsc zadaszonych 100% miejsc zadaszonych min. 100 miejsc przystosowanych dla widzów niepełnosprawnych min. 100 miejsc przystosowanych dla widzów niepełnosprawnych pełny monitoring pełny monitoring trzy niezależne linie zasilania (podstawowa, agregaty prądowtwórcze, zasilanie dla oznaczeń wyjść ewakuacyjnych) trzy niezależne linie zasilania (podstawowa, agregaty prądowtwórcze, zasilanie dla oznaczeń wyjść ewakuacyjnych) Infrastruktura sportowa

3 Stadion Stadion przy ul. Drzymały Zlokalizowany w zachodniej części miasta w pobliżu obwodnicy autostradowej będzie doskonale skomunikowany zarówno z lotniskiem jak i z centrum miasta. Zlokalizowany w zachodniej części miasta w pobliżu obwodnicy autostradowej będzie doskonale skomunikowany zarówno z lotniskiem jak i z centrum miasta. Lokalizacja nowego stadionu

4 Sposób i czas realizacji Stadion musi być gotowy do rozegrania międzynarodowego meczu do czerwca 2010 roku Stadion musi być gotowy do rozegrania międzynarodowego meczu do czerwca 2010 roku szacunkowy koszt budowy stadionu to 130 mln euro + infrastruktura dodatkowa szacunkowy koszt budowy stadionu to 130 mln euro + infrastruktura dodatkowa

5 Centra treningowe we Wrocławiu Stadion przy ul. Oporowskiej - modernizacja pomieszczeń wg wymogów UEFA - przygotowanie murawy - remont hotelu – podniesienie standardu do 4 – 5 gwiazdek

6 Centra treningowe we Wrocławiu Centrum przy ul. Lotniczej przygotowanie murawy głównej o wymiarach 105x68 m przygotowanie murawy głównej o wymiarach 105x68 m budowa przy terenie stadionu hotelu gwiazdkowego z infrastrukturą wypoczynkową i odnową biologiczną budowa przy terenie stadionu hotelu gwiazdkowego z infrastrukturą wypoczynkową i odnową biologiczną budowa nowoczesnej trybuny na otwarte sesje treningowe budowa nowoczesnej trybuny na otwarte sesje treningowe budowa zaplecza (szatnie, sala konferencyjna) budowa zaplecza (szatnie, sala konferencyjna)

7 Centra treningowe we Wrocławiu przygotowanie murawy stadionu przygotowanie murawy stadionu przygotowanie przynajmniej jednej nowoczesnej trybuny spełniającej wymogi UEFA na otwarte sesje treningowe dla mediów przygotowanie przynajmniej jednej nowoczesnej trybuny spełniającej wymogi UEFA na otwarte sesje treningowe dla mediów sala konferencyjna na sala konferencyjna na 100 osób

8 Docelowy układ drogowy Zgłoszone centra treningowe poza Wrocławiem Stadion Zagłębia Lubin Stadion Miedzi Legnica

9 Zgłoszone centra treningowe poza Wrocławiem Stadion Górnika Polkowice OSiR Dzierżoniów

10 Baza noclegowa Rodzaj hotelu gwiazdkowy gwiazdkowy gwiazdkowy gwiazdkowy gwiazdkowy 520 RAZEM3982 Planowany rozwój sklasyfikowanej bazy noclegowej (hotele) do 2012 roku Wykonawcy: inwestorzy prywatni

11 Infrastruktura drogowa we Wrocławiu Budowa drogi łączącej autostradę A-4 z Portem Lotniczym we Wrocławiu, koszt 38 mln euro, termin 2009 Budowa drogi łączącej autostradę A-4 z Portem Lotniczym we Wrocławiu, koszt 38 mln euro, termin 2009 Budowa połączeniu Obwodnicy Śródmiejskiej z Regionalnym Portem Lotniczym we Wrocławiu, koszt 30 mln euro, termin 2010 Budowa infrastruktury drogowej -Węzeł "Drzymały" we Wrocławiu, koszt 13 mln euro, termin 2010 Przebudowa ul. Kosmonautów, koszt 25 mln euro, termin 2010 Przebudowa ul. Kosmonautów, koszt 25 mln euro, termin 2010 Budowa połączenia Portu Lotniczego z drogą krajową nr 94 i Stadionem Piłkarskim we Wrocławiu, koszt 68 mln euro, termin 2011 Trasa Czeska we Wrocławiu, budowa połączenia A 4 z Obwodnicą Sródmiejską, koszt 23 mln euro, termin 2011

12 Infrastruktura drogowa we Wrocławiu Budowa Północnej Obwodnicy Śródmiejskiej we Wrocławiu - Etap I, koszt 62 mln euro, termin 2010 Budowa Północnej Obwodnicy Śródmiejskiej we Wrocławiu - Etap I, koszt 62 mln euro, termin 2010 Budowa Północnej Obwodnicy Śródmiejskiej we Wrocławiu - Etap II, koszt 57 mln euro, termin 2011 Budowa Północnej Obwodnicy Śródmiejskiej we Wrocławiu - Etap II, koszt 57 mln euro, termin 2011 Przebudowa ul.Buforowej we Wrocławiu, koszt 10 mln euro, termin 2011 Przebudowa ul.Bardzkiej we Wrocławiu, koszt 21 mln euro, termin 2009 Budowa Mostu Wschodniego w ciągu Obwodnicy Śródmiejskiej we Wrocławiu, koszt 90 mln euro, termin 2011 Przebudowa ul. Lotniczej, koszt 19 mln euro, termin 2009

13 Komunikacja zbiorowa W związku z potrzebą rozwiezienia po meczu min kibiców w ciągu max 2 h (według wymogów UEFA): 1. 1.Zintegrowany system Transportu Szynowego w aglomeracji, koszt 175 mln euro, termin Inteligentny System Transportu, koszt 20 mln euro, termin 2010

14 Komunikacja miejska i aglomeracyjna Rozładowanie ruchu we Wrocławiu ułatwią także nowe projekty takie jak: Systemy park and ride (Budowa dużych parkingów samochodowych na obrzeżach miasta np. w okolicach Bielan, Leśnicy, wyjazdu na Poznań i Warszawę Systemy park and ride (Budowa dużych parkingów samochodowych na obrzeżach miasta np. w okolicach Bielan, Leśnicy, wyjazdu na Poznań i Warszawę Połączenie kolejowe Dworzec Świebodzki – Maślice (adaptacja istniejącej sieci kolejowej do potrzeb miejskiego transportu publicznego) Połączenie kolejowe Dworzec Świebodzki – Maślice (adaptacja istniejącej sieci kolejowej do potrzeb miejskiego transportu publicznego)

15 Infrastruktura drogowa w województwie Budowa południowo – wschodniej obwodnicy Wrocławia Budowa południowo – wschodniej obwodnicy Wrocławia Modernizacja odcinka drogi S 5 Wrocław – Poznań Modernizacja odcinka drogi S 5 Wrocław – Poznań Budowa odcinka drogi S 8 od Wrocławia do granicy z Republiką Czeską Budowa odcinka drogi S 8 od Wrocławia do granicy z Republiką Czeską Przesunięcie terminu realizacji drogi ekspresowej S 3 – tak, aby jej odcinek od granicy z Czechami do autostrady A 4 został wybudowany do roku 2012 Przesunięcie terminu realizacji drogi ekspresowej S 3 – tak, aby jej odcinek od granicy z Czechami do autostrady A 4 został wybudowany do roku 2012

16 Regionalne połączenia kolejowe Modernizacja i rozbudowa Wrocławskiego Węzła Kolejowego Modernizacja i rozbudowa Wrocławskiego Węzła Kolejowego Modernizacja linii kolejowej 276 Wrocław – Międzylesie Modernizacja linii kolejowej 276 Wrocław – Międzylesie

17 Przebudowa Portu Lotniczego Przebudowa wrocławskiego lotniska: wzrost obsługi pasażerów do 2,5 mln rocznie do 2012 roku, wzrost obsługi pasażerów do 2,5 mln rocznie do 2012 roku, otwarcie nowych połączeń międzynarodowych i pomiędzy miastami gospodarzami (Poznań, Gdańsk), otwarcie nowych połączeń międzynarodowych i pomiędzy miastami gospodarzami (Poznań, Gdańsk), Inwestycja zostanie przeprowadzona w latach Inwestycja zostanie przeprowadzona w latach Całkowity koszt inwestycji to 275 mln euro Całkowity koszt inwestycji to 275 mln euro

18 Strefy Fanów Hala Stulecia Ogród japoński

19 Strefy Fanów Wyspy: Bielarska, Słodowa i Piaskowa

20 Strefy Fanów Hala Orbita

21 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Najważniejsze zadania inwestycyjne we Wrocławiu. Nowy stadion piłkarski – wymogi UEFA pojemność 40 000 widzów netto (ok. 90% normalnej pojemności) pojemność"

Podobne prezentacje


Reklamy Google