Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Bazy Danych. 2© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DOBRA BAZA DANYCH TO PODSTAWA W czasach, kiedy dotarcie do Klienta stanowi podstawę

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Bazy Danych. 2© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DOBRA BAZA DANYCH TO PODSTAWA W czasach, kiedy dotarcie do Klienta stanowi podstawę"— Zapis prezentacji:

1 Bazy Danych

2 2© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DOBRA BAZA DANYCH TO PODSTAWA W czasach, kiedy dotarcie do Klienta stanowi podstawę działań marketingowych firm właściwe określenie grupy celowej stanowi bardzo ważny element. Podstawowym narzędziem służącym dotarciu do tych grup jest baza danych. W oparciu o nią podejmuje się wszelkie działania związane z marketingiem bezpośrednim, m.in. takie jak: poczta kierunkowa telemarketing ing badania ankieterskie Wybór odpowiedniej bazy danych gwarantuje większą skuteczność w osiągnięciu planowanych celów. Do zamierzonej grupy docelowej można dotrzeć tylko dzięki ukierunkowanemu podejściu, a my chętnie podpowiemy, jak to zrobić.

3 3© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych ZAKUP BAZY DANYCH W TAI TO STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ Na zamówienie naszych Klientów budujemy odpowiednie bazy danych, planujemy i przeprowadzamy całą akcję marketingową, co pozwala im: zdobyć nowe rynki zbytu zaprezentować i utrwalić pozytywny wizerunek Firmy szerokiemu gronu odbiorców zaznajomić z nowym produktem lub usługą

4 4© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych BAZY DANYCH TO NASZA SPECJALNOŚĆ W tworzeniu i zarządzaniu bazami danych mamy bogate, 17-letnie doświadczenie. Kilkudziesięcioosobowy zespół informatyków i operatorów dba o ich rozbudowę i aktualność. W każdym z naszych 11 oddziałów gromadzimy informacje w oparciu o działalność telemarketerów (telefoniczna aktualizacja danych) i przedstawicieli firmy pracujących w terenie (pozyskiwanie nowych wpisów). W naszej pracy korzystamy z najnowszych technologii informatycznych, bazami danych zarządzamy za pomocą specjalistycznego oprogramowania stworzonego wyłącznie na potrzeby naszej Agencji.11 oddziałów

5 5© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DLA KAŻDEGO BAZA WG POTRZEB Posiadamy w swojej ofercie bazy danych do jedno- i wielokrotnego użytku ze zróżnicowaniem na bazy statyczne i dynamiczne. bazy statycznedynamiczne

6 6© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DLA KAŻDEGO BAZA WG POTRZEB Bazy statyczne są to gotowe bazy danych podmiotów gospodarczych aktualne w 80-90% w zależności od kryterium wyszukiwania. Zawierają podstawowe informacje, takie jak: nazwa firmy adres firmy (kod, miejscowość, ulica, województwo) telefon fax oraz szczegółowe: osoba kontaktowa branża Forma własności forma prawna przedział zatrudnienia szczegółowy zakres działalności. W tej chwili dysponujemy bazą statyczną w ilości rekordów. wstecz

7 7© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DLA KAŻDEGO BAZA WG POTRZEB Bazy dynamiczne ze 100% gwarancją aktualności są budowane wg indywidualnych potrzeb marketingowych Klientów. Generujemy je poprzez telefoniczne potwierdzanie posiadanych danych i pozyskiwanie dodatkowych informacji. Działania marketingowe prowadzone w oparciu o bazy dynamiczne charakteryzują się największą skutecznością. wstecz

8 8© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych SPOSÓB UDOSTĘPNIANIA INFORMACJI w formie elektronicznej dyskietka płyta CD - w formacie *.xls, *.mdb lub innym w formie spersonalizowanego nadruku na kopertach na liście na etykietach

9 9© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych USŁUGI DODATKOWE: pełna organizacja akcji wysyłkowych (poczta kierunkowa, ing) telemarketing w oparciu o własne lub dostarczone bazy danych Ankietowanie i badania CATI, badanie cen, sondowanie rynku usługi call center aktualizacja powierzonych baz danych deduplikacja i standaryzacja

10 10© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych NASI KLIENCI ALLIANZ POLSKA S.A. AMERBANK S.A. Bank Amerykański w Polsce BAKOMA S.A. BANK SVENSKA HANDELSBANKEN (POLSKA) S.A. BP Poland Sp. z o.o. BROWAR DOJLIDY S.A. CANON Polska Sp. z o.o. DIALOG S.A. Telefonia Lokalna ECHO INVESTMENT S.A. ELEKTROBUDOWA S.A. Energo-Invest-Broker S.A. ERNST & YOUNG S.A. GAZOMONTAŻ S.A. GROUP 4 POLSKA Sp. z o.o. HAMBURG MANNHEIMER VERSICHERUNGS AG HERBAPOL LUBLIN S.A. Husqvarna Electrolux Poland Sp. z o.o. IMPEL S.A. IVECO POLAND Ltd KANCELARIA BROCHOCKI NIERUCHOMOŚCI KAUFLAND POLSKA Sp. z o.o. Kopalnia Soli Wieliczka MINOLTA Polska Sp. z o.o. MITEX S.A. Polmos S.A. Mazowiecka Wytwórnia Wódek i Drożdży LMOS SZCZECIN SERVISCO Sp. z o.o. SHARP Electronics GES. M.B.H. SOKÓŁKA Okna i Drzwi S.A. SOLID SECURITY Sp. z o.o. STALEXPORT - CENTROSTAL Warszawa S.A. STATOIL Polska Sp. z o.o. STOLARKA WOŁOMIN S.A. TELEWIZJA POLSKA S.A. O/WROCŁAW VIESSMANN Sp. z o.o. WARTA Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. WESTERN UNION ŻAGIEL Sp. z o.o.

11 11© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych KONTAKT Oddział dolnośląski ul. Kręta 5a Wrocław tel./fax (0 71) Oddział łódzki ul. Wschodnia Łódź tel./fax (0 42) Oddział lubelski ul. Popiełuszki 35A Lublin tel./fax (0 81) Oddział małopolski ul. Ks. Gurgacza Kraków tel./fax (0 12) Oddział mazowiecki ul. Łukowska Warszawa tel./fax (0 22) Oddział podlaski ul. Ciepła 12 lok Białystok tel./fax (0 85) Oddział pomorski ul. Kętrzyńskiego Gdańsk tel./fax (0 58) Oddział śląski ul. Sikorskiego Katowice tel./fax (0 32) Oddział świętokrzyski ul. Domaniówka 1E Kielce tel./fax (0 41) Oddział wielkopolski ul. Wolnica 7/ Poznań tel./fax (0 61) Oddział zachodnio- pomorski ul.Al.Wojska Polskiego 217c Szczecin tel./fax (0 91)


Pobierz ppt "Bazy Danych. 2© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DOBRA BAZA DANYCH TO PODSTAWA W czasach, kiedy dotarcie do Klienta stanowi podstawę"

Podobne prezentacje


Reklamy Google