Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

P o r a d n i k s t u d e n c k i. Informacje o tytule Czytelnicy – grupa docelowa Zawartość magazynu Kariera & Języki Reklama Pozostałe produkty studenckie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "P o r a d n i k s t u d e n c k i. Informacje o tytule Czytelnicy – grupa docelowa Zawartość magazynu Kariera & Języki Reklama Pozostałe produkty studenckie."— Zapis prezentacji:

1 P o r a d n i k s t u d e n c k i

2 Informacje o tytule Czytelnicy – grupa docelowa Zawartość magazynu Kariera & Języki Reklama Pozostałe produkty studenckie Podsumowanie, kontakt

3 Sporootym to seria poradników tematycznych przygotowywana kilka razy do roku, przeznaczona dla studentów i zawierająca informacje o kredytach, stypendiach, inwestycjach, rynku pracy. Ze względu na formę poradnikową oraz swą zawartość merytoryczną jest to idealne medium do zaprezentowania młodym oferty firmy. Czytelnicy SPOROOTYM z założenia sięgają po to medium w celu zdobycia konkretnych informacji na temat bieżących trendów na rynku pracy. Sporootym to nieocenione źródło wiedzy na temat najnowszych praktyk i staży oferowanych przez czołowe firmy międzynarodowe, to także kompendium informacji dotyczących studiów podyplomowych, MBA, kursów zawodowych i językowych. Ze względu na cykl wydawniczy SPOROOTYM, przekaz reklamowy i redakcyjny zamieszczony w nim ma długi żywot. Czytelnicy sięgają do poradnika wielokrotnie, traktując go jako optymalne źródło informacji.

4 Częstotliwość wydawania 2 do 3 razy w roku Średni nakład i sprzedaż Nakład: egz. Sprzedaż: egz. Istnieje od 2004 roku Zasięg ogólnopolski Cena 8,90 zł Dystrybucja wszystkie firmy kolporterskie, prenumerata, dystrybucja własna, stacje benzynowe, redystrybucja zwrotów Druk 68 stron, full kolor, okładki lakierowane, format A5

5 Profil czytelnika Czytelnicy Sporootym to młodzi konsumenci, którzy nie skończyli 25 roku życia, z dużych miast (55%), kt ó rzy mają coraz lepszą pozycję finansową To grupa, do kt ó rej stosunkowo trudno dotrzeć - telewizję oglądają najczęściej chaotycznie i wyrywkowo, natomiast Sporootym, jest ich świadomym wyborem, dlatego bardzo skutecznym kanałem komunikacji Są to osoby, kt ó re w bardzo bliskiej przyszłości staną się najatrakcyjniejszą grupą o największej aktywności konsumpcyjnej, na wysokich stanowiskach, o wysokich aspiracjach i z dużymi dochodami Grupa, kt ó rą można i zdecydowanie warto sobie wychować na lojalnych klientów Źródło: Badanie ABR SESTA 2008 i ankieta czytelnicza % czytelników Sporootym to kobiety, jednak udział mężczyzn jest bardzo wysoki porównując średnie dane dla rynku czytelników w Polsce

6 Po wydania z serii SPOROOTYM sięgają głównie młodzi ludzie, 84 % nie skończyło jeszcze 25 lat 91% czytelników ma niepełne wyższe i średnie wykształcenie Ponad 55% naszych czytelników mieszka w dużych miastach

7 Poradnik dla młodych ludzi przygotowany specjalnie na nadchodzący nowy rok akademicki. Będzie zawierał m.in. informacje o szkołach językowych, o firmach organizujących wyjazdy zagraniczne, ale także o przedsiębiorstwach oferujących młodym ludziom programy stażowe. A wewnątrz numeru znajdzie się m.in.: Raport – studentom wydaje się, że mnóstwo wiedzą, ale pracodawcy tego optymizmu nie podzielają, Najlepszy pracodawca – w jakich firmach chcieliby pracować studenci na podstawie raportów SGH, AIESEC i Hewitt, dlaczego akurat w takich, Praktyki marzeń – jakie według ekspertów powinny być idealne praktyki, Stażowy tor przeszkód – co paskudnego (parzenie kawy) może cię spotkać podczas praktyki i stażu i jak tego uniknąć, Dobra szkoła językowa – jak ją poznać? Mówimy, jak powinna wyglądać nauka w szkole językowej, żeby były efekty Języki nietypowe – czy warto uczyć się bardzo rzadkich języków, np. mandaryńskiego? Podkręć umysł – nietypowe sposoby na to, by lepiej przyswajać wiedzę, Nauka na odległość – czy zdalne kursy i szkoły mają sens i czy rzeczywiście można się czegoś nauczyć? Ranking szkół języka angielskiego, Praktyki last minute – gdzie jeszcze możesz załapać się na wakacyjne praktyki, Nauka za granicą – jak to się robi – 10 państw w Europie z praktycznymi informacjami o tym, jak się tam studiuje i jakie formalności trzeba spełnić, by wyjechać.

8 Advertorial poświęcony zagadnieniom HRowym, Testy językowe Wyspy, packshoty logotypy na rogu strony Branding działu Layout wizerunkowy Możliwość dołączenia płyty cd z testami językowymi – koszt 25 tys. zł – cały nakład

9

10 W ramach bezpośredniego i intensywnego dotarcia do grupy docelowej proponujemy wykorzystanie także innych produktów skierowanych do studentów oferowanych przez Platformę Mediową Point Group: Dlaczego - magazyn studencki Dlatego Przewodnik Wakacyjny, Dlatego BTS Studencki Produkt Roku – coroczny plebiscyt na najlepsze studenckie produkty i usługi, Sporootym Finanse i Firma – Poradnik o studenckich ROR-ach, kredytach, stypendiach, ubezpieczeniach i inwestowaniu, Planery i kalendarze akademickie – aby każdy żak wiedział co, gdzie, jak i kiedy, Zawieszka na drzwi - Duża zawieszka z zabawnym tekstem - komunikująca wybraną markę oraz aktualną ofertę, Students Corner -Specjalnie stworzone miejsce na uczelniach w celu komunikacji ze studentami, w którym prowadzone są akcje samplingowe, sprzedaż, promocje i inne działania BTL, Guru dla Studenta - interaktywne spotkanie z autorytetem, specjalnie dla najlepszych studentów wybranej uczelni, School Project - Specjalne lekcje prowadzone w szkołach z założeniami i wytycznymi Klienta; całkowicie innowacyjne podejście w budowie dobrej relacji z Klientem, w celu wypracowania trwałej i długiej wierności (school project jest dedykowany w szczególności dla licealistów i gimnazjalistów), Paczka Back to School - specjalny zestaw niezbędników dla każdego Studenta, bez których rok akademicki nie może się obejść, Projekt Kantyny - Wprowadzenie produktu do wytypowanych kantyn na terenie uczelni w całej Polski, Projekt Akademiki – imprezy organizowane przez magazyn Dlaczego na terenie kampusów.

11 Platforma Mediowa POINT GROUP Jerozolimskie Business Park Al. Jerozolimskie 146 C, Warszawa tel: (022) fax: (022) Mamy nadzieję, że nasze pomysły wzbudzą Państwa akceptację. Wszystkie pytania prosimy kierować do: Nota prawna: Treść tej oferty jest poufna i prawnie chroniona. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem tej oferty, jej rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione i może być karalne, jakakolwiek opinia lub porada w niej zawarta podlega odpowiednim warunkom umowy o świadczeniu usług na rzecz Klienta przez Media Point Group Sp. z o. o.


Pobierz ppt "P o r a d n i k s t u d e n c k i. Informacje o tytule Czytelnicy – grupa docelowa Zawartość magazynu Kariera & Języki Reklama Pozostałe produkty studenckie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google