Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kampania Społeczna Organizacja: Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej - ks. proboszcz Piotr Brząkalik Agencja Reklamowa Business Consulting.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kampania Społeczna Organizacja: Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej - ks. proboszcz Piotr Brząkalik Agencja Reklamowa Business Consulting."— Zapis prezentacji:

1 Kampania Społeczna Organizacja: Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej - ks. proboszcz Piotr Brząkalik Agencja Reklamowa Business Consulting

2 Celem kampanii Prowadzę – jestem trzeźwy! jest promowanie odpowiedzialnej postawy wśród kierowców, a zwłaszcza wśród tych, którzy dopuszczają się prowadzenia pojazdu w stanie nietrzeźwym. Kampania ma również zachęcić do sprzeciwu osoby, których przyjaciel, znajomy, członek rodziny zasiada za kierownicą będąc pod wpływem alkoholu.

3 Organizatorzy: Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej - ks. proboszcz Piotr Brząkalik Agencja Reklamowa Business Consulting Sp. z o.o. Patroni honorowi: Metropolita Katowicki Ks. Arcybiskup Damian Zimoń Ministerstwo Transportu Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej Autor logo: Prof. Jan Roman Kalarus

4 Prowadzenie kampanii promujących trzeźwość możliwe było zawsze dzięki zaangażowaniu wielu sprzymierzeńców i darczyńców, którzy w różnoraki sposób wspierali te działania. Kampanię wspierają: Telewizja Polska S.A. Bank Pocztowy KZK GOP Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Katowice Sp. z o.o. Ruch S.A. Południowy Koncern Energetyczny S.A. Opinion Sp. z o.o. AMS S.A. Stroer Polska Sp. z o.o. Cityboard Media Sp. z o.o. CopyMAX System DAdvertising Ltd. Outdoor Media Świętochłowicka Telewizja Miejska TOKARNIA Music Club Radio O'K Katowice Radio EM Shell Polska Sp. z o.o. Serdecznie zapraszamy do przyłączenia się do kampanii.

5 Od 1999 roku Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej przy współudziale Agencji Reklamowej Business Consulting w Katowicach organizuje reklamowe kampanie społeczne promujące trzeźwość. Nigdy jednak nie nosiły one znamion działań,,przeciwalkoholowych sensu stricte. Nasze przesłanie kładzie główny nacisk na promowanie zdrowego, trzeźwego stylu życia:,,spójrz trzeźwo na świat, pomyśl trzeźwo.... Nie chcemy działać na zasadzie zakazów! Przekaz reklamowy ma spowodować u odbiorcy przemyślenia tematu, zrozumienia, że w pewnych sytuacjach nie ma alternatywy – trzeba podjąć,,trzeźwą decyzję!. Obecne działania – w sierpniu 2006 – kierujemy bezpośrednio do nieodpowiedzialnych kierowców, którzy prowadzą po spożyciu alkoholu, a także pasażerów, którzy na to przyzwalają!

6 Chcąc maksymalnie trafnie dobrać wszelkie działania reklamowe w sferze kreacji – od lutego do kwietnia tego roku przeprowadzone zostały badania ankietowe (próba: 800 respondentów) wśród kierujących pojazdami pod wpływem alkoholu. Powstał jasny i wyraźny portret psychologiczny kierowcy, na kanwie którego powstały scenariusze filmów reklamowych. Badania przygotowane i przeprowadzone zostały przy współpracy Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach.

7 Kampania Prowadzę – jestem trzeźwy jest kontynuacją akcji promujących trzeźwość realizowanych w latach Autorem logo i plakatów z lat jest prof. JAN ROMAN KALARUS - plakacista, malarz, rysownik, drzeworytnik, designer.

8 KAMPANIA -,,Nie piję- 1999

9 Zakres kampanii: plakaty citylight tablice billbordowe plakaty A3 Na plakatach widniały podpisy deklaracje prof. Jana Miodka, Wojciecha Kilara, prof. Tadeusza Sławka KAMPANIA - Nie piję- 1999

10 KAMPANIA -,,Myślę, więc nie piję! Grand Prix – Biennale Plakatu Polskiego w Katowicach

11 reklama na autobusie reklama na tramwaju citylight Zakres kampanii: plakaty citylight tablice billbordowe reklama na tramwajach i autobusach plakaty A3 KAMPANIA - Myślę, więc nie piję plakat

12 KAMPANIA -,,Mogę ale nie chcę Brązowy Medal – Międzynarodowe Triennale Plakatu, Toyama Japonia

13 KAMPANIA - Mogę ale nie chcę! Na potrzeby kampanii zostały zaprojektowane dwa plakaty z hasłem przewodnim Mogę ale nie chcę

14 reklama na tablicach typu billboard reklama na panelach citylight KAMPANIA - Mogę ale nie chcę! reklama na tramwaju

15 KAMPANIA - Dzisiaj nie piję!- 2002

16 REKLAMA ZEWNĘTRZNA Billboardy Citylighty Reklama na autobusach Reklama na tramwajach Plakaty w ramkach

17 KAMPANIA - Bądź trzeźwy!- 2004

18

19 KAMPANIA - Prowadzę - jestem trzeźwy!- 2006

20


Pobierz ppt "Kampania Społeczna Organizacja: Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej - ks. proboszcz Piotr Brząkalik Agencja Reklamowa Business Consulting."

Podobne prezentacje


Reklamy Google