Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron: www.google.pl www.joemonster.org.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron: www.google.pl www.joemonster.org."— Zapis prezentacji:

1 1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:

2 2 Co to ma wspólnego ze sprzedażą, zarządzaniem, obsługą klienta? Neuropsychologia? Neuromarketing?

3 Czy język, którego używasz powoduje zamierzony skutek? 3

4 Klienci zawsze są przekonani? Robią to, czego oczekujesz? Szefowie przyjmują z entuzjazmem Twoje pomysły? Współpracownicy chętnie przejmują zadania, które delegujesz?

5 Jak dalece wpływasz na innych, ale także na siebie wykorzystując odkrycia neuropsychologii? 5

6 Czy Ty też często tłumaczysz, że to czynniki zewnętrzne warunkują Twój rozwój? …

7 … że winni są klienci, wredni szefowie, konkurencja, dostawcy…?

8 Zdajesz sobie sprawę, kto jest prawdziwym autorem Twoich decyzji? 8

9 Czy wziąć w końcu życie w swoje ręce? Wolisz użalać się nad sobą?

10 Na ile żyjesz nawykami i przyzwyczajeniami, a na ile świadomie?

11 a na ile egocentrykiem? Na ile jesteś egoistą,

12 12 Egocentryzm doradców, handlowców czy szefów zniechęca rozmówców w sposób zupełnie podświadomy. Czy nie dotyczy to czasem Ciebie?

13 Jak często bronisz siebie, usprawiedliwiasz i tłumaczysz, gdy słyszysz jakąkolwiek krytykę?

14 Jak często użalasz się nad sobą i robisz z siebie życiową sierotę?

15 Na ile naprawdę czujesz odpowiedzialność za to, co dzieje się z Twoim udziałem?

16 A na ile uciekasz od odpowiedzialności za swoje czyny, słowa, myśli, zaniedbania, odczucia, emocje?

17 Powiesz: tak mnie wychowano, tak nauczyło życie.

18 Swoich doświadczeń nie zmienisz. Ale czy potrafisz je wbudować we własne życie, czy tylko wypierasz i racjonalizujesz?

19 19 Jak korzystasz z prawdziwej roli Twojego podświadomego umysłu?

20 Masz pewność, że w pełni wykorzystujesz swój potencjał?

21 Czy właściwie korzystasz z furtek dotarcia do klienta, szefa, współpracownika, tak, aby przekonać, wpłynąć na decyzje?

22 Skupiasz się na potrzebie i korzyści rozmówcy, czy raczej wyłącznie na tym, jaką Ty masz z tego korzyść?

23 Potrafisz zaintrygować rozmówcę, zaciekawić, przyciągnąć uwagę? … … wywołać chcicę?

24 Ile takich mocnych początków rozmowy masz przygotowanych?

25 Masz poczucie własnej wartości i wartości swoich produktów/usług, swojej firmy, czy dajesz się zmanipulować, kiedy klient atakuje?

26 Jak reagujesz na agresję, nieufność swojego klienta?

27 Jak reagujesz na krytykę szefa, współpracownika?

28 Problemem jest chamski rozmówca, czy tylko Twoje wspomnienia innej sytuacji?

29 Klient agresywnie domaga się rozwiązania problemu?

30 Obrywasz od szefa za niewykonanie czegoś na czas?

31 Co jest źródłem Twojej nieumiejętności radzenia sobie z tego typu atakami rozmówcy?

32 To Ty prowadzisz rozmowę, czy robi to Twój rozmówca?

33 Słuchasz, czy tylko słyszysz?

34 Stwierdzasz, czy obrazowo pytasz?

35 Potrafisz pytać transakcyjnie?

36 Badasz potrzeby? Okazujesz troskę?

37 Jak dalece wykorzystujesz odmienność temperamentalną swoich rozmówców?

38 Od razu uciekasz przed wątpliwościami rozmówcy? A przyszło Ci do głowy, że to właśnie sygnał, że rozmówca zastanawia się nad tym, co do niego mówisz? Jest bliski przekonania?

39 Co robisz, aby go przekonać?

40 Zainwestuj jeden dzień, aby zobaczyć zupełnie inne podejście do obsługi klienta, sprzedaży i zarządzania.

41 Przekonaj się jak wzbogacisz swoją wiedzę i doświadczenie.

42 Jakie główne blokady przeszkadzają w Twoim rozwoju osobistym i zawodowym, i jak je skutecznie wykorzystać przed kolejnymi wyzwaniami.

43 Dostaniesz praktyczne narzędzia, ale zrozumiesz też istotę zmian. Technika mocnego początku rozmowy PKP Technika przekonywania innych PZW Technika pokazywania korzyści KFC Technika ripostowania PZU

44 Bo bez tego nawet najskuteczniejszych technik nie będziesz w stanie zastosować w praktyce.

45 To spotkanie mocno dotyka sfery osobistej, ładuje energią, inspiruje na kolejny rok Twojej pracy i zmagań życiowych.

46 Nie potrzebujesz zmian? Tak jest wygodniej?

47 Sprawdź jak wpływasz na siebie i innych. Czy nie jest to przypadkiem wpływ destruktywny?

48 Usłyszysz coś, co Cię zaszokuje, pozwoli się radykalnie zmienić. 48 Odważysz się?


Pobierz ppt "1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron: www.google.pl www.joemonster.org."

Podobne prezentacje


Reklamy Google