Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MCRM 24/7 Marek Żuk. mCRM – definicja mCRM – bizness 365/24/7 dla każdego klienta ROTI – podstawą biznesu mCRM Handy Systems Contents Agenda.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MCRM 24/7 Marek Żuk. mCRM – definicja mCRM – bizness 365/24/7 dla każdego klienta ROTI – podstawą biznesu mCRM Handy Systems Contents Agenda."— Zapis prezentacji:

1 mCRM 24/7 Marek Żuk

2 mCRM – definicja mCRM – bizness 365/24/7 dla każdego klienta ROTI – podstawą biznesu mCRM Handy Systems Contents Agenda

3 Contents mCRM (mobileCRM – CRMmobilny) to możliwość wykorzystywania urządzeń przenośnych (PDA, smartphone, tablet, netbook, notebook) do zarządzania sprzedażą, kontaktami biznesowymi (klient, przedstawiciel klienta, prospekt) oraz usługami serwisowymi. mCRM - definicja

4 Contents Zarządzanie klientami - CRM Zarządzanie sprzedażą- SFA Zarządzanie serwisem- FFA mCRM - definicja

5 Contents Informacje o kliencie Informacje o popycie Informacje o konkurencji Informacje o rynku mCRM – 365/24/7 dla każdego

6 Przykładowy obieg informacji 3. Dystrybutorzy / Magazyny 1. Punkt sprzedaży Zamówienie 2. Firma Handlowiec Firmy Sprawdzenie stanów magazynowych Realizacja z odpowiedniego magazynu Dystrybucja i handel System mobilny dla przedstawicieli handlowych Kontrola realizacji zadań i kosztów Przedstawicieli w czasie rzeczywistym Automatyczna synchronizacja, płynny przepływ informacji na linii Centrala – Przedstawiciel Łatwo integrujący się z już istniejącymi systemami Firmy Żadna sprzedaż nie jest utracona z powodu pustych zamówień

7 Korzyści 1.Kompletowanie zamówienia na podstawie bieżącego zatowarowania magazynu – wzrost sprzedaży 2.Dostęp do aktualnych cen i promocji 3.Informacja o klientach i kontaktach 4.Wsparcie dla gazetek i promocji 5.Historia działań i zamówień Klienta 6.Elektronicznie wypełnianie ankiet i formularzy 7.Pobieranie podpisu od klienta 8.Więcej wolnego czasu po pracy, brak raportowania po powrocie do domu 1.Możliwość sprzedaży zamienników - zamówienia zawsze zawierają tylko towary, które są na magazynie (zamówienie = sprzedaż) 2.Otrzymywanie szczegółowych analiz z danych zebranych z pierwszej ręki 3.Planowanie i badanie realizacji zamówień 4.Standaryzacja obsługi klienta 5.Wgląd i edycja planu pracy Przedstawiciela 6.Zbieranie informacji o lokalizacji i ilości kilometrów służbowych bez udziału Przedstawiciela 7.Redukcja kosztów komunikacji, eksploatacji pojazdów, papieru i druku 8.Łatwa integracja z systemem ERP Firmy

8 Przykładowy obieg informacji 3. Pracownicy Terenowi 1. Klient Firmy 2. Firma – Call Center/Help Desk Automatyczne przydzielenie Pracownika Terenowego do zlecenia Realizacja zlecenia i raportowanie Serwis Dyspozytor Zlecenie zadania (np. usunięcie awarii) Firmy serwisowe z systemami mobilnymi wykazują średnio: 27% wzrost wydajności 19% wzrost satysfakcji klientów 17% wzrost zysku 13% wzrost sprzedaży 1 System mobilny dla serwisantów Cel: Redukcja kosztów serwisu (przed, w trakcie i po realizacji zadania serwisowego) Dedykowany dla Pracowników Terenowych Łatwo integrujący się z już istniejącymi systemami Firmy 1) Raport The Mobile Field Service Solution Selection, Aberdeen Group, 2006 Połączenie w czasie rzeczywistym

9 Korzyści 1.Automatyczne przydzielanie zadań do Pracowników Terenowych (za potwierdzeniem dyspozytora) 2.Natychmiastowe powiadomienie – eliminacja potrzeby komunikacji głosowej 3.Dane adresowe i szczegóły techniczne dostarczane automatycznie 4.Pomiar ilości kilometrów przejechanych przez Pracownika (prywatne i służbowe) 5.Optymalizacja tras - system prowadzi bezpośrednio do miejsca wykonania zlecenia 1.Automatyczny przepływ danych do realizacji zlecenia (paszportyzacja, dane techniczne, historia napraw) 2.Standaryzacja - listy czynności w zależności od rodzaju zadania 3.Priorytetyzacja zadań zgodnie z SLA 4.Pomiar czasów wykonania - redukcja kosztów SLA i wizyt powtórnych 5.Wizualizacja bieżącej i historycznej pozycji geograficznej pracownika 6.Raportowanie już w trakcie realizacji zadania - redukcja czasu pracownika terenowego 7.Aktualna informacja - dyspozytor ma bieżącą wiedzę o stanie realizacji powierzonych zadań 1.Analiza danych – wbudowany moduł tworzenia dowolnych zestawień i raportów 2.Przykładowe raporty: trasy i przejechane km, zlecenia wykonane w terminie na Pracownika, struktura uszkodzeń w regionach 3.Automatyczne tworzenie okresowych raportów i rozsyłanie do Kadry Kierowniczej 4.Redukcja błędów i czasu raportowania 5.Redukcja kosztu archiwizacji informacji – centralna baza danych o pracach w terenie 6.Dokumentowanie prac terenowych zdjęciami

10 Finanse/Bankowość 1. Klient Prośba o wizytę 2. Firma System przydziela odpowiedniego Doradcę Wizyta i automatyczne raportowanie System mobilny dla Doradców Finansowych Kontrola realizacji zadań i kosztów w czasie rzeczywistym Redukuje ryzyko niedotrzymania procedur Łatwo integrujący się z już istniejącymi systemami Firmy 3. Doradca Finansowy Przykładowy obieg informacji dla Doradcy Finansowego Połączenie w czasie rzeczywistym

11 Korzyści 1.Kartoteka Klienta ze szczegółowymi informacjami i historią kontaktów 2.Automatyczne zdefiniowane sugestie produktów do cross-sellingu 3.Baza wiedzy aktualnych produktów, nowości i promocji 4.Dostęp do zawsze aktualnych danych z dowolnego miejsca o dowolnej porze 5.Elektronicznie wypełnianie ankiet i formularzy 6.Błyskawiczna informacja zwrotna od Managera 7.Więcej wolnego czasu po pracy, brak żmudnego raportowania 1.Automatyczna, natychmiastowa informacja o wyniku każdego spotkania 2.Zawsze aktualny postęp sprzedaży w stosunku do założonego planu 3.Możliwość analizowania danych zebranych w terenie i wyników Doradców (ilość, typy wizyt, rezultaty) 4.Wgląd i edycja planu pracy Doradców 5.Standaryzacja obsługi zgodnie z profilem klienta 6.Większa systematyczność sprzedaży w ciągu miesiąca 7.Zbieranie informacji o lokalizacji Doradców, i ilości kilometrów. Możliwość pokazywania na mapach 8.Redukcja kosztów komunikacji, eksploatacji pojazdów, papieru i druku 9.Wygenerowanie nowej sprzedaży – żadna okazji nie jest utracona

12 Windykacja Analiza ściągalności 2. Firma System przydziela odpowiedniego Windykatora Realizacja zlecenia i raportowanie System mobilny dla Windykatorów bezpośrednich Pozwala na zmniejszenie ryzyka niedotrzymania procedur Łatwo integrujący się z już istniejącymi systemami Kontrola realizacji zadań i kosztów Windykatorów Bezpośrednich w czasie rzeczywistym 3. Windykator Terenowy Przykładowy obieg informacji 1. Klient Firmy – umowa obsługi długu Połączenie w czasie rzeczywistym

13 Korzyści 1.Dodawanie do listy dnia nowych spraw leżących w pobliżu aktualnej lokalizacji 2.Kartoteka ze szczegółowymi informacjami o sprawach i historią Dłużników i Klientów 3.Generowanie i drukowanie formularzy (np. porozumień ratalnych) bazując na aktualnym saldzie i danych sprawy 4.Skrócenie czasu poszukiwania majątku 5.Możliwość raportowania zdjęciami 6.Elektronicznie wypełnianie ankiet, notatek i formularzy 7.Raportowanie pobrań gotówki 8.Zdalny dostęp do systemów firmy (szczegóły spraw, działania call-center, baza prawna, Lex) 9.Automatyczne raportowanie - więcej czasu wolnego/ na nowe zadania 1.Poprawa efektywności planowania tras Windykatorów i możliwość jej modyfikacji na bieżąco dzięki połączeniu online 2.Panel zarządczy dla Koordynatora z podglądem ilości i stopnia realizacji zadań 3.Wgląd w bieżący dziennik sprawy 4.Łączenie punktów trasy i pokazywanie ich w formie trasy na mapie GPS 5.Komunikator oraz obsługa 6.Możliwość analizowania wyników pracy Windykatora (ilość i typy wizyt, rezultaty, ujawniony majątek) 7.Eliminacja ryzyka niedotrzymania procedur 8.Redukcja kosztów telefonu, eksploatacji pojazdów, papieru i druku 9.Informacja o przejechanych kilometrach (z podziałem na służbowych i prywatne) 10.Rozwiązanie problemu spraw którymi nikt się nie zajmuje

14 Przykładowy obieg informacji Uzupełnia wywiad z pacjentem, rozpoznanie, przepisane leki Dyspozytor sprawdza lokalizacje lekarza i status wizyty, przydziela lekarzowi kolejną wizytę Medycyna Lekarz Sprawdza w centralnym rejestrze dane pacjenta System mobilny dla służb medycznych Cel: redukcja kosztów zespołów wyjazdowych i ich obsługi Dedykowany dla firm medycznych Dostarcza lekarzowi informacje konieczne do obsługi Pacjenta w terenie Umożliwia kontrolę i optymalne zarządzanie zespołami wyjazdowymi Łatwo integruje się z już istniejącymi systemami Firmy Mobilny Lekarz podczas wizyty u Pacjenta

15 Korzyści 1.Dostęp do informacji o pacjentach w dowolnym miejscu i czasie 2.Bieżący dostęp do centralnego rejestru pacjentów. Historia chorób Dane personalne Zażywane leki Wyniki badań i diagnozy 3.Możliwość uzupełniania karty pacjenta już podczas wizyty w domu – brak potrzeby raportowania po wizycie 4.Możliwość zarządzania kalendarzami (natychmiastowa informacja o zmianach wprowadzonych przez dyspozytorów) 5.Możliwość współdzielenia informacji o pacjentach z innymi lekarzami 1.Redukcja kosztów prowadzenia dokumentacji medycznej 2.Kompletność i bezpieczeństwo danych medycznych pacjenta 3.Dostęp do danych Pacjentów tylko dla upoważnionych osób 4.Redukcja czasu pracy dyspozytora poprzez automatyzacje przydzielania wizyt do lekarzy na dyżurach (sugestia systemu i zatwierdzenie przez człowieka) 5.Analiza danych – wbudowany moduł tworzenia dowolnych zestawień i raportów 6.Przykładowe raporty: ilość wizyt u pacjentów, ilość przepisanych zabiegów przez każdego lekarza 7.Szybka integracja z już istniejącymi systemami Firmy

16 Działanie systemu – ochrona fizyczna 3. Dyspozytor w centrali 1. Pracownicy ochrony w obiekcie 2. Centrala Informacja do klienta/ służb ochrony/ serwisu/ sprzątających Wysłanie odpowiednich służb do obiektu Ochrona Opiekun klienta Raport incydentu (np. kradzież, potrzeba serwisu) Bezpośrednie raportowanie zdarzeń przez pracowników w obiektach Obsługiwane zdarzenia, np: Uszkodzenia (gaz, woda, energia) Awarie (CCTV, ACC, SSWiN) Alarmy (włamaniowy, ppoż, napad) Wypadki przy pracy Ujawnienia (kradzież, nietrzeźwość) Niezgodności (plomby, opakowania) Incydenty (próby kradzieży, napady) Raportowanie do odbiorców (klient, manager) z możliwością eskalacji zgłoszenia (inspektor, kierownik, dyrektor, zarząd) Wymuszenie dotrzymywanie procedur firmowych Połączenie w czasie rzeczywistym

17 Korzyści 1.Centralne repozytorium informacji o klientach i zdarzeniach na obiektach 2.Obsługa zgłoszeń kontrolnych obiektów 3.Automatyczne zgłaszanie stanów osobowych zmian w obiektach 4.Automatyczna kontrola obchodów dzięki GPS 5.Rejestracja przejmowania obiektów przez dowódców zmian 6.Możliwość raportowania zdjęciami 7.Zawsze pod ręką aktualne instrukcje i procedury dzięki bazie wiedzy 8.Aktualna informacja dla Centrali o zdarzeniach w obiektach. 9.Zbiorcze raporty o obiektach 10.Pełna historia zdarzeń w obiektach klienta Trasa obchodu i aktualna lokalizacja patrolu (GPS) Dokumentowanie zdarzeń na obiekcie zdjęciami

18 Monitoring obiektów Automatyczne przydzielanie patrolu do zgłoszenia (odpowiedni ludzie we właściwym miejscu przy najniższych kosztach Natychmiastowe reakcja – eliminacja komunikacji głosowej Dane adresowe i szczegóły dostarczane automatycznie Priorytetyzacja zgłoszeń dla Patroli Natychmiastowa informacja zwrotna o statusie zadania Prosta integracja z istniejącymi systemami monitoringu alarmów Planowanie zadań harmonogramowanych. Możliwość zdalnej modyfikacji Interwencje i inspekcje realizowane zgodnie z procedurami dla danego obiektu 1.Klient Firmy Automatyczne przydzielenie patrolu do zgłoszenia Interwencja i raportowanie Połączenie w czasie rzeczywistym Zgłoszenie z systemu alarmowego (np. włamanie) 3. Patrol Dyspozytor 2. Firma - Rozdzielnia zgłoszeń Działanie systemu – monitoring obiektów

19 Korzyści 1.Rejestracja godziny zgłoszenia, dojazdu, okresu przebywania w obiekcie oraz zakończenia interwencji 2.Optymalizacja tras - prowadzenie do miejsca interwencji dzięki (GPS) 3.Podręczne plany obiektów ze zdjęciami i punktami szczególnego zagrożenia 4.Sprawdzanie przez managerów stanu wykonania zadań online 5.Raportowanie dowolnych zdarzeń np.: interwencji, włamań - podpis klienta 6.Obsługa INKASSO, ASYST przy zamknięciu i otwarciu obiektów 7.Weryfikacja miejsca wykonywania zadań przez Patrole – (GPS) 8.Monitoring i raportowanie ESKORT z potwierdzeniem rozpoczęcia i zakończenia zadania 1.Obiektywna i automatyczna informacja o tym co się dzieje w terenie 2.Redukcja czasu i błędów przy raportowaniu 3.Automatyczne tworzenie okresowych raportów i rozsyłanie do Kadry Kierowniczej 4.Przykładowe raporty: ilości interwencji w rejonach, interwencje nieterminowe, struktura ilościowo- jakościowa zdarzeń w obiektach i podczas interwencji 5.Redukcja kosztu archiwizacji informacji – centralna baza danych o obiektach, klientach, zdarzeniach w terenie, dokumentacja zdjęciowa

20 Contents Time is Money Information is Money R ight & O n T ime I nformation is Money ROTI – podstawą biznesu

21 Contents 4 cechy które nas wyróżniają Oprogramowanie modułowe umożliwia dowolną konfigurację systemu. Dzięki temu dzięki temu zapewniamy pełną elastyczność rozwiazania Elastyczność System instalowany jest przez poprzez stronę internetową. Dzięki wizadrom oraz kreatorom scenariuszy i czynności klient może sam parametryzować system pod swoje aktualne potrzeby Parametryzowalność Z naszego rozeznania rynku wiemy, że niektóre z naszych funkcjonalności – np. Baza Wiedzy (mini-Intranet), Work- Flow, synchronizacja w tle - są prawdziwie unikalne Kreatywne, unikalne Moduły Bazujemy na technologiach Microsoft. Są powszechne, działają i pozostaną w powszechnym użyciu jeszcze na długo. Nie wymyślamy koła – jeśli ktoś zna MS Outlook to poradzi sobie z handySFA Intuicyjność DO IT YOURSELF!

22 Architektura System handySFA oparty o technologię Microsoft Oprogramowanie składa się z aplikacji zarządczej instalowanej na komputerze klasy PC zaopatrzonym w MS Windows XP lub wyższy oraz aplikacji mobilnej instalowanej na urządzeniu PDA zaopatrzonym w Windows Mobile w wersji 5.0 lub wyższej Aplikacja mobilna – wymagania sprzętowe - Urządzenie klasy Pocket PC, SmartPhone, Tablet - Pamięć operacyjna min128 MB - Procesor 500 MHz lub szybszy - Rozdzielczość ekranu prostokątna co najmniej 320 x GPS, Funkcja telefonu, Aparat fotograficzny ClickOnce – prosta instalacja aplikacji Instalacja aplikacji mobilnej i zarządczej realizowana jest w technologii ClickOnce. Umożliwia bardzo łatwą instalację oprogramowania na komputerze poprzez przeglądarkę internetową jednym kliknięciem myszki lub rysika. Dodatkową zaletą technologii jest fakt automatycznej weryfikacji wersji aplikacji i instalacji ewentualnych upgradeów Synchronizacja wykonywana w tle System handySFA posiada unikalną technologie wymiany danych pomiedzy urządzeniem mobilnym a jednostka centralną. Wymiana danych realizowana jest automatycznie bez udziału przedstawiciela. W momencie pojawienia się nowych danych na PDA są one wysyłane na serwer, w momencie pojawienia się nowych danych dla danego PH na serwerze są one automatycznie wysyłane na PDA.

23 Interfejs użytkownika Interfejs użytkownika aplikacji Zarządczej został w całości oparty o wygląd i logikę nawigacji oprogramowania Microsoft Office Outlook. Podobieństwo takie zapewnia bardzo dużą prostotę obsługi i intuicyjność działań dla każdego użytkownika mającego doświadczenia z tak popularnymi programami jak MS Word, MS Outlook czy MS Excel. Elastyczność rozwiązania Oprogramowanie handySFA jest oprogramowaniem składającym się z modułów, w ramach których zawarte są określone funkcjonalności. Oprogramowanie może być w dowolny sposób konfigurowane pod względem posiadanych modułów i ich zakresu funkcjonalnego (koncepcja puzzli). Interface

24 Rzut okiem - parametryzowanie Wdrożenie oprogramowania Całe oprogramowanie handySFA jest w pełni parametryzowane pod bieżące potrzeby użytkowników. Wdrożenie polega na dostarczeniu Klientowi pełnego kompletnego sparametryzowanego rozwiązania. Natomiast w czasie eksploatacji systemu użytkownicy z odpowiednimi uprawnieniami mogą dowolnie kreować zadania dla Przedstawicieli w terenie zgodnie ze zmianami rynku i działaniami konkurencji. Cała parametryzacja aplikacji mobilnej i zarządczej odbywa się na zasadzie budowania z dostępnych klocków, przy pomocy graficznych kreatorów wbudowanych w system. Kreatory prowadzą podczas parametryzacji aplikacji umożliwiając na bieżąco podgląd efektów parametryzacji. 1.Parametryzowanie Zadań do wykonania na PDA 2. Budowanie z dostępnych klocków czynnosci definiującej dane do zaraportowania na PDA 3. Przeglądanie wyników pracy kreatora przed wysłaniem zadania na PDA Parametryzowanie

25 Rzut okiem - parametryzowanie Parametryzacja czynności System handySFA oparty jest na koncepcji wizyt, które są realizowane przez Przedstawicieli zgodnie ze zdefiniowanymi przez administratora scenariuszami. Z kolei scenariusze składają się z czynności do wykonania w punktach sprzedaży. W systemie handySFA parametryzowalne są wszystkie typy czynności nie tylko ankiety, poniższy przykład prezentuje w jak prosty sposób można przystosować czynność zamówienia do wykonywania badania półki (badanie obecności i ilości faceów) 1.Parametryzowanie Podstawowych ustawień zamówienia np. nazwa, grupa towarowa w jakiej obowiązje czynność 3. Przeglądanie wyników pracy kreatora przed wysłaniem zadania na PDA Idea 2. Budowanie z dostępnych klocków czynności definiowanie jaki kolumny mają być widoczne na listingach towarowych i jakie maja pełnić funkcje np. badanie obecności albo ilosci faceów

26 Moduł KONTRAHENCI Służy do zarządzania kartoteka kontrahentów. Umożliwia: dodawanie/deaktywację/aktywację/edycję grupowanie kontrahentów, tworzenie kategorii klientów (np. sieci, małe sklepy sklepy specjalistyczne) zatwierdzanie zmian w danych kontrahentów wprowadzonych przez Przedstawicieli na urządzeniach Moduł GALERIA ZDJĘC Moduł umożliwia przeglądanie zdjęć wykonanych przez Przedstawicieli, możliwość filtrowania i sortowania zdjęć ze względu na czas wykonania, Klienta, Przedstawiciela, zadania przy którym zdjęcie zostało wykonane. Charakterystyka funkcjonalna - opis

27 Moduł PRZEDSTAWICIELE Umożliwia zarządzanie przedstawicielami terenowymi firmy. Niektóre funkcjonalności: Przeglądanie kartoteki przedstawicieli, edycja danych Dzielenie przedstawicieli na grupy np. kanał nowoczesny i kanał tradycyjny Cele sprzedażowe - przeglądanie i definiowanie wyników targetów Mechanizm komunikacji z Przedstawicielami bazujący na wiadomościach tekstowych przesyłanych ad hoc na linii pracownik-centrala i centrala – pracownik/cy Raport niezgodności - kontrola miejsca wykonywania wizyt. Usługa ta polega na weryfikacji miejsca wykonywania zadań przez przedstawiciela. Jeżeli Przedstawiciel wykonuje powierzone mu zadania w lokalizacji innej niż w której powinien je realizować (np. w domu zamiast w punkcie sprzedaży) przełożony otrzymuje raport z informacją gdzie się znajdował Charakterystyka funkcjonalna - opis

28 Kontrola miejsca wykonywania wizyt – lokalizacja Przedstawiciela na mapie Luksusową i dodatkową funkcjonalnością przy raportowaniu działań przedstawicieli jest pokazywanie ich tras na mapach. Usługa umożliwia przeglądanie na mapach bieżącej i historycznej pozycji Przedstawicieli. Na mapach są również prezentowane trasówki Przedstawicieli na dany dzień. Rozwiązanie to umożliwia odpowiedź na często zadawane pytanie gdzie i kiedy znajdują się Przedstawiciele. Dodatkowo usługa jest uzupełnieniem standardowej funkcjonalności systemów SFA, jaką jest pomiar przejechanych kilometrów prywatnych i służbowych. Automatyczny pomiar kilometrów na podstawie przejechanej trasy eliminuje możliwość błędów przy podziale kilometrów na służbowe i prywatne Charakterystyka funkcjonalna - opis

29 Moduł PLAN PRACY Centralny moduł systemu umożliwiający Planowanie pracy Przedstawicieli, weryfikację statusu powierzonych zadań, efektów i jakości ich wykonania. Umożliwia przeglądanie całej historii pracy PH, weryfikację aktualnie realizowanych zadań, jak również planowanie przyszłych zadań i funkcjonalność monitoringu obiegu zamówień. Plan pracy można przeglądać z dwóch perspektyw: zadań PH i zadań do zrealizowania u danego klienta. Manager ma również możliwość przydzielania zadań dla Przedstawicieli. Moduł SZABLONY PLANÓW PRACY Moduł automatyzuje zarządzanie planami pracy przedstawicieli poprzez tworzenie akcji w planach pracy. System umożliwia stworzenie dowolnej ilości akcji i uruchomienie ich w pożądanym momencie w planach pracy właściwych przedstawicieli. Manager może dowolnie parametryzować tworzenie akcji poprzez ustalenie zakresu czasowego i podanie matrycy warunków akcji (kto, u kogo, jakie zadania itp.). Przykładowo kwartalne wykonanie badania konkurencji w danej kategorii klientów. Charakterystyka funkcjonalna - opis

30 Moduł CZYNNOSCI Moduł służy do zarządzania i parametryzowania zadań jakie otrzymują przedstawiciele na PDA oraz do tworzenia scenariuszy wizyt realizowanych przez Przedstawicieli. System posiada 30 predefiniowanych czynności, które poprzez parametryzację (kreator) mogą być wykorzystywane do różnych celów np: Zmówienie (standardowe, promocyjne, z podpowiedzią) Pomiar kilometrów, czasu pracy, przerw Obsługa programów lojalnościowych, badania merchandisingowe, produktów, półki, konkurencji, cen Kontrola należności klientów, pobieranie gotówki od klientów (rozliczanie faktur, wystawianie KP) Udostępnianie czynności polega na wskazaniu którzy Przedstawiciele i Klienci mogą korzystać z gotowej sparametryzowanej czynności. Grupa czynności może zostać powiązana w scenariusz. Udostępnianie scenariuszy polega na wskazaniu według jakiego scenariusza mają się odbywać wizyty realizowane przez wskazanych przedstawicieli u wskazanych klientów Charakterystyka funkcjonalna - opis

31 Moduł PRODUKTY Moduł służy do zarządzania produktami i ich cenami, opisami, promocjami, programami lojalnościowymi, podziałem produktów na grupy produktowe Niektóre z funkcjonalności to: Zarządzanie produktami dodawanie/blokowanie/edycja Zarządzania cenami produktów Zarządzania podziałem produktów na grupy asortymentowe Definiowanie opakowań zbiorczych Dzielenie produktów w grupy asortymentowe Tworzenie promocji i definiowanie programu lojalnościowego Charakterystyka funkcjonalna - opis

32 Charakterystyka funkcjonalna - promocje Promocje Towarowe Pozwalają tworzyć promocje dla produktów i grup produktowych Określają czas trwania promocji Umożliwiają przypisanie upustów do Produktów, Dostawców lub Kontrahentów Umożliwiają dołączenie ulotki promocyjnej w formie strony WWW w celu wizualizacji promocji dla Przedstawiciela Handlowego Promocje Dynamiczne - Promocja dynamiczna oznacza monitorowanie warunków promocji i na tej podstawie podpowiadanie użytkownikowi aplikacji handySFA Road o możliwości gratyfikacji klienta. Istnieje możliwość, aby zamówienie wysyłane było do dwóch dostawców. Do jednego idą pozycje zamówienia do drugiego zamówienie na gratisy. Przykład -Gdy zostanie sprzedana zdefiniowana ilość produktów – uruchom promocję poprzez dodanie gratisowego produktu -Promocje dynamiczne mogą podpowiadać Przedstawicielowi podczas wizyty czy dany klient kwalifikuje się do promocji.

33 Moduł RELACJE Moduł parametryzacji puli klientów na jakich pracują przedstawiciele, umożliwia przydzielanie kontrahentów do poszczególnych pracowników terenowych. Istnieje możliwość przydzielania do Przedstawiciela grupy klientów których ma obsługiwać, jak również grupy hurtowni (magazynów, oddziałów) do których może wysyłać zamówienia Charakterystyka funkcjonalna - opis

34 Moduł BAZA WIEDZY Moduł pozwala tworzyć i zarządzać publikacja informacji oraz plików służących jako podręczny mini-Intranet. Przykładowo kreator umożliwia stworzenie i centralną dystrybucję do wszystkich Przedstawicieli informacji związanych ze standardami lub procedurami, opisami promocji i plikami produktów Dokumenty są tworzone w kreatorze WYSIWYG lub uploadowane z innych plików. Kreator bazuje na MS Word i każda osoba znająca Word jest w stanie go użyć w ciągu 5 minut. Baza wiedzy na PDA pozwala na: Przeglądanie opublikowanych dokumentów Zbiorcze przeglądanie informacji o aktualnych promocjach i gazetkach Przeglądanie realizacji targetów dla Przedstawiciela Przeglądanie raportów opublikowanych dla Przedstawiciela Tworzenie dokumentów w kreatorze WYSIWYG bazującym na MS Word z podglądem na wyniku na PDA Charakterystyka funkcjonalna - opis

35 Moduł POSM Moduł pozwala zarządzać i ewidencjonować pełen obieg materiałów POS typu stojaki, materiały reklamowe, gadżety promocyjne, próbki Moduł umożliwia: Wprowadzanie materialów w zdefiniowanej ilości do centralnego magazynu Wydawanie i przyjmowanie materialów do magazynów regionalnych Wydawanie i przyjmowanie materialów do magazynów Przedstawicieli Wydawanie i przyjmowanie materiałów do Klientów Na każdym etapie ewidencjonowany jest rozchód i stan materiału Charakterystyka funkcjonalna - opis

36 Moduł Business Intelligence System handySFA zaopatrzony jest w moduł hurtowni danych, umożliwiający raportowanie pracy sił sprzedażowych, tworzenie dowolnych raportów i zestawień, również wielowymiarowych Rozwiązanie zostało oparte o komponenty Microsoft Office, zwłaszcza Excela i tablice przestawne. Każda osoba biegła w Excel nauczy się obsługiwać moduł handySFA BI w 5 minut Moduł BI jest zaopatrzony w mechanizm automatycznej dystrybucji pożądanych raportów do zdefiniowanych użytkowników urządzeń mobilnych lub osób korzystających z poczty Rozwiązanie zaopatrzone jest w ponad 140 współczynników i wymiarów (perspektyw) umożliwiających tworzenie wielowymiarowych analiz danych Charakterystyka funkcjonalna - opis

37 Moduł WORKFLOW Moduł Work-FLOW umożliwia automatyzacje procesów pracy. Bazując na stworzonym procesie, graczach w procesie i dokumentach biorących udział w procesie handySFA potrafi automatyzować działanie procesu. Przykładowo: 1.Przedstawiciel składa na PDA wniosek promocyjny 2.Wniosek trafia do RKSa, który jest informowany poprzez lub SMS, że konieczna jego decyzja 3.RKS zatwierdza wniosek, co powoduje wysłanie dokumentu do DH 4.DH odrzuca wniosek o promocje o czym jest informowany Przedstawiciel i inni gracze procesu W systemie można modelować dowolne procesy z dowolnymi dokumentami Charakterystyka funkcjonalna - opis

38 Moduł ADMINISTRACJA Moduł ADMINISTRACJA umożliwia zarządzanie podstawową konfiguracją systemu. Zawiera poniższe funkcjonalności: Zarządzanie rolami – tworzenie ról z zadanymi uprawnieniami i przypisywanie do nich użytkowników systemu Zarządzanie użytkownikami systemu handySFA – dodawanie/blokowanie użytkowników Zarządzanie strukturą firmy – zarządzanie regionami i przypisaniami użytkowników do regionów Informacje dotyczące synchronizacji przedstawicieli handlowych Zarządzanie słownikami Definiowanie subskrypcji – automatyczna dystrybucja raportów Ustawienie parametrów dla aplikacji handySFA Road danego użytkownika mobilnego Charakterystyka funkcjonalna - opis

39 Handy Systems Sp. z o.o. ul. Kaszubska 8/5, Wrocław, Polska Tel , www Handy Systems Sp. z o.o. tworzy systemy informatyczne dla firm posiadających pracowników w terenie (Sales Force Automation i Field Force Automation) Handy systems Sp. z o.o. posiada kapitał zakładowy 2,4 mln zł.


Pobierz ppt "MCRM 24/7 Marek Żuk. mCRM – definicja mCRM – bizness 365/24/7 dla każdego klienta ROTI – podstawą biznesu mCRM Handy Systems Contents Agenda."

Podobne prezentacje


Reklamy Google