Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MCRM 24/7 Marek Żuk 1.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MCRM 24/7 Marek Żuk 1."— Zapis prezentacji:

1 mCRM 24/7 Marek Żuk 1

2 Contents Agenda mCRM – definicja
mCRM – bizness 365/24/7 dla każdego klienta ROTI – podstawą biznesu mCRM Handy Systems

3 Contents mCRM - definicja
mCRM (mobileCRM – CRMmobilny) to możliwość wykorzystywania urządzeń przenośnych (PDA, smartphone, tablet, netbook, notebook) do zarządzania sprzedażą, kontaktami biznesowymi (klient, przedstawiciel klienta, prospekt) oraz usługami serwisowymi.

4 Contents mCRM - definicja Zarządzanie klientami - CRM
Zarządzanie sprzedażą - SFA Zarządzanie serwisem - FFA

5 Contents mCRM – 365/24/7 dla każdego Informacje o kliencie
Informacje o popycie Informacje o konkurencji Informacje o rynku

6 Dystrybucja i handel Przykładowy obieg informacji 6
1. Punkt sprzedaży Handlowiec Firmy Realizacja z odpowiedniego magazynu System mobilny dla przedstawicieli handlowych Kontrola realizacji zadań i kosztów Przedstawicieli w czasie rzeczywistym Automatyczna synchronizacja, płynny przepływ informacji na linii Centrala – Przedstawiciel Łatwo integrujący się z już istniejącymi systemami Firmy Zamówienie 3. Dystrybutorzy / Magazyny Żadna sprzedaż nie jest utracona z powodu pustych zamówień 2. Firma Sprawdzenie stanów magazynowych 6

7 Korzyści Kompletowanie zamówienia na podstawie bieżącego zatowarowania magazynu – wzrost sprzedaży Dostęp do aktualnych cen i promocji Informacja o klientach i kontaktach Wsparcie dla gazetek i promocji Historia działań i zamówień Klienta Elektronicznie wypełnianie ankiet i formularzy Pobieranie podpisu od klienta Więcej wolnego czasu po pracy, brak raportowania po powrocie do domu Możliwość sprzedaży zamienników - zamówienia zawsze zawierają tylko towary, które są na magazynie (zamówienie = sprzedaż) Otrzymywanie szczegółowych analiz z danych zebranych z „pierwszej ręki” Planowanie i badanie realizacji zamówień Standaryzacja obsługi klienta Wgląd i edycja planu pracy Przedstawiciela Zbieranie informacji o lokalizacji i ilości kilometrów służbowych bez udziału Przedstawiciela Redukcja kosztów komunikacji, eksploatacji pojazdów, papieru i druku Łatwa integracja z systemem ERP Firmy 7

8 Serwis Przykładowy obieg informacji 8 System mobilny dla serwisantów
1. Klient Firmy System mobilny dla serwisantów Cel: Redukcja kosztów serwisu (przed, w trakcie i po realizacji zadania serwisowego) Dedykowany dla Pracowników Terenowych Łatwo integrujący się z już istniejącymi systemami Firmy Realizacja zlecenia i raportowanie Zlecenie zadania (np. usunięcie awarii) Połączenie w czasie rzeczywistym 2. Firma – Call Center/Help Desk 3. Pracownicy Terenowi Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp Firmy serwisowe z systemami mobilnymi wykazują średnio: 27% wzrost wydajności 19% wzrost satysfakcji klientów 17% wzrost zysku 13% wzrost sprzedaży1 Dyspozytor Automatyczne przydzielenie Pracownika Terenowego do zlecenia 1) Raport „The Mobile Field Service Solution Selection”, Aberdeen Group, 2006 8

9 Korzyści Automatyczne przydzielanie zadań do Pracowników Terenowych (za potwierdzeniem dyspozytora) Natychmiastowe powiadomienie – eliminacja potrzeby komunikacji głosowej Dane adresowe i szczegóły techniczne dostarczane automatycznie Pomiar ilości kilometrów przejechanych przez Pracownika (prywatne i służbowe) Optymalizacja tras - system prowadzi bezpośrednio do miejsca wykonania zlecenia Automatyczny przepływ danych do realizacji zlecenia (paszportyzacja, dane techniczne, historia napraw) Standaryzacja - listy czynności w zależności od rodzaju zadania Priorytetyzacja zadań zgodnie z SLA Pomiar czasów wykonania - redukcja kosztów SLA i wizyt powtórnych Wizualizacja bieżącej i historycznej pozycji geograficznej pracownika Raportowanie już w trakcie realizacji zadania - redukcja czasu pracownika terenowego Aktualna informacja - dyspozytor ma bieżącą wiedzę o stanie realizacji powierzonych zadań Analiza danych – wbudowany moduł tworzenia dowolnych zestawień i raportów Przykładowe raporty: trasy i przejechane km, zlecenia wykonane w terminie na Pracownika, struktura uszkodzeń w regionach Automatyczne tworzenie okresowych raportów i rozsyłanie do Kadry Kierowniczej Redukcja błędów i czasu raportowania Redukcja kosztu archiwizacji informacji – centralna baza danych o pracach w terenie Dokumentowanie prac terenowych zdjęciami 9

10 Finanse/Bankowość Przykładowy obieg informacji dla Doradcy Finansowego 1. Klient System mobilny dla Doradców Finansowych Kontrola realizacji zadań i kosztów w czasie rzeczywistym Redukuje ryzyko niedotrzymania procedur Łatwo integrujący się z już istniejącymi systemami Firmy Wizyta i automatyczne raportowanie Prośba o wizytę Połączenie w czasie rzeczywistym 3. Doradca Finansowy 2. Firma Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp System przydziela odpowiedniego Doradcę 10

11 Korzyści Kartoteka Klienta ze szczegółowymi informacjami i historią kontaktów Automatyczne zdefiniowane sugestie produktów do cross-selling’u Baza wiedzy aktualnych produktów, nowości i promocji Dostęp do zawsze aktualnych danych z dowolnego miejsca o dowolnej porze Elektronicznie wypełnianie ankiet i formularzy Błyskawiczna informacja zwrotna od Managera Więcej wolnego czasu po pracy, brak żmudnego raportowania Automatyczna, natychmiastowa informacja o wyniku każdego spotkania Zawsze aktualny postęp sprzedaży w stosunku do założonego planu Możliwość analizowania danych zebranych w terenie i wyników Doradców (ilość, typy wizyt, rezultaty) Wgląd i edycja planu pracy Doradców Standaryzacja obsługi zgodnie z profilem klienta Większa systematyczność sprzedaży w ciągu miesiąca Zbieranie informacji o lokalizacji Doradców, i ilości kilometrów. Możliwość pokazywania na mapach Redukcja kosztów komunikacji, eksploatacji pojazdów, papieru i druku Wygenerowanie nowej sprzedaży – żadna okazji nie jest utracona 11

12 Windykacja Przykładowy obieg informacji 12
1. Klient Firmy – umowa obsługi długu System mobilny dla Windykatorów bezpośrednich Pozwala na zmniejszenie ryzyka niedotrzymania procedur Łatwo integrujący się z już istniejącymi systemami Kontrola realizacji zadań i kosztów Windykatorów Bezpośrednich w czasie rzeczywistym Realizacja zlecenia i raportowanie 2. Firma Połączenie w czasie rzeczywistym 3. Windykator Terenowy Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp Analiza ściągalności System przydziela odpowiedniego Windykatora 12

13 Korzyści Dodawanie do listy dnia nowych spraw leżących w pobliżu aktualnej lokalizacji Kartoteka ze szczegółowymi informacjami o sprawach i historią Dłużników i Klientów Generowanie i drukowanie formularzy (np. porozumień ratalnych) bazując na aktualnym saldzie i danych sprawy Skrócenie czasu poszukiwania majątku Możliwość raportowania zdjęciami Elektronicznie wypełnianie ankiet, notatek i formularzy Raportowanie pobrań gotówki Zdalny dostęp do systemów firmy (szczegóły spraw, działania call-center, baza prawna, Lex) Automatyczne raportowanie - więcej czasu wolnego/ na nowe zadania Poprawa efektywności planowania tras Windykatorów i możliwość jej modyfikacji na bieżąco dzięki połączeniu online Panel zarządczy dla Koordynatora z podglądem ilości i stopnia realizacji zadań Wgląd w bieżący dziennik sprawy Łączenie punktów trasy i pokazywanie ich w formie trasy na mapie GPS Komunikator oraz obsługa Możliwość analizowania wyników pracy Windykatora (ilość i typy wizyt, rezultaty, ujawniony majątek) Eliminacja ryzyka niedotrzymania procedur Redukcja kosztów telefonu, eksploatacji pojazdów, papieru i druku Informacja o przejechanych kilometrach (z podziałem na służbowych i prywatne) Rozwiązanie problemu „spraw którymi nikt się nie zajmuje” 13

14 Mobilny Lekarz podczas wizyty u Pacjenta
Medycyna Przykładowy obieg informacji System mobilny dla służb medycznych Cel: redukcja kosztów zespołów wyjazdowych i ich obsługi Dedykowany dla firm medycznych Dostarcza lekarzowi informacje konieczne do obsługi Pacjenta w terenie Umożliwia kontrolę i optymalne zarządzanie zespołami wyjazdowymi Łatwo integruje się z już istniejącymi systemami Firmy Dyspozytor sprawdza lokalizacje lekarza i status wizyty, przydziela lekarzowi kolejną wizytę Lekarz Sprawdza w centralnym rejestrze dane pacjenta Mobilny Lekarz podczas wizyty u Pacjenta Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp Uzupełnia wywiad z pacjentem, rozpoznanie, przepisane leki 14

15 Korzyści Dostęp do informacji o pacjentach w dowolnym miejscu i czasie Bieżący dostęp do centralnego rejestru pacjentów. Historia chorób Dane personalne Zażywane leki Wyniki badań i diagnozy Możliwość uzupełniania karty pacjenta już podczas wizyty w domu – brak potrzeby raportowania po wizycie Możliwość zarządzania kalendarzami (natychmiastowa informacja o zmianach wprowadzonych przez dyspozytorów) Możliwość współdzielenia informacji o pacjentach z innymi lekarzami Redukcja kosztów prowadzenia dokumentacji medycznej Kompletność i bezpieczeństwo danych medycznych pacjenta Dostęp do danych Pacjentów tylko dla upoważnionych osób Redukcja czasu pracy dyspozytora poprzez automatyzacje przydzielania wizyt do lekarzy na dyżurach (sugestia systemu i zatwierdzenie przez człowieka) Analiza danych – wbudowany moduł tworzenia dowolnych zestawień i raportów Przykładowe raporty: ilość wizyt u pacjentów, ilość przepisanych zabiegów przez każdego lekarza Szybka integracja z już istniejącymi systemami Firmy 15

16 1. Pracownicy ochrony w obiekcie
Ochrona Działanie systemu – ochrona fizyczna 1. Pracownicy ochrony w obiekcie Bezpośrednie raportowanie zdarzeń przez pracowników w obiektach Obsługiwane zdarzenia, np: Uszkodzenia (gaz, woda, energia) Awarie (CCTV, ACC, SSWiN) Alarmy (włamaniowy, ppoż, napad) Wypadki przy pracy Ujawnienia (kradzież, nietrzeźwość) Niezgodności (plomby, opakowania) Incydenty (próby kradzieży, napady) Raportowanie do odbiorców (klient, manager) z możliwością eskalacji zgłoszenia (inspektor, kierownik, dyrektor, zarząd) Wymuszenie dotrzymywanie procedur firmowych Raport incydentu (np. kradzież, potrzeba serwisu) Wysłanie odpowiednich służb do obiektu Połączenie w czasie rzeczywistym 2. Centrala 3. Dyspozytor w centrali Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp Opiekun klienta Informacja do klienta/ służb ochrony/ serwisu/ sprzątających 16

17 Korzyści Centralne repozytorium informacji o klientach i zdarzeniach na obiektach Obsługa zgłoszeń kontrolnych obiektów Automatyczne zgłaszanie stanów osobowych zmian w obiektach Automatyczna kontrola obchodów dzięki GPS Rejestracja przejmowania obiektów przez dowódców zmian Możliwość raportowania zdjęciami Zawsze „pod ręką” aktualne instrukcje i procedury dzięki bazie wiedzy Aktualna informacja dla Centrali o zdarzeniach w obiektach. Zbiorcze raporty o obiektach Pełna historia zdarzeń w obiektach klienta Dokumentowanie zdarzeń na obiekcie zdjęciami Trasa obchodu i aktualna lokalizacja patrolu (GPS) 17

18 2. Firma - Rozdzielnia zgłoszeń
Monitoring obiektów Działanie systemu – monitoring obiektów Automatyczne przydzielanie patrolu do zgłoszenia (odpowiedni ludzie we właściwym miejscu przy najniższych kosztach Natychmiastowe reakcja – eliminacja komunikacji głosowej Dane adresowe i szczegóły dostarczane automatycznie Priorytetyzacja zgłoszeń dla Patroli Natychmiastowa informacja zwrotna o statusie zadania Prosta integracja z istniejącymi systemami monitoringu alarmów Planowanie zadań harmonogramowanych. Możliwość zdalnej modyfikacji Interwencje i inspekcje realizowane zgodnie z procedurami dla danego obiektu Klient Firmy Interwencja i raportowanie Zgłoszenie z systemu alarmowego (np. włamanie) Połączenie w czasie rzeczywistym 2. Firma - Rozdzielnia zgłoszeń 3. Patrol Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp Dyspozytor Automatyczne przydzielenie patrolu do zgłoszenia 18

19 Korzyści Rejestracja godziny zgłoszenia, dojazdu, okresu przebywania w obiekcie oraz zakończenia interwencji Optymalizacja tras - prowadzenie do miejsca interwencji dzięki (GPS) Podręczne plany obiektów ze zdjęciami i punktami szczególnego zagrożenia Sprawdzanie przez managerów stanu wykonania zadań online Raportowanie dowolnych zdarzeń np.: interwencji, włamań - podpis klienta Obsługa INKASSO, ASYST przy zamknięciu i otwarciu obiektów Weryfikacja miejsca wykonywania zadań przez Patrole – (GPS) Monitoring i raportowanie ESKORT z potwierdzeniem rozpoczęcia i zakończenia zadania Obiektywna i automatyczna informacja o tym co się dzieje w terenie Redukcja czasu i błędów przy raportowaniu Automatyczne tworzenie okresowych raportów i rozsyłanie do Kadry Kierowniczej Przykładowe raporty: ilości interwencji w rejonach, interwencje nieterminowe, struktura ilościowo- jakościowa zdarzeń w obiektach i podczas interwencji Redukcja kosztu archiwizacji informacji – centralna baza danych o obiektach, klientach, zdarzeniach w terenie, dokumentacja zdjęciowa 19

20 Right & On Time Information is Money
ROTI – podstawą biznesu Contents Time is Money Information is Money Right & On Time Information is Money

21 Kreatywne, unikalne Moduły
4 cechy które nas wyróżniają Contents Intuicyjność Elastyczność Bazujemy na technologiach Microsoft. Są powszechne, działają i pozostaną w powszechnym użyciu jeszcze na długo. Nie wymyślamy koła – jeśli ktoś zna MS Outlook to poradzi sobie z handySFA Oprogramowanie modułowe umożliwia dowolną konfigurację systemu. Dzięki temu dzięki temu zapewniamy pełną elastyczność rozwiazania Parametryzowalność Kreatywne, unikalne Moduły System instalowany jest przez poprzez stronę internetową. Dzięki wizadrom oraz kreatorom scenariuszy i czynności klient może sam parametryzować system pod swoje aktualne potrzeby Z naszego rozeznania rynku wiemy, że niektóre z naszych funkcjonalności – np. Baza Wiedzy (mini-Intranet), Work-Flow, synchronizacja w tle - są prawdziwie unikalne DO IT YOURSELF!

22 Architektura System handySFA oparty o technologię Microsoft
Oprogramowanie składa się z aplikacji zarządczej instalowanej na komputerze klasy PC zaopatrzonym w MS Windows XP lub wyższy oraz aplikacji mobilnej instalowanej na urządzeniu PDA zaopatrzonym w Windows Mobile w wersji 5.0 lub wyższej Aplikacja mobilna – wymagania sprzętowe - Urządzenie klasy Pocket PC, SmartPhone, Tablet - Pamięć operacyjna min128 MB - Procesor 500 MHz lub szybszy - Rozdzielczość ekranu „prostokątna” co najmniej 320 x 240 GPS, Funkcja telefonu, Aparat fotograficzny ClickOnce – prosta instalacja aplikacji Instalacja aplikacji mobilnej i zarządczej realizowana jest w technologii ClickOnce. Umożliwia bardzo łatwą instalację oprogramowania na komputerze poprzez przeglądarkę internetową jednym kliknięciem myszki lub rysika. Dodatkową zaletą technologii jest fakt automatycznej weryfikacji wersji aplikacji i instalacji ewentualnych upgrade”ów Synchronizacja wykonywana w tle System handySFA posiada unikalną technologie wymiany danych pomiedzy urządzeniem mobilnym a jednostka centralną. Wymiana danych realizowana jest automatycznie bez udziału przedstawiciela. W momencie pojawienia się nowych danych na PDA są one wysyłane na serwer, w momencie pojawienia się nowych danych dla danego PH na serwerze są one automatycznie wysyłane na PDA.

23 Interface 23 Interfejs użytkownika Elastyczność rozwiązania
Interfejs użytkownika aplikacji Zarządczej został w całości oparty o wygląd i logikę nawigacji oprogramowania Microsoft Office Outlook. Podobieństwo takie zapewnia bardzo dużą prostotę obsługi i intuicyjność działań dla każdego użytkownika mającego doświadczenia z tak popularnymi programami jak MS Word, MS Outlook czy MS Excel. Elastyczność rozwiązania Oprogramowanie handySFA jest oprogramowaniem składającym się z modułów, w ramach których zawarte są określone funkcjonalności. Oprogramowanie może być w dowolny sposób konfigurowane pod względem posiadanych modułów i ich zakresu funkcjonalnego (koncepcja puzzli). Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp 23

24 Rzut okiem - parametryzowanie
Wdrożenie oprogramowania Całe oprogramowanie handySFA jest w pełni parametryzowane pod bieżące potrzeby użytkowników. Wdrożenie polega na dostarczeniu Klientowi pełnego kompletnego sparametryzowanego rozwiązania. Natomiast w czasie eksploatacji systemu użytkownicy z odpowiednimi uprawnieniami mogą dowolnie kreować zadania dla Przedstawicieli w terenie zgodnie ze zmianami rynku i działaniami konkurencji. Cała parametryzacja aplikacji mobilnej i zarządczej odbywa się na zasadzie budowania z dostępnych klocków, przy pomocy graficznych kreatorów wbudowanych w system. Kreatory prowadzą podczas parametryzacji aplikacji umożliwiając na bieżąco podgląd efektów parametryzacji. Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp 3. Przeglądanie wyników pracy kreatora przed wysłaniem zadania na PDA 2. Budowanie z dostępnych „klocków” czynnosci definiującej dane do zaraportowania na PDA 1.Parametryzowanie Zadań do wykonania na PDA 24

25 Rzut okiem - parametryzowanie
Idea Rzut okiem - parametryzowanie Parametryzacja czynności System handySFA oparty jest na koncepcji wizyt, które są realizowane przez Przedstawicieli zgodnie ze zdefiniowanymi przez administratora scenariuszami. Z kolei scenariusze składają się z czynności do wykonania w punktach sprzedaży. W systemie handySFA parametryzowalne są wszystkie typy czynności nie tylko ankiety, poniższy przykład prezentuje w jak prosty sposób można przystosować czynność zamówienia do wykonywania badania półki (badanie obecności i ilości face’ów) Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp 1.Parametryzowanie Podstawowych ustawień zamówienia np. nazwa, grupa towarowa w jakiej obowiązje czynność 3. Przeglądanie wyników pracy kreatora przed wysłaniem zadania na PDA 2. Budowanie z dostępnych „klocków” czynności definiowanie jaki kolumny mają być widoczne na listingach towarowych i jakie maja pełnić funkcje np. badanie obecności albo ilosci faceów 25

26 Charakterystyka funkcjonalna - opis
Moduł KONTRAHENCI Służy do zarządzania kartoteka kontrahentów. Umożliwia: dodawanie/deaktywację/aktywację/edycję grupowanie kontrahentów, tworzenie kategorii klientów (np. sieci, małe sklepy sklepy specjalistyczne) zatwierdzanie zmian w danych kontrahentów wprowadzonych przez Przedstawicieli na urządzeniach Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp Moduł GALERIA ZDJĘC Moduł umożliwia przeglądanie zdjęć wykonanych przez Przedstawicieli, możliwość filtrowania i sortowania zdjęć ze względu na czas wykonania, Klienta, Przedstawiciela, zadania przy którym zdjęcie zostało wykonane. 26

27 Charakterystyka funkcjonalna - opis
Moduł PRZEDSTAWICIELE Umożliwia zarządzanie przedstawicielami terenowymi firmy. Niektóre funkcjonalności: Przeglądanie kartoteki przedstawicieli, edycja danych Dzielenie przedstawicieli na grupy np. kanał nowoczesny i kanał tradycyjny Cele sprzedażowe - przeglądanie i definiowanie wyników targetów Mechanizm komunikacji z Przedstawicielami bazujący na wiadomościach tekstowych przesyłanych ad hoc na linii pracownik-centrala i centrala – pracownik/cy Raport niezgodności - kontrola miejsca wykonywania wizyt. Usługa ta polega na weryfikacji miejsca wykonywania zadań przez przedstawiciela. Jeżeli Przedstawiciel wykonuje powierzone mu zadania w lokalizacji innej niż w której powinien je realizować (np. w domu zamiast w punkcie sprzedaży) przełożony otrzymuje raport z informacją gdzie się znajdował Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp 27

28 Charakterystyka funkcjonalna - opis
Kontrola miejsca wykonywania wizyt – lokalizacja Przedstawiciela na mapie Luksusową i dodatkową funkcjonalnością przy raportowaniu działań przedstawicieli jest pokazywanie ich tras na mapach. Usługa umożliwia przeglądanie na mapach bieżącej i historycznej pozycji Przedstawicieli. Na mapach są również prezentowane trasówki Przedstawicieli na dany dzień. Rozwiązanie to umożliwia odpowiedź na często zadawane pytanie gdzie i kiedy znajdują się Przedstawiciele. Dodatkowo usługa jest uzupełnieniem standardowej funkcjonalności systemów SFA, jaką jest pomiar przejechanych kilometrów prywatnych i służbowych. Automatyczny pomiar kilometrów na podstawie przejechanej trasy eliminuje możliwość błędów przy podziale kilometrów na służbowe i prywatne Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp 28

29 Charakterystyka funkcjonalna - opis
Moduł PLAN PRACY Centralny moduł systemu umożliwiający Planowanie pracy Przedstawicieli, weryfikację statusu powierzonych zadań, efektów i jakości ich wykonania. Umożliwia przeglądanie całej historii pracy PH, weryfikację aktualnie realizowanych zadań, jak również planowanie przyszłych zadań i funkcjonalność monitoringu obiegu zamówień. Plan pracy można przeglądać z dwóch perspektyw: zadań PH i zadań do zrealizowania u danego klienta. Manager ma również możliwość przydzielania zadań dla Przedstawicieli. Moduł SZABLONY PLANÓW PRACY Moduł automatyzuje zarządzanie planami pracy przedstawicieli poprzez tworzenie akcji w planach pracy. System umożliwia stworzenie dowolnej ilości akcji i uruchomienie ich w pożądanym momencie w planach pracy właściwych przedstawicieli. Manager może dowolnie parametryzować tworzenie akcji poprzez ustalenie zakresu czasowego i podanie matrycy warunków akcji (kto, u kogo, jakie zadania itp.). Przykładowo kwartalne wykonanie badania konkurencji w danej kategorii klientów. Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp 29

30 Charakterystyka funkcjonalna - opis
Moduł CZYNNOSCI Moduł służy do zarządzania i parametryzowania zadań jakie otrzymują przedstawiciele na PDA oraz do tworzenia scenariuszy wizyt realizowanych przez Przedstawicieli. System posiada 30 predefiniowanych czynności, które poprzez parametryzację (kreator) mogą być wykorzystywane do różnych celów np: Zmówienie (standardowe, promocyjne, z podpowiedzią) Pomiar kilometrów, czasu pracy, przerw Obsługa programów lojalnościowych, badania merchandisingowe, produktów, półki , konkurencji, cen Kontrola należności klientów, pobieranie gotówki od klientów (rozliczanie faktur, wystawianie KP) Udostępnianie czynności polega na wskazaniu którzy Przedstawiciele i Klienci mogą korzystać z gotowej sparametryzowanej czynności. Grupa czynności może zostać powiązana w scenariusz. Udostępnianie scenariuszy polega na wskazaniu według jakiego scenariusza mają się odbywać wizyty realizowane przez wskazanych przedstawicieli u wskazanych klientów Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp 30

31 Charakterystyka funkcjonalna - opis
Moduł PRODUKTY Moduł służy do zarządzania produktami i ich cenami, opisami, promocjami, programami lojalnościowymi, podziałem produktów na grupy produktowe Niektóre z funkcjonalności to: Zarządzanie produktami dodawanie/blokowanie/edycja Zarządzania cenami produktów Zarządzania podziałem produktów na grupy asortymentowe Definiowanie opakowań zbiorczych Dzielenie produktów w grupy asortymentowe Tworzenie promocji i definiowanie programu lojalnościowego Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp 31

32 Charakterystyka funkcjonalna - promocje
Promocje Towarowe Pozwalają tworzyć promocje dla produktów i grup produktowych Określają czas trwania promocji Umożliwiają przypisanie upustów do Produktów, Dostawców lub Kontrahentów Umożliwiają dołączenie ulotki promocyjnej w formie strony WWW w celu wizualizacji promocji dla Przedstawiciela Handlowego Promocje Dynamiczne Promocja dynamiczna oznacza monitorowanie warunków promocji i na tej podstawie podpowiadanie użytkownikowi aplikacji handySFA Road o możliwości gratyfikacji klienta. Istnieje możliwość, aby zamówienie wysyłane było do dwóch dostawców. Do jednego idą pozycje zamówienia do drugiego zamówienie na gratisy. Przykład Gdy zostanie sprzedana zdefiniowana ilość produktów – uruchom promocję poprzez dodanie gratisowego produktu Promocje dynamiczne mogą podpowiadać Przedstawicielowi podczas wizyty czy dany klient kwalifikuje się do promocji.

33 Charakterystyka funkcjonalna - opis
Moduł RELACJE Moduł parametryzacji puli klientów na jakich pracują przedstawiciele, umożliwia przydzielanie kontrahentów do poszczególnych pracowników terenowych. Istnieje możliwość przydzielania do Przedstawiciela grupy klientów których ma obsługiwać, jak również grupy hurtowni (magazynów, oddziałów) do których może wysyłać zamówienia Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp 33

34 Charakterystyka funkcjonalna - opis
Moduł BAZA WIEDZY Moduł pozwala tworzyć i zarządzać publikacja informacji oraz plików służących jako podręczny mini-Intranet. Przykładowo kreator umożliwia stworzenie i centralną dystrybucję do wszystkich Przedstawicieli informacji związanych ze standardami lub procedurami, opisami promocji i plikami produktów Dokumenty są tworzone w kreatorze WYSIWYG lub uploadowane z innych plików. Kreator bazuje na MS Word i każda osoba znająca Word jest w stanie go użyć w ciągu 5 minut. Baza wiedzy na PDA pozwala na: Przeglądanie opublikowanych dokumentów Zbiorcze przeglądanie informacji o aktualnych promocjach i gazetkach Przeglądanie realizacji targetów dla Przedstawiciela Przeglądanie raportów opublikowanych dla Przedstawiciela Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp Tworzenie dokumentów w kreatorze WYSIWYG bazującym na MS Word z podglądem na wyniku na PDA 34

35 Charakterystyka funkcjonalna - opis
Moduł POSM Moduł pozwala zarządzać i ewidencjonować pełen obieg materiałów POS typu stojaki, materiały reklamowe, gadżety promocyjne, próbki Moduł umożliwia: Wprowadzanie materialów w zdefiniowanej ilości do centralnego magazynu Wydawanie i przyjmowanie materialów do magazynów regionalnych Wydawanie i przyjmowanie materialów do magazynów Przedstawicieli Wydawanie i przyjmowanie materiałów do Klientów Na każdym etapie ewidencjonowany jest rozchód i stan materiału Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp 35

36 Charakterystyka funkcjonalna - opis
Moduł Business Intelligence System handySFA zaopatrzony jest w moduł hurtowni danych, umożliwiający raportowanie pracy sił sprzedażowych, tworzenie dowolnych raportów i zestawień, również wielowymiarowych Rozwiązanie zostało oparte o komponenty Microsoft Office, zwłaszcza Excela i tablice przestawne. Każda osoba biegła w Excel nauczy się obsługiwać moduł handySFA BI w 5 minut Moduł BI jest zaopatrzony w mechanizm automatycznej dystrybucji pożądanych raportów do zdefiniowanych użytkowników urządzeń mobilnych lub osób korzystających z poczty Rozwiązanie zaopatrzone jest w ponad 140 współczynników i wymiarów (perspektyw) umożliwiających tworzenie wielowymiarowych analiz danych Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp 36

37 Charakterystyka funkcjonalna - opis
Moduł WORKFLOW Moduł Work-FLOW umożliwia automatyzacje procesów pracy. Bazując na stworzonym procesie, graczach w procesie i dokumentach biorących udział w procesie handySFA potrafi automatyzować działanie procesu. Przykładowo: Przedstawiciel składa na PDA wniosek promocyjny Wniosek trafia do RKS’a, który jest informowany poprzez lub SMS, że konieczna jego decyzja RKS zatwierdza wniosek, co powoduje wysłanie dokumentu do DH DH odrzuca wniosek o promocje o czym jest informowany Przedstawiciel i inni gracze procesu W systemie można modelować dowolne procesy z dowolnymi dokumentami Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp 37

38 Charakterystyka funkcjonalna - opis
Moduł ADMINISTRACJA Moduł ADMINISTRACJA umożliwia zarządzanie podstawową konfiguracją systemu. Zawiera poniższe funkcjonalności: Zarządzanie rolami – tworzenie ról z zadanymi uprawnieniami i przypisywanie do nich użytkowników systemu Zarządzanie użytkownikami systemu handySFA – dodawanie/blokowanie użytkowników Zarządzanie strukturą firmy – zarządzanie regionami i przypisaniami użytkowników do regionów Informacje dotyczące synchronizacji przedstawicieli handlowych Zarządzanie słownikami Definiowanie subskrypcji – automatyczna dystrybucja raportów Ustawienie parametrów dla aplikacji handySFA Road danego użytkownika mobilnego Jak to działa Bez prawej strony 30 serwisantów – 1 dyspozytor Uprościć obrazek jedna strzałka z dwoma grotami, bez serwera Brak optymalnego wykorzystania zasobów serwisowych Automatyzacja zgłaszania zleceń napraw (zdarzenia incydentalne np. przeszła burza i rozwaliła co nieco) Automatyzacja harmonogramowania zleceń napraw i konserwacji ciagłej Optymalne wykorzystanie pracowników o pożądanych kompetencjach (widzimy w systemie gdzie jaki pracownik jest, możemy tak ich rozdysponować aby Kazimierz od słupów był dostępny) Skrócenie czasu podróży na miejsca serwisowe i planowanie działań na dany okres (pracownik maksymalnie może wykorzystać czas w terenie nie wracać co chwilę do firmy, ma wszystko zaplanowane), pracownik może na początku dnia przeglądając zlecenia zamówić części zamienne do urządzeń na dany dzień uwzględniając części zamienne które ma na stanie. Długi czas napraw Dostęp do informacji o historji napraw, gwarancjach itd… w miejscu naprawy Koszty Dzięki automatyzacji obiegu zleceń miej błędów, systemy pracują bez przestojów, mniej błędów przy raportowaniu wykonanych zadań, możliwość kontroli kilometrów Problemy z dostępem do informacji koniecznej do wykonania zadań historia napraw urządzeń umowy gwarancyjne dokumentacja techniczna urządzeń i podzespołów Zbędne podróże zespołów naprawczych Mała dostępność wykwalifikowanych Monterów Papierowy obieg informacji – raporty napraw, pomiary, zlecenia napraw itp 38

39 Handy Systems Sp. z o.o. Handy Systems Sp. z o.o. tworzy systemy informatyczne dla firm posiadających pracowników w terenie (Sales Force Automation i Field Force Automation) Handy systems Sp. z o.o. posiada kapitał zakładowy 2,4 mln zł. Handy Systems Sp. z o.o. ul. Kaszubska 8/5, Wrocław, Polska Tel , www 39


Pobierz ppt "MCRM 24/7 Marek Żuk 1."

Podobne prezentacje


Reklamy Google