Prezentacja na temat: "Paczki gotowe i w drogę! Na początku kwietnia uczniowie naszej szkoły zorganizowali zbiórkę paczek z żywnością dla Polaków na Litwie."— Zapis prezentacji:

2 Paczki gotowe i w drogę! Na początku kwietnia uczniowie naszej szkoły zorganizowali zbiórkę paczek z żywnością dla Polaków na Litwie.

3 I DZIEŃ 1.PODRÓŻ DO PODBRODZIA. 2.ZAKWATEROWANIE. 3.KOLACJA.

4 15 kwietnia o godzinie 9:00 wyjechaliśmy na Litwę. Podróż się dłużyła, więc dojechaliśmy z opóźnieniem. Lecz to nie popsuło nam nastroju. Z dobrymi humorami wyruszamy w trasę;)

6 II DZIEŃ 1.ŚNIADANIE 2.SPOTKANIE Z POLSKIMI RODZINAMI - WRĘCZENIE PACZEK I ŻYCZEŃ WIELKANOCNYCH. 3.OBIAD 4.ZWIEDZANIE WILNA 5.POWRÓD DO PODBRODZIA I KOLACJA 6.WSPÓLNA ZABAWA W DOMU DZIECKA

7 Sobotni ranek spędziliśmy na odwiedzaniu i wręczaniu wielkanocnych paczek naszym rodakom.

9 Nie spodziewaliśmy się że po za granicami kraju jest aż tyle polskich rodzin, które nie mają możliwości powrotu do ojczyzny.

12 PAŁAC PREZYDENCKI KOŚCIÓŁ BERNARDYNÓW

14 WNĘTRZE KOŚCIOŁA ŚW.PIOTRA I PAWŁA.

15 Podczas zwiedzania Wilna nie mogło zabraknąć modlitwy przy obrazie Matki Bożej Ostrobramskiej.

16 BAZYLIKA ŚW. STANISŁAWA BISKUPA I ŚW. WŁADYSŁAWA

17 Na polskim cmentarzu spotkaliśmy naszą rodaczkę która zarecytowała nam patriotyczny wiersz swojego autorstwa.

18 Jednym z ciekawszych punktów zwiedzania był pobyt na wieży na wysokości 55 pięter. Najbardziej zauroczyły nas widoki z tak dużej wysokości.

20 Podczas naszego pobytu w Wilnie po najciekawszych zakątkach oprowadzała nas Pani przewodnik.

22 Wieczorem spotkaliśmy się z rówieśnikami z Domu Dziecka.

23 Wszystkich obdarowaliśmy czekoladowymi króliczkami ;]

24 III DZIEŃ 1.ŚNIADANIE 2.MSZA ŚWIĘTA W POLSKIM KOŚCIELE W PODBRODZIU 3.POWRÓD DO POLSKI

27 Powrót… bez komentarza.

28 PREZENTACJE WYKONAŁY : Aneta Zegardło i Aneta Antolak

Pobierz ppt "Paczki gotowe i w drogę! Na początku kwietnia uczniowie naszej szkoły zorganizowali zbiórkę paczek z żywnością dla Polaków na Litwie."