Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

OFERTA WSPÓŁPRACY. RAPORT THINKTANK I ZWIĄZKU FIRM PUBLIC RELATIONS KONFERENCJA PR FORUM 2011 PAŹDZIERNIK 2011 ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ 3.0: STRATEGIE SUKCESU.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "OFERTA WSPÓŁPRACY. RAPORT THINKTANK I ZWIĄZKU FIRM PUBLIC RELATIONS KONFERENCJA PR FORUM 2011 PAŹDZIERNIK 2011 ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ 3.0: STRATEGIE SUKCESU."— Zapis prezentacji:

1 OFERTA WSPÓŁPRACY

2 RAPORT THINKTANK I ZWIĄZKU FIRM PUBLIC RELATIONS KONFERENCJA PR FORUM 2011 PAŹDZIERNIK 2011 ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ 3.0: STRATEGIE SUKCESU.

3 KONFERENCJA PR FORUM 2011 RAPORT REPUTACJA 3.0 WSPÓLNY PROJEKT ZWIĄZKU FIRM PUBLIC RELATIONS ORAZ THINKTANK

4 KONFERENCJA PR FORUM REPUTACJA 3.0. WYZWANIA DLA WIZERUNKU. NOWE PODEJŚCIA.

5 RAPORT: REPUTACJA 3.0. NOWE PODEJŚCIA DO BUDOWANIA REPUTACJI ORGANIZACJI, INSTYTUCJI I LIDERÓW

6 PR FORUM ORAZ GALA ZŁOTYCH SPINACZY NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIE BRANŻY KOMUNIKACJI I PR 1

7 Związek Firm Public Relations (ZFPR) istnieje od 2001 r. jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i zrzesza 34 agencje członkowskie. Działa w zakresie budowania profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami, podnoszenia standardów w branży oraz świadomości potrzeby korzystania z profesjonalnych usług PR. ZFPR jest organizatorem dorocznego PR FORUM oraz konkursu na najlepsze kampanie PR - Złote Spinacze. Prowadzi również kursy renomowanej London School of Public Relations (LSPR). ZWIĄZEK FIRM PR

8 Złote Spinacze są jednym z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży PR. Na rynku powstaje wiele projektów komunikacyjnych o wysokim stopniu profesjonalizmu. Organizowany przez Związek Firm Public Relations konkurs wyróżnia i promuje te najciekawsze, najbardziej wartościowe. ZŁOTE SPINACZE

9 THINKTANK: PLATFORMA WYMIANY IDEI I DOŚWIADCZEŃ DLA LIDERÓW 2

10 MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

11 1.Tworzyć społeczność chcących się rozwijać liderów biznesu i administracji publicznej i zarządzać nią. 2.Dostarczać decision makers inspiracji i narzędzi do podejmowania lepszych decyzji i rozwijania ich firm i organizacji. 3.Zwiększać tymi działaniami poziom kapitału społecznego, zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw oraz skuteczność administracji. MISJA THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

12 Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PARTNER THINKTANK

13 MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą osiągnąć lepsze efekty. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

14 2 REPUTACJA 3.0 ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY PRZY RAPORCIE I KONFERENCJI

15 1.Proponujemy współpracę sponsorską przy konferencji PR Forum 2011: Reputacja 3.0. Wyzwania dla wizerunku nowe podejścia i rozwiązania. 2.Konferencja odbędzie się 25 października 2011 r. w Hotelu Intercontinental w Warszawie. 3.Co roku udział w konferencji biorą eksperci z firm i instytucji w zakresie komunikacji, marketingu, nowych technologii i budowania relacji. 4.Wieczorem, po konferencji odbędzie się również Gala Konkursu Złote Spinacze. KONFERENCJA - OPIS BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

16 1.Możliwości współpracy przy konferencji obejmują Partnerstwo Strategiczne i Sponsoring Konferencji i/lub Gali Konkursu Złote Spinacze. 2.Partnerom Konferencji oferujemy indywidualne pakiety sponsorskie dotyczące samej Konferencji lub konferencji i Gali, a także pakiety łączone z możliwością współpracy przy raporcie Reputacja 3.0 wydawanym przez THINKTANK. KONFERENCJA - MOŻLIWOŚCI BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

17 Z MYŚLĄ O LIDERACH MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY PRZY OPRACOWANIU RAPORTU: SPONSORING POSZCZEGÓLNYCH SEKCJI, REKLAMA, STUDIA PRZYPADKU

18 1.Proponujemy współpracę przy realizacji raportu Zarządzanie reputacją firmy i organizacji. Polskie doświadczenia PR. 2.Raport ukaże się w październiku 2011 r. w nakładzie 3 tys. egz. i będzie dystrybuowany podczas PR Forum 2011 oraz do liderów polskich firm i instytucji (specjalna lista mailingowa). 3.Do współpracy zapraszamy agencje PR i ekspertów zarządzających reputacją w firmach. 4.Ambicją raportu jest podsumowanie polskich doświadczeń w zakresie zarządzania reputacją firm. RAPORT - OPIS BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

19 1.Możliwości współpracy obejmują: zamieszczenie w raporcie opracowań eksperckich, wyników badań itp. przeprowadzanych przez partnerów raportu, a dotyczących zarządzania reputacją. 2.Zamieszczenia studium przypadku firmy/instytucji eksperckiej, dotyczącego określonego obszaru zarządzania reputacją (zarządzanie marką, wizerunkiem, zaangażowaniem, CSR i odpowiedzialność firmy, budowanie relacji w serwisach społecznościowych i innych). 3.Możliwość zamieszczenia reklamy wizerunkowej firmy. RAPORT - MOŻLIWOŚCI BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

20 1.Reputacja 3.0: nowe podejścia do budowania reputacji w firmach. Okrągły stół z udziałem polskich ekspertów i praktyków komunikacji. 2.Najlepsze praktyki w zakresie budowania reputacji w firmach i instytucjach: studia przypadku polskich firm i instytucji. 3.Nowe wymiary budowania reputacji firmy, rola i znaczenie lidera w budowaniu reputacji, wartości w organizacji, reputacja a zaangażowanie pracowników, reputacja a interesariusze, lider i jego wpływ na poziom reputacji organizacji. 4.Budowanie reputacji w polskich warunkach: co działa, a co nie? RAPORT: ZAWARTOŚĆ BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

21 1.Nakład: 3 tys. egz. 2.Bezpośrednia wysyłka raportu Reputacja 3.0 do liderów i osób odpowiedzialnych za PR, komunikację i marketing w bazie THINKTANK (duże firmy, przedsiębiorcy, baza członków PKPP Lewiatan, administracja publiczna). 2. Wysyłka do specjalnie przygotowanej bazy liderów w polskich firmach. 3. Wysyłka do baz partnerów publikacji (dodatkowe bazy adresowe osób odpowiedzialnych za markę i reputację). RAPORT – DYSTRYBUCJA BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

22 KILKA SŁÓW I CYFR O SPOŁECZNOŚCI THINKTANK I CZYTELNIKACH MAGAZYNU 3

23 AUTORZY I EKSPERCI WYTRWALI PIONIERZY BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ WPŁYWOWI PAŃSTWOWCY AMBITNI SZEFOWIE ZAUFANI DORADCY Przedsiębiorcy, innowatorzy, inwestorzy Urzędnicy, szefowie instytucji, samorządowcy Prezesi, liderzy, menedżerowie Uważnie słuchani doradcy LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.

24 firm z Listy 500 największych polskich firm, to firmy których liderzy i dyrektorzy najwyższego szczebla czytają THINKTANK bądź biorą udział w spotkaniach THINKTANK 5,3 tys. nakład magazynu THINKTANK: w zamkniętej subskrypcji i w ramach Klub THINKTANK 12,2 tys. zasięg THINKTANK: każdy egzemplarz jest czytany średnio przez 2,3 osoby (najczęściej liderów różnego szczebla oraz ich najbliższych współpracowników) 359 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. LIDERZY, KIERUJĄCY ZESPOŁAMI, PODEJMUJĄCY KLUCZOWE DECYZJE.

25 odbiorców THINKTANK uważa, że ludzie słuchają uważnie ich opinii. Mają oni duży wpływ na przekonania i działania innych 88% debat, dyskusji i spotkań THINKTANK odbyło się w 2010 r. Dotyczyły one strategii i przywództwa (34), marketingu i komunikacji (21) oraz polityk publicznych (10) 60% uczestników debat THINKTANK ma doświadczenie w swojej branży dłuższe niż 10 lat. Pozwala to im dzielić się swoimi autentycznymi przeżyciami, podnosząc jakość merytoryczną dyskusji 65 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CIEKAWI NOWYCH IDEI, CHĘTNIE WYMIENIAJĄCY SIĘ DOŚWIADCZENIAMI

26 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA.

27 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ?

28 Mazowieckie – 49% Dolnośląskie – 7,5% Pomorskie – 6% Wielkopolskie – 7,5% Małopolskie – 6% Śląskie – 9,5% Pozostałe – 14% BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA

29 72% 28% 41 lat 13,5 lat 72% 25% 64% 84% 84% to mężczyźni to kobiety to ich przeciętny wiek pracują przeciętnie w swojej specjalizacji to ludzie biznesu działa w sferze publicznej kieruje lub współkieruje firmami lub instytucjami deklaruje, że z reguły osiąga to, co zakłada uważa, że odniosło w życiu sukces BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SLUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.

30 P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ


Pobierz ppt "OFERTA WSPÓŁPRACY. RAPORT THINKTANK I ZWIĄZKU FIRM PUBLIC RELATIONS KONFERENCJA PR FORUM 2011 PAŹDZIERNIK 2011 ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ 3.0: STRATEGIE SUKCESU."

Podobne prezentacje


Reklamy Google