Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

TARGET MEDIA ambientowe rozwiązania dla mobilnego outdooru Prezentacja nośników oraz oferty TARGET MEDIA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "TARGET MEDIA ambientowe rozwiązania dla mobilnego outdooru Prezentacja nośników oraz oferty TARGET MEDIA."— Zapis prezentacji:

1 TARGET MEDIA ambientowe rozwiązania dla mobilnego outdooru Prezentacja nośników oraz oferty TARGET MEDIA

2 Agenda Kim jesteśmy Nasz nośnik Gdzie działamy Oferta Koszty Case Study kontakt

3 Kim jesteśmy TM powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku odnośnie ambientowych, niestandardowych form reklamy które stanowią uzupełnienie lub alternatywę dla kampanii na tradycyjnym outdoorze. Od początku naszej działalności oferujemy naszym Klientom ambientowy nośnik, niestandardową formę reklamy oraz pełną elastyczność co do planowania i przebiegu kampanii. Na rynku polskim działamy od 2005roku. Przeprowadziliśmy kampanie dla takich Klientów jak PTC – Heyah, Cinema City, ING Bank Śląski, Discovery, Multimedia, Meble Emilia, Troll, KC-24. Oferowana przez nas forma reklamy z dużym powodzeniem funkcjonuje na innych rynkach – Australia, Wielka Brytania, Szwajcaria, Szwecja, USA, Hiszpania oraz Ukraina.

4 Nasz nośnik TARGET MEDIA oferuje swoim Klientom nowatorski nośnik mobilnej reklamy zewnętrznej pod nazwą scooter-mobile. Jest to skuter zespolony z przyczepą reklamową. Taki zespół tworzy mobilny nośnik reklamy. Podstawowe zalety: -Pełna mobilność, skuter może wszędzie wjechać. -Atrakcyjny przyciągający wzrok wygląd, -Możliwość emisji muzyki/spotu Klienta, -Możliwość brandingu kierowców w stroje Klienta -Możliwość dystrybucji ulotek Klienta -Efektywne podświetlenie plakatu, plakat drukowany jest na folii która efektywnie podświetla się kiedy kampania prowadzona jest po zachodzie słońca

5 Plakat umieszczony w nośniku TARGET MEDIA jest przygotowywany przez naszą firmę na podstawie materiału dostarczonego od klienta (zapis w krzywych). Drukujemy go na foli która umożliwia efektywne podświetlenie go – kampanie po zachodzie słońca. Spot / Muzyka Klienta emitowana jest przez wysokiej jakości sprzęt audio firmy BLAUPUNKT. Działa w pełnym zakresie tonów co zapewnia nam czystą emisję spotów jak i muzyki Emisja odbywa się z odtwarzacza mp3. Kierowcami naszych skuterów są studenci – młodzi z miła aparycją. Nasi Klienci mogą obrendować ich w swoje stroje Podczas kampanii kierowcy mogą udzielać podstawowej informacji dot. kampanii oraz dystrybuować ulotki informacyjne Klienta. Nasz nośnik

6 Gdzie działamy TARGET MEDIA – oferuje reklamę na nośnikach scooter-mobile w następujących lokalizacjach: -Trójmiasto -Poznań -Warszawa -Wrocław -Kraków W okresie wakacyjno-urlopowym działamy również w pasie nadmorskim. Na potrzeby danej kampanii jesteśmy w stanie przetransportować nasze nośniki do wybranej przez Klienta lokalizacji.

7 Oferta Dzięki specyfice naszych nośników, Klient ma wolną rękę przy określeniu obszaru kampanii – miasta, dzielnice, ulice, strategiczne dla kampanii lokalizacje, godziny w jakich odbywa się kampania, a nawet określenie w jakich godzinach jaki obszar/lokalizacja ma być objęta działaniami reklamowymi. Nasz nośnik oferuje ponadto możliwość efektywnej emisji spotu/muzyki Klienta, podświetlenie plakatu podczas kampanii po zachodzie słońca, możliwość obrandowania kierowców, oraz działania BTL – nasz kierowca może rozdawać ulotki, sample produktu Klienta. Nasza oferta obejmuje zatem nie tylko ekspozycję plakatu ale również ogromną mobilność wspartą dźwiękiem, BTLem i animacją wykonywaną przez kierowców.

8 Koszty – wycena kampanii Naszą zasadą jest tworzenie ofert szytych na miarę potrzeb kampanii Klienta. W TARGET MEDIA Klient płaci za efektywne wykorzystanie naszego nośnika – dajemy możliwość planowania kampanii w wybranych miastach, dzielnicach, dniach tygodnia, a nawet porach dnia. Nie narzucamy Klientom minimum okresu kampanii czy liczby nośników. Oferta ma spełniać założenia marketingowe Klienta i minimalizować koszta – tego się trzymamy podczas wyceny kampanii. Wyceny przygotowujemy na podstawie briefu Klienta mówiącego o planowanej kampanii, produkcie, grupie celowej. Formularz briefu można pobrać z naszej strony internetowej W celu przygotowania oferty prosimy także o kontakt z działem handlowym: Tel/Fax: (022)

9 Case Study – Cinema City Kino Cinema City - Warszawa, dzielnica Bemowo organizowało przez 4 weekendy atrakcje dla dzieci ze szkół podstawowych i ich rodziców. Celem kampanii było dotarcie do wybranej liczby szkół w godzina porannych z plakatem, spotem mówiącym o akcji CC. Kierowcy wręczali ulotki z repertuarem kina.

10 Case Study – ING BŚ Celem kampanii było wsparcie prowadzonej akcji na wielko- formatowych tablicach. Zadaniem nośników scooter- mobile było dotarcie do grupy celowej – pracownicy biurowi pracujący w biurowcach zlokalizowanych w centralnej części miasta. Miasta: Trójmiasto, Warszawa, Kraków.

11 Case Study – KC24 TM przeprowadziło trzy różne kampanie dla Klienta SUNFARM producenta preparatu na kaca KC24. Kampania # 1 Przeprowadzona w okresie zakończeń roku szkolnego na terenie Warszawy. Kampania miała na celu dotarcie do bawiącej się w weekendy młodzieży w wieku 18 – 25. Akcję przeprowadzaliśmy w godzinach wieczornych w rejonie klubów, pubów i dyskotek. Stając przed tymi lokalizacjami nośniki emitowały spot Klienta a obrandowany kierowca rozdawał sample produktu wraz z ulotką informacyjną. Kampania # 2 Podczas targów artykułów spożywczych organizowanych w Warszawskiej Hali Expo, nośniki TM poruszały się na drodze dojazdowej do Expo oraz tuż przed wejściem na targi. Nośniki emitowały spot mówiący o promocji podczas targów, obrandowani Kierowcy rozdawali kupony rabatowe, oraz informowali odwiedzających o stoisku Klienta. Kampania # 3 Klient wprowadził produkt na stacje STATOIL na terenie miast: Trójmiasto, Warszawa, Kraków, Poznań. Zadaniem TM było wsparcie sprzedaży na wybranych strategicznych stacjach w powyższych miastach. Nośniki parkowały tuż przed wejście na teren stacji, emitowały spot Klienta a kierowca obrandowany w strój KC24 informował Klientów STATOILa o prowadzonej promocji i zachęcał do zakupu produktu.

12 Case Study - Troll Celem kampanii było wypromowanie marki TRAND STATION wśród kobiet w wieku 15-25lat. Akcja była przeprowadzona w pasie nadmorskim: Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Puck, Chałupy, Kuźnica, Jastarnia, Jurata, Hel.

13 Case Study – PTC Heyah Celem kampanii było dotarcie z przekazem do grupy celowej która podczas wakacji przebywa w kurortach wypoczynkowych. Kampania odbywała się na terenie Trójmiasta oraz w pasie nadmorskim Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Puck, Chałupy, Kuźnica, Jastarnia, Jurata, Hel.

14 Case Study - Multimedia Celem kampanii było dotarcie do grupy celowej z komunikatem skierowanym do ściśle wybranej lokalizacji. MULTIMEDIA wystartowało z kampanią reklamującą nową usługę MULTIPAK oferowaną na ściśle określonym terenie – wybrane ulice osiedli miast Gdynia oraz Rzeszów.

15 Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy Piotr Rowicki Mobile: Info:


Pobierz ppt "TARGET MEDIA ambientowe rozwiązania dla mobilnego outdooru Prezentacja nośników oraz oferty TARGET MEDIA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google