Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Warszawa, dnia: 2010-07-01 Kompleksowa platforma reklamowa.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Warszawa, dnia: 2010-07-01 Kompleksowa platforma reklamowa."— Zapis prezentacji:

1 Warszawa, dnia: 2010-07-01 Kompleksowa platforma reklamowa

2 Agenda 2 Kompleksowość i spójność oferty, jak? Gdzie, do kogo? Platformy komunikacji krok po kroku Case Renault Kontakt

3 Platforma komunikacji aMazing 3 mailing video na żądanie Call Center magazyn telewizja interaktywna ABONENT MMP

4 4 Gdzie, zasięg: Tam gdzie dociera MMP Ponad 2000 miast i miasteczek w całym kraju Około 650 tys. gospodarstw domowych W tym około 120 tys. gospodarstw domowych z DTV Około 2 miliony osób

5 Profil abonenta, kto? 5 Źródło: badanie ad-hoc, przeprowadzone poprzez wywiady telefoniczne CATI z centralnego studia, badanie wykonała firma PBS DGA Sp. z o.o. dla Multimedia Polska.

6 6 Lifestylowy magazyn aMazing Charakter: lifestylowy Cykl wydawniczy: dwumiesięcznik Dystrybucja: zamknięta, bezpośrednio wraz z fakturami Multimedia Polska S.A. Nakład = dotarcie: ponad 300 tys Czytelnictwo: ponad 1 mln Na rynku: od września 2009 roku Źródło: badanie ad-hoc, przeprowadzone poprzez wywiady telefoniczne, badanie wykonała firma AZ Soft Kraków Razem: 85%

7 Telewizja interaktywna aMazing 7 Pierwsza w Polsce telewizja interaktywna Współdzielenie treści: tradycyjny kanał TV i VoD Pilot zastępuje SMS i telefon stacjonarny Możliwość dwustronnej komunikacji w czasie rzeczywistym Zliczenie wyników interakcji informacja na ekranie Wyniki interakcji widz interakcja widz

8 8 Telewizja interaktywna aMazing Nasze motto: Po pierwsze zaangażowanie widza Po drugie zaangażowanie widza Po trzecie i po n-te zaangażowanie widza

9 marzec 2009, pierwsze emisje testowe czerwiec 2009, emisja testowa i zwiększenie ramówki wrzesień 2009, emisja testowa, nowe programy, wprowadzenie pasma porannego grudzień 2009, koniec emisji testowej kwiecień 2010, poszerzenie pasma o nowe programy i nowy blok powtórkowy grudzień 2010, poszerzenie pasma o nowe programy emisja < 20 min dziennie emisja 40 min dziennie emisja 1:40 godz dziennie emisja 3:20 godz dziennie emisja 2:20 godz dziennie emisja 5:00 do 6:00 godz dziennie Telewizja interaktywna aMazing Złoty Laur Infotela, 2010 680 2 100 15 000 70 000 150 000 1 200 000 liczba interakcji z widzem maj -sierpień 2010, wielki konkurs na antenie aMazing emisja 3:40 godz dziennie 300 000

10 Wielki konkurs na antenie aMazing TV 10 W ciągu czterech miesięcy rozdajemy 200 tys zł rozdaliśmy już prawie 200 nagród Codziennie, za darmo nagroda - premia dla naszych widzów laureaci Biłgoraj, Chełm, Gdynia, Gorzów Wielkopolski, Iława, Inowrocław, Kalisz, Kętrzyn, Konin, Konstancin Jeziorna, Kwidzyn, Lublin, Łęczna, Łódź, Malbork, Ostróda, Ostrów Mazowiecka, Płock, Rzeszów, Strzegom, Szczecin, Świdnica Śląska, Tarnów, Tomaszów Mazowiecki, Toruń, Warszawa, Zamość, ……..

11 11 Zaufali nam

12 Wybrane programy tematyczne Gdzie mój pilot? Cykliczny magazyn filmowy poświęcony najciekawszym propozycjom filmowej biblioteki VoD w sieci Multimedia Polska. Interaktywny konkurs – dla posiadaczy DTV MMP Nagroda to darmowe wypożyczenie filmu w VoD MMP 12 Domowe kino Tutka Seryjny program dla dzieci o przygodach sympatycznego Tutka, który uwielbia oglądać bajki. W jego telewizorze mieszka VODoludek, który wie, jak dostać się do świata najciekawszych bajek, baśni i filmów dla dzieci Interaktywny konkurs – dla posiadaczy DTV MMP Nagroda to darmowe wypożyczenie filmu w VoD MMP

13 13 Wybrane programy tematyczne ABS: Cykliczny magazyn motoryzacyjny w którym prezentowane są znane marki samochodów. Samochody sportowe z potężnymi silnikami, auta terenowe i lśniące kabriolety, ogromne limuzyny - czyli samochody marzeń. Interaktywny zabawa – dla posiadaczy DTV MMP Możliwość sponsorowania nagród dla uczestników interakcji Plecak pełen wrażeń: Program podróżniczy, którego bohaterem jest Mariusz Kurc – entuzjasta zwiedzania świata za kilka groszy. W programie poznajemy świat z innej strony. W trakcie programu interaktywna zabawa przez pilota DTV

14 Gotuj z aMazing: Cykliczny program kulinarny, w którym Multimedia poleca danie dnia i odpowiada na pytanie: Co dziś ugotować na obiad? Nowatorski format integrujący treści linearne i VOD (katalog Gotuj z Multimedia) 14 zobacz więcej Wybrane programy tematyczne

15 Podróże TV Interaktywny magazyn podróżniczy, prezentujący najpiękniejsze zakątki świata i hotele, w których warto się zatrzymać. Widzowie aMazing TV mogą oglądając program zadzwonić i zamówić wymarzone wczasy. Nowatorski format integrujący treści linearne i VOD (katalog Podróże, turystyka) 15 Wybrane programy tematyczne Muzzik: Magazyn muzyczny poświęcony nowościom w muzyce popularnej, rockowej, hiphopowej i dance. Intearktywne głosowanie na prezentowane klipy.

16 Wybrane programy tematyczne 16 HiTech: Cykliczny magazyn o nowinkach technologicznych, w którym przystępnie pokazywane są nowe technologie związane z telewizją, telefonią i internetem. Wyścig z czasem: Nowatorski format realizowany we współpracy z National Geographic. Interaktywny konkurs z nagrodami dla widzów. Widz aby zwiększyć swoją szansę na wygraną może wypożyczyć i obejrzeć odcinek na VoD.

17 17 Zamów próbkę Wybierz rodzaj dane adresowe Reklama interaktywna

18 Mailing 18 Film sponsorowany przez Renault Nadruk na kopertach z fakturami, około 600 tys. abonentów: TV analogowa posiadacze DTV Zaproszenie, bilet do kina, około 100 tys. abonentów: posiadacze DTV

19 19 Film sponsorowany przez Renault: Katalog Renault poleca: film: 88 minut za darmo bez limitu wypożyczeń dostępny miesiąc Pierwsza reklama na VoD

20 Połączenie reklamy VoD + mailing 20 Jak to działa i dlaczego jest skuteczne : Zwiększenie liczby kontaktów z reklamą/marką sponsora poprzez: - zaplanowaną sekwencję zdarzeń (najpierw koperta, później VoD) - funkcjonalność VoD i sekwencję prowadzącą do wypożyczenia filmu Liczba kontaktów: 1 kontakt – koperta 2 kontakt – katalog VoD 3 kontakt – info o filmie 4 kontakt – zapowiedź filmu (spot 15s przed i po zwiastunie) 5 kontakt – wypożyczenie filmu i start filmu (spot 30s przed filmem) 6 kontakt - wypożyczenie filmu i koniec filmu (spot 30s po filmie) 7 kontakt – obejrzenie prezentacji wybranego modelu auta łącznie jedna osoba ma możliwość zetknięcia się z reklamą 7 razy

21 Case Renault (VoD + mailing) 21 Podsumowanie akcji : liczba kontaktów koperta1 200 000 zaproszenie200 000 88 minut200 052 filmy reklamowe Renault14 481 Razem liczba kontaktów1 614 533

22 22 30 spot z OSD np. w TVN (aplikacja nakładana na ok. 25 – wejście i zejście w trakcie spotu) koniec programu – blok reklamowy w wybranej stacji w kablu MMP np. TVN Turbo) Interaktywna reklama - Przejście do VoD Zobacz więcej wciśnij Dłuższa prezentacja oferty – po wciśnięciu zielonej kropki na pilocie DTV następuje przeniesienie do konkretnego filmu/katalogu Renault poleca Zliczenie interakcjiRaport wypożyczeń

23 23 Zliczenie interakcji 30 spot z OSD np. w TVN (aplikacja nakładana na ok. 25 – wejście i zejście w trakcie spotu) koniec programu – blok reklamowy w wybranej stacji w kablu MMP np. TVN Turbo) indywidualny komunikat wyświetlany interaktorowi (po wyświetleniu widz ma możliwość powrotu na oglądany kanał - BACK) Interaktywna reklama Scenariusz prowadzący do zamówienia oraz przekazania kontaktu Pobierz gadżety od Renault Jazda testowa Katalog Nie interesuje mnie ta oferta Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Właśnie zamówiłeś jazdę testową. W ciągu 24h skontaktuje się z Tobą nasz konsultant, aby umówić Cię na jazdę próbną…

24 Platforma komunikacji aMazing 24 mailing video na żądanie Call Center magazyn telewizja interaktywna ABONENT MMP

25 Pytania? 25 Natalia Pytlińska Specjalista ds. T-commerce kom. 661606026 N.Pytlinska@multimedia.pl


Pobierz ppt "Warszawa, dnia: 2010-07-01 Kompleksowa platforma reklamowa."

Podobne prezentacje


Reklamy Google