Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wspólna stacja I i II linii 600 m Komora do zawracania (na obu końcach odcinka) Łącznik I i II linii Węzeł Przesiadkowy Stadion 6,5 km długości 7 stacji.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wspólna stacja I i II linii 600 m Komora do zawracania (na obu końcach odcinka) Łącznik I i II linii Węzeł Przesiadkowy Stadion 6,5 km długości 7 stacji."— Zapis prezentacji:

1

2 Wspólna stacja I i II linii 600 m Komora do zawracania (na obu końcach odcinka) Łącznik I i II linii Węzeł Przesiadkowy Stadion 6,5 km długości 7 stacji Łącznik I i II linii

3 Odcinek Zadanie I I L I N I A M E T R A Centralny Projekty budowlane3598 Decyzja o pozwoleniu na budowę30 Projekty wykonawcze – stacje metra6377 Projekty wykonawcze - wentylatornie1477 Projekty wykonawcze - tunele413 Projekty wykonawcze - systemy całoliniowe1554 Projekty wykonawcze - czasowa organizacja ruchu413 PRACE PROJEKTOWE

4 Przed przystąpieniem do właściwych robót budowlanych wykonywanych odkrywkowo obiektów metra, tj.: stacji, wentylatorni, komór rozjazdowych, komór torów odstawczych, wykonano tymczasowe lub docelowe przekładki istniejących sieci i podziemnych o długości: - sieci elektryczne - ok mb - sieci elektryczne - ok mb - sieci kanalizacyjne - ok mb (w tym tylko dla stacji C9 – 1,2 km z czego 400m o średnicy powyżej 1m) - sieci kanalizacyjne - ok mb (w tym tylko dla stacji C9 – 1,2 km z czego 400m o średnicy powyżej 1m) - sieci wodociągowe - ok mb - sieci wodociągowe - ok mb - sieci ciepłownicze - ok mb - sieci ciepłownicze - ok mb - sieci gazowe - ok mb - sieci gazowe - ok mb - sieci teletechniczne - ok mb (tylko dla stacji C9) - sieci teletechniczne - ok mb (tylko dla stacji C9) Powody uciążliwości kolizji i przekładek: - długotrwałe uzgodnienia z gestorami - duże zakresy przebudowy wymagające np. uzyskiwania dodatkowych decyzji LICP, UŚ -duża ilość instalacji do przełożenia (nawet kilkadziesiąt km sieci dla jednej stacji), -występowanie kolizji wtórnych - nie zinwentaryzowane instalacje podziemne Przebudowa kanału o wym.: 2,4x1,6m na długości ok. 50m

5 TBM Maria TBM Anna

6 TBM Elisabetta TBM Krystyna

7

8

9

10 JET GROUTING osuszenie i oczyszczenie: poziom -3 naprawy tunelu Wisłostrady, wykonanie łącznika.

11

12 I Etap realizacji odcinka zachodniego i wschodniego-północnego: W wyniku konkursu dokonano wyboru wykonawców projektów budowlanych dla I etapu przedłużenia II linii metra obejmujących swoim zakresem: Odcinek zachodni – I etap: - 3 stacje (nazwy robocze: C6 - Księcia Janusza, C7 - Moczydło, C8 – Wolska) - 3,44 km długości - tory odstawcze wraz z komorą do zawracania pociągów za stacją C6 Odcinek wschodni-północny – I etap: - 3 stacje (nazwy robocze: C16 - Szwedzka, C17 – Targówek, C18 – Trocka) - 3,14 km długości - tory odstawcze wraz z komorą do zawracania pociągów za stacją C18 Oddzielne kontrakty dla obydwu odcinków – 2 projektantów Planowany termin zakończenia projektowania – 2014 r.

13 Etapy realizacji II linii metra Etap Liczb a stacji odcin ka Dług ość odcin ka Łącz na liczb a stacji na linii Łącz na dług ość linii Odc. centralny 76,5 7 I ETAP (odcinki zach. i wsch.-pn.) 6(3+3)6(3+3) 6,5 (3,4+3, 1) 13 II ETAP (odcinki zach. i wsch.-pn.) 8(5+3)8(5+3) 9,8 (5,9+3, 9) 2122, 8 I Etap II Etap

14


Pobierz ppt "Wspólna stacja I i II linii 600 m Komora do zawracania (na obu końcach odcinka) Łącznik I i II linii Węzeł Przesiadkowy Stadion 6,5 km długości 7 stacji."

Podobne prezentacje


Reklamy Google