Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Składniki i struktura systemu SimTel CTI / CallCenter Cele szkolenia: Przedstawienie zarysu funckjonalności systemu SimTel Call Center Wskazanie różnic.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Składniki i struktura systemu SimTel CTI / CallCenter Cele szkolenia: Przedstawienie zarysu funckjonalności systemu SimTel Call Center Wskazanie różnic."— Zapis prezentacji:

1 Składniki i struktura systemu SimTel CTI / CallCenter Cele szkolenia: Przedstawienie zarysu funckjonalności systemu SimTel Call Center Wskazanie różnic między instalacją CTI a instalacją Call Center Szacowany czas: 30 min. 1 SimTel Szkolenia

2 Główne składniki systemu SimTel Szkolenia 2

3 Instalacja CTI / CallCenter Podstawowa instalacja Instalacja CallCenter SimTel Szkolenia 3

4 Zwykła instalacja CTI Przede wszystkim przeznaczona do wspomożenia pracy biurowej Udostępnia użytkownikom możliwość kierowania połączeń, tworzenia konsultacji, konferencji Udostępnia książkę telefoniczną i rejestr połączeń Nie wspiera zaawansowanej logiki kierowania połączeń SimTel Szkolenia 4

5 CallCenter – wartość dodana Funkcje ACD w centrali Tworzenie list dystrybucyjnych Obsługa kolejki Status dostępny / niedostępny Grupy rozłączne (agent jest przypisany tylko do jednej grupy) Ograniczona ilość grup ACD SimCallCenter Priorytety Możliwość tworzenia różnych scenariuszy kierowania połączeń Możliwość przypisania agenta do wielu grup Nieograniczona sprzętowo możliwość tworzenia grup CallCenter SimTel Szkolenia 5

6 CallCenter – wartość dodana ACD SimTel Szkolenia 6 Infolinia – j.polski Infolinia – j.angielski Infolinia – j.polski Infolinia – j.angielski Infolinia – odzież Infolinia – obuwie Infolinia – galanteria Grupy CallCenter

7 CallCenter – wartość dodana ACD SimTel Szkolenia 7 Infolinia – j.polski Infolinia – j.angielski Infolinia – j.polski Infolinia – j.angielski Infolinia – odzież Infolinia – obuwie Infolinia – galanteria Grupy CallCenter Infolinia – trudni klienci

8 Priorytety Kaskadowe działanie priorytetów SimTel Szkolenia 8 Wartości progowe: -Przekroczony czas oczekiwania -Przekroczona długość kolejki VIP

9 Priorytety Kaskadowe działanie priorytetów SimTel Szkolenia 9 Wartości progowe: -Przekroczony czas oczekiwania -Przekroczona długość kolejki 1 2 3 VIP 4 6 5 4

10 Kierowanie na podstawie bazy danych SimTel Szkolenia 10 0583400603 CTI / SimCore2 Baza danych 0583400603 Marek Konitz Ostatnio rozmawiał: Agent 1 Funkcjonalności: -History Based Routing -VIP -Wyświetlenie dotychczasowej historii kontaktów z osobą dzwoniącą Marek Konitz Ostatnia sprawa: Jakiś bardzo ważny problem

11 Interfejsy zewnętrzne Shell Execute (simphone) Dll-ka lub Connector Java Wywołanie www SimTel Szkolenia 11 Aplikacja.exe 00609690917 Zewnętrzna aplikacja Zewnętrzna aplikacja - zadzwoń Simphone.exe 00583400600 Zewnętrzna aplikacja DLL PBX CTI Zewnętrzna aplikacja SimCore http://simcore:8080?makecall&00583400600


Pobierz ppt "Składniki i struktura systemu SimTel CTI / CallCenter Cele szkolenia: Przedstawienie zarysu funckjonalności systemu SimTel Call Center Wskazanie różnic."

Podobne prezentacje


Reklamy Google