Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Internetowe Targi Urody – edycja jesień 2009. Idea Internetowych Targów Urody Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Urody -Wizualizacja.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Internetowe Targi Urody – edycja jesień 2009. Idea Internetowych Targów Urody Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Urody -Wizualizacja."— Zapis prezentacji:

1 Internetowe Targi Urody – edycja jesień 2009

2 Idea Internetowych Targów Urody Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Urody -Wizualizacja Stoiska Klienta oraz przykładowego artykułu Klienta -Proponowana kampania promocyjna -Wizualizacja świadczeń Partnera Branżowego -Proponowana kampania promocyjna -Wizualizacja świadczeń Sponsora Głównego -Proponowana kampania promocyjna Terminy realizacji Agenda

3 Czy Internet w Polsce sprzedaje? wiek do 24 lat25-34 lataponad 35 lat **źródło: raport Gemiusa, listopad-grudzień Internet to najlepsze źródło wiedzy o produkcie – 4 z 5* internautów podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem informacji z sieci. *źródło: Starcom Media Vest, 2008 Które źródło informacji o produkcie jest dla Ciebie najbardziej wiarygodne? (dane w %)**

4 Internet kocha kobiety... z wzajemnością Kobiety stanowią ponad 50% wszystkich internautów w Polsce ! ponad 8 mln RU* ! Spędzają prawie 42 godziny miesięcznie* w sieci ! *źródło: Megapanel PBI/Gemius-dane za kwiecień 2009

5 Internetowe Targi Urody - założenia Internetowe Targi Urody to niepowtarzalna okazja do promocji Twojej firmy/produktu i dotarcie do grupy docelowej KOBIETA! Jak to działa? To specjalnie przygotowana platforma w Internecie pod adresem do której mają dostęp internauci z całego świata. Korzystanie z niej jest bardzo proste i bezpłatne. Czas trwania internetowych targów: 1-18 październik 2009 (po tym czasie na stronie pojawi się informacja o zakończeniu I edycji, ale stoiska Klientów nadal będą widoczne) Platforma podzielona jest na: - Stronę główną - Pokoje branżowe (Twarz, Ciało, Dłonie i stopy, Włosy, Harmonia duszy i ciała, Piękna mama) - Stoiska wystawców

6 Prestiż kobiecego piękna w Internecie - Unikalna możliwość zaistnienia w I edycji Internetowych Targów Urody - nowatorski i bardzo prestiżowy sposób prezentacji produktów w Internecie - Obecność Klienta w 3 Pokojach Branżowych i dowolnej liczbie podkategorii ( Pokój Branżowy: Ciało, Podkategorie: żele pod prysznic, mydła, szampony itp) - Skuteczna forma dotarcia do określonej grupy docelowej – KOBIETY zainteresowane szeroko pojętą pielęgnacją ciała - Blisko 3 tygodnie promocji obejmujące działania zarówno na samej platformie targowej, na Kobiecych witrynach Glossy Media, a także na innych serwisach dopasowanych do produktów Klienta - Szeroka promocja wydarzenia obejmująca m.in. media Agory oraz inne, gwarantuje dużą odwiedzalność platformy - min UU - Twoje Stoisko będzie widoczne także po zakończeniu Targów w domenie do czasu następnej edycji Targówwww.targiurody.pl - Możliwe wsparcie kreatywne oraz graficzne podczas tworzenia reklamy - Atrakcyjne warunki cenowe - Pełna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa – na życzenie Klienta wysyłany jest raport końcowy podsumowujący kampanię

7 Promocja wydarzenia w mediach PATRONI MEDIALNI:

8 W jakim pokoju branżowym chcesz mieć swoje stoisko? Twarz kosmetyka pielęgnacyjna kosmetyka kolorowa Ciało higiena pielęgnacja depilacja zapachy suplementy diety Włosy kosmetyki do pielęgnacji włosów kosmetyki do stylizacji ozdoby farmaceutyki salony fryzjerskie Dłonie i stopy akcesoria gabinety kosmetyczne kosmetyki pielęgnacyjne kosmetyki kolorowe Harmonia duszy i ciała solaria spa basen fitness siłownie gabinety odnowy biologicznej masaż medycyna estetyczna Piękna mama kosmetyki do ciała kosmetyki do pielęgnacji biustu farmaceutyki / preparaty witaminowe bielizna kosmetyki dla mamy karmiącej gabinety kosmetyczne i spa fitness i terapia akcesoria Każdy wystawca w ramach ceny stoiska może być widoczny w trzech pokojach branżowych i dowolnej liczbie podkategorii!!

9 Prezentacja firmy Opis działalności firmy – przestrzeń promocyjna Wizytówka firmy: dane adresowe, logo, strona internetowa, by łatwo było do Ciebie trafić Artykuły sponsorowane: Informacje o firmie, produktach, wartościach firmy itp., możliwa galeria zdjęć (patrz kolejny slajd) Materiał wideo: Możliwość zaprezentowania materiału wideo o firmie (max. 3 min.) Projekt pokazuje jedynie wszystkie obecne na stronie elementy, nie jest to projekt graficzny Patroni medialni (ustalenia w toku) Jak będzie wyglądało Twoje stoisko? Koszt stoiska – zł RC Koszt stoiska z uwzględnieniem 50% rabatu dla Klienta – zł netto

10 Jak będzie wyglądał artykuł o Twojej firmie? Wizytówka firmy: dane adresowe, logo, strona internetowa, by łatwo było Cię odnaleźć Artykuł sponsorowany: W zależności od Twoich preferencji może dotyczyć dowolnego tematu związanego z Twoją firmą Materiał wideo: (max. 3 min.) pokaz w nim zastosowanie nowego produktu, opisz zabieg lub po prostu zamieść filmik reklamowy Galeria zdjęć: Możliwość zamieszczenia dowolnej liczby zdjęć w artykule (lub max.5 w prawej szpalcie) Patroni medialni (ustalenia w toku)

11 Jak możemy zwiększyć ruch na Twoim stoisku? Do stoiska dobudujemy kampanię reklamową dopasowaną do Twoich potrzeb: Wariant I: odsłon billboarda w pakiecie Kobieta i Uroda Wycena pakietu: zł RC (CPM 40 zł RC) Koszt Klienta z uwzględnieniem 50% rabatu: zł netto Wariant II: odsłon billboarda na pakiecie Kobieta i Uroda Wycena pakietu: zł RC (CPM 40 zł RC) Koszt Klienta z uwzględnieniem 50% rabatu: zł netto Wariant III: odsłon billboarda na pakiecie Kobieta i Uroda Koszt pakietu: zł RC (CPM 36 zł RC) Koszt Klienta z uwzględnieniem 50% rabatu: zł netto Pakiet Kobieta i Uroda zawiera witryny: papilot.pl, styl.fm, snobka.pl, gazeta.pl-zdrowie, gazeta.pl-kobieta, kafeteria.pl, female.pl, cogdziezaile.pl, stylistka.pl, kosmetykopedia.pl Statystyki: RU/mies: PV/mies:

12 Możesz również zostać Partnerem Branżowym konkretnej kategorii… Alfabetyczna lista wystawców prowadzi do stoisk wystawców lub do strony Klienta Nazwa pokoju branżowego Reklama Partnera Branżowego - billboard - śródtekst -long button 300x45 – 1 szt. Stała obecność form reklamowych podczas Targów Patroni medialni (ustalenia w toku)

13 1. Wariant I lub Wariant II wariant I 500 tys. odsłon double billboarda na pakiecie Kobieta i Uroda Statystyki miesięczne pakietu : RU ; PV Wycena pakietu: zł RC (CPM 48 zł RC) wariant II 1 mln odsłon double billboarda na wszystkich witrynach Glossy Media Statystyki miesięczne: RU ; PV Wycena pakietu: zł RC (CPM 29 zł RC) 2. AdTaily: emisja stała boxa 125x125 przez 5 dni na 10 blogach koszt: zł RC KOSZT CAŁKOWITY: Strona Główna platformy (+sponsoring Pokoju Branżowego)+Wariant I + AdTaily – zł RC Koszt z uwzględnieniem 50% rabatu klienta: zł netto Strona Główna platformy (+sponsoring Pokoju Branżowego)+ Wariant II + AdTaily – zł RC Koszt z uwzględnieniem 50% rabatu klienta: zł netto Twoją obecność na platformie wspieramy kampanią: Sugerowana promocja -

14 … lub Sponsorem Głównym Internetowych Targów Urody Reklama Sponsora Głównego: - logotyp - billboard 750x100 - śródtekst 300x250 (stała obecność wszystkich form podczas targów) Patroni medialni (ustalenia w toku) Lista wystawców (prowadzi do stoisk wystawców lub strony Klienta) Lista Pokoi Branżowych Wyszukiwanie firm po branżach – lista prowadząca do indeksu stoisk firmowych danej branży

15 Twoją obecność na platformie wspieramy kampanią: 1. Kampania odsłonowa - wariant I lub wariant II wariant I 1,5 mln odsłon double billboarda w pakiecie Kobieta i Uroda Statystyki miesięczne pakietu - RU: ; PV: Wycena pakietu: zł RC (CPM 48 zł RC) wariant II 3 mln odsłon double billboarda na wszystkich witrynach Glossy Media Statystyki miesięczne - RU: ; PV: Wycena pakietu: zł RC (CPM 26 zł RC) 2. screening na HP gazeta.pl-kobieta Statystyki tygodniowe HP Gazeta.pl-kobieta: UU: , PV: forma: screening (double billboard+tapeta) Liczba odsłon reklamy: (tydzień) Wycena: zł RC ( CPM 210 zł RC) 3. kampania na blogach AdTaily: Emisja stała box 125x125 przez 7 dni na 20 blogach Wycena: zł RC KOSZT CAŁKOWITY: Strona Główna platformy + Wariant I + scereening Gazeta.pl/kobieta+ AdTaily – zł RC Koszt z uwzględnieniem 50% rabatu dla Klienta – zł netto Strona Główna platformy + Wariant II + scereening Gazeta.pl/kobieta+ AdTaily – zł RC Koszt z uwzględnieniem 50% rabatu Klienta – zł netto Sugerowana promocja -

16 Terminy Zlecenia: do 9 września 2009r. Materiały: (artykuły sponsorowane, opis firmy, materiał wideo, dane do wizytówki): do 15 września 2009r. Akceptacja gotowych stoisk: do 23 września 2009r. Wybór pokoju branżowego następuje wedle branży, którą reprezentuje klient. Klient otrzymuje dostęp do specjalnego konta targowego, poprzez które jest w stanie modyfikować stoisko targowe oraz zamieszczone artykuły.

17 Zapraszamy do współpracy Glossy Media tel


Pobierz ppt "Internetowe Targi Urody – edycja jesień 2009. Idea Internetowych Targów Urody Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Urody -Wizualizacja."

Podobne prezentacje


Reklamy Google