Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

TeleMobile case study. © 2007 TeleMobile.pl – All rights reserved. Prepared by Marek Łangowski Direct contact : Phone : +48 604 77 88 36

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "TeleMobile case study. © 2007 TeleMobile.pl – All rights reserved. Prepared by Marek Łangowski Direct contact : Phone : +48 604 77 88 36"— Zapis prezentacji:

1 TeleMobile case study. © 2007 TeleMobile.pl – All rights reserved. Prepared by Marek Łangowski Direct contact : Phone : Internet : Jak zaplanować rozwój firmy?

2 © 2007 TeleMobile.pl – All rights reserved. Profil działalności : – Diagnostyka, Testy oraz Serwis systemów stacji bazowych trzech głównych producentów : NOKIA, Ericsson, SIEMENS, – Badania i Rozwój : nowe projekty i rozwiązania mikrofalowe, – Doradztwo : Planowanie, Optymalizacja, Pomiary i Testy jakościowe sieci radiowych systemów telefonii komórkowych GSM/EDGE/UMTS, TeleMobile

3 © 2007 TeleMobile.pl – All rights reserved. Klienci : Operatorzy systemów telefonii komórkowych GSM/UMTS, Producenci systemów telefonii komórkowych (tj.: NOKIA,Ericsson,SIEMENS etc.), Firmy R&D oraz Centra rozwojowe ww producentów (tj.: Kathrein, Filtronic, Flextronics, Andrew, Philips, Powerwave etc.) Pracownicy : – Zespół Techniczny tworzą inżynierowie z wyższym wykształceniem w kierunkach : Inżynieria mikrofalowa i antenowa Systemy Radiokomunikacji Ruchomej Teleinformatyka Informatyka, – Zespół Sprzedaży i Marketingu tworzą osoby z wyższym wykształceniem technicznym oraz marketingu i zarządzania. TeleMobile

4 © 2007 TeleMobile.pl – All rights reserved. Na początku jest zawsze POMYSŁ – Geneza narodzin POMYSŁU, – Źródła POMYSŁÓW, – POMYSŁ a samorozwój, – POMYSŁ a motywacja i wykształcenie, Od pomysłu do realizacji.

5 © 2007 TeleMobile.pl – All rights reserved. POMYSŁ a realne możliwości jego realizacji – uwarunkowania prawne, – szacowanie kosztów, Wejście na rynek – badanie rynku, – wybór produktu/usługi, – przypadek TeleMobile

6 © 2007 TeleMobile.pl – All rights reserved. Nasz PAN - czyli Klient – pierwszy klient, – jakość gwarantem sukcesu, Ciągła weryfikacja planów – zmieniajace się warunki, – wyjścia awaryje, – ewolucja planów, Podsumowanie

7 © 2007 TeleMobile.pl – All rights reserved. Dziękuję za uwagę. Marek ŁANGOWSKI Dyrektor Zarządzający Grupy TeleMobile.pl TeleMobile.pl Group : Hutnicza GDYNIA POLAND Tel. : Fax : Internet :


Pobierz ppt "TeleMobile case study. © 2007 TeleMobile.pl – All rights reserved. Prepared by Marek Łangowski Direct contact : Phone : +48 604 77 88 36"

Podobne prezentacje


Reklamy Google