Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)"— Zapis prezentacji:

1

2 ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW

3 KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)

4 INTERNAUTKI - AKTYWNE ZAWODOWO, ZAMOŻNE, MIESZKAJĄCE W MIASTACH Udział wybranej kategorii

5

6 PAKIETY REKLAMOWE

7 *Megapanel PBI/Gemius – dane za maj 2009 RU PV AI kobieta 113,27 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: nowoczesne kobiety 20+, poszukujące inspiracji do własnego stylu życia i podążające za trendami. Witryny: bioderka.pl, egoisci.pl, female.pl, fotka.pl, gazeta.pl-kobieta, groszki.pl, kaprysy.pl, kotek.pl, lansik.pl, lula.pl, luxlux.pl, plotek.pl, pudelek.pl, samosia.pl, snobka.pl, styl.fm, papilot.pl

8 *Megapanel PBI/Gemius – dane za maj 2009 RU PV AI kobieta 128,19 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie matki i kobiety, które dopiero nimi będą. Witryny: czasdzieci.pl, miastodzieci.pl, parenting.pl, mamanazakupach.pl, wychowanieprzedszkolne.pl, smyki.pl, osesek.pl, smykowo.pl, niania.pl, edziecko.pl, baby-shower.pl, forumpediatryczne.pl, benc.pl, wolnasobota.pl, ebrzuszek.pl

9 *Megapanel PBI/Gemius – dane za maj 2009 RU PV AI kobieta 140,58 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: aktywne kobiety, które pragnąc znaleźć własny styl podążają za modą. Witryny: Gazeta.pl-avanti, bioderka.pl, cogdziezaile.pl. Gazeta.pl-moda, lula.pl, snobka.pl, styl.fm, szafa.pl, papilot.pl, szafiarki.pl

10 *Megapanel PBI/Gemius – dane za maj 2009 RU PV AI kobieta 133,39 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: kobiety poszukujące nowych smaków. Witryny: ugotuj.to, gwiazdywkuchni.pl, o2.pl-kuchnia, magazyndomowy.pl, nawielkanoc.com

11 *Megapanel PBI/Gemius – dane za maj 2009 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Witryny wchodzące w skład pakietu "Kobieta i Zdrowie" zawierają cenne informacje o zdrowiu, dobrej kondycji, samopoczuciu, dietach. Witryny: biomedical.pl, vitalia.pl, gazeta.pl-zdrowie, forumpediatryczne.pl, forumginekologiczne.pl, papilot.pl, forumdermatologiczne.pl, fitnessonline.pl, magazyndomowy.pl RU PV AI kobieta 130,23

12 Każda kobieta chce być piękna i wskazówki jak to osiągnąć znajdzie na naszych witrynach. Witryny: cogdziezaile.pl, female.pl, gazeta.pl-kobieta, gazeta.pl-zdrowie, kafeteria.pl, snobka.pl, styl.fm, papilot.pl, stylistka.pl, kosemtykopedia.pl *Megapanel PBI/Gemius – dane za maj 2009 RU PV AI kobieta 128,67 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*:

13 *Megapanel PBI/Gemius – dane za maj 2009 RU PV AI kobieta 104,43 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie zakupoholiczki, czyli kobiety kochające spędzać godziny w centrach handlowych, jak również te, które poszukują czegoś dla siebie w sieci, a przed zakupem porównują ceny w sklepach. Witryny: cogdziezaile.pl, groszki.pl, alejka.pl kupujemy.pl, nokaut.pl, okazje.info.pl, skapiec.pl, promoceny.pl

14 Grupa docelowa: wszystkie kobiety, które aktywnie spędzają wolny czas. Witryny: kafeteria.pl, cafe.pl, cjg.pl, domosfera.pl, nakanapie.pl, photoblog.pl, wolnasobota.pl, e-podroznik.pl, magazyndomowy.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU PV AI kobieta 117,95 *Megapanel PBI/Gemius – dane za maj 2009

15 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie nastolatki i młode kobiety. Witryny: e-nastolatki.pl, kotek.pl, sciaga.pl, fotka.pl, papilot.pl, maximus.pl RU PV AI kobieta 113,46

16 KOBIETA ŁĄCZY!

17 Zapraszamy do współpracy Account Manager Patrycja Kościołowska Tel Kom Mail:


Pobierz ppt "ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)"

Podobne prezentacje


Reklamy Google