Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SimTel S.A. Rozwiązania IP do transmisji głosu Serwery IP HiPath 3000 SimTel S.A.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SimTel S.A. Rozwiązania IP do transmisji głosu Serwery IP HiPath 3000 SimTel S.A."— Zapis prezentacji:

1 SimTel S.A. Rozwiązania IP do transmisji głosu Serwery IP HiPath 3000 SimTel S.A.

2 O SimTel S.A. Firma SimTel została założona w 1992 roku. Głównym profilem naszej działalności jest projektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie oraz serwis cyfrowych systemów teleinformatycznych Od 1994 ściśle współpracujemy z firmą Siemens, oferując jej urządzenia, aplikacje i rozwiązania. Równocześnie realizujemy na zlecenie firmy Siemens zadania polegające na integracji zewnętrznych aplikacji z serwerami telekomunikacyjnymi Hicom/HiPath W 1999 roku podpisaliśmy umowę, dzięki której zostaliśmy Master Partnerem firmy Siemens w zakresie dystrybucji, poprzez własną sieć firm partnerskich na terenie całej Polski, systemów HiPath. Oczywiście poza kanałem dystrybucyjnym zajmujemy się również sprzedażą bezpośrednią do klientów końcowych. Obecnie posiadamy statusy Dystrybutora i Platinum Partnera firmy Siemens Nasza firma w ramach wymiany kapitałowej związana jest partnersko z Firmą VERBICOM co znacznie poszerza nasze pole działania i daje możliwość świadczenia usług na terenie całego kraju. Ponadto dzięki sieci Partnerów możemy oferować usługi w dowolnym miejscu W bieżącym roku przekształciliśmy się w Spółkę Akcyjną co znacznie podniosło naszą skuteczność działania Integralna częścią naszej oferty są własne aplikacje końcowe (CallCenter / IVR / CTI / Faxserver) zintegrowane oferowanymi systemami telekomunikacyjnymi Istotnym elementem działania firmy SimTel S.A. jest solidność i terminowość oraz jakość świadczonych usług. Możliwe jest to dzięki dobremu i sprawdzonemu zespołowi ludzkiemu który ciągłe doskonali swoje kwalifikacje.

3 SimTel S.A. SimTel S.A. kompletny integrator Sprawdzone i niezawodne systemy telekomunikacyjne Siemens Własne centrum tworzenia i wdrażania aplikacji teleinformatycznych Sprawdzone zaplecze serwisowe z jednym numerem telefonu 24h/7 dni Razem 40 doświadczonych pracowników z dużym potencjałem i doświadczeniem Własne aplikacje dostosowane do potrzeb klienta – uszyte na miarę Kompleksowe rozwiania zapewniające konwergencję usług telekomunikacyjnych oraz kompletną integracje z systemami informatycznymi

4 SimTel S.A. SimTel S.A. Główne produkty Serwery teleinformatyczne z serii HiPath 1000, 2000, 3000 i 4000 i 5000 Projektowanie, tworzenie i sprzedaż aplikacji CallCenter / IVR / CTI / Faxserver, Tworzenie oprogramowania dla potrzeb Centrów Powiadamiania Ratunkowego i Centrów Zarządzania Kryzysowego. Serwery Stratus® ftServer gwarantujące dostępność na poziomie 99,999% a nawet większą oraz pamięci masowe EasyStor family TAS serwery alarmowe i konferencyjne

5 SimTel S.A. Sieciowanie – CorNet IP, Q.SIG i SIPQ Wspólne Systemy ZarządzaniaWsparcie i Usługi Serwisowe HiPath Systemy komunika- cji IP HiPath 8000 HiPath 5000 HiPath 4000 HiPath 3000 HiPath 2000 Aparaty Aplikacje Zunifikowana Komunikacja Contact Center Usługi Katalogowe Rozwiązania Branżowe Inne aplikacje Inna BramaRG 8700HiPath 4000HiPath 3000HiPath 2000 Bramy Medialne Rozwiązania HiPath Aplikacje, Systemy komunikacji IP i Aparaty

6 SimTel S.A. HiPath33x035x03800 ISDN – kanały B Abonenci TDM Abonenci IP Abonenci DECT Stacje bazowe DECT3764 HiPath Przegląd systemu

7 SimTel S.A. Jednostka podstawowa standardowa wisząca: 2 S0/8 UP0/E / 4 a/b z PSU lub USV 7 slotów rozbudowy (6-16portowych i 1-24portowy) max. 60 linii miejskich (analogowych / kanałów B ISDN; mieszanych) max. ilość abonentów systemu 156 / 196 użytkowników IP 32 abonentów systemu DECT / 7 stacji bazowych V.24-interfejs do aplikacji systemowych (Caracass, CTI, VMS) HiPath HG 1500 – 4 karty / interfejsy integracji z siecią LAN IP trunking (sieciowanie po IP) interfejs zarządzania SNMP (Lan Interface Module) HiPath przykład

8 SimTel S.A. Jednostka podstawowa - budowa 19 ( 21 slotów) (max. 2 skrzynie rozbudowy) max. 250 linii miejskich (analogowych/ kanałów B ISDN; mieszanych) max. Liczba abonentów systemu 384 ( do1000 w sieci) 500 abonentów IP 250 abonentów systemu DECT / 64 stacje bazowe V.24-interfejs do aplikacji systemowych (Caracass, CTI, VMS) 8 kart HiPath HG 1500 – po 2 interfejsy integracji z siecią LAN IP trunking (sieciowanie po IP) interfejs zarządzania SNMP (LIMS) zasilanie awaryjne USV HiPath przykład

9 SimTel S.A. HiPath 3000 wersja 7 Zintegrowane karty LIM w standardzie z systemami H33xx/H35xx Implementacja protokołu SIP do sieciowania i współpracy z obcymi urządzeniami VoIP Podłączenie do kilku operatorów SIP Aparaty 410 S i 420 S z protokołem SIP Wprowadzenie nowej rodziny aparatów openStage Rozwiązania WLAN - aparat bezprzewodowy WLAN optiPoint WL2 Konferencja realizowana za pomocą grupy MULAP – sygnalizowana w grupie za pomocą pulsującej diody Automatyczne przechodzenie systemu w stan pracy dzień / noc

10 SimTel S.A. HiPath 3000 wersja 7 Funkcja dyskretnego podsłuchu i zapowiedzi Nagrywanie rozmów za pomocą funkcji Live Call Recording na Xpressions Compact ComScendo on a Button Suite – XML Phone Services Przypisanie pod przyciskiem telefonicznym funkcji: odpytywania książki telefonicznej, przeglądania wizytówek Corporate Directory, wysyłania a, otwierania aplikacji np. Netmeeting – funkcje EasyLookup, EasySee, EasyMail EasyShare Polskie czcionki na wyświetlaczach aparatów optiPoint Desk sharing

11 SimTel S.A. optiPoint 500 openStage optiPoint 4x0 openStageMobile Clients / Phones Portale TDM IP WLAN HiPath 3000 – Urządzenia końcowe

12 SimTel S.A. op - entry - basic - economy - standard - advance optiPoint telefony cyfrowe TDM

13 SimTel S.A. optiPoint 500 – adaptery Analog adapter Phone adapter ISDN adapter Acustic adapter Recorder adapter Key module Signature module

14 SimTel S.A. optiPoint 420- rodzina telefonów IP economy plus standard advance optiPoint Application module economy optiPoint slk module

15 SimTel S.A. optiPoint 420 S technologia SLK (self labeling key) doskonałe rozwiązanie dla każdego dynamicznego/mobilnego abonenta nowa technologia samoopisujących się przycisków - idealny aparat dla środowisk Desk Sharing - abonent może zalogować się na dowolnym urządzeniu uzyskując swoje osobiste funcje Stosowany w celu ograniczenia kosztów obsługi Idealny aparat reprezentacyjny dla wyższego managementu

16 SimTel S.A. optiPoint 410 / adaptery key module 16 (z shift 30) dodatkowych klawiszy programowalnych funkcyjnych/imiennych busy lamp field 90 dodatkowych klawiszy programowalnych signature module czytnik kart chip'owych (+ zapis) acoustic adapter dołączenie dla zewnęrznego głośnika box/micro, słuchawki (przewodowej lub bezprzewodowej), recorder adapter styk do nagrywania i słuchawki nagłownej

17 SimTel S.A. Application Module osobista książka telefoniczna (do 1000 wpisów) kolorowy wyświetlacz dotykowy (320x240 pixeli) zintegrowana klawiatura (QWERTZ i QWERTY) interfejs LDAP access WAP Browser interfejs Java wybieranie głosowe Directory list, viewer, Editor regulacje kontrastu, jsności, nasycenia barw Screensaver, dimmer function Export / Import danych z PC / PDA do integracji z optiPoint 410/420 standard, advance

18 SimTel S.A. Aparaty openStage Nowoczesne wzornictwo Prosty w obłudzie interfejs użytkownika Możliwość personalizacji urządzenia Współpraca z aplikacjami zewnętrznymi

19 SimTel S.A. optiClient Attendant HiPath 3000 IP HiPath 3000 Awizo komputerowo – telefoniczne TDM / IP Do 3 przystawek BLF po 140 numerów, 16 znaków na numer lub 240 numerów po 6 znaków na numer Centralne awizo w sieci central, do 6 sztuk w systemie PSTN optiPoint 500 HiPath optiClient Attendant USB optiClient Attendant

20 SimTel S.A. HiPath Cordless EM – telefonia bezprzewodowa 16 BS TM RoamingHandover 16 BS TM Handover HiPath 3550 HiPath 3500 S0/S2/IP 64 BS TM Handover 64 BS TM Handover HiPath 3800 S0/S2/IP

21 SimTel S.A. HiPath 3000/5000 IP / VPN Gateway HG 1500 V3.0 zintegrowany IP Gateway CorNet IP Networking Zarządzanie po WEB ZarządzanieFault Management Taryfikacja IP Otwarte interfejsy SNMP/DDE/TAPI Variable Internet access Dowolna skalowalność Aplikacje 3rd Party LAN - LAN connectivity Telepraca / Mobilność IPSec VPN Quality of Service Rozbudowany Firewall Dynamic B-channel Management 2 Interfejsy LAN 100 MB/s HG 1500 V3.0 HXGS3 HXGR3 HXGM3 Nowość H.235 PDM1 NEU STMI2

22 SimTel S.A. Rozwiązania - IP WLAN Telefony Bezprzewodowe i Oparte na PC Softphon optiClient130 optiPoint WL2 professional optiPocket

23 SimTel S.A. optPoint WL 2 professional Aparat optiPoint WL2 professional WiFi Usługi: Wsparcie dla protokołów b / g, i CorNet IP Kolorowy wyświetlacz (128 x 128), port USB Wybieranie LDAP, wybieranie głosowe i wbudowane łącze słuchawkowe System operacyjny Linux Bazuje na otwartych standardach: WEP (64 / 128 bit), WPA, VPN, CCX, LEAP, i, SRTP

24 SimTel S.A. optPoint WL 2 professional Duży kolorowy wyświetlacz, wspierający 17 języków ułatwia odczyt i użycie Szybki dostęp do menu jak LDAP przez przycisk nawigacji Również emulacja przycisków optiGuide! Wizualny wskaźnik wiadomości, dostęp za pomocą 1 przycisku Proste w użyciu funkcje głośnomówiące Soft keys oraz odpowiednie klawisza fizyczne Dzwonki polifoniczne i wibrator dla połączeń przychodzących W komplecie baterie i ładowarka Nic już nie trzeba dokupić! Podświetlenie klawiatury Programowe rozpoznawanie głosu jak w optiPoint DSM (display module)

25 SimTel S.A. System Pocket PC 2003 optiClient look&feel współpraca z siecią WLAN aplikacja optiClient 130 PDA Wsparcie dla protokołów b / g, H.323 i CorNet IP Emulacja usług aparatów optiPoint (graficzny interfejs użytkownika) H.323, ComScendo – do wyboru Klient LDAP Kompresja G.723.1, G.729 Interfejs TAP do CTI optiPocket IP

26 SimTel S.A. Programowy telefon systemowy IP dla PC optiClient 130 Wybieranie numeru za pomocą (Outlook, wew. ksiązka telefoniczna, LDAP) Lista numerów przychodzących i wychodzących Pop up Indywidualne kody dostępu (Desksharing) Współpraca z aplikacjami TAPI

27 SimTel S.A. Połączenie po CSTA Połączenie po S 0, V.24 lub LAN optiPoint 410 / 420 / 500 Integracja aplikacji po TAPI Integracja po CAP 2.0 (Common Application Platform ) HG 1500 Sieciowe rozwiązanie CTI HiPath TAPI 170 i HiPath CAP CTI Server HiPath CAP lub HiPath TAPI 170 CTI-Client

28 SimTel S.A. HiPath 3000 aplikacje współpracujące z systemem Contact Center Solutions HiPath ProCenter Office HiPath ProCenter Agile HiPath ProCenter Mobility Suite HiPath Xpressions Entry HiPath Xpressions Standard HiPath Xpressions Advanced HiPath TAPI 120 / 170 Integrated Solutions HiPath Xpressions Compact HiPath Cordless Office HiPath ProCenter Compact Management HiPath 3000/5000 Manager C HiPath Fault Management Hipath Accounting Management Hipath User Managment optiClient attendant optiPointBLF Aplikacje Awizo SimCallCenter SimPhone SimOutlook SimDESK SimStat SimControl SimGate

29 SimTel S.A. HiPath 3000 w sieci IP

30 SimTel S.A. Interworking HiPath 3000 / HiPath 4000 Small-Remote-Site – praca normalna (1) HG3530 Obiekt 1 Obiekt 2 HG 1500 ISDN HG3550 IP ISDN Obiekt 3 HiPath 4000 HiPath 3000

31 SimTel S.A. Interworking HiPath 3000 / HiPath 4000 Small - Remote - Site – praca normalna (2) HG3530 HG 1500 ISDN HG3550 IP ISDN HG 1500 Signalling Payload Obiekt 1 Obiekt 2 Obiekt 3 HiPath 4000 HiPath 3000

32 SimTel S.A. Interworking HiPath 3000 / HiPath 4000 Small - Remote – Site- praca w czasie awarii HG3530 HG 1500 ISDN HG3550 IP HG 1500 ISDN Signalling Payload Obiekt 1 Obiekt 2 Obiekt 3 HiPath 4000 HiPath 3000

33 SimTel S.A. Gateway HG 1500 V3.0 Sieciowanie IP VPN HiPath 3000 V5.0 Internet ISDN HiPath 5000 HiPath 3000 Lokalizacja centralna oddział Site-to-Site VPN Remote Access VPN Mobile / Teleworker VPN-Tunnel VPN-Client Safenet Sentinel Internet fixed line SDSL Internet fixed line SDSL ADSL / ISDN Modem (Data Only)

34 SimTel S.A. Zdalny dostęp przez VPN ISDN HiPath 5000 HiPath 3000 Lokalizacja centralna Telepracownicy VPN-Tunnel Internet fixed line ADSL Internet fixed line ADSL optiClient 130 VPN-Client Safenet Sentinel Internet

35 SimTel S.A. Filia LAN/WAN Centrala firmy HiPath 3000 HiPath 4000 HiPath 5000 optiPoint IP optiPocket optiClient 130 WLAN Uniwersalne oprogramowanie funkcji abonenckich HiPath ComScendo dla użytkowników IP i TDM Sieciowanie systemów HiPath 3000, HiPath 4000 HiPath 5000 po IP lub TDM HiPath 3000 pełni rolę Survivable Media Gateway (modułu przetrwania) dla HiPath 4000 w rozwiązaniach sieci jednostek wyniesionych Stworzenie sieci firmowej za pomocą VPN poprzez szybkie i tanie połączenia internetowe ADSL w celu wprowadzenia usług telepracy Mobilność abonentów IP HiPath 3000 V7.0 Przykład migracji systemu TDM do IP za pomocą karty HG 1500 CorNet IP

36 SimTel S.A. Zarządzanie systemem HiPath 3000 Sieć LAN HiPath 3000 HiPath 5000 / CTI Serwer HiPath Manager E / HiPath Account Manager Operator VoIP/ISDN

37 SimTel S.A. SimCallCenter

38 SimTel S.A. Aplikacja SimCallCenter Call Center jest miejscem gdzie obsługiwana jest duża liczba przychodzących lub wychodzących kontaktów

39 SimTel S.A. Systemy wspomagania telefonowania aplikacje Aplikacja SimCallCenter - System ten jest nowoczesnym rozwiązaniem teleinformatycznym przeznaczonym do inteligentnej i wydajnej obsługi połączeń telefonicznych dla ruchu przychodzącego i wychodzącego w firmie Aplikacja SimControl - Program ten na bieżąco wyświetla najważniejsze informacje o stanie pracy wszystkich pracowników w dziale Call Center, pozwala na kontrole i organizace pracy Aplikacja SimDesk – pozwala na prostą i szybką wizualizacja stanu telefonów oraz ułatwia przełączenie lub udzielenie informacji osobie dzwoniącej, bez konieczności zapamiętywania często dużej ilości numerów. Aplikacja SimPhone - Program pokazuje na ekranie komputera aktualny stan telefonu na biurku użytkownika oraz umożliwia jego obsługę z komputera. Aplikacja IVR/VMS/VFX System głosowo - faksowy – pozwala za pomocą jednego wydajnego i prostego narzędzia obsłużyć zapowiedzi głosowe, pocztę głosową i faksową Aplikacja Komponent - Integracja z istniejącymi aplikacjami klienta (CRM, ERP/MRP). Umożliwia zaszycie przycisków telefonicznych w istniejącym oprogramowaniu klienta. Aplikacja OutCall– Call Center wychodzące – system zapewnia realizację tej usługi w sytuacji jeżeli chcemy łączyć i obsługiwać ruch nie tylko w w naszej firmie ale również na zewnątrz dla innych podmiotów (świadczenie usługi call center)

40 SimTel S.A. Funkcjonalność SimCallCenter Inteligentna dystrybucja wywołań Intuicyjny interfejs użytkownika Automatyzacja procesów (Business Process Management) Współpraca z zewnętrznymi aplikacjami Prosta administracja Praca wielojęzykowa, skill based routing Kolejkowanie wywołań na podstawie określonego kryterium System zapowiedzi słownych z autoryzacją dzwoniącego Raporty z pracy systemu i/lub poszczególnych grup/agentów Niezawodna praca dzięki zastosowaniu bazy danych SQL Wyświetlanie komunikatów na zewnętrznych wyświetlaczach LED/LCD Bramka SMS dla abonentów GSM

41 SimTel S.A. Korzyści ze współpracy z firmą SimTel S.A. Doświadczenie - 15 lat SimTel na rynku i duża liczba wdrożeń gwarantuje Państwa SUKCES! Kompleksowość – zajmujemy się telekomunikacją od A do Z Najwyższa jakość rozwiązań – dzięki wybieraniu tylko tego co najlepsze i rzeczywiście potrzebne osiągamy doskonałe rezultaty Elastyczność – słuchamy potrzeb Klienta i je zaspokajamy Wiedza – nasz zespół to razem około 40 najwyższej klasy specjalistów - pasjonatów Etapowość - Realizacja projektów krok po kroku. Nie tracąc celu z oczu konsekwentnie realizujemy potrzebne etapy Wyjątkowa jakość serwisu i wsparcia technicznego – własny duży magazyn podzespołów i zespół konsultantów gwarantuje błyskawiczne wsparcie Opcja finansowania przez leasing – korzystanie z oszczędności na łączności obniża dodatkowo bieżące koszty rozmów

42 SimTel S.A. Dziękuję i zapraszam Jarosław Staniewicz SimTel S.A. tel kom


Pobierz ppt "SimTel S.A. Rozwiązania IP do transmisji głosu Serwery IP HiPath 3000 SimTel S.A."

Podobne prezentacje


Reklamy Google