Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Sprawna komunikacja z klientami. Jak e-mail, cross- i up-selling pomogą Ci zwiększyć dochody na Allegro.pl? Piotr Majewski redaktor CzasNaE-Biznes.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Sprawna komunikacja z klientami. Jak e-mail, cross- i up-selling pomogą Ci zwiększyć dochody na Allegro.pl? Piotr Majewski redaktor CzasNaE-Biznes."— Zapis prezentacji:

1 Sprawna komunikacja z klientami. Jak , cross- i up-selling pomogą Ci zwiększyć dochody na Allegro.pl? Piotr Majewski redaktor CzasNaE-Biznes

2 CzasNaE-Biznes (www.cneb.pl) Policealna Szkoła E-Biznesu im. Adama Smitha (www.adamka.pl) WebHandel (www.webhandel.pl) I Ogólnopolska Konferencja E-Biznesu i Inwestowania (www.okebi.pl)

3 Na Allegro… … na razie kupuję.

4 Cross-selling Cross-selling to strategia sprzedawania klientom kolejnych produktów na podstawie ich poprzednich zakupów lub jeszcze w trakcie procesu zamawiania. Biorąc pod uwagę fakt, że utrzymanie klienta jest zdecydowanie tańsze od zdobycia nowego, cross-selling jest najprostszym sposobem zwiększenia zysków przy minimalnych nakładach inwestycyjnych. Up-selling Up-selling to strategia sprzedawania klientom produktów droższych, niż planowali zakupić, lub od tych, które już kupili.

5 Przykłady up-sellingu i cross-sellingu Zobacz inne moje produkty Załączenie listy produktów w aukcji Wskazanie produktów dopełniających w treści aukcji Wskazanie produktów droższych

6 Lista adresowa Korzyści z posiadania listy adresowej Nieużywana lista jest bezwartościowa Albo ktoś zostanie klientem, albo jest niepotrzebny na liście Codziennie rodzą się nowe osoby

7 Zanim zaczniesz budować listę adresową… Za wysyłanie ofert handlowych do innych Użytkowników bez ich wcześniejszej zgody i inne rodzaje tzw. spamu Twoje konto na Allegro.pl może zostać zamknięte. Przeczytaj darmowy poradnik

8 Jak zbudować listę adresową… Tańsza dostawa za zgodę na wysyłanie informacji komercyjnych Gratis do zamówienia w zamian za zgodę Obiecaj, że będzie można łatwo się wypisać i nie będziesz przesadzał Możesz skorzystać z FreeBot.plt

9 Jakie informacje wysyłać? O nowych sterownikach O akcesoriach Niusy

10 Struktura kampanii Aukcja Follow-up po 3-5 dniach Follow-up po 7 do 14 dniach

11 Struktura a Pole OD Pole DO Temat Pierwszy akapit Treść Podpis PS Polityka prywatności

12 AIDA Zwrócenie uwagi Zainteresowanie Potrzeba Akcja

13 3 czynniki Grupa docelowa Produkt Unikalna Cecha Oferty

14 Pisz o korzyściach… …popartych cechami Działaj na emocje Odwołuj się do zmysłów słuch wzrok węch smak dotyk Pisz aktywnie Pisz językiem klienta

15 Zredaguj Krótkie zdania i proste słowa Wskaźnik Gunninga (www.skocz.pl/gunning)www.skocz.pl/gunning Akapity co 3-5 zdań Pogrubienia, podkreślenia, tekst pochylony znaków na linię

16 Poprawiaj do bólu Usuń początek Usuń koniec Zmień kolejność akapitów Zmień medium Czytaj na głos Przepisz

17 Jakie macie pytania?


Pobierz ppt "Sprawna komunikacja z klientami. Jak e-mail, cross- i up-selling pomogą Ci zwiększyć dochody na Allegro.pl? Piotr Majewski redaktor CzasNaE-Biznes."

Podobne prezentacje


Reklamy Google