Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Piotr Majewski redaktor CzasNaE-Biznes

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Piotr Majewski redaktor CzasNaE-Biznes"— Zapis prezentacji:

1 Piotr Majewski redaktor CzasNaE-Biznes
Sprawna komunikacja z klientami. Jak , cross- i up-selling pomogą Ci zwiększyć dochody na Allegro.pl? Piotr Majewski redaktor CzasNaE-Biznes

2 CzasNaE-Biznes (www.cneb.pl) Policealna Szkoła E-Biznesu
im. Adama Smitha (www.adamka.pl) I Ogólnopolska Konferencja E-Biznesu i Inwestowania (www.okebi.pl) WebHandel (www.webhandel.pl)

3 Na Allegro… … na razie kupuję.

4 Cross-selling Up-selling
Cross-selling to strategia sprzedawania klientom kolejnych produktów na podstawie ich poprzednich zakupów lub jeszcze w trakcie procesu zamawiania. Biorąc pod uwagę fakt, że utrzymanie klienta jest zdecydowanie tańsze od zdobycia nowego, cross-selling jest najprostszym sposobem zwiększenia zysków przy minimalnych nakładach inwestycyjnych. Up-selling Up-selling to strategia sprzedawania klientom produktów droższych, niż planowali zakupić, lub od tych, które już kupili.

5 Przykłady up-sellingu i cross-sellingu
„Zobacz inne moje produkty” Załączenie listy produktów w aukcji Wskazanie produktów dopełniających w treści aukcji Wskazanie produktów droższych

6 Lista adresowa Korzyści z posiadania listy adresowej
Nieużywana lista jest bezwartościowa Albo ktoś zostanie klientem, albo jest niepotrzebny na liście Codziennie rodzą się nowe osoby

7 Zanim zaczniesz budować listę adresową…
Za „wysyłanie ofert handlowych do innych Użytkowników bez ich wcześniejszej zgody i inne rodzaje tzw. spamu” Twoje konto na Allegro.pl może zostać zamknięte. Przeczytaj darmowy poradnik

8 Jak zbudować listę adresową…
Tańsza dostawa za zgodę na wysyłanie informacji komercyjnych Gratis do zamówienia w zamian za zgodę Obiecaj, że będzie można łatwo się wypisać i nie będziesz przesadzał Możesz skorzystać z FreeBot.plt

9 Jakie informacje wysyłać?
O nowych sterownikach O akcesoriach Niusy

10 Struktura kampanii E-mail Aukcja Follow-up po 3-5 dniach
Follow-up po 7 do 14 dniach

11 Struktura e-maila Pole OD Pole DO Temat Pierwszy akapit Treść Podpis
PS Polityka prywatności

12 AIDA Zwrócenie uwagi Zainteresowanie Potrzeba Akcja

13 3 czynniki Grupa docelowa Produkt Unikalna Cecha Oferty

14 Pisz o korzyściach… Działaj na emocje …popartych cechami
Odwołuj się do zmysłów słuch wzrok węch smak dotyk Pisz aktywnie Pisz językiem klienta

15 Zredaguj Krótkie zdania i proste słowa Wskaźnik Gunninga (www.skocz.pl/gunning) Akapity co 3-5 zdań Pogrubienia, podkreślenia, tekst pochylony 50-70 znaków na linię

16 Poprawiaj do bólu Usuń początek Usuń koniec Zmień kolejność akapitów
Zmień medium Czytaj na głos Przepisz

17 Jakie macie pytania?


Pobierz ppt "Piotr Majewski redaktor CzasNaE-Biznes"

Podobne prezentacje


Reklamy Google