Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Fragment badania Historia pewnej miłości Realizowanego przez GFK Polonia na zlecenie Atmedia (07-08.2010)

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Fragment badania Historia pewnej miłości Realizowanego przez GFK Polonia na zlecenie Atmedia (07-08.2010)"— Zapis prezentacji:

1 Fragment badania Historia pewnej miłości Realizowanego przez GFK Polonia na zlecenie Atmedia ( )

2 Co widzowie myślą o blokach reklamowych? Długie bloki reklamowe drażnią widzów. Reklamy na kanałach ogólnodostępnych trwają dłużej niż na kanałach tematycznych. Sponsoring drażni mniej niż reklamy.

3 Najdłuższe bloki reklamowe są na Polsacie. Zdaniem osób z dostępem wyłącznie do telewizji naziemnej najkrótsze reklamy są na TVP1, zdaniem osób z dostępem do płatnej telewizji – na kanałach tematycznych. Kanał z najdłuższymi blokami reklamowymi Kanał z najkrótszymi blokami reklamowymi Gdzie jest najwięcej, a gdzie najmniej reklam?

4 Na kanale ogólnodostępnym z najkrótszymi blokami reklamowymi Na kanale AtMedia z najkrótszymi blokami reklamowymi Na kanale ogólnodostępnym z najdłuższymi blokami reklamowymi Na kanale AtMedia z najdłuższymi blokami reklamowymi Co robią widzowie gdy lecą reklamy?

5 Kto wydaje więcej? Osoby, które regularnie oglądają kanały At Media wydają o 26% więcej na zakupy FMCG niż przedstawiciele gospodarstw domowych, którzy nie oglądają bądź oglądają rzadziej niż raz w tygodniu kanały wchodzące w portfolio At Media.

6 Kto wydaje więcej? Osoby, które regularnie oglądają TVP1, TVP2 czy Polsat wydają raptem 4% więcej niż osoby nie oglądające lub oglądające nieregularnie te kanały. Większe przełożenie na wydatki ma TVN, którego regularni widzowie wydają o 14% więcej niż nieoglądający tego kanału lub oglądający go rzadziej niż raz w tygodniu. Regularni widzowie kanałów At Media wydają o niemal 30% więcej niż osoby, które oglądają te kanały rzadziej niż raz w tygodniu.

7 Na kanale ogólnodostępnym z najkrótszymi blokami reklamowymi Na kanale ogólnodostępnym z najdłuższymi blokami reklamowymi Co robią widzowie gdy lecą reklamy? Na kanale AtMedia z najkrótszymi blokami reklamowymi Na kanale AtMedia z najdłuższymi blokami reklamowymi


Pobierz ppt "Fragment badania Historia pewnej miłości Realizowanego przez GFK Polonia na zlecenie Atmedia (07-08.2010)"

Podobne prezentacje


Reklamy Google