Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Janusz Niedźwiecki. Wpływy podatkowe od przedsiębiorców w budżetach na 1 mieszkańca W województwie W powiecie o najwyższym udziale wpływów w województwie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Janusz Niedźwiecki. Wpływy podatkowe od przedsiębiorców w budżetach na 1 mieszkańca W województwie W powiecie o najwyższym udziale wpływów w województwie."— Zapis prezentacji:

1 Janusz Niedźwiecki

2 Wpływy podatkowe od przedsiębiorców w budżetach na 1 mieszkańca W województwie W powiecie o najwyższym udziale wpływów w województwie Źródło: Raport PKPP Lewiatan - Przedsiębiorcy w Polsce

3 Cztery firmy na dziesięć zakładają w Polsce kobiety. Równie wysoki udział kobiet w biznesie mają tylko Chińczycy. Źródło: Centralny Ośrodek Informacji Gospodarczej

4 Źródło: Lista 2000 Rzeczpospolitej

5 Produktem jest wszystko to, co można zaoferować na rynku w celu zaspokojenia potrzeby lub pragnienia. Pojęcie produktu nie ogranicza się do przedmiotów fizycznych. Produktem mogą być: usługi, osoby, miejsca, organizacje, działania i idee. Rynek to zbiór dotychczasowych i potencjalnych nabywców produktów. Źródło: MARKETING. Podręcznik europejski. Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong

6 Rodzaje segmentacji rynku: »geograficzna »demograficzna »wg korzyści (oczekiwanych przez konsumentów) »wg dochodu »wg zachowań »rynek przedsiębiorstw »rynek międzynarodowy Źródło: MARKETING. Podręcznik europejski. Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong

7 Marketing masowy Jeden produkt dla wszystkich nabywców. Marketing docelowy Różne produkty dla różnych grup nabywców; różne rynki docelowe. Marketing niszowy Produkt dopasowany do potrzeb ściśle określonej grupy odbiorców. Źródło: MARKETING. Podręcznik europejski. Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong Marketing Wartość dla klienta (produkt) Koszt jaki ponosi klient (cena) Komunikacja z rynkiem (promocja) Wygoda nabycia (dystrybucja)

8 Jeśli zmienimy tylko jedną cząstkę w tym środku przeciwbólowym, uzyskamy doskonały lakier do włosów. Nasi handlowcy ustalają, w jakim kierunku powinniśmy pójść.

9 Polscy naukowcy z Instytutu Chemii Fizycznej PAN skonstruowali oddychającą baterię. Jest to pierwszy krok do bioogniw paliwowych, które wszczepione do ludzkiego ciała same generują energię z glukozy i tlenu.

10 Naukowcy z Wojskowego Instytutu Medycznego szukają firmy, która skomercjalizuje ich wynalazek - próbówko-strzykawkę.

11 Henryk Strzelecki urodzony 4 października 1925 r w Brodnicy, pomysłodawca i współzałożyciel firmy odzieżowej Henri Lloyd, znanej niemal każdemu żeglarzowi oraz miłośnikom golfa.

12 W Unii Europejskiej pod względem innowacyjności wyprzedzamy tylko Bułgarię. Przedsiębiorcy wolą kopiować rozwiązania, a na patenty przyjdzie czas później Odsetek firm prowadzących działalność innowacyjną w 2010 r. Rośnie również liczba placówek franczyzowych. Przedsiębiorcy stawiają na sieci, bo inwestując w przedsięwzięcie pod znaną na rynku marką, mogą zaoszczędzić czas i pieniądz oraz liczyć na wsparcie specjalistów. Największy problem to wybór dobrego franczyzodawcy.

13 Szczypta skłonności do ryzyka (ale bez szaleństw), dwie łyżki innowacyjności, ale jeszcze lepiej pół szklanki smykałki do kopiowania. Troszeczkę outsiderstwa, dużo nieznośnej pewności siebie oraz dobrych genów. Wymieszać i mamy przedsiębiorcę. Hazardziści rzadko stają się spełnionymi ludźmi interesu. Liczy się raczej innowacyjność, czyli odwaga do naruszenia status quo. Możliwości jest wiele: wprowadzenie nowego produktu, użycie nowego surowca, nowej metody produkcji, znalezienie nowego rynku albo nowej formy organizacji. W tym celu przedsiębiorca musi być przede wszystkim osobą niezależną – taką, która wszystkich wysłucha, ale i tak zrobi po swojemu. Joseph Schumpeter Przedsiębiorczość to wykorzystywanie możliwości bez oglądania się na to, jakie zasoby obecnie kontrolujemy. Howard H. Stevenson Skłonność do ryzyka, innowacyjność, umiejętność kopiowania, upór oraz poczucie wykorzenienia. Przedsiębiorczość nie ma nic wspólnego z innowacyjnością. Dobry biznesmen to imitator.

14

15 »Outsourcing »Franczyza »Gastronomia »Turystyka »Rozrywka »Rzemiosło »Ochrona środowiska »Internet »Reklama »Transport

16 Andrzej i Elżbieta Olszewscy Laureaci II edycji konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku, twórcy firmy TO-TUR Toruńska Turystka prowadzą Żywe Muzeum Piernika w Toruniu. Muzeum jest interaktywną formą poznawania historii Torunia i piernikarstwa.

17 Startup Sprint to projekt przeznaczony dla ludzi z pomysłami na biznes w konkretnej branży. W ramach projektu uczestnicy mają szanse zweryfikować swój pomysł, zbudować prototyp, porozmawiać z mentorami z branży oraz zainteresować swoim projektem inwestora. Wyróżnione pomysły w kategorii Turystyka i Rekreacja

18 Wg United Nations World Tourism Organization już dziś 50% globalnego rynku turystycznego przypada Europie, a wg prognoz do 2020 rynek ten najszybciej rozwijać się będzie w jej środkowo-wschodniej części. Polski rynek turystyczny (mimo światowego kryzysu finansowego) od 2009 r nieustannie rośnie. W najbliższych latach ten trend się utrzyma, nie tylko ze względu na spodziewane efekty promocji Polski podczas Euro Źródło: GUS, Instytut Turystyki za Dziennik Gazeta Prawna

19

20

21 Często najciekawsze pomysły na biznes rodzą się w garażach. Jak je przejąć? Można je odkupić. Albo samemu wybudować garaż!

22 Światowy sukces trylogii pt. 50 twarzy Greya spowodował wzrost sprzedaży Ann Sammers, producenta bielizny erotycznej opisywanej w książce. Pogoń za pikanterią w sypialni owocuje 78-procentowym wzrostem przychodów.

23


Pobierz ppt "Janusz Niedźwiecki. Wpływy podatkowe od przedsiębiorców w budżetach na 1 mieszkańca W województwie W powiecie o najwyższym udziale wpływów w województwie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google