Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pokochaj olej rzepakowy Kampania promująca walory oleju rzepakowego 2011 – 2014 Ewa Myśliwiec Warszawa, 24 listopada 2011 r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Pokochaj olej rzepakowy Kampania promująca walory oleju rzepakowego 2011 – 2014 Ewa Myśliwiec Warszawa, 24 listopada 2011 r."— Zapis prezentacji:

1 Pokochaj olej rzepakowy Kampania promująca walory oleju rzepakowego 2011 – 2014 Ewa Myśliwiec Warszawa, 24 listopada 2011 r.

2 Założenia kampanii Kampania edukacyjno-informacyjna promująca walory zdrowotne i kulinarne oleju rzepakowego Rynki: polski i łotewski Czas trwania: 3 lata Budżet: 1,65 mln Euro netto

3 Finansowanie projektu Unia Europejska – 50% Rzeczpospolita Polska – 30% Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju – 20%

4 Cele kampanii Podniesienie świadomości konsumentów na temat właściwości odżywczych i zdrowotnych oleju rzepakowego oraz jego znaczenia w codziennej diecie i profilaktyce zdrowotnej. Budowa pozytywnego wizerunku oleju rzepakowego. Wzrost sprzedaży oleju rzepakowego -o 5% w Polsce -o 30% na Łotwie

5 Grupy docelowe Konsumenci, głównie kobiety odpowiedzialne za zakupy w gospodarstwach domowych Środowiska opiniotwórcze: eksperci żywienia, technolodzy żywności, lekarze, eksperci kulinarni, dziennikarze

6 I d e a l n y d o s m a ž e n i a p i e c z e n i a i s a ł a t e k Zawiera wysoki poziom prowitaminy A i witaminy E b o g a t e ž r ó d ł o O m e g a - 3 podkrešla naturalny smak potraw b o g a t e ź r ó d ł o s t e r o l i I d e a l n y s t o s u n e k O m e g a – 6 d o O m e g a - 3 Główne przesłania Olej rzepakowy ma najkorzystniejszy skład kwasów tłuszczowych spośród olejów roślinnych Zawiera najwięcej niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych z deficytowej w naszej diecie rodziny Omega-3 Zawiera najmniej niekorzystnych dla zdrowia nasyconych kwasów tłuszczowych Cechuje się idealnym stosunkiem Omega-6 do Omega-3, tj. 2:1 Powinien być elementem diety kobiet ciężarnych i małych dzieci

7 Rada Programowa Przewodniczący Rady Prof. dr hab. Krzysztof Krygier Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Prof. dr hab. Wiktor B. Szostak Instytut Żywności i Żywienia Prof. dr hab. Piotr Socha Centrum Zdrowia Dziecka Prof. dr hab. Artur Mamcarz Warszawski Uniwersytet Medyczny

8 Działania Akcje informacyjno-degustacyjne w supermarketach Kampania prasowa: - poradniki kobiece - magazyny life style - magazyny parentingowe - magazyny kulinarne

9 Działania

10 Działania w Internecie Strona www kampanii – Kampania internetowa: –Mailingi –Advertoriale –SEM Media społecznościowe –Facebook –Blogging

11

12

13 Działania PR Działania skierowane do środowisk opiniotwórczych: –Briefingi –Kongresy naukowe –Publikacje w mediach specjalistycznych –Wypowiedzi ekspertów –Warsztaty i pokazy kulinarne

14 Organizacja wdrażająca Konsorcjum firm:


Pobierz ppt "Pokochaj olej rzepakowy Kampania promująca walory oleju rzepakowego 2011 – 2014 Ewa Myśliwiec Warszawa, 24 listopada 2011 r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google