Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone PRACA KONSULTANTA PR OD PODSZEWKI.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone PRACA KONSULTANTA PR OD PODSZEWKI."— Zapis prezentacji:

1 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone PRACA KONSULTANTA PR OD PODSZEWKI Joanna Stebel Bogusława Sipiora Mmd

2 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Kim jesteśmy Joanna Stebel Account Manager w dziale Nowych Technologii Mmd Klienci IT: Google, OKI Printing Solutions, CA, IBM Absolwentka WDiNP UW, związana z branżą PR od 8 lat Bogusława Sipiora Senior Account Executive w dziale Nowych Technologii Mmd Klienci IT: Google, Mozilla, GE Absolwentka UŁ i WSZP, związana z branżą marketingu i PR od 5 lat

3 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone OBSZAR DZIAŁANIA Warszawa Waszyngton Londyn Bruksela Nowy Jork Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Mmd jest firmą konsultingową, należącą do międzynarodowej grupy public relations Huntsworth, notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Specjalizujemy się w: Public Affairs, Zarządzaniu Reputacją, Komunikacji Korporacyjnej, Zarządzaniu Zagrożeniami i Kryzysami, Komunikacji Marketingowej. AŁMATY BELGRAD BRATYSŁAWA BUKARESZT BUDAPESZT ISTAMBUŁ KIJÓW LUBLANA MOSKWA PRAGA RYGA SARAJEWO SOFIA TALIN WIEDEŃ WILNO WARSZAWA ZAGRZEB

4 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone A Państwo?

5 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Agenda Public relations – krótko o definicjach Public relations w organizacji Product PR a Corporate PR Przykłady działań PR dla klientów działu Nowych Technologii Mmd My contra oni, czyli kto jest kim i czy warto tworzyć podziały Dlaczego czasem jest tak trudno Gramy do jednej bramki, czyli jak ze sobą rozmawiać, by osiągnąć sukces

6 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Public relations są to świadome, planowe i ciągłe wysiłki, mające na celu ustanowienie i utrzymanie wzajemnego zrozumienia między daną organizacją a jej otoczeniem. *Źródlo: Wojciech Budzyński, Public Relations. Zarządzanie reputacją firmy, Wydawnictwo Podtekst, 2000, s. 10 Public relations – krótko o definicjach Definicja brytyjskiego Instytutu Public Relations*

7 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Public relations – według polskich praktyków* Jeśli mówisz, co myślisz, to jest to komunikacja. Jeśli myślisz, co mówisz, to jest to PR. Public relations to uczciwa, sprawna i otwarta komunikacja. Public relations to dziedzina mającą na celu pogłębianie relacji z otoczeniem – przede wszystkim informowanie, wzajemne poznanie, interakcja, budowanie reputacji, zaufania i zrozumienia. Zaufanie wiąże się z poznaniem, im więcej wiemy na temat danej organizacji, tym większym zaufaniem jesteśmy skłonni ją obdarzyć. PR to specyficzna forma dialogu między daną organizacją a jej klientami, dostawcami, pracownikami, instytucjami otoczeniem, konkurentami, mediami, społeczeństwem itp. A tak bardziej definicyjnie to public relations określiłabym jako proces zarządzania, którego celem jest budowanie porozumienia między daną organizacją i jej partnerami (wewnętrznymi i zewnętrznymi). *Źródlo:

8 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Public relations w organizacji

9 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Tworzenie strategii komunikacji produktów i marek Wprowadzanie produktów i marek Budowanie świadomości produktów i marek Przykłady : Broszury produktowe dla klientów Studia przypadków White Papers Blueprints Informacje prasowe Product PR / PR Produktu White Papers

10 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Opracowanie strategii komunikowania oraz polityki informacyjnej Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi Relacje z kluczowymi interesariuszami Społeczna Odpowiedzialność Biznesu Business-to-Business Corporate PR / PR korporacyjny

11 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Największa agencja reklamowa na świecie – Partner biznesowy Działania Przykłady - Google Vint Cerf i konferencja Technologie jutra w biznesie

12 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Globalny koncern od 1992 roku Polsce Przykłady - GE Dostawca nowoczesnych technologii i rozwiązań Ecomagination – inicjatywa odpowiedzialna Spotkanie interesariuszy – Stakeholder Dialogue

13 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Przykłady – OKI Printing Solutions Druk dla biznesu Działania Andrzejki Gotowanie z Kurtem Schellerem

14 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Praktyka = podziały Objawy Skutki Lepiej zapobiegać niż leczyć My contra oni, czyli kto jest kim i czy warto tworzyć podziały

15 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Brak sprawnego zarządzania, zaufania i partnerstwa Ja mam zawsze rację Nieprzygotowanie do współpracy z konsultantami PR Między młotem a kowadłem Biurokracja Nieznajomość rynku Brak zdecydowania Różnice językowe / kulturowe Dlaczego czasem jest tak trudno

16 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Wszystko dla dobra klienta Wspólne cele Jasno sprecyzowane zasady współpracy i rozliczania Czas drugiej strony jest równie cenny, jak mój Uczestniczenie w życiu klienta/firmy Pogłębianie wiedzy i zdobywanie nowych informacji Problemy są dla ludzi Gramy do jednej bramki, czyli jak ze sobą rozmawiać, by osiągnąć sukces

17 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Pytania?

18 Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone Dziękujemy Joanna Stebel Gmail: Bogusława Sipiora Gmail:


Pobierz ppt "Dokument przygotowany przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, wszystkie prawa zastrzeżone PRACA KONSULTANTA PR OD PODSZEWKI."

Podobne prezentacje


Reklamy Google