KONKURS "VAŘENÍ BEZ HRANIC JIRKOV 2011 My tam byliśmy !

Prezentacja na temat: "KONKURS "VAŘENÍ BEZ HRANIC JIRKOV 2011 My tam byliśmy !"— Zapis prezentacji:

1 KONKURS "VAŘENÍ BEZ HRANIC JIRKOV 2011 My tam byliśmy !

2 Reprezentacja SOSW nr 1 : Joanna Chwastek Renata Dulewicz Konrad Wrzodek Rafał Wyrostek Konkurs odbył się w miejscowości Chomutov-Jirkov. W czasie pobytu mieliśmy wiele niezapomnianych atrakcji.

3 Po wspólnym śniadaniu gospodarze oprowadzają nas po swoich obiektach. Szkoła liczy 1000 uczniów, którzy kształcą się w różnych kierunkach…

4 Odwiedziliśmy zajęcia technologii informatycznej. Młodzież bardzo chętnie surfuje po internecie.

5 Chwila przerwy. W szklarniach wiele się dzieje. Widzieliśmy rozsady pomidorów, papryki, bazylii. Oprócz szklarni ogrodnicy mają olbrzymie sady którymi się troskliwie zajmują.

7 Obróbka metali to praca precyzyjna.

9 Słodkie rarytaski. Podczas naszej wizyty dziewczyny piekły strucel z jabłkiem i tort czekoladowy.

10 Pracują w stołówce, gdzie przygotowują obiady dla swoich kolegów oraz potrawy na zamówienie.

11 Podczas wyjazdu spotkaliśmy się z burmistrzem miasta w pięknym Czerwonym Zamku. Mieliśmy możliwość zwiedzić obiekt. Jak każda historyczna siedziba miał on swojego prywatnego ducha. Bardzo chcieliśmy go spotkać.

12 Zwiedzamy, słuchamy opowieści o dawnych mieszkańcach.

13 Pamiątkowe zdjęcie po zwiedzeniu zamku.

14 Nasi czescy przyjaciele, zorganizowali całodniową wycieczkę do Pragi. Pogoda dopisała a nas zauroczyła stolica Czech. Zobaczyliśmy wiele ciekawych i malowniczych miejsc.

15 Czekamy na honorową zmianę wart, pod Pałacem Prezydenckim.

16 Jest miejscem koronacyjnym i grobowcem czeskich władców. Najważniejszą postacią czeskiej historii jest św. Wacław – symbol czeskiej państwowości i wiary.

17 Podziwiając zabytki idziemy na rynek praski.

18 Jeszcze przed konkursem a już pierwsze zwycięstwo. Górą nasi !

23 Prezentacja zespołów konkursowych.

24 Rywalizacja trwa. Teraz tylko zdecydowane, przemyślane działanie zaprowadzi nas do sukcesu.

25 Rzut oka na zegar. Trzeba się zmieścić w przewidzianym czasie.

26 Na konkursie zdobyliśmy czwarte miejsce, za przygotowanie sałatki z indyka, selera naciowego i ananasa oraz nadziewianych kieszonek z indyka oscypkiem i żurawiną, panierowanych w sezamie. Potrawy zrobiły furorę.

27 Za rok odbędzie się kolejna edycja Międzynarodowego Konkursu Gastronomicznego GOTOWANIE BEZ GRANIC

28 KONIEC !

Pobierz ppt "KONKURS "VAŘENÍ BEZ HRANIC JIRKOV 2011 My tam byliśmy !"