Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jak dobrze zrealizować projekt – czyli przykład dobrej praktyki Perspektywy Twojej przyszłej kariery zawodowej Projekt LdV w Zespole Szkół Zawodowych Nr.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jak dobrze zrealizować projekt – czyli przykład dobrej praktyki Perspektywy Twojej przyszłej kariery zawodowej Projekt LdV w Zespole Szkół Zawodowych Nr."— Zapis prezentacji:

1 Jak dobrze zrealizować projekt – czyli przykład dobrej praktyki Perspektywy Twojej przyszłej kariery zawodowej Projekt LdV w Zespole Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach

2 WRZESIEŃ 2011 podjęcie działań promocyjnych, mających na celu zapoznanie społeczności uczniowskiej z naborem do nowej edycji projektu Leonardo da Vinci, podjęcie działań promocyjnych, mających na celu zapoznanie społeczności uczniowskiej z naborem do nowej edycji projektu Leonardo da Vinci, opracowanie kalendarza działań i zamieszczenie go na stronie internetowej szkoły, opracowanie kalendarza działań i zamieszczenie go na stronie internetowej szkoły, przeprowadzenie wstępnych rozmów z uczniami klas III, przeprowadzenie wstępnych rozmów z uczniami klas III, wdrożenie procedury naborowej, wdrożenie procedury naborowej, wyłonienie listy osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie. wyłonienie listy osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie.

3 PAŹDZIERNIK 2011 DO UDZIAŁU W PROJEKCIE ZOSTALI ZAKWALIFIKOWANI: uczniowie klasy IIIA, kształcącej się w zawodzie technik elektronik 1. Daniel Skupnik 1. Daniel Skupnik 2. Mariusz Cyganek 2. Mariusz Cyganek 3. Michał Bijak 3. Michał Bijak 4. Kamil Wojnarowski 4. Kamil Wojnarowski 5. Łukasz Niewęgłowski 5. Łukasz Niewęgłowski 6. Krzysztof Krzebietke 6. Krzysztof Krzebietke 7. Łukasz Brożyna 7. Łukasz Brożyna 8. Sebastian Białecki 8. Sebastian Białecki 9. Kamila Skupień 9. Kamila Skupień 10. Karina Chacia 10. Karina Chacia Na zdjęciu obok w czasie zagranicznego stażu Na zdjęciu obok w czasie zagranicznego stażu

4 PAŹDZIERNIK 2011 DO UDZIAŁU W PROJEKCIE ZOSTALI ZAKWALIFIKOWANI uczniowie klasy IIIH, kształcącej się w zawodzie technik elektryk 1. Adrian Michalak 1. Adrian Michalak 2. Kamil Gutowski 2. Kamil Gutowski 3. Łukasz Wiergowski 3. Łukasz Wiergowski 4. Paweł Kania 4. Paweł Kania Na zdjęciu obok w czasie Na zdjęciu obok w czasie zagranicznego stażu zagranicznego stażu

5 PAŹDZIERNIK 2011 podsumowanie poprzedniej edycji projektu LdV podsumowanie poprzedniej edycji projektu LdV Moc Twoich perspektyw zawodowych Moc Twoich perspektyw zawodowych i wręczenie jego uczestnikom dokumentów EUROPASS MOBILITY i wręczenie jego uczestnikom dokumentów EUROPASS MOBILITY wizyta koordynatora projektu – Iwony Sułkowskiej wizyta koordynatora projektu – Iwony Sułkowskiej w Plymounth, w firmie w Plymounth, w firmie Na zdjęciu obok Pani Katarzyna Sikora- reprezentant firmy Tellus Group Na zdjęciu obok Pani Katarzyna Sikora- reprezentant firmy Tellus Group

6 LISTOPAD 2011/ LUTY 2012 REALIZUJEMY SZKOLENIA PRZYGOTOWAWCZE XI`11r. - szkolenie z kultury Wielkiej Brytanii pozwoliło uczestnikom zapoznać się z tradycjami, zwyczajami, obyczajami oraz z kulturą hrabstw: Dewon i Kornwalia, XI`11r. - szkolenie z kultury Wielkiej Brytanii pozwoliło uczestnikom zapoznać się z tradycjami, zwyczajami, obyczajami oraz z kulturą hrabstw: Dewon i Kornwalia, XII `11r. - na zajęciach z prawa pracy Unii Europejskiej uczniowie poznali najważniejsze zagadnienia związane z prawami i obowiązkami pracodawcy i pracownika XII `11r. - na zajęciach z prawa pracy Unii Europejskiej uczniowie poznali najważniejsze zagadnienia związane z prawami i obowiązkami pracodawcy i pracownika I `12r. – zajęcia z pedagogiem miały na celu nauczyć młodych ludzi jak walczyć ze stresem, odnaleźć się w obcym kraju, nie tęsknić, I `12r. – zajęcia z pedagogiem miały na celu nauczyć młodych ludzi jak walczyć ze stresem, odnaleźć się w obcym kraju, nie tęsknić, od XI `11 do II`12r. odbywały się zajęcia z języka angielskiego mające na celu nabycie umiejętności posługiwania się językiem zawodowym oraz płynnej konwersacji, od XI `11 do II`12r. odbywały się zajęcia z języka angielskiego mające na celu nabycie umiejętności posługiwania się językiem zawodowym oraz płynnej konwersacji, II `12r. - przygotowanie przez uczestników prezentacji z zadań zawodowych pozwoliło zastosować zdobytą wiedzę w czasie praktyki w Plymouth. II `12r. - przygotowanie przez uczestników prezentacji z zadań zawodowych pozwoliło zastosować zdobytą wiedzę w czasie praktyki w Plymouth.

7 EWALUACJA I UPOWSZECHNIANIE DZIAŁAŃ Szkolenia przygotowawcze kończyły się ewaluacją i sprawdzeniem nabytych przez uczestników umiejętności. Szkolenia przygotowawcze kończyły się ewaluacją i sprawdzeniem nabytych przez uczestników umiejętności. Wypracowane materiały oraz prezentacje były systematycznie publikowane na stronie internetowej szkoły nardo/LdV.html oraz prezentowane na holu szkoły. Wypracowane materiały oraz prezentacje były systematycznie publikowane na stronie internetowej szkoły nardo/LdV.html oraz prezentowane na holu szkoły. nardo/LdV.html nardo/LdV.html

8 MARZEC 2012 PLYMOUTH, UK Grupa Tellus zorganizowała dla naszych stażystów zajęcia z języka angielskiego, Tuesday Social Evenings, Movie Night on Thursdays oraz St Patrick's Day.

9 MARZEC 2012 CITY COLLEGE, PLYMOUTH Opiekę nad stażystami sprawowali: P. Aleksandra Filus ( pierwsze dwa tygodnie marca) i P. Dariusz Kurek ( pozostałe dwa tygodnie pobytu stażystów w Plymouth ). Na zdjęciu stażyści z instruktorem praktyk ( Pan po lewej stronie). MARZEC 2012 CITY COLLEGE, PLYMOUTH Opiekę nad stażystami sprawowali: P. Aleksandra Filus ( pierwsze dwa tygodnie marca) i P. Dariusz Kurek ( pozostałe dwa tygodnie pobytu stażystów w Plymouth ). Na zdjęciu stażyści z instruktorem praktyk ( Pan po lewej stronie). Nasi stażyści okazali się bardzo dobrze przygotowani do praktyk godziny kurs języka angielskiego zawodowego - który odbył się na miejscu, pozwolił uczniom pewniej czuć się w pracy. Świetnie przygotowane materiały szkoleniowe ułatwiały perfekcyjnie wykonywać zadania przełożonego. Pochlebną informacją o pracy naszej grupy jest artykuł na stronie www. Collegu oraz w lokalnej prasie. Młodzież była bardzo zadowolona, wszyscy podkreślali profesjonalizm stanowisk szkoleniowych oraz sposobu kształcenia.

10 MARZEC 2012 fragment informacji o grupie w lokalnych mediach

11 MARZEC 2012 NAUKA – PRACA - ZWIEDZANIE Profesjonalnie przygotowany projekt - w porównaniu do realizowanych w tym samym czasie przez Firmę Tellus Group innych międzynarodowych praktyk- Profesjonalnie przygotowany projekt - w porównaniu do realizowanych w tym samym czasie przez Firmę Tellus Group innych międzynarodowych praktyk- umożliwił naszym uczniom nie tylko najdłuższy – bo aż 25 godzinny kurs językowy, najwyższe / 400 Euro na miesiąc/ kieszonkowe, ale również wszechstronny program kulturowy. Całodzienne wycieczki - w każdą sobotę i niedzielę - pozwoliły na poznanie takich miejsc jak: umożliwił naszym uczniom nie tylko najdłuższy – bo aż 25 godzinny kurs językowy, najwyższe / 400 Euro na miesiąc/ kieszonkowe, ale również wszechstronny program kulturowy. Całodzienne wycieczki - w każdą sobotę i niedzielę - pozwoliły na poznanie takich miejsc jak: Eden Project, Tintagel, Looe, Exeter, Dartmoor, Kornwalijskie Mont Saint Michael oraz Land`s End

12 KWIECIEŃ 2012 CZAS NA PODSUMOWANIE ZAKOŃCZONO I ETAP PROJEKTU LdV PERSPEKTYWY TWOJEJ PRZYSZŁEJ KARIERY ZAWODOWEJ, ZAKOŃCZONO I ETAP PROJEKTU LdV PERSPEKTYWY TWOJEJ PRZYSZŁEJ KARIERY ZAWODOWEJ, MŁODZIEŻ – PO MIESIĘCZNYM POBYCIE NA PRAKTYKACH W PLYMOUTH W WIELKIEJ BRYTANII, WRÓCIŁA Z NOWYM BAGAŻEM DOŚWIADCZEŃ, PEŁNA W IARY I OPTYMIZMU MŁODZIEŻ – PO MIESIĘCZNYM POBYCIE NA PRAKTYKACH W PLYMOUTH W WIELKIEJ BRYTANII, WRÓCIŁA Z NOWYM BAGAŻEM DOŚWIADCZEŃ, PEŁNA W IARY I OPTYMIZMU PRZYGOTOWANO KRÓTKI FILM, PREZENTUJĄCY P OBYT UCZNIÓW W ANGLII : PRZYGOTOWANO KRÓTKI FILM, PREZENTUJĄCY P OBYT UCZNIÓW W ANGLII : OPRACOWYWANE SĄ MATERIAŁY P ROMUJĄCE PROJEKT W ŚRODOWISKU LOKALNYM, OPRACOWYWANE SĄ MATERIAŁY P ROMUJĄCE PROJEKT W ŚRODOWISKU LOKALNYM, TRWAJĄ PRZYGOTOWANIA DO UROCZYSTEGO PODSUMOWANIA I ETAPU REALIZACJI PROJEKTU TRWAJĄ PRZYGOTOWANIA DO UROCZYSTEGO PODSUMOWANIA I ETAPU REALIZACJI PROJEKTU I WRĘCZENIA CERTYFIKATÓW. I WRĘCZENIA CERTYFIKATÓW. NA REALIZACJĘ PROJEKTU OTRZYMALIŚMY WSPARCIE FINANSOWE PRZYZNANE P RZEZ FUNDACJĘ ROZWOJU SYSTEMU EDUKACJI W RAMACH PROGRAMU LEONARDO DA VINCI UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE". NA REALIZACJĘ PROJEKTU OTRZYMALIŚMY WSPARCIE FINANSOWE PRZYZNANE P RZEZ FUNDACJĘ ROZWOJU SYSTEMU EDUKACJI W RAMACH PROGRAMU LEONARDO DA VINCI UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE". DZIĘKUJEMY NARODOWEJ AGENCJI PROGRAMU UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE DZIĘKUJEMY NARODOWEJ AGENCJI PROGRAMU UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE


Pobierz ppt "Jak dobrze zrealizować projekt – czyli przykład dobrej praktyki Perspektywy Twojej przyszłej kariery zawodowej Projekt LdV w Zespole Szkół Zawodowych Nr."

Podobne prezentacje


Reklamy Google